Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138232

Ma én is motoroztam. :-)

 

(Megint jön a 2 hét izgalom, hogy készült e kép)

Előzmény: seewer (138231)
seewer Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138231

Miért nem pirosat vettél, az jobban mutatna a fehér hóban:-)))

 

Én még motorral járok,21 fok volt :-)

gambl-R Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138230

Tegnap leesett az elso ho, ugyhogy ma fel is dobattam a teli kerekeket. Miutan szegeny kocsi ugyanolyan ronda lett vele, mint tavaly, igy az iden sem rakok fel rola kepet. :-)

vinjo Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138229

Ot=ott

Előzmény: vinjo (138226)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138228

Én úgy vettem ki, hogy a 8,5 az a komplett blokk, kvázi mint az amcsi autó építős műsorokban mikor meghozzák raklapon. Ha nem így van akkor embertelen drága.

 

"hamarosan kifut a jószág"

 

Ha nem lesz utódja, az nekünk bravo tulajoknak csak jó, nem lesz a szokásos árletörő hatás. Sőt ha te tényleg megtartod, ahogy mondtad akkor a te 150 lovasod egy relatív ritka példány lehet majd.

Előzmény: dirige (138223)
vinjo Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138227

"Bravot már csak dízelt lehete rendelni, hamarosan kifut a jószág"

 

Na, akkor ez megerősíti az általam hallottakat.

Előzmény: dirige (138223)
vinjo Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138226

Ot van alapból a Bravo orra. Na, annak mi értelme van, hogy abból állj neki audiahat orrot moddolni?

Ha az tetszik, akkor olyat kell venni. :-)

 

Előzmény: GazCamp3r (138211)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138225

Én is néztem, (ki nem próbáltuk) amikor a sima Fiat 500-at, de valahogy ha a feelinget nézzük a sima 500 az igazi :)

 

Akkor beültem egy Lancia Voyagerbe, na azt el tudnám képzelni :)

 

 

Előzmény: dirige (138223)
dirige Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138224

Igen, több ilyen is fut a neten.

Előzmény: Törölt nick (138222)
dirige Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138223

Épp ez járt a fejemben, hogy ha egy lecsupaszított motorról, netán csak egy blokkról van szó, azért az úgy nagyon húzós... Vagy a BMW jól bánik a márkakereskedőivel és ad nekik 50% árrést.

 

Más: megnéztem az Fiat 500l-t és a Trekking nevű pszeudoterepjárót. Nekem bejön, különösen az utóbbi, bár nagyon be kell állítani a vezetőülést, hogy kényelmesen elférjek. Állítólag a kéthengeres Multiair is jól viszi és volt már vevő, aki annak a hangjába szeretett bele....

 

Bravot már csak dízelt lehete rendelni, hamarosan kifut a jószág... :-(

Előzmény: bajan122 (138214)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138222

Audiat........ = A belinkelt átvart bravo az audi koppintás

gambl-R Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138221

..........................

gambl-R Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138220

Nem vagyok egy pc-guru, de tényleg ilyen kibaxott nehéz meghegeszteni ezt a fórummotort?

GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138219

.

GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138218

???

Előzmény: dirige (138212)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138217

Látom, hogy itt szinte mindenki a gyári Selénia motorolajat használja, ez ennyire jó vagy csak mert ezt ajánlja a Fiat? Esetleg van jobb olaj sima 1,4 16V szívó motorhoz?

bajan122 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138216

Ennél azért fogsz találni a neten sokkal igényesebb átdolgozásokat is.

Előzmény: GazCamp3r (138211)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138215

+1

Előzmény: dirige (138212)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138214

Nem olcsó. Mondjuk nem a márkaszervizes árból kell kiindulni. A tulaj is tálát 2,7 ért használt motort.  

 

Egyik barátom seat alhambráján most van motorcsere (tdi). Ott a használt 80 ezret futott motor, váltóval, kettőstömegűvel, úgy hogy az új motoron rajta marad minden (turbó, generátor stb.) 200 ezer, igaz a régi szétment motort le kell adnia. De hát ez egy tucat autó.

Előzmény: dirige (138196)
dirige Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138213

Ez így igaz, de azért turbólyuk és turbólyuk között nagy a különbség! A Bravonál valóban alig érezhető. De! Ez alapvetően - tudtommal - annak köszönhető, hogy kicsi a turbó. Ha nagy lenne, nagyobbat fújna, nőne a teljesítmény/nyomaték, de lenne késedelem a felpörgésnél. Tudtommal a turbós rally-autók azért csattognak/durrognak gázelvételnél, mert motorféknél a turbó leállását a kipuffba juttatott benzin nem engedi leállni, ezzel próbálják a késedelmet csökkenteni a felpörgésnél.

Előzmény: Mewo (138205)
dirige Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138212

Audiat......

Előzmény: GazCamp3r (138211)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138211

http://s51.photobucket.com/user/AAATOP2/media/Fiat/DSCN3903.jpg.html?sort=3&o=0

 

Azért ez elég szép darab. Nincs sok lehetőség a Bravonál a moddolásra, de ez elég szépen sikerült szerintem.

Realtukko Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138210

Természetesen van a motorban gyárilag is, csak nem a sziszegős fajtából. Úgyhogy advantage rovat kipipálva. 

Előzmény: GazCamp3r (138208)
Mewo Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138209

Azért, hogy ne lenne semmi értelme, az erős túlzás.Maximum a mi kategóriánkban alig érezhető a jótékony hatása.Tudom, hisz nekem már minden sufnituning volt/van a kocsimban, most veszek lexuslámpát is.

Előzmény: -carcass- (138207)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138208

Találtam a wikipedian egy kis infot róla.

 

Its purpose is to preventcompressor surge, and reduce wear on the turbocharger and engine.

Valami haszna végülis van akkor.

 

Viszont a Disadvantages lista az sokkal hosszabb, szóval értelme mégsincs.

 

 

akit esetleg érdekel: http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve

Előzmény: -carcass- (138207)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.11 0 0 138207

Nincs semmi.

Előzmény: GazCamp3r (138206)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138206

Tényleg semmi más funkciója nincs, csak az, hogy sziszeg? O.o  azt hittem, hogy van valami értelme...

Előzmény: -carcass- (138204)
Mewo Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138205

Van turbólyuk és a lefujó nem jó semmire.

Előzmény: GazCamp3r (138203)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138204

Van turbólyuk. Legfeljebb van kinek talán már fel sem tűnik. De még az alapprogramos 120-as estében is van. Egy rendes padlónál simán lehet érezni.

A sziszegés csak poénnak van. 

Előzmény: GazCamp3r (138203)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138203

Eszembe jutott egy kérdés. Lehet ugyebár venni turbo lefújót a t-jetes motorra, amitől nagy fordulatról visszafelé sziszeg ugyebár a kocsi. (Nem akarok venni, csak simán érdeklődöm, mielőtt még belém kötne valaki)

 

a nepitelet.hu-n a t-jetes motort ugyebár mindenki imádja, de csomóan óriás pozitívumnak írták, hogy "nincs turbólyuk", de tényleg 5-ből 4 nagy örömmel írja, hogy nincs turbólyuk. Miért jó az, hogyha nincs turbólyuk, és mire jó, hogyha az ember megveszi rá a sziszegős cuccot? 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!