Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomajer Creative Commons License 2013.11.18 0 0 49743

Igen, tudom. 

Ezért indulnék elsőre a biztosítéktábla felé, ha tudnám merre keressem? !? :-(

Előzmény: stevie-13 (49742)
stevie-13 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 49742

nnyi sajnos már kiderült, hogy a fűtése nem megy... vagyis a ventillátor nem fúj.  Digit klíma van benne.  szépen tudok mindent állítgatni, de csak annyi meleg jön be, amit a menetszél befúj:-( Van e valami, amire ennyiből is tudtok következtetni? 

 

 

Ez sokminden lehet, egy lecsúszott érintkezősarutól a vezérlés hibájáig, de gyakori az előtét ellenállás meghibásodása.

 

Előzmény: tomajer (49741)
tomajer Creative Commons License 2013.11.18 0 0 49741

Üdvözlet.

 

Tulajdonosa lettem egy 2007-es 1.9 pdti.nek.

 

 

Gondolom rengeteg kérdésem lesz.  Még ismerkedünk.

 

Azelső kérdésem, hogy létetik e részletes magyar nyelvű leírás, kézikönyv.  mit hol találok, melyik gomb mire való?

 

Kettes kérdés ...   annyi sajnos már kiderült, hogy a fűtése nem megy... vagyis a ventillátor nem fúj.  Digit klíma van benne.  szépen tudok mindent állítgatni, de csak annyi meleg jön be, amit a menetszél befúj:-(

 

Van e valami, amire ennyiből is tudtok következtetni?  Merre lehet a biztosítéktábla?

 

Nagyon remélem, hogy nem valami azonnal zsebbenyúlós, mert van még mit fizetnem mre munkaeszkköz lesz belőle:-(

 

Köszönöm.

 

ui:   Ha már minden le van írva a fóromban amit kérdeztem, akkor nézzétek el nekem, de most hirtelen majd ötvenezret nem volt időm végigolvasni! :-)

Donibcsi Creative Commons License 2013.11.14 0 0 49740

Régi, használt csavarok....lefestve minden, még az is, amit nem kell, de ha megsérül, gari ugrik szöveg.

Kompresszor oldalon a lapátoknál valami csalafintaság, kipu oldalon nincs letakarítva a ráégett olaj a kerékről, nincsenek ledugózva az olaj be-ki furatok, tehát nincs előtöltve, és megjáratva olajjal. Kompresszor oldal nincs ledugózva, csak egy papír belehajtogatva. 

Igényes helyen így adják vissza:

Előzmény: Törölt nick (49739)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.14 0 0 49739

Mi nem tetszik rajt?

Előzmény: Donibcsi (49738)
Donibcsi Creative Commons License 2013.11.12 0 0 49738

Nem szép munka, én nem vágynék ennek a turbósnak a számára.

Előzmény: keresztl7227 (49735)
Donibcsi Creative Commons License 2013.11.12 0 0 49737

Holnap mikor jössz?

Előzmény: bigjohni (49736)
bigjohni Creative Commons License 2013.11.12 0 0 49736

Az enyémen egy hőgomba miatt volt.

 

Előzmény: superbfanatic (49733)
keresztl7227 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 49735

Hello, ez engem is érdekelne... tudsz küldeni szerelő elérhetőséget, árakat?

 

akár az e-mailemre is....

Előzmény: petir (49723)
superbfanatic Creative Commons License 2013.11.11 0 0 49734

ma 2 napi folyamatos világtás után elaludt. Megjegyzi a hibakodot?

Előzmény: superbfanatic (49733)
superbfanatic Creative Commons License 2013.11.10 0 0 49733

Üdv!

Még nem tudtam kiolvastatni...

Előzmény: Törölt nick (49732)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.10 0 0 49732

Hibatároló mit mutat? Ezen indulnék el...

Előzmény: superbfanatic (49731)
superbfanatic Creative Commons License 2013.11.10 0 0 49731

Üdv!

Ma este , városon kívűl kigyuladt a narancssárga motorblokk jelzés(használati kézikönyv szerint kipufogó rendszer probléma), és többszöri  újraindításnál is megmaradt. Sem teljesítményvesztést, sem kormolást nem érzékeltem. 2005  1.9 PDTDI AVB     garantált 146e. km. Mi lehet????  Előre is köszi!

zfarkas81 Creative Commons License 2013.11.10 0 0 49730

Sziasztok!

 

1,6 vagy 2,0 CR TDI (2011-es évtől) vásárlásán gondolkodom. Milyen időszakos szervízdíjakkal lehet ezeknél a kocsiknál számolni? Milyen problémák jöhetnek elő, milyen javítási költséggel?

Köszi!

 

Z

superbfanatic Creative Commons License 2013.11.09 0 0 49729

Üdv!

Megírnád mennyibe fájt a történet?

Előzmény: petir (49723)
JawCrusher Creative Commons License 2013.11.08 0 0 49728

Köszi! A válaszodban benne volt amire kíváncsi voltam!

 

Előzmény: www.octinfo.com (49727)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.11.07 0 0 49727

Az első kérdésedre nem tudom a választ.

Az viszont biztos, hogy az immobilizer a műszercsoportban van, tehát ha azt szeretnéd, hogy az új műszerfallal be is induljon az autó, akkor össze kell kódolni a motorvezérlővel. Ezt pedig az tudja megtenni, akinek van hozzá megfelelő felszerelése (hardver és szoftver).

 

Előzmény: JawCrusher (49726)
JawCrusher Creative Commons License 2013.11.07 0 0 49726

Sziasztok,

Abban kérném a segítségetek, hogy 2002-es Superb óracsoportját ki lehet e cserélni az újabb típusú óracsoport-ra ahol a középső kijelzőn van a fogyasztás, rádióállomás, stb, a bal alsó sarokban pedig az óra? Amennyiben lehet, akkor ez igényel speciális ezközöket vagy egy "mezei" autószerelő is ki tudja cserélni?

 

Köszönöm!

petir Creative Commons License 2013.10.27 0 0 49725

Értem :) hát az tuti , hogy szmötyis volt.  A cső keresztmetszete meg lényegesen kisebb volt a kelletinél! - Csak az elméletem volt.

Lényeg , hogy most jó!

 

Ajtóval kapcsolatban esetleg valaki ?

Előzmény: 409 (49724)
409 Creative Commons License 2013.10.27 0 0 49724

"kisebb keresztmetszet a levegőnek ugyanúgy át kell menni ha kisebb a keresztmetszet gyorsabban áramlik a levegő , ergo gyorsabban forgatja meg a turbót nagyobbat tölt?Lehetett ez miatt a túltöltés?"

 

Ez így elméletileg akár igaz is lehetne, de gyakorlatilag a nullát közelíti a valószínűsége. Annak a szűkületnek egy adott ponton kell lennie ahhoz, hogy így történjen. Ennél lényegesen valószínűbb, ahogy többnyire történik is, a geometria kormozódás miatti szorulása. De ugye ez a kérdésed első beírásakor is elhangzott mint lehetőség.

Előzmény: petir (49723)
petir Creative Commons License 2013.10.27 0 0 49723

Üdv.

 

Visszatértem a régi szerelőmhöz kiolvasott, a hiba bent volt megint a kocsi nem jelezte vissza mert ugye normális működés volt . Laptopról törölte a szerelő majd azt beszéltük meg itt kéne hagyni pár napra belenéznek kocsiba! Leszedték a turbót volt meglepi... Ritkán látott korommennyiség a kipuffogó oldali csőben ez álltal keresztmetszet csökkenés is * ezen kívűl szegény turbó kicsit olajos is volt illetve a turbós szerint a tengelyen mintha minimális lógás is lett volna.

 

A turbós takarírott egy nagyot , kicserélte az összes tömítést , a tengelyt rendbehozta illetve a házon volt egy sérülés az cserés lett! Most lett egy ilyen szép turbóm :) Pár kép aki még esetleg nem találkozott volna a saját turbójával. Kívánom amúgy senkinek se kelljen !!! Nem jó buli :D   Bízom benne , hogy a problémám ez volt eddig nem jelentkezett a hiba KOPP-KOPP :)   A kocsi meg kicsit fürgébb lett amúgy :D

 

 

 

*

Itt lenne egy kérdésem csak próbálok logikusan gondolkodni a keresztmetszet csökkenéssel kapcsolatban.. kisebb keresztmetszet a levegőnek ugyanúgy át kell menni ha kisebb a keresztmetszet gyorsabban áramlik a levegő , ergo gyorsabban forgatja meg a turbót nagyobbat tölt?Lehetett ez miatt a túltöltés?

 

 

 

Másik kérdésem:

Az ajtó alatt lévő egyik égőm kiégett még nem néztem , hogy lehet cserélni meg azt se tudom milyen izzó való oda. Ebben tud valaki segíteni? illetve a ledek korában eszembe jutott , hogy lehet esetleg leddel helyettesíteni , nem boritja meg a computert?

Előzmény: 409 (49704)
409 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 49722

D2S

Bármilyen gyártmányú D2S "izzóra" cserélhető.

H3

Előzmény: Norbert Patkoló (49721)
Norbert Patkoló Creative Commons License 2013.10.24 0 0 49721

Sziasztok segitség kellene 2004 superb milyen foglalatu xenon? illetve gyári xenon cserélhető e utángyártott xenon izora? A másik kérdés ködlámpa milyen foglalatu?

bigjohni Creative Commons License 2013.10.24 0 0 49720

Mennyire igaz. Tekerem a kulcsot és indul. Nincs para, csak üzembiztos működés.

(nem úgy mint a másik járgánnyal, ami szinte új)

Előzmény: KZoly (49719)
KZoly Creative Commons License 2013.10.24 0 0 49719

Mert ez ennyire jó autó, hogy már senkinek semmi baja vele. :-)

Előzmény: superbfanatic (49718)
superbfanatic Creative Commons License 2013.10.23 0 0 49718

Üdv!

Megdöglött a fórum...?

KZoly Creative Commons License 2013.10.01 0 0 49717

Skoda Superb 1940

 

Octi19 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 49716

Többnyire arra emlékszem, hogy alapelvek... jobbára csak a ütemek, a gyújtás metódusa és, hogy a dízelnek jobb a hatásfoka. De tanították és ez a lényeg!

Előzmény: Varshi (49714)
2stroke Creative Commons License 2013.09.29 0 0 49715

Én most vettem egyet 2005 évjárat 370.000 van benne. Nem sokat ( 1000 km) mentünk vele eddig, de nagyon tetszik. Ez a 101 lovas verzió, vétel után komplett vezérlés, ékszíj és feszítőcsere történt plusz a termosztátot kellett kicserélni. Az autó szervizkönyves, végigmérve fényezésmentes, a szerelő szerint vannak érdekességek pl. az olajleeresztő csavar menetrögzítővel volt belecsavarva, a légszűrőház törött. márkaszervíz.. :) 

Előzmény: confiance (49652)
Varshi Creative Commons License 2013.09.28 0 0 49714

> része volt a tananyagnak a 2 és 4 ütemű ottomotorok működése és az alapvető különbségük a dízel

> motorhoz képest,

 

Úgy érted, mélyebben annál, mint hogy szív, sűrít, kipufog és baszik menni?

Ez valami házi kezdeményezés lehetett.

Előzmény: Octi19 (49712)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!