Keresés

Részletes keresés

reszelozsir Creative Commons License 2014.02.01 0 0 38599

Ha megbontod a pakkot, lehet, hogy engem is érdekelne egy-két dolog :) A mail címem publikus, írj, ha nyitott vagy a kérdésre.

Előzmény: NGA (38597)
_Sandrusz_ Creative Commons License 2014.02.01 0 0 38598

Egyben mindig nehéz eladni ilyesmit - legalábbis reális áron. Engem pl. a közúti járművek már érdekelnének is4

Előzmény: NGA (38597)
NGA Creative Commons License 2014.02.01 0 0 38597

Előszedtem a vonatokat, mert már évek óta csak pakolgatom ide-oda a dobozokat.

 

Mennyi lehet a reális értéke igy egyben?

(Van hozzá rengeteg ház, hidak dobozában, angolváltó trafó 2-3 db stb.)

 

A mozdonyok mindenképpen karbantartásra szorulnak.

 

Wolfchild4hu Creative Commons License 2014.01.31 0 0 38596

Kedves Gábor!

 

A BR101-es csere érdekelne, kérem keressen meg emailben (mert az önét nem találtam).

 

Elérhetőségem: futohaz@futohaz.hu

 

Vagy a weboldalamon keresztül: www.fűtőház.hu

Előzmény: Zékány Gábor (38595)
Zékány Gábor Creative Commons License 2014.01.31 0 0 38595

Sajnos nem tudok képeket felrakni,mivel a rendszer nem engedi,mivel túl nagy a kbyte.

De az apródon megtekinthetők.

Pest megye,Monor.

Zékány Gábor Creative Commons License 2014.01.31 0 0 38594

Sziasztok.

Lenne egy BR101-es mozdonyom,amit szeretnék eladni,vagy elcserélni.

A mozdony szépen fut,doboza is megvan,de nekem nem igazán tetszik.

Ami érdekelne cseréb,az egy nohab lenne.

De van még más is amit szeretnék eladni.

BOBO kasznis 435-ös tolató diesel.9000ft

Dácsia kaszni:3000ft.

Szöcske kaszni:3000ft.Ezeket a kasznikat,BR110-es mozdonyra lehet rátenni.

V43-as kaszni,mozdonnyal együtt,ez egy E211-es mozdony:9000ft

Ha érdekel valakit,ezen a számon hivjon:06305840788.

gy.aTTila Creative Commons License 2014.01.30 0 0 38593

Kedves Érdeklődők!

 

 

Eladó 4 db. új, Tillig oldható merev kuplung (starr). Kocsiszétkapcsolóval nem oldható! 

Ára: 120 Ft / pár

 

 

A kép az internetről származik!

 

 

Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.

 

Érdeklődni a gyori.attila1979@gmail.com címen lehetséges.

 

  

Köszönöm figyelmeteket: Attila

poiuyt172 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 38592

A lelketlen terminátor hazavágta a Szentélyt.

 

R.I.P. 

Előzmény: PAJERDT (38591)
PAJERDT Creative Commons License 2014.01.30 0 0 38591

2011 Nov. 24
A BTTB Berliner TT Bahnen Zeuke GmbH
Storkower straße 150 - 156 utolsó napjai:

Bontási videó

 

:(

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.29 0 0 38590

Ez tényleg érdekes... Pedig ahhoz, hogy a kereket megpucolja az ember, vagy kiszedje a szöszt az áramszedőlemez alól, még csak szét sem kell szedni a modellt, csak egy csipesz kell, ami befér a forgóvázmaszkok mögé...

Előzmény: poiuyt172 (38586)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2014.01.29 0 0 38589

"esetleg megdobálnak vele"

 

Az ilyeneket nem a kutya után szokták dobni? :)

 

Ez esetben "Le kell menni kutyába / Légy a kutyák királya" :)

Előzmény: gmarc (38587)
enigma1965 Creative Commons License 2014.01.29 0 0 38588

Nekem sikerül elkerülni az ilyen helyeket, ahol modellvasúti eszközökkel dobálják az embert. Hogy hogyan csinálom, nem tudom....:)

Előzmény: gmarc (38587)
gmarc Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38587

Az ilyeneket általában nem veszem, hanem kapom, vagy találom, esetleg megdobálnak vele. :))

Előzmény: Törölt nick (38584)
poiuyt172 Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38586

Érdekes módon a többi helyen, lent a kardánoknál, fent a motornál, fogaskerekeknél tökéletes rend és tisztaság uralkodik, a szénkefék is szerintem újak ránézésre legalább. Úgy látszik az előző gazdija már nem jutott el a kerekekig.

 

Előzmény: Törölt nick (38580)
tatumadar Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38585

Attól függ, mennyibe kerül… Ha fillérekért hozzájut az ember és valamilyen módon meglátja benne a fantáziát, érdemes megpiszkálni. Aztán csak akad valaki, aki jófejségből lefényezi. Azt a kék V100-ast csináljuk már meg! ;)

Előzmény: Törölt nick (38584)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38584

:D ahol lakatos munkára van szükség én már élből meg sem veszem, kivétel az LVT pótkocsija, neki hiányzott egy pattintófüle, amit hamarost pótoltam egy megfelelően megreszelgetett sztiroldarabbal, és tökéletesen működik, bár még a szétszedést nem próbáltam.

Előzmény: gmarc (38581)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38583

jah... bocsi csak a kerékcsapágyakat tunkoltam dróttal, a fogaskerekek, és kardánok csapágyait élből beleáztattam a foltbenzinbe abból viszonylag hamar kiestek a golyók.

Előzmény: Törölt nick (38580)
vanhensing Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38582

Én a hétvégén egy flakon pálinkáért vett régi Zeuke V 200ast takarítottam! Sinre téve meg se mozdult,szétszedni se volt egyszerű Valamikor még az Áfor forgalmazott sürü

olajakat szerintem azzal locsolhatták meg gazdagon,ami min 40 év elteltével kátrányá alakult! Én az aceton mentes körömlakk lemosót használom de azzal is megkinlodtam

mire rendbe raktam. Ami nekem újdonság volt fémből voltak a hajtás fogaskerekei .A próbánál nagyon szépen ment talán az áramfelvétele egy kicsit magas 240-260mA

De a motort nem takarítottam csak a keféket!

gmarc Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38581

A frissen lomizott mozdonyaimmal mindig úgy kezdem, hogy az utolsó csavarig szétszedem, letisztogatom, lakatosmunka és festés ha kell, aztán összerakás.

Előzmény: Törölt nick (38580)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.28 0 0 38580

Az egy dolog, hogy mit szedtél ki az áramszedő lemezek közül, de ha ez van ott, gondolj bele, mi lehet a hajtás többi részében. Nekem karácsonyra hozott a Jézuska egy LVT-t, ami alacsony feszültségre is jól reagált, ezért nem tartottam szükségesnek a kipucolását. Aztán a napokban egyszer csak gondolt egyet, és megnőtt az áramfelvétele... durr szétkaptam, olyan dzsuvát szedtem ki belőle, amilyet még életemben nem láttam mozdonyban, csak képről Tóth Gábor kolléga blogjában. A szénkefék félre voltak kopva, az acélgolyók a csapágyakba bele voltak kövülve. Foltbenzint csöpögtettem bele, és vékony dróttal piszkáltam, kavargattam, tunkoltam vagy 2 órán keresztül, mire a 10 csapágyból ki tudtam nyerni a golyókat. Kellemes szórakozás volt. Érdemes szétberhelni az ilyen régi modelleket ahogy hazakerülnek, mert soha sem tudhatod, hogy milyen állapot uralkodik a korához képest jó állapotú külső alatt. Persze vannak kivételek: A szombati Láng börzén én speciel 0 km-es soha fel nem használt két kihajtású motort vettem szinte nevetséges áron.

 

Szerintem ahogy lesz varrógépolajad, szedd szét, pucold ki, neki is jót fog tenni, és te is nyugodtabban alszol, ha tudod, hogy van egy tiszta, jól működő mozdonyod.

Előzmény: poiuyt172 (38579)
poiuyt172 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 38579

Sziasztok!

 

Ha már Nohab... Jó 3 éve vettem egy Zeuke Nohabot, nem volt probléma a futásával különösebben, bár elég nagy feszültségre indult el, akkor viszont rohant mint az őrült.

Én pár körnél többet nem futottam vele, jobbára a vitrinben lakott, de gondoltam szétkapom, hátha egyszerűen javítható hibája van. Amikor alul a forgóvázmaszkot eltávolítottam ez a látvány fogadott: (csak erős idegzetűeknek)

 

 

 

Szóval csoda, hogy futott. A 8 áramszedőről összesen ennyi szöszt szedtem össze:

 

 

Elő az alkohollal, fültisztító pálcikával megtisztítottam a rézlapocskákat a kerekekkel egyetemben, ekkor már kulturáltabb kép tárult elém:

 

 

Mindent szépen visszaszerelve, most így néz ki a jármű alfele:

 

 

Minden csillog villog, mint a Salamoné. 

 

Kenés? Az is kéne, ahhoz még szereznem kell némi műszerolajat.

 

És akkor most a főszereplő, teljes valójában:

 

 

Futattam vele egy próbakört, kis feszültségre is remekül reagál, tolató mozgásokra is nagyszerűen beválna (ha ez lenne a feladata). 

 

Néha kevés is elég hozzá, hogy mozdonyainkat szinte újjá varázsoljuk.  :-)

 

 

 

 

Battila51 Creative Commons License 2014.01.26 0 0 38578

Üdv Mindenkinek!

 

Eladó az alábbi használt TTméretű portéka.

3810  posta kocsi                         2000Ft

4132  teherkocsi MÁV                  1500Ft

8410  kapcsolórelé         2db        1500Ft/db  

6820  kéziállitásúkitérő   1pár      1500Ft

6852  iveskitérő jobbos   2db         800Ft/db

BR130 mozdonyház        4db        1000Ft/db

E449   mozdonyház        5db          500Ft/db

BR 107 mozdonyház                      500Ft

T435    modonyház                        500Ft

YM 32  mozdonyház                       500Ft

80x160 terepszőnyeg                    1500Ft  

Zeuke   kuplung               7db         120Ft/db                 

 

Érdeklőni lehet e-mailen.  Kérésre képet küldök.

Wolfchild4hu Creative Commons License 2014.01.26 0 0 38577

Sziasztok!

 

Egy egyedi modellt szeretnék bemutatni nektek, mely a TT Putz és a Fűtőház közös munkája. Link: www.fűtőház.hu

gy.aTTila Creative Commons License 2014.01.25 0 0 38576

Sziasztok!

 

Az itteni kép illusztráció, a valósak a linken keresztül nézhetők meg!

 

 

Egy kedves ismerősöm bízott meg azzal, hogy ezt a kis hibás TT-s Tillig 04532-es MÁV-os Nohabot hirdessem meg.

Sok hibája nincs, az egyik forgóvázmaszk vár cserére (filléres dolog, 250 Ft-ba kerül), ami nagyobb problémája, hogy az áramszedő lemezek elgörbültek, lehet, hogy azok is cserére szorulnak, nem elég az egyengetés. Ennek beszerzési lehetőségét és költségét sajnos nem ismerem. Elviekben minden más rendben, világítás, stb.

Minden többi része hibátlan, hiánytalan, doboza, papírja meg van, sérülés mentes, kiegészítői zacsiban pihennek.

Mivel nekem már van ilyen Nohabom, ezért én nem tartok rá igényt, valamint most az anyagiak sem engedik sajna meg, hogy átvegyem. 

Irányár: 28.000 Ft.

Képek is vannak természetesen, az alábbi linken:

 

http://indafoto.hu/gyati

 

 

Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.

 

Érdeklődni a gyori.attila1979@gmail.com címen lehetséges.

 

  

Köszönöm figyelmeteket: Attila

 

gy.aTTila Creative Commons License 2014.01.24 0 0 38575

Sziasztok!

 

Köszönöm szépen az ajánlatokat, a MÁV Y kocsi is elkelt.

 

 

Attila

Előzmény: gy.aTTila (38571)
AntalffyAkos Creative Commons License 2014.01.24 0 0 38574

Sziasztok! Keresem ezt a kocsit. Ha valakinek lenne eladó, vevő lennék rá:

 

Tillig 13532 Eurofima fülkéskocsi 1o. SBB E5-6

teaház Creative Commons License 2014.01.24 0 0 38573

Üdv!

Nem tudom megmondani mert már elástam őket.

Előzmény: GOLAZ111 (38572)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 38572

De ugye nem vezerlokocsis?

Előzmény: teaház (38566)
gy.aTTila Creative Commons License 2014.01.23 0 0 38571

Sziasztok!

 

A BR 372-es elkelt.

 

 

Van még 1 db BTTB-s MÁV-os első osztályú TT vagonom eladó. Minden része megvan, ép, a doboza is. Fém kerékkel.

Ára: 3.000 Ft.

 

 

 

 

Személyes átvétel Budapesten lehetséges, vagy előre utalás után postázom.

 

Érdeklődni a gyori.attila1979@gmail.com címen lehetséges.

 

  

Köszönöm figyelmeteket: Attila

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 38570

Szerintem a ragasztásnál ugyanúgy meg kell rajzolni a vágánytengelyt, mert az egyenesben ha elcsúszik a vágány, megsütheted. A szögelésnél pedig alapból kell fúrni, akkor meg már mindegy, hogy a talpfát is fúrod nem? Igaz mi H0-ban szögeltük a talpfákat és amilyen flexit használtunk (valami olasz cucc) úgy emlékszem, azon voltak likacsok így meg volt oldva a dolog. Egyébként nem értem miért nincs kiluggatva a talpfarács megtartva a lehetőséget a szögelésre...

Tatumadár: a kétoldalas szalaggal nekem nem sikerült rögzíteni, feláztatta a hígított faragasztó a kétoldalast és széthullott az egész... Ezt egy hungarocell alapon fekvő diorámán próbáltam ki, amit láttál a polcon nálam.

Előzmény: reszelozsir (38562)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!