Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Esetleges előfordulási helyének még a 172E viszonylatot jelölték meg.
Azzal tisztában vagyok, hogy most a Kőbányai garázsban leledzik, de én már ritkán látom hétvégi menetrendben a 30A/230 jelzésű viszonylatokon.
Kelenföldi idejében jó autó volt, így nagyon sajnáltam volna, ha tavaly ősszel kiszanálják. A zászló pedig állt neki, nem hiába vannak az azonosítók lemázolva az oldalán.
Amikor megérkezett akkor Gazdagréten járt, 8-153gy vonalon. Azután a 412-es, 415-ös áradat megérkezése után átkerült a 40gy vonalra. Jelenleg pedig a Troliban van az ottani vonalakon, hétvégente elég sokszor 30A-n jár!
Már nem tudnak Knorrozni a Transman Mercedes-ei, hogy egy hétig BKV-s Volvo-k voltak a 33-as jelzésű viszonylaton?
Azt meg minden épp elméjű tudta, hogy a 178-as jelzésű viszonylat alkalmatlan az első ajtózásra! A Dávidka szerint ha ez vidéken működik, akkor Budapesten mitől ne menne!? Nem kommentálnám!
Azt hittem, hogy már befejeződtek a vázfelújítások, de tegnap a 11-31-et bekeretezett azonosítokkal láttam. Meglepődtem.
A 11-77 viszont nem igazán sikerült, tegnap is, és ma is félreállt. Erősebben kéne rányomni azt a pecsétet a műszaki könyvbe, akkor hátha erősebben fejti ki gyógyító hatását.
Ha jól emlékszem állítólag az off VT-s új Citarokban van valami májer mérőberendezés. Hogy mindben-e, arra nem emlékszem, de egy elkapott beszélgetésből van az infó a Hősök teréről. (BKK-sok lehettek)
Idegroggyant, aberált banda. Ezzel akarták megmutatni, hogy ők igenis dolgozni járnak be.
A buszok "dávidkék" színezését hagyjuk, mert ahogy hallottam, 2 millió forint/db. áron csinálják és ebben nincs benne a lemezmunka. Egy karosszéria barátom ezt kihozná (Pl. egy Ik.280-ast) 800 ezer forintból is, beleértve a lemezmunkát. Ez megint nem szól másról, csak, hogy valakinek kitömjék a zsebét.
Igen, de a 148-ast a 30-as csoport fogja adni, amibe ugyan úgy mint régén, kirívó esetekben (pl. kezdetben táblahiány, mint a 151-nél) nem lesznek arculatosok a 30-as 3 db tartalékját leszámítva.
Az aztán egy kabaré, hogy a 7E miért áll meg a Tisza István téren és miért nem áll meg az Apolló utcánál, de a 107E nem áll meg a Tisza István téren, de megáll az Apolló utcánál.
kb. ugyanazok a kocsik fognak járni a Rákóczin, mint most, csak jönnek a C2-k. A trolis gyrosok helyzete lesz érdekes, mehetnek Csepelre is, hétköznap is.