Ha érdekel még a tengelykapcsoló, keress meg: spal11spal[at]gmail[dot]com
pityke630328
Nem lehet összekeverni, mert a gyári elosztón meg van jelölve melyik hengerhez megy. A hengerek számozása mindig a szabadvég felől kezdődik, tehát az a vége, amelyiken a vezérlés és a segédberendezések vannak, nem pedig a tengelykapcsoló/váltó
Nálunk a a gyári pirelliket 185/60 R14 vredestein váltotta, ég és föld. Míg a pirelli --méretéből és hát gyengébb anyagából fakadóan-- mindenhol megcippant, tolta az orrát, olykor a fenekét dobta, addig a vredesteineken úgy lehet "vadulni" a Mátrában, hogy már már a sportosság is felrémlik az autó tulajdonságlistáján. Mély tócsákon is biztonságosabban lép át --ez inkább mintázat, mert oda jobb a keskeny gumi--. Valószínű 195-öst is elbír, de azzal lehet számolni, hogy a futómű terhelése megnő --mivel nem kúszik folyton, hanem tapad--. Másik hátrány, hogy amíg tapad, addig jó, viszont nem figyelmeztet annyi kúszással, hirtelenebb az átmenet, ezáltal óvatosabban kell feszegetni a határokat. Valamint ha valaki látta a totalcar nagy puttonyos tesztjét, akkor az is valószínűbb, hogy egy jávorszarvas teszten sokkal nagyobb lehet a borulás veszélye --szintén mivel nem radíroz, hanem tapad, lásd A-merci--. Ennél az autónál konstrukciós kényszer ez a gumi, gyakorlatilag ez a paraszt ESP.
Sziasztok Albisok, az Albi gumijainak gyári mérete: 175/70 R14
Tett fel valaki ennél szélesebbet? Mondjuk egy 185/70 R14-est? Optikailag szebben nézhet ki, de mi változik a látványon kívül? Fordulékonyság? Nagyobb fogyasztás? Vagy még mi? Fel lehet egyáltaláneggyel szélesebbet tenni az eredeti méretű alufelnire??
Sziasztok fórumozók. Azt szeretném megkérdezni, hogy mi az 1.2-es 16V-s albeának a gyújtási sorrendje, és a gyújtás elosztóban melyik kábel hová való, mert lehet, hogy össze lett keverve. Előre is köszönöm szépen a segítséget.
Az a visszajelző a kevés hűtőfolyadék jelzésére szolgál. De mivel nincs kiépítve erre a rendszer, ezért nem is világít. Vannak még ilyen visszajelzők amik csak opcionálisak. Felszereltség függő.
Szia nekemis volt ilyen broblámám az albeámmal szét szettem .de nem kellet volna az anyos ülés felöl a kesztyütarto mellet van valami piros relészerüség na nálam az mozdult ki.ahogy vissza nyomtam a helyéra máris müködött,
Sziasztok a minap sütött a nap.és ugy alakult hogy hátulrol meg világitotta a müszerfalat és akkor láttam hogy egy csomo vissza jelzö van benne amik nem müködnek.vagy lehet hogy nincsenek bekötve?pl:az elektromos ablakemelö vissza jelzö fogott meg.mert az ott van a müszerfalon.de nemjelez vissza ha mozog az ablak.egyedül az ajto visszajelzö teszi a dolgát hanem jol van becsukva.akkor világit a piros ajto alaku visszajelzö.van valakinek ALBEÁJA akinek müködik az elektromos ablak emelö vissza jelzöje?
Sziasztok fórumozók. Azt szeretném megkérdezni, hogy az mitöl lehet, hogy lassú gurulásnál szitál az autó hátulja? Érdekes rendes tempóban nem érezni, csak akkor amikor lassan például lámpa előtt hurkok. De az bosszant, hogy egyre jobban. Köszönöm a segítséget előre is.
Köszi, már megtaláltam. Hát nem egyszerű kiszerelni. Elegendő fényforrás, tükör és végtelen türelem kell hozzá. Ha a hőbiztosítéknál rövidre zárom akkor nagyszerűen működik a ventilátor 1-2 fokozatban. Nyilván ezt így nem akarom állandóra. Ha nem muszáj nem akarok újat venni. Megpróbálkozok a hőbiztosíték cseréjével. Az mégse kerül olyan sokba, aztán majd meglátom. Ha nem sikerül akkor csere az egész.
Több félével szerelték, felszereltségtől függ, alvázszám kell a pontosításhoz. Az ára kb 13.000Ft Brutto. Két csavar rögzíti a fűtésházhoz, és ahogy PeeWee33 is írta, a gázpedál felőli résznél kell kutakodni.
No és persze fő a bizalom: azután, hogy a 2 immos kulcs indítja rápróbáltam a még régebben másolt chip nélküli pótkulccsal, és azzal továbbra sem indítható az autó.:)
Nem reklámozom, csak mivel köztudottan problémás és drága a code II kulcsok másolása ezért írom le: némi kutatómunka után Pesten a "mrsuszter"-nél kötöttem ki tegnap az 1.2 16V albeámmal.
Kellett a művelethez a kulcs mellett a kocsi is, mivel ki kell venni és kiolvasni/programozni az immobilisert. Az egész műveletet nekem 40 perc alatt véghezvitte és 21 ezer forintba került, hogy legyen egy másik immos, kinézetre gyári-új kulcsom.