Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2013.10.24 0 0 26230
Előzmény: _Nyuszi (26229)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.10.21 0 0 26229

Köszönöm, ha átküldöd, egyelőre "magángyűjteményem" részére.

A most rendszesített segélyek kellenének, a topik korábbi képei közül ez az egy hiányzik (úgy gondolom).

Úgy tűnik, hiányozni is fog. :(

Előzmény: gumidani (26226)
gumidani Creative Commons License 2013.10.21 0 0 26228

Emlékét megőrizzük.

Előzmény: 1047 005-2 (26227)
1047 005-2 Creative Commons License 2013.10.21 0 0 26227

"illetve a CCJ-386 frsz-ú szolnoki Tatra 813"

 

Szolnokról rég elkerült,azóta már kiskanál.

Előzmény: gumidani (26226)
gumidani Creative Commons License 2013.10.21 0 0 26226

Pont arról nekem nincs. Ha az AZE-651 frsz-ú Tatra 148 (valószínűleg székesfehérvári), vagy az MVP-ben álló(állt) rendszám nélküli Tatra 148, illetve a CCJ-386 frsz-ú szolnoki Tatra 813 képeit elküldhetem. (részben saját, részben gyűjtött képek)

Előzmény: _Nyuszi (26225)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.10.21 0 0 26225

A segítségeteket szeretném kérni!

A szombathelyi közúti segélyről keresek fényképet. Akinek van, kérem, szóljon!

Köszönöm!

Pompiere Creative Commons License 2013.10.18 0 0 26224
gumidani Creative Commons License 2013.10.14 0 0 26223

Szczecin Dšbie

 

Előzmény: Bárdos Imre (26220)
D F T Creative Commons License 2013.10.14 0 0 26222

Be mész a színbe ott látsz egy másik kis darut is. Ez a kint a tartalék, mert az eszterga termel némi hulladékot és a benti daru meghibásodása esetén az eszerga nem állhat le hetekre.

Előzmény: Bárdos Imre (26220)
krikori Creative Commons License 2013.10.08 0 0 26221

Index hülyesége miatt csak most vettem észre a választ, köszönöm!

Előzmény: Bárdos Imre (26191)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.10.07 0 0 26220

Tudom, láttam ott én is. Szerintem nagyon régen voltak ilyen pici daruk, ezt szegényt nem tudom mikor és mire használták.

Előzmény: Törölt nick (26217)
cs1014 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 26219

.

Előzmény: MTU-890 (26215)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.10.07 0 0 26218

Köszi, be is írtam az adatokat a mnyilvántartásomba.

Előzmény: MTU-890 (26215)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.07 0 0 26217

Van egy daru a keletiben a fűtőház mögött. Valami szánalmas szerkezet, nem tudom mire való. 30 55 536 1031-5 a száma vagy hasonló. Talán 5 tonnás szerkezet, azt hiszem ez van ráírva.

Előzmény: Bárdos Imre (26207)
RhB Creative Commons License 2013.10.07 0 0 26216

2010 októberében mindkét daru ott volt még, a 801-es védőkocsi nélkül (a gémje alábakolva).

Előzmény: MTU-890 (26215)
MTU-890 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 26215

A "Fejezetek a dombóvári fűtőházak életéből" c. 1998-as könyv szerint az MD801 sz. darut 1968.05.31-én állomásították Ud-re.

 

1992., 1995. ill. 2002. évi adatok szerint is Ud-n az MD801, Celldömölkön pedig az MD604 daru volt rendszeresítve.

 

Egy 2005-ös térkép ill. a 2006-os vonatkozó utasítás szerint viszont Ud-n már az MD604 daru volt (Ce-ben már nem volt daru).

 

Az Ud-n lévő MD604 darut 2009. március hónapban a rendszerből kivonták.

 

Előzmény: Bárdos Imre (26214)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.10.05 0 0 26214

Köszönöm előre is. A 604-ről annyit találtam az adataim között, hogy 1976 januárjáben új szállításként került Szombathelyre a XLI psz. gőzdaru (angol daru) felváltására. 1976-1980 között valamiért átállomásították, 1980-ban már biztosan Celldömölkön van. Ezek szerint viszont onnan is elvitték, ha 2006-ban már ott dolgozott. Azóta meg le is állították.

Előzmény: mdbz (26211)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 26213

Na,most meg megjelent.

Előzmény: M62-238 (26212)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 26212

Mi történik,hogy az elküldött hsz-ek rejtőzködnek egy ideig,aztán egyszer csak megjelennek,a 11.28-as hsz-edet még nem látom,de a Fekete doboz szerint ott kell lennie

Előzmény: mdbz (26210)
mdbz Creative Commons License 2013.10.05 0 0 26211

Ha megyek a jövő héten Dombóvárra, utánna nézek és megírom. Arra emlékszem hogy 2006-ban dolgoztam a 600-as daruval a sz6áma mintha 604 lenne, de ezt is pontosítom.

Előzmény: Bárdos Imre (26207)
mdbz Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26210

Ez nem vasúti daru, hanemközúti. Ma már több is vanbelőle, akkor még csak a börgöndiről tudtam.

Előzmény: M62-238 (26209)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26209

Én még 400 tonnás daruról nem hallottam,600-as/1000-resről igen,de az nem tonna.

Előzmény: mdbz (26204)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26208

Itt már csak a napivizsgás Joe brigád volt a darusokkal vegyítve,ez kb 10-12 éve lehetett.

Előzmény: ajm (26205)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26207

Melyik 600-as került hozzátok, és kb. mikor? Gyűjtöm a darukat is, mert baleseti segélynyújtó eszközök, de alig találni adatot arra, hol és milyen daru volt.

Előzmény: mdbz (26201)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26206

De, a MÁV egyetlen 800-as daruja ott lakott. Volt még egy ilyen, EDK 500. típusú daru az oirszágban az OKÜ-nél, gondolom az is az enyészeté máér azóta. :(

ajm Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26205

Amikor még 24 órában jártak, akkor a Komplex telepen egy fűtő/szakács volt, hogy kaja és meleg várja a pihenőre térőket:-)

Előzmény: M62-238 (26203)
mdbz Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26204

Igen. Nem elírás!

Előzmény: M62-238 (26202)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26203

Látszik is,hogy jó szar hideg volt,a darun meg nem volt fűtés régóta,lett is nagy balhé belőle,aztán a dombóváriak megmentették a helyzetet az övékén lévő kályhával.

Előzmény: mdbz (26194)
M62-238 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26202

400 tonnás???

Előzmény: mdbz (26200)
mdbz Creative Commons License 2013.10.04 0 0 26201

"Nem 800-as daru volt Dombóváron?"

 

Akkor még a 800-as volt, a 600-as később került oda, ma pedig már egyik sem használható :((

Előzmény: ajm (26198)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!