Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smíró Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95042

Ott te tudod megadni, hogy mikortól számoljon vissza. Például egy hosszú út végállomását megadod és látod, mennyi van még hátra. Menüből (ahol az órát, zenei dolgokat, stb.) lehet állítani. Szerintem véletlenül belepiszkáltál, de bármikor át tudod állítani.

Előzmény: DSz_ (95037)
Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95041

Hát ha lesz a lomisoknál a szomszéd faluban  valami hasonló, max 15ezerig, lecsapok rá én is, addig is a vespa et4 ben örömködöm :)

Előzmény: hegizoli 307 SW (95040)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95040

Csak mert nem olyan régen bicajt említettél Jena :)

A KTM ment,ez jött "enduro"kat.

 

Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95039

Küldök mailt

Előzmény: zsoltialeveli (95038)
zsoltialeveli Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95038
Néztem és csak most láttam pedíg 4.-én küldted!Mindegy a lényeg hogy megvan!Hétfőn milyenes vagy? Mert én éjszakás és cégesről zargatnálak 22 után, persze csak ha nem gáz!
Előzmény: Jena307 (95036)
DSz_ Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95037

Sziasztok!

 

A kockás zászló alatti szám mit jelez?

Az elmúlt 24000 km alatt, amit együtt megtettünk csak -- volt olvasható a helyén, most viszont 2600-ról elkezdett visszaszámolni.

 

Köszi!

Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95036

Akkor nézd meg a spamjaidat mert kétszer is vlaszoltam

Előzmény: zsoltialeveli (95032)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95035

Áh dehogy hiányzik darab, csak hát a sok kicsi sokra megy (kátyúk) miatt ez lett. De akkor menni fog a javítás.

Előzmény: zsolesz 307 (95034)
zsolesz 307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95034

Ha nem hiányzik belőle darab akkor nyugodj meg biztosan sikerülni fog.

kb 5-12 ezer/db áron szokott mozogni a görgőzés.

 

Előzmény: Vivaro1 (95033)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95033

Igen mondta a tulaj, hogy majd, ha felteszik a télit hagyjam ott és akkor kigörgőzik, csak, hogy az sikeres lehet-e azt nem tudom

Előzmény: zsolesz 307 (95025)
zsoltialeveli Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95032
Szia!

Én küldtem egy mailt neked! 406-ommal kapcsolatban.Sajnos semmi válasz :(
Csak mert 406 fórumon belinkelték a hozzászólásodat,amin szoftmódosítással is foglalkozol.Vagy már nem?
Előzmény: Jena307 (95031)
Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95031

elérhetőség az adatlapon, holnap délután a M5 Örs vezér tér 19ker vonalon mozgom, de amúgy vidéki vagyok

Előzmény: citkány (95029)
citkány Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95030

Ja!! Ha adsz egy elérhetőséget természetesen  kereslek. Köszönöm

Előzmény: Jena307 (95028)
citkány Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95029

Üdv Uram!

 

Érdi vagyok -azt én se tudom Te merre vagy ?! Gáláns ajánlatodra tekintettel ,természetesen amennyiben összehozható ?!Nem tul hosszu távra elmegyek eléd. Megköszönöm segitséged!

Előzmény: Jena307 (95028)
Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95028

eléggé hiányos az infó

de ha tudunk összefutni vendégem vagy egy diagolásra a helyzetedre való tekintettel, sajna az adatlapod nincs kitöltve így nemtudom merre vagy

 

eleve úgy indultál el a diagolással hogy fogalmad nincs minek hogy kell lenni, pl, egyhelyben terhelés nélkül ne várjuk el hogy felmegy a rail nyomás 100re, ezen felül ha bármilyen okból nem enged az ecu  teljes dózisú befecskendezést, akkor megint félrevezetnek az értékek, szóval ez nem olyan egyszerű hogy van diagboxod és megmondja mi baja a kocsinak

Előzmény: citkány (95026)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95027

Szia.Ugy ahogy Jena mondja:)) Nekem is megmondta,h a turb.nyom.szab.szelepet cseréljem le.

 

ez volt rajta,ez Pierburg-os volt most ez van

 

így alulról könnyen hozzáférni,persze a cartervédő lemezt le kell bontani.

Felülről is le lehet buherálni csak szűkös a hely. Én olaszban kezdtem hozzá a cseréhez felülről :D

Nekem is az volt,h hol ment hol nem ment.Szinte bólogatott az oroszlán.Mikor megindult 1 nagy füstöt kinyomott.A fap eltömődhetett mert felizzott rendesen.Olaszt ugy jártam meg,h lényegében alig volt turbó és hát a sunyi szlovén partokat a pályán még sötétben is meglátta vóna :D:D

Füst meg volt mögöttünk az tuti.A baj még az is volt,h a turbó cső,vagyis az intercooler cső kilukadt és a "csiga" kifelé tőltött nem a motorba. Az ösztömegünk meg a 2 tonna szállva megvolt :)

Ha nem megy jól meg gondolom füstöt is nyom ki mikor megindul,akkor ne halogasd a javítást,mert a FAP-al is gondod lessz

Előzmény: Xor888 (95015)
citkány Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95026

Help!!!

 

Szakértöi segitségre lenne szülségem!!!  2.0 HDI  RHJ mot kod. Pár hete a szokásos depolution system fault kinoz az autó alapról elindul s oszt vége!!!

 

Mivel leégett a házunk harcolok az idővel ,s a f@sz...  biztositóval hogy fagy elött legalább fütés legyen.  Rátettem a diagboxot s paramétermérésnél azt látom ,hogy  alapjáraton 270......500 bar között ingadozik  többszöri padlozással nagy nehezen felkuszik 1000 bar -ra de rögtön vissza is esik. A következő lépés lett volna  a nagynyomásu rendszer tesztelése ,de valamiért a diagbox azt irja ki nem lehetséges.  Mivel fentebb emlitett okokból  minimalizálni szeretném a kiadásokat, s eggyik szelep se fagyira való?!  Szeretném kérdezni ?  Valaki tapasztalatai alapján tudna segiteni, mihez nyuljak ???

Az biztos ,jelenlegi anyagi állapotomba szerviz nem jöhet szóba! Ha valaki tud segiteni ?! Ne tartsa magába !! Megköszönöm

zsolesz 307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95025

Általában görgőztetni szokták a sérülés nagyságától.Ha ráz akkor lehet még súlylerepülés.

Előzmény: Vivaro1 (95024)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95024

Sziasztok!

 

OLvasom a fórumot mindig, de szerencsére hibamentes az 5008 :) viszont a gyári könnyűfém felni oylan 120-130 körül ráz. Elvittem a gumisomhoz, megnézte, hát a jó minőségúű úttól van rajta sérülés azt mondta.

 

Lehet ezt javítani?

Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95023

SZervízben sokba szokott kerülni úgy duplájába, és ha rákötik gépre nem írja, ki cserébe lehet kicserélik a fél autót a te pénzeden ha elég fogyatékok, és már hogy rákötik gépre az majdnem futja a vezérlő szelepet.

Előzmény: Xor888 (95022)
Xor888 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95022

Elméletileg hétfőn vagy kedden viszem szervizbe. Ha ott rákötik gépre az kiírja ha ez a baja? Menyibe szokott krülni egy ilyen vizsgálat?

Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95021

Kb. 10-15ezer ft, és nem szerencsés így használni

, mert egyrész megpandelhatsz egy előzésben már nem éri meg, meg telebassza a fapot korommal

Előzmény: Xor888 (95020)
Xor888 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95020

Köszönöm a választ. Kb menyibe kerül ennek a javittása? Használhatom még pár napig igy az autót?

Jena307 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95019

A szokásos, turbó szabályzó szelep

 a motor elején van lent, változattól függ, hogy a legalsó vagy a felette lévő

de ilyenkor érdemes a faprendszert átnézni, mert mikor kihagy a turbó, sok a korom, és telerakja a fapot

Előzmény: Xor888 (95015)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95018

Fórum tali

Szeretnék jövőre is egy kisebb összejövetelt szervezni újév köszöntésére.

Időpont Január 4 (szombat), pólus center parkoló, úgy 14:00 magasságában.

Pezsgőt, poharat viszek.

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95017

Ildi lefordúlt a székről.

:DDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: _Haszi_ (95016)
_Haszi_ Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95016

vazze Robi, megnyúztál egy szibériai fehér tigrist?? Nem szép dolog:)

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (95014)
Xor888 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95015

Sziasztok. Remélem tudtok segitteni. Van egy peugeot 307 2.0 hdi 110le. Olyan problémám lenne hogy az autóm olyan 2200as fordulattól nem huz olyan 2400ig. Olyan mintha elmenne a turbó és ez elég ilyesztően hat ha az ember ellözni szeretne. Az lenne a kérdésem hogy mi lehet a baja és menyibe fog kerülni kb a javittás. Hibaüzenetet nem küld látszatra semmi baj egésszen a 2200as fordulatig, elötte nyit a turbó meglódul a kocsi 2200nál pedig mintha falnak mennék nagy nehezen feltornászik 2400ig és utánna megint megy mintha semmi se történne. Válaszotokat előre is köszönöm.

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2013.11.10 0 0 95014

A mai (szombati) szép időre való tekintettel egy kicsit elvoltam a téli gumik tuningolásával.

Köszönöm a jó célszerszámot Zolysys, jóval egyszerűbb és gyorsabb volt a folyamat, de így is pár órába telt a munka.

Azért egy kicsit hideg volt, Ildi kabátja kardigánja meg jó meleg.

A kényelem is meglegyen, na ezt annyira nem bírta a hátam.

A célszerszám és az első mozdúlatok.

Első fázis, de még nekem annyira nem tetszett, 

majd jött Ildi ötlete. Hópelyhek.

 

És a végeredmény:

Nekem tetszik.

:DDDD

 

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2013.11.09 0 0 95013

A MŰ vezető is "csak" egy beosztott az építettő alatt. :)))P

Előzmény: Zolysys (95012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!