Akkor csak én nem látnám, de mivel globálisan berágtam rá - róbertke volt -, ezért töröltettem. Sinbicajos még biztosan látta, válaszolt is rá. Én csak az én hsz-em törlését kérte, de a modi azt írta, törli a kapcsolódokat is.
Nemrég belinkeltem a DSO-ról osztrák bicajos Gbs kocsikról képeket, amire valaki azt reagálta, hogy mindez itt senkit nem érdekel - ki is töröltettem, ahogy kell. Akkor most hogy is van ez?
Keleti kerékeszterga műhelyben forgácsos kocsi. A kép ebben a hónapban készült, de a kocsi már nagyon régóta ott van.
Az előző pályaszáma: 40 55 537 1097-2.
Az eredeti (12 jegyű) pályaszámot nem tudom, de az 1962. évben, Amszterdamban gyártott 2 tengelyes nyitott kocsik az 500-as sorozatba, és azon belül a 7764-8078 pályaszámtartományba esnek. Ez alapján valószínűsíthető, hogy ez egy jó állapotban lévő, eredetileg E sorozatú kocsi (vonatnemváltó nincs rajta).
Ez gabonaszállító (116 köbméteres), és az áru kirakása alapesetben gravitációs. De végülis a gabona tartalmaz vizet, ami párologhat belőle, és ha valaki mittudomén, Vorkutába szállít gabonát a helyi kenyérgyárba, simán előfordulhat, hogy szükség van arra a vibrációs rásegítésre a kirakáskor. Egyébként a Krjukovói Vagongyár követte el a kocsit, róluk azt kell tudni, hogy elég nagy ukrajnai gyártó, ehhez képest a termékei gyakorlatilag 100%-ban oroszországi tulajdonosoknál futnak.