Tegnap leparkoltam az autót, elektromos kézifék behúz, minden fasza. Fél óra múlva indulnék, kulcs berak, erre sárga és piros felkiáltójelek kezdtek villogni a műszerfalon mindenféle méretben és mennyiségben, aláfestésként meg sípolt minden, majdnem összeszartam magam ijedtemben.
Check gomb megnyom, erre kiírja, hogy parkolófék hiba, azonnal menjen szervízbe! Tényleg ez lenne a megoldás?
Biztosra akartam menni,hogy nem leszek megvezetve,mert gyanúsnak tűnt az alacsony futás és a kedvező ár és az aránylag jó felszereltség...Úgy gondoltam,hogy 20-30.000 Ft nem számít,hogy teljeskörű képet kapjak az autóról,mivel ebben a kategóriában repkednek a 2-300.000-ek,ha valamihez hozzá kell nyúlni.Mondtam mindakettőnek,hogy keressék meg a buktatót,mert túlszép,hogy igaz legyen,tehát mindent kritikus szemmel néztek.Ha 4 M felett lett volna az ára,akkor el sem vittem volna a szervízbe.
Tehát akkor hivatalosan 12.000 Ft egy ilyen átvizsgálás egy Audi márkaszervízben ? Nekem annak idején többet mondtak. Nem apróztad el a dolgot a "borravalónál".... nem szoktam sűrűn Audi márkaszervízbe járni, de ennyit el is várnak, vagy hogy működik ez? 20.000 Ft kicsit húzós...
Köszönöm a válaszodat és az óvatosságra intésedet!
Azonban,én lettem az 1000-ből 1.
Tegnap már írtam,hogy 2 órán át vizslattam,próbálgattam,valamint Guttman diagnosztikára is csatlakoztam,nem találtam benne kifogást.A biztonság kedvéért bejelentettem egy az eladótól távolabb levő Audi szervízbe is.
A belépéskor adtam 10.000-et a munkafelvevőnek,majd a vizsgálat kezdetekor a szerelőnek is.
2.5 órán keresztül vizsgálták az autót,ebből több,mint 1 óra volt a diagnosztika,az eredmény:
-valós km,folymatosan szervízelve,egy darab visszahívás volt:motorvezérlő szoftver frissítés
-az összes elem gyári,nem volt fényzve sehol az autó,a bal első belső doblemez egyik csavarhelye szakadt
-a futóműben is minden kifogástalan és gyári
-az első féktárcsákat a következő betétcserekor ki kell majd cserélni,minimálisan vállasak,és 0.1 mm-et ütnek
-turbó,nagynyomású tökéletes
-a 6 csúcs értékei:+0.1;+0.2;-0,1;-0.1;-0.2;+0.3
-a koromtelítettség 23,az utolsó regenerálás 1260 km-el ezelőtt volt
-0 hibakód
A belseje,mint az új,a bőr matt mindenhol,a kormányon is,a ppedálgumik is szépek.
1-2 karc van rajta,a gépháztetőn minimális kavicsfelverődés,a szélvédőn 3-4 nagyon apró kavics nyom.
Szerintem ennél körültekintőbb nem tudtam volna lenni,a szervízben még ezenkívül 12.456 Ft-ot fizettem hivatalosan.
Öröm-boldogság! :-D Van esetleg valakinek digitális formában felhasználási kézikönyve?
még annyi, hogy néztem alkatrészoldalakon de 45ezer ft-tól mondjuk 180ezerig összevissza mindenféle árak vannak meg uattól a gyártótól uaz a szett más cikkszámmal mondjuk 45 és 90. lehetetlen kiigazodni
Sziasztok, mennyibe van kb A6 2004- 2.0 tdi (BLB motorkód) hoz lendkerék és kuplung szett? Mert a szerelő 130e+120e összeget mondott alkatrészárra, tényleg ennyire drága?
Gumi ügyben már írtam, de nem jött válasz, újra kérdezném. Sima "polgári" mintázattal meg lehet mászni meredekebb dombokat az AR nagy testével, vagy nézzek inkább "4x4" gumikat? ( mint pl Conti Cross Contact, vagy ez http://www.gumi-popgom.hu/autogumi/michelin/latitude-tour-hp/225-55-r17-101-h) Télivel voltam már durván meredek helyeken, de azokat nyáron a meleg aszfalton nem koptatnám le. A futás nagy része aszfalton történik;; a zajszint sem mellékes. A P6 Pirelli elsőszerelt gumiról nagyon vegyesek a vélemények (inkább rosszak!) Köszönöm.
A CarsOnTheWeb Európa LEGFŐBB autós árverési oldala(Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban), amely kizárólag gépjármű-kereskedőknek ad el.
Árveréseinken használt autók (lízingből származó autók, vállalati autók, készleten maradt autók) magas színvonalú választékát kínáljuk, kereskedői árakon. Ezt a nagy lízingcégekkel és autógyártókkal együttműködve tudjuk biztosítani.
Naponta több mint 1500, különféle gyártmányú és típusú autó szerepel árveréseinken.
Egyébként 171.000 km egy 2010-es A6-ban nem olyan kevés, évi több mint 40.000 km.
Ha egy mód van rá én se utángyártottat vennék, de mérlegelni kell hogyha nagyon-nagyon szeretnél ilyet, akkor lehet hogy csak úgy tudod megoldani normális áron, kicsi az esély hogy összetörnek pont egy S-line-t, aminek az első lökhárítója pont ép marad és felteszik neked az internetre :)
Én nem láttam DVD olvasót a csomitartóban ott a bal oldalon : ) Én is szívok ezzel nekem 2009-es még a térkép adatbázis. Pár dolog azért már hiányzik róla (Megyeri híd, M6, ilyen apróságok :)
Nyáron, ha megyek márkaszervízbe lehet, hogy rászánom magam. Azért a 160 pénzért az összes vezérlőegységet rissítik a legújabb verzióra az autóban.
Nincs véletlenül 1 ACC fedél 2009-es A6-hoz ? Behalt a héten az enyém. Így nincs ACC. Ez a fűtő egység hogyan működik egyáltalán ? Mi tud ezen elromlani ? Leszedtem de belülről nagy üresség van a vezetéke csak úgy "beleolvad" a műanyagba.
Nem Audi márkaszerviz! De itt fórumról és egyéb helyekről elég sok Audit javítunk!
mondhatom azt, hogy értünk hozzá ;) Konkrét Audi márkaszervizből is jönnek autók, de amilyen kókányolás megy, meg átb..ás és pénz lehúzás.. Na inkàbb hagyjuk :) akinek gondja van nyugodtan keressen fel! Két rendszám közötti bármilyen problémával, akár karosszéria munkálatok, fényezés stb..
Ha a nagy MMI gomb teteje síma akkor 2G, ha egy joystick van rajta akkor 3G. A 3G-nél a NAVI adatok már nem DVD-n vannak a csomi tartóban, hanem a kesztyűtartóban lévő egység winchester-én (le is állíthatod a letöltést :) Ennek a NAVI adatait nem olyan egyszerű frissíteni mint a 2G-t egy egyszerű DVD lemez cserével.
A 3G csak a márkaszeríz tudja frissíteni. A térkép adatokat egy SD kártyáról töltik rá, és utána kell egy aktiváló kód, amivel aktiválják miközben online kapcsolatban van az autó a gyárral. Na a probléma az, hogy az SD kártya és az aktiváló kód is kb. 80.000 ft, tehát összesen 160 : )
Jó mi ? A térkép adatbázis frissítése még megoldható otthon, az aktiváláshoz kell az online gyári kapcsolat igazából. Elméletileg ha jól tudom már megoldották a térképadatbázis aktiválását is okosban is (audiforum.us-on olvastam erről). Talán Donibcsi, vagy más hasonló szaki tud erről nyilatkozni.
Ezzel még az a gond, ha egy ilyen hekkelt aktiválás után beviszed a márkaszervízbe és rácsatlakoztatják a gyári adatbázisra, akkor mindent visszaállít arra az állapotra amit a gyári szerver tud az autóról.
Hirtelen erre találtam rá és nem kerestem tovább. Mondom még csak március eleje van, biztos később jön ki a legújabb.
Na és hova tették fel? Melyikre gondolsz? :) Gogli barátom is kidobott egy 3G-st, de őszintén szólva azt sem tudom mi a különbség a 2G és 3G közt, egyáltalán melyik kell nekem (2009-es járgány)? :)
Car setup-ban próbáltam a speech dialog akármit beállítani, de a 40 szó, illetve számkombináción kb. 10 próbálkozásból egyszer sem sikerült végigmennem. 20 környékén közölte, hogy nem sikerült mindent felismerni és nem is folytatja tovább. Az lenne a probléma, hogy angol nyelvű és angolul várja a visszamondást? Nem úgy van, hogy rögzíti az adott szóhoz, számokhoz az elhangzottakat (legyen az akár magyar nyelven), és az alapján keres későbbi hangvezérlésnél?
A másik, hogy a NAME, majd MEMORY gomb megnyomása után a TEL/MEMORY/DICTIONARY-ban látható névjegyekhez hasonló lista jelenik meg, csak épp neveket nem ír, csupán mobil ikonok vannak egymás alatt, még ha importálom is BT-n keresztül a névjegyeket, amit látszólag meg is csinál. A setup-ot megnyomva profilt is létre lehet hozni, de ez az egész mire jó egyáltalán? Ezt elvileg eltárolja állandóra és mobil nélkül is elérhető lesz?
Amennyiben sikerül valami eredményt elérni,osszad majd meg kérlek.Egyenlőre nem vagyok képben a navik típus jelöléseivel,az általam kinézettben,nagy kijelzős navi van,hogy ez 2g vagy 3g sajnos nem tudom.Az újabb fajta MMI van benne az biztos.