Inkább doku jellegű mivel kolléga fordítva állt be hogy ne süttesse a műszerfalat mivel csak reggel dolgozott. itt már állt pár órát azért a pót billenése. Majd a napokban lesz egy forgalomban lévő kép is normális fényekkel.
Függöny még megy bele. Annyira friss hogy még pár méterre a busztól is festékszag volt.
Nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért én is a barátomnak tudhatom a Mestert! Különben nem váltotta volna valóra egy sokéves álmomat és készítette volna el nekem a kedvenc buszom - DUD-998 - H0-ás modelljét. Ezúton is nagyon köszönöm neki!
Őróla írtam korábban. Tatán áll egy motorfelújító üzem udvarán. Néhanapján sikerül megcsodálni.
(Elnézést kérek, ha a tulajdonost bármilyen módon is megsértettem, hogy lefotóztam!! Minden nap elmegyek mellette, ha nincs nyitva a kapu akkor is bekukucskálok, ott áll-e még.Öröm látni...)
Az utolsó kép, az az i-re a pont: Világító tolatólámpák, kidörmögő füst, és a koszos, olajsaras hatású felnik, kis kosz az oldallemezen, gázolajfolyás a tanknál.
A modellek "sterilitását" végre megszegő megoldás!!!
Szívesen, bár amit írtam, csak egy tipp volt, hogy mi lehet igazából a szám. A másik technikailag korrekt szám, de a széria miatt alabpól kiesik. És sajnos ez sem lehet a buszé, mert ahogy a topiktárs írta és ami az én figyelmem is elkerülte aznap, a gép 1989-es.
Köszönöm szépen. A második számsor biztosan ez 260.43 1001 85 - elég kopott volt. És az elsőről semmi info? Ott is lehet egy-két elírás. És köszönettel ismételten. Hunor
A „MUZEÁLIS JELLEGÜ JÁRMŰ VIZSGÁLATEREDMÉNYE" és „MUZEÁLIS JELLEGŰ JÁRMŰ IGAZOLVÁNY"- ba a jármű gyártási éve alapján az alábbi kategória osztályok egyikét kell beírni:
(A)antik 1905. év előtt gyártott jármű,
(B)veterán 1905. évben és azt követően 1919. év előtt gyártott jármű,
(C)klasszikus I. 1919. évben és azt követően 1931. év előtt gyártott jármű,
(D)klasszikus II. 1931. évben és azt követően 1946. év előtt gyártott jármű,
(E)nosztalgia I. 1946. évben és azt követően 1961. év előtt gyártott jármű,
(F)nosztalgia II. 1961. évben és azt követően 1971. év előtt gyártott jármű,
(G)nosztalgia III. 1971. évben és azt követően, de legalább 30 naptári évvel a minősítés éve előtt gyártott jármű.
Persze, mert egy 4-5 évtizedes jráművön nem tart ám hónapkig rendbe rakni a szétrohadt vázat, csak fel kell polírozni... Ha nagyon precízek akarunk lenni, azt hiszem valahol le van írva, hogy veteránjárműnek minősül az a jármű, ami elmúlt negyven éves, és van veterán vizsgája (ha jól emlékszem). Hozzáteszem, a motort "kerepelésre" bírni sem 5 perces munka, úgyhogy látszik, hogy te még életedben nem láttál felújítás alatt álló buszt.