Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Surci126 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19287

Abba belefér egy szép 316CDI.:-)

Előzmény: treekkeer (19284)
dension Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19286

Ennyi, ezért írta, hogy 2.3. Nekem volt pár 2.2-es, 6 kJumperből egy volt jó.....: LINK

Előzmény: betg (19276)
dension Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19285

Akkor írj privit ha gondolod, az aszonyomnak van egy könyvelőirodája, halld tőle mit miért kell.

 

 

De igen, mint mondtuk kft-t csinálj, ma EV-t csak akkor érdemes ha minden atomstabil, előre zsírozott BOSCH szintű fizetőképes partnered van, a kocsid ha elromlik van tartalékod megcsinálni, ha nincs munkád pár hónapig akkor a járulékodat, áfákat a tartalékaidból lazán tudod fizetni, stb. Szóval az EV-nél megcsúszol pár százezerrel akkor azonnal lefoglalja a NAV a neveden lévő dolgaidat, inkasszál mint a huzat. Ha meg becsődölsz, egy életre adós maradsz, míg a kft-t eladod (bármit is szajkózik bárki) és aki megvette minden felelősséget vállal, te meg élsz tovább boldogan. Hidd el, senki nem úgy kezd vállalkozni, hogy egyszer megbukik, de tanulj más kárából....

Előzmény: Delles (19278)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19284

Minél kevesebbet :-)

Még nem döntöttem el, mennyit szánok rá, de a 1,5-3 milla közti mezőnyben nézelődök.

Előzmény: Surci126 (19283)
Surci126 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19283

Értem, mennyit szánsz rá?

Előzmény: treekkeer (19282)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19282

Igen.

a 2001es 2,8hdi Boxer nagyon bevált, sajnálom lecserélni, de sajnos a kollégám elég csúnyán összetörte a hátulját, én meg két éve az elejét, úgyhogy vhogy elegem lett belőle és a klíma is nagyon hiányzik.

Mindazonáltal kb. 100e km-t mentünk vele 3 év alatt (3xfélév). A kuplungcserén kívül más javításra nem is emlékszem.

Teljesen meg vagyok elégedve a menetteljesítményével, a fogyasztásával és a vezetőülés kényelmével is.

Magasan felülmúlta a várakozásaimat ezen pontokban, főleg úgy, hogy előtte egy ugyanilyen évjáratú 2,5d-vel kínlódtam, ami életem legrosszabb autója volt.

Ja és 3 éve vettem 950ért. Én sem hittem, hogy ennyi pénzért ilyen jó autóm lesz.....

Előzmény: Surci126 (19281)
Surci126 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19281

Fiatalítás?

Előzmény: treekkeer (19272)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19280

Semmi gond, minél több infó, annál jobb (lenne, ha nem mondanának egymásnak ellent :D ).

Előzmény: betg (19276)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19279

Kft.

Előzmény: Delles (19278)
Delles Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19278

Köszönöm a hozzászólásokat!Közben megkérdeztem két könyvelőt is,ők meg az EV-t ajánlották, mert sokkal olcsóbb elindítani,fenntartani és persze ha nem jön össze akkor abbahagyni is. Na ilyenkor legyen okos az ember :o)

Amúgy van valakinek tapasztalata a 2.3-as (130LE) Ducatoval kapcsolatban?

 

/suhanc78/ Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19277

Üdv mindenkinek.

Van 1 kis problémám,van 1 citroen jumper 2.8hdi 2003-as platós autóm.A turbó mögötti fém viz cső kilukadt.Lehet ilyet szerezni valahonnan,egyáltalán mi a neve ennek az alkatrésznek?

betg Creative Commons License 2014.01.30 0 0 19276

Bocs hogy bele vauzook , de a 2.2 ford puma motor , ha használtan veszed elég rizikos , nagyon sok a motor hiba , múlt héten  is kerestek motort .

Előzmény: treekkeer (19272)
Gépgyilkos Creative Commons License 2014.01.29 0 0 19275

Enyém is 2.2-es.

Möglich , egy helyi cimbim , és én, egy alomból vettük a Boxereket.

Szerintem a szerelő szalagról is egymás után jöttek le...

Enyémben van 325.000 km.

A cimbimébe még csak 30.000 km

Eddig meg vagyunk elégedve vele.

Előzmény: treekkeer (19272)
dension Creative Commons License 2014.01.29 0 0 19274

Hú baszki, ki tudod termelni ezt a költséget? Persze, szarabb ha ezek hiánya miatt áll be egyszer, meg így normális, de akkor is brutál sok.

Előzmény: Törölt nick (19270)
dension Creative Commons License 2014.01.29 0 0 19273

2.3

Előzmény: treekkeer (19272)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.29 0 0 19272

szia, sziasztok!

az általad említett két autóban melyik motor van?

(azt tudom, hogy Mögliché 2,2es)

Lassan kocsit kell cserélnem és játszik a JBD hármas is, csak azt nem tudom, melyik motorral.

Előzmény: Gépgyilkos (19265)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19271

Ezt eddig is tudtuk!Sehol sem szerepel az EU-s rendszerben,a nyelvi követelmény meg tiltott az EU-n belül,főleg az általam belinkelt link alapján,EU-s jogokat sértenek,ráadásként a 3,5 tonna+futó tilalmából indultunk.A DAS hívta fel anno a kisautósok figyelmét a lázlapra,de semmit sem tettek ellene.A DAS semmire sem jó,veled előrébb jutottam,mint velük.Az egész ország GÁZ!

Előzmény: Törölt nick (19270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19270

Boxer nagyon-nagy szervizre leadva.

Ami cserélve lesz: komplett vezérlés ( lánc, fogaskerék, stb ), fagyálló,

lendkerék + kuplungszett, önindító, hozamszabályzó szelep, valamint lesz egy olajcsere-szerviz is, kiegészítve váltóolajcserével, fékfolyadékcserével.

van még pár elektromos apróság is ( tompított izzókra rámenő csokik porladnak, rdsz-világítás néha nem jó ), ezek is orvosolva lesznek.

Elvileg péntek du-ra kész a masina, költség valahol br 500e környékén.

 

 

Delles: kft-t csinálj. 

 

GG: https://www.wko.at/Content.Node/service/aussenwirtschaft/Anlage.pdf

dension Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19269

Csakis kft. EV-t csak a dilisek csinálnak mai világban. EV-ként bukásnál mindened úszik, még a házad is ha nebeden van, kft-ként csak a cég a kuka. 

Előzmény: Delles (19266)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19268

Szemét zs banda!

Előzmény: trukki71sro (19267)
trukki71sro Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19267

Szia!Köszi a segítséged!De ezek se segítenek!Magyarul azt a választ kaptam,hívjam Bp közlekedési hat.azt azok talán segítenek ha tudnak!ebből fűzetés marad!

Előzmény: Törölt nick (19244)
Delles Creative Commons License 2014.01.28 0 0 19266

Üdv Mindenkinek!

Nemzetközi árufuvarozással szeretnék én is foglalkozni és érdeklődnék, hogy szerintetek melyik lenne jobb, egyéni vállalkozóként vagy Kft-ként?Mert valaki ezt mondja valaki meg azt. Ezért gondoltam megkérdezlek Titeket akik benne vannak a dologban.

Az árufuvarozó vállalkozói tanfolyam elvégzése akkor is kötelező,hogyha csak 3.5t furgonnal akarok majd szállítani?Válaszokat előre is köszönöm.

Gépgyilkos Creative Commons License 2014.01.27 0 0 19265

Gratulálok a félidőhöz !

2 haverom ( 2011-Ducato, 2010- Boxer) is elérte az óra szerinti 399.999 km-t.

De már a 400.000 már nem.

Akkor idén Máté  is 0-km es lesz...

Előzmény: Törölt nick (19175)
Gépgyilkos Creative Commons License 2014.01.27 0 0 19264

A Német kontrollhoz :

15. évemet kezdem el az europai furgonozásban.

Mivel nem makogom a nyelvüket, inkább úgy csinálom, hogy ne nagyon lehessen belém kötni...

Papírok rendben legyenek, az áru rögzítése megfelelő legyen.

Igy már soxor el sem jutunk a lázlap kérdéshez....

Persze kifoghatok valami extra hülyét, akkor már gáz a helyzet.

Nemtom segitene -e a DAS... 

Mindenesetre azt vallom, hogy fül, farok behúz, mert időre kell menni avval a kibaszott áruval.

Pisi-kaki még belefér, de rendőrrel valo boxolás már nem...

 

406TDI Creative Commons License 2014.01.26 0 0 19263

Üdv.De igen csak bosch-ba tudnék szerezni és az horror áron van még 40%-os kedvezménnyel.Után gyártott meg nem igazán található vagy csak én nem találok.:-(

Előzmény: Liviati (19262)
Liviati Creative Commons License 2014.01.25 0 0 19262

Nem elég csak csúcsot cserélni?

Előzmény: 406TDI (19261)
406TDI Creative Commons License 2014.01.25 0 0 19261

Üdv.240-248 bar nyomásu kellene.Annak a csúcsnak a száma dsla 141p405.Első sorban bontott érdekelne.Köszönöm a választ.

Előzmény: Liviati (19260)
Liviati Creative Commons License 2014.01.25 0 0 19260

Szerelték egy pár fajtával mekkora nyomásra?

Előzmény: 406TDI (19259)
406TDI Creative Commons License 2014.01.25 0 0 19259

Üdv urak.Ducato 2,5 TDI porlasztót keresek.Ha valakinek van elfekvőben kérem ne tartsa vissza.Válaszokat előre is köszönöm.

Ermitage Creative Commons License 2014.01.23 0 0 19258

Kedves Fórumozók! 

 

2008-as 120 lovas ducatot cserélnék újra, nagyobbra. Az Euro 5+ 150 lovas, változó geometriájú turbóval ellátott motorokról van valakinek tapasztalata? Negatív, pozitív kritika egyaránt érdekel! :) Vagy maradjak a 130 lovas verziónál? Előre is köszönöm!

Szép napot mindenkinek! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!