Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6879

Gondolom igen(de azért ne mostanában várd).

Előzmény: EKM-765 (6878)
EKM-765 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6878

Az meg a pestin lesz?

Előzmény: JLW-470 (6876)
RMCR Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6877

3D Studio Max 9

Előzmény: E95 Express (6875)
JLW-470 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6876

Az E99-ekről ritkábban van szó,így most legyen egy kis pozitív hír róluk. :)

A GSM-307 hosszú felújítási munka után elkészült és visszatért a Pécs-Győr járatára.És ha minden jól megy, akkor a tesója(GSM-306) is hasonlóan meg fog újulni.

E95 Express Creative Commons License 2014.02.11 0 0 6875

Melyik programmal csináltad?

Előzmény: RMCR (6869)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.02.11 0 0 6874

Értem! Köszönöm a választ remélem él a lehetőséggel!

Előzmény: RMCR (6873)
RMCR Creative Commons License 2014.02.11 0 0 6873

Köszönöm.

 

OFF

A konvertálásra lehetőséget adtam egy embernek, a többi nem rajtam múlik.

Előzmény: IKARUS 398 (GDK-107) (6872)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2014.02.10 0 0 6872

Nagyon állat lett! Ez OMSI-ban fog menni? (kezdő vagyok)

Előzmény: RMCR (6869)
Irisbus Creative Commons License 2014.02.10 0 0 6871

Pöpec! :)

Előzmény: RMCR (6869)
BvZ Creative Commons License 2014.02.10 0 0 6870
RMCR Creative Commons License 2014.02.09 0 0 6869

Egy kis fél-OFF, remélem elfér itt.

 

KPK-299 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 6868

Köszi! :-)

Előzmény: IkarusEAG (6867)
IkarusEAG Creative Commons License 2014.02.05 0 0 6867

Az ajtómagasság el is maradt, ami 2.281 mm. (Ez tulajdonképpen nem is az ajtómagasság, hanem a padlószint és az ablakmező felső síkjának, a tetőváz epoxi hosszsarkainak az alsó síkjának  a távolsága, tehát ennél  az ajtók némileg kisebbek.). A szélességet meg ugye RMCR már említette.

Előzmény: KPK-299 (6864)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.02.05 0 0 6866

HKZ-362, egyébként pedig már 12-13 éve ez a rendszáma. 

Előzmény: Áki395 (6865)
Áki395 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 6865

Sziasztok!

Kérlek segítsetek, hogy a Hatvani Volán FEF-868 rendszámú 395-se most milyen rendszámmal fut? Menetrend szerintiben nem találkozom vele. Valamelyik gyárba hord munkásokat? Feltételezem, hogy megvan még a kocsi!!! Mit tudtok róla? Köszönöm!

KPK-299 Creative Commons License 2014.02.05 0 0 6864

Köszönöm mindkettőtöknek az infót, így már el tud indulni ismerős a modellezéssel. :-)

IkarusEAG Creative Commons License 2014.02.04 0 0 6863

Ja és hátsó nyomtáv belső kerekek között: 1.193mm

külső kerekek között: 1.831 mm

Előzmény: IkarusEAG (6862)
IkarusEAG Creative Commons License 2014.02.04 0 0 6862

Magasság nyitott tetőszellőzővel: 3.178 mm

Hosszúság: 12.000 mm

Szélesség: 2.550 mm

Melső kilógás: 2.900 mm

Hátsó kilógás: 3.400 mm

Járóközi állómagasság a mellső ajtónál:2.281 mm

Hátsó ajtónál: 2.616 mm

Vezetőtér szintje a járóközi szinttől: 428mm

Padlómagasság:370mm

Belépőmagasság: 350 mm

-térdepléssel:90 mm

terepszög elől: 8 fok

terepszög hátul: 9.5 fok

Tengelytáv: 5.800mm

 

 

 

 

Előzmény: KPK-299 (6860)
RMCR Creative Commons License 2014.02.04 0 0 6861

Magasság: 3038mm(tetőszellőzőt nem beleszámolva)

hosszúság: 12000mm

szélesség: 2550mm

első és hátsó túlnyúlás: ?

első és hátsó tengelytáv(nem inkább nyomtáv?): első: 2076mm, hátsó: ?

ajtó magasság: ?

és szélesség: első: 896mm, hátsó: 1350mm

Előzmény: KPK-299 (6860)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 6860

Bízok benne, hogy van aki segít pontos adatok gyűjtésében, modellezés céljából érdekesek számomra ezen az infók (vagyis annak aki modellez) de nem igen találtam róla pontos infókat. Az Aranybuszról (IAW-467) kellene pár adat:

 

Magasság, hosszúság, szélesség, első és hátsó túlnyúlás, első és hátsó tengelytáv, ajtó magasság és szélesség.

IkarusEAG Creative Commons License 2014.02.02 0 0 6859

Egyedül ő nem került a Veolia-hoz.

Előzmény: KPK-299 (6857)
IkarusEAG Creative Commons License 2014.02.02 0 0 6858

2005 nyári export. 7db E94.17( EAGnr: 236-242): Ori-234, 244, 245, 246, 247, 248,249. 1 darab E95.81(EAG nr. 216) Ori 250.

Előzmény: KPK-299 (6857)
KPK-299 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 6857
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6856

Ezt még nem sikerült kiderítenem. Se tábla, se cégjelzés, se semmi, csak néhány nograd-travel.hu matrica található rajta. Viszont a gyártó melletti nagy placcon áll mindig.

Előzmény: lobbanórotor (6855)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6855

A lakókocsigyárba hordja a melósokat? 

Előzmény: éjszakás tartalék (6854)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6854

Érdemes inkább Nagyorosziban, a 2-es főút mellett lévő üzemeknél keresni. Hétköznap mindig ott áll (hacsak nincs valami baja).

Előzmény: EKM-765 (6850)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6853

Alighanem. Ott lakik, ha azóta nem volt műsorváltozás. 

Előzmény: EKM-765 (6852)
EKM-765 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6852

Köszönöm. Mint melósjárat?

Előzmény: lobbanórotor (6851)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6851

Szügy. 

Előzmény: EKM-765 (6850)
EKM-765 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 6850

GZK-746 merre szokott felbukkanni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!