ezt nem hiszem, ha nem világít, nem is látod, egyébként meg a sima 7 pólusú elektromos bekötést (az utólagost) mindig a hátsó lámpák előtt kötik be mind a két oldalt, nem is szórakoznak azzal hogy megkeressék a gyári csatlakozást meg hogy van-e egyáltalán. nameg ha meg is találnák, olyan csati biztos nincs nekik kéznél.
szal szerintem a 7 pinessel nem vacakolnak, a 25-össel talán már igen, de nekem olyan nincs.
nem rossz, nekem is cserések már pollenszűrők megint. az eredeti asszem csak sima szivacs vagy mifene volt, annyit is ér, ráadásul el is porladt a 80 %-a nekem is már.
más: ma vettem észre, hogy amikor utánfutót húzok, akkor indexeléskor jelez a műszerfalon egy kis utánfutós ikon. egészen felvidított, legalább volt értelme a rendes helyére bekötni drótokat, nem pedig a lámpáknál szétbarmolni, mint általában. eddig nem is tudtam hogy létezik ilyen visszajelző a műszerfalon ..:-)))
Ma ezt csináltam meg. Ha egyszer rájövök hol ázik be az autó akkor vissza is rakom a helyére. A szivacs szó szerint elporladt. most már talán nem megy be minden szemét a pollenszűrőbe.
Ezért mersz olyan felelőtlen kijelentéseket tenni, miszerint "mire a nyócas lemez elrohad, addig ráérünk"! :)
Basszus, egy japán autót leraksz este, és reggel lehet, hogy hiányzik belőle egy darab. De nem ellopták, hanem elrohadt. Teljes metamorfózison esik át, szerintem még csak nem is por lesz belőle, hanem egyből valami gáz formájában távozik. A reggeli rutin öreg japán autónál nem úgy néz ki, hogy imádkozol a zökkenőmentes beröffenésért, a működő fékért, hibátlan elektromos rendszerért, mert az garantáltan jó. Hanem ellenőrzöd, hogy megvan-e még a küszöb, a taposó, a lengéscsillapító bekötési pontja, váznyúlvány stb, mert ezek a fiatalsághoz hasonlóan gyorsan múló dolgok!
Bár a videódat elnézve láttál már te is közelről illékony fémet. :)
Én végigszenvedtem a Disco lökösgyártást, amivel minimálisan sem voltam megelégedve, amikor felszereltem a Defire a gyári lököst, akkor elgondolkodtam pár dolgon :) A hobbi az hobbi.
A galvanizálás és a festés között annyi az átfedés, ha lököst gyártasz akkor (por) festés elött célszerű galvanizáltatni, különben csúnyán elkezd rohadni a cucc két éven belül. Egy ilyen lökös galvánozása kb. 7e huf, a festés is kb. ott van.
Voltam lakatosnál, aszonta ki lehet kalapálni az idomot! Szóval az csak akkor érdekel, ha tényleg jó áras. A lökös továbbra is cserére szorul! Viszont abból akkor most már csak olyat ami überbrutál!