én is így tudom... ha rendesen megcsinálták,nem mondják meg az eredeti óraállást.Egyedül ezt tudják megmondani,hogy nem az eredeti állás van benne,hiszen fizikailag is bele kell avatkozni a rendszerbe a tekeréshez
Chip tuningot hagyjuk, mert ahhoz, hogy normális legyen oda dyno kell és azon belőni, nem pedig utcán ráîrni valamit és mehetsz.. Ezt a tuning részét nem tudom, hogy űzi, de a többi dologban ott van.
hát nem tudom...a nagyvenyimi faszi egy kurva nagy kókler,aki aranyáron dolgozik...a jó múltkorában voltam nála,egy óra múlva feladtam és eljöttem,mert nem tudta visszaállítani az eredeti állapotokat a "chip tunningja" után és úgy csinált,mintha csinált volna valamit,de közben csak egy excel táblát görgetett...A minőségi chip tunningja 80.000-ért olyan,hogy papírlapokat vagdos a chip alá,hogy érintkezzen,aztán vagy sikerül vagy nem...de páran bedőlhettek már neki,mert ott a 2 éves A8 4.2 tdi a ház előtt,az A6 mellett :-D
Sziasztok! Találkozott már valaki olyan hibával 1.9 TDi-nél (AFN) hogy ha lepadlózom akkor kb 3000-nél eltűnik a turbónyomás és amíg nem indítom újra az autót addig szívódízelként üzemel?? Mitől lehet ez?
Találkozott már valaki olyannal,hogy a cd tár /A6 4g 2011/ugyan azt a lemezt játssza állandóan és nem vált automatikusan ? Azt halottam hogy beállítás kérdése de az Audinál csak vakarták a fejüket mikor megkérdeztem.
Igen! De le vagyok lombozva megint, mert be akartam lépni a green menüben vagy hova de nem sikerül. Gondoltam megváltoztatom a bejelnetkező képet, de azt sem tudom, igaziból nincs bejelentkező képem... Mondja wait azt bekapcsol...lassan be kell(ének) látnom h béna vagyok. Sőt, a pálcát is meg akartam fordítani, de az sem sikerült :) amelyik oldal leugrik az lejött, a másik fele meg nem. Feszegetni nem mertem mert amilyen szerencsém van eltörtem volna és akkor nem tudok menni holnap vele dolgozni... Legalább lemostam, de a garázsban találtam azon is hibát. Ez nem az én napom volt..
Tizen pár éve ezzel foglalkozik, Debrecenből hozzá járnak (300km), de nem bizonygatom úgy sem ismered. Sok Audis, BMW-s stb.. autós meglepődött már a valós km-n. Érdemes megnézni a diag és egyéb más kütyüit.
Minden szerviz és műszakinál vissza durrantotta... lehetséges.. :)) Nagyvenyimen egy ismerősöm egyből kideríti a valódi óra állást, illetve a tuningot is :) Esetleg akinek kell az elérhetősége, akkor megtudom adni :)
Az óracwsoportban van az immobilizer uh össze kell tanítani anélkül nem fog menni. Az hogy ezt hogy lehet megtenni, már messze meghaladja a tudásomat, ha egyáltalán lehetséges.
A checksum egy ellenőrző összeg, ami jelen esetben a motorvezérlő szoftver hexadecimális sorainak egy algoritmus szerinti összege, ami magában a szoftverben egy vagy több helyen el van tárolva. Ebből ugyan ki lehet deríteni, hogy tuningolt-e az autó, de ehhez a Te tudásod édes kevés.
A VCDS, VAS, és egyéb programok diagnosztikai eszközök, a fenti dologra alkalmatlanok.
Ezekkel a programokkal is ki lehet deíríteni, hogy belepiszkáltak-e a programjába, de ebből csak annyit fogsz tudni, hogy igen, vagy nem, a tuning minősége ebből nem derül ki.
Légtömeg, turbónyomás, nyomatékérték ezekből lehet következtetni a tuningra.
Sziasztok Audi A6 4b c5 2002 es hibátlan Állapotú BAL első sárvédőt keresek LY9B a színkód CSAK HIBÁTLAN érdekel akinek van az kérem jelezze képel és árral
Van egy 2001 Audi A6-om V6 2,5 automata autóm. Szeretnék óracsoportot cserélni mert valami elhalt a nyákon és rosszul jelzi a vízhőfokot ( mindig forr, megkopogtatom és visszabillen ). Nem gyárira cserélném hanem újjabra , a régin 2 stekker van az újjon 3 , összekötés után motor indul és megáll, letilt mert ugye nem passzolnak. A kérdésem hogyan tudnám megoldani hogy felismerje az óracsoportomat és működjön!
Igen a 124ezer elég érdekes, bár ha írja le lehet kérdeztetni akkor meg kell próbálni :) Befecskendezők tönkre mehetnek, ha pl. kannázik és minden szart beleönt :)
kizártnak tartom,hogy egy 9 éves A6-t 124e-t fusson...pontosabban nem tartom kizártnak,de az ilyen az életben nem fog felkerülni a hahu-ra,az ilyet a nepper vagy a családja megtartja magának ;-) sőt az ilyet még a német megveszi magának :)
Lehet h rosszul hallottam, de a 2006 hetedik hó előtti és a 2008 utáni 4 digites motorkódú c6-ok motorját szokták problémásoknak mondani. Első szériában a porlasztók hullanak, az utóbbiaknál meg valami olajfolyás a rettenet.
Szerintetek egy 2005-ös 3.0 Tdi-nél, valós 124.000 km-en belül elképzelhető-e az, hogy már túl kellett esnie 6db porlasztócsúcs cserén ?!
A használtautón láttam ezt a hirdetést : "Végig vezetett szervízkönyv. Magyarországi. Kevesett használt rendkívül megkímélt garázsban tartott, nem dohányzó. Hibátlan külső és belső. Új porlasztó csúcsok (600.000 Ft 2 év garancia) Frissen szervizelve. Bármelyik szervízben bevizsgáltatható. Nagyon kevesett futott. Garantált 124.000 km. "
igazából én sem igazodom még ki rajta :) egy hete van meg,de még csak 1x láttam 30 percre,elvileg hétfőn birtokba veszem:) a kesztyűtartóban van egy cd tár,még valami tár és egy AMI.A csomagtérben hátul baloldalt is valami DVD olvasó egység meg az elektromos vonóhorog bizbasza :-D Nem tud esetleg valaki alvázszám alapján felszereltségi listát lekérni?