Keresés

Részletes keresés

BahnScorper Creative Commons License 2013.06.27 0 0 8900

Ez így nem igaz, a fekvők-hálók a vonat két végén vannak. Valószínűbb, hogy az osztrákok ösztönből a saját kocsijukba ülnek, meg ha van helyjegyük, azt is azokba foglalják nekik.

Előzmény: ricsze (8894)
benbe Creative Commons License 2013.06.27 0 0 8899

Peti, ahelyett, hogy itt ordítasz, miért nem nézted meg a MÁV-START honlapját? Az előreváltott normál Budapest-Zürich menettérti 124 euró.

Előzmény: v_peti (8898)
v_peti Creative Commons License 2013.06.27 0 0 8898

Igaz szerintem a normáláras az biztos van,de az horribilis,azt hiszem Bp-Zürich oda-vissza valami 1200 euró!!

 

1200? Na ne!!!

Előzmény: M41 6212 (8895)
M41 6212 Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8897

Tavaly megkérdeztem ,és Budapestről induló nemzetközin nem fogadják el az ÖBB-s jegyet! A pénztárban mondták.

Előzmény: ricsze (8896)
ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8896

Nézdmeg az ÖBB-nél, ott találomra beírtam egy nappalit 49 euróért adott ki :)

Előzmény: M41 6212 (8895)
M41 6212 Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8895

A zürichi vonatokról annyit, hogy általában 2-3 hónapra előre egy darab jegy sincs rájuk!!! Mint ahogy most sem! Augusztus legvégénél előbb a nappalira nincs Sparjegy!

Igaz szerintem a normáláras az biztos van,de az horribilis,azt hiszem Bp-Zürich oda-vissza valami 1200 euró!! Legalábbis tavaly annyi volt!

ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8894

A magyar Bvmz ha nem telik meg Pesten akkor az úgy is marad végig, az osztrák belföldi oda nem ül... részben azért is mert a vonat végén van és a közbenső hálókocsik le vannak zárva így nincs átjárás..

Előzmény: r1232 (8893)
r1232 Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8893

Eddig háromszor mentem ezzel a vonattal, mindig a magyar ülőkocsiban, tömegekről nem tudok beszámolni és aludni is tudtam.

Legutóbb Zürich és Linz között végig egyedül voltam a fülkében, addig senki (az osztrák kocsik viszont tele voltak).

Előzmény: paca664 (8889)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8892

Én pár éve uzatam vele ülőben, de Zürich felé tömve volt, így aludni semmit nem lehetett. Visszafelé viszont pangás volt, így a termesben a 4-es helyen be lehetett ágyazni, és a lámpát is feles üzemmódba le lehetett kapcsolni, így lehetett aludni Salzburgig kényelmesen, onnantól kezdett telni.

Előzmény: ICR (8887)
ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8891

Hogyérted, hogy nem légkondis? A Bbmvz az az nem?

Előzmény: benbe (8888)
ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8890

Én tavaly utazgattam, nekem a tapasztalatom, hogy sokakanak nicns helyjegye és ha kimész időben lesz helyed ülőben.. ha útközben száll fel valaki az azért szerencsétlen mert 1-2 ember be foglal egy fülkét ha összetolja az üléseket és elfekszik, de szerintem vállalható 3 ember/fülke arányban, ennél tömöttebben nem szoktam látni, pedig mindig hétvégén voltam.. a Bregenzbe menő EN-el hasonló a helyzet szerintem, 2-3 fő /fülke az átlag.

Előzmény: benbe (8888)
paca664 Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8889

Mindegyik tele van, de az ülőt egyébként sem ajánlom éjszakára. Vedd meg a jegyet időben az elvirán.

Előzmény: ICR (8887)
benbe Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8888

Heringjárat, még öt kocsit simán elviselne. Helyjegy kötelező, de ha lehet, menj fekvőben! Az ÖBB-részben a félpoggyász kocsiban szokott némi hely maradni, mert az nem légkondis.

Előzmény: ICR (8887)
ICR Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8887

Mennyire szoktak sokan lenni a Wiener Walzer EN-on Wien és Zürich között? Háló, fekvőhelyes és ülőkocsiban?

Most nyáron mennék. Kinek mi a tapasztalata?

ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8886

Megpróbáltam én is, arra a vonatra minden napra csak egy helyet akar számolni, érdekes módon más vonatra kiadja.. amit még furcsállok nem ír 3-as hálót sem..

Előzmény: frieslander (8885)
frieslander Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8885

udv,

 

az OBB oldalan hogy lehet megtudni, hogy elfogyott-e egy adott nap+vonatra a helyjegy? 19.07.2013, EN246, Wien-Innsbruck (vagy Feldkirch), 5 utazo. de csak 3,50-et szamlazna ki, ami szerintem egy darab foglalas ara lenne. pirosbetus figyelmeztetes csak egy van, az ablak-folyosovalasztasnal a szokasos "Abweichungen von Ihrem Reservierungswunsch sind möglich!"

 

mi lehet a megoldas?

ricsze Creative Commons License 2013.06.26 0 0 8884

Szép képek!
A Bahnwanderwegről, vagy egyéb fotóhelyekről?

Előzmény: tavolsag.net (8883)
tavolsag.net Creative Commons License 2013.06.25 0 0 8883
benbe Creative Commons License 2013.06.24 0 0 8882

Attól függ, mihez van kedvük. 10 perc ÖBB-hibás késésnél is küldték már el a railjetet, máskor MÁV-hibás késésnél huszat is vártak Westen ugyanarra a vonatra.

Előzmény: Törölt nick (8881)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.24 0 0 8881

Attól függ, mi vár mire és mennyi a késés. 

Előzmény: ricsze (8880)
ricsze Creative Commons License 2013.06.24 0 0 8880

Ausztriában mennyire divat a vonatok csatlakozásra váratása? Meidlingen pl Railjet-IC között is szokott lenni várakozás, salzburgban pl mi a helyzet nem tudjátok?

nohabpeti Creative Commons License 2013.06.23 0 0 8879

Korcs? :D

 

Pár éve egy szóló 540-essel sikerült Utazni egyet Romont környékén, azóta nagyon odavagyok értük :)

 

Ha minden jól megy (bár még tervezés alatt áll) ott leszek a jövő hétvégi Engadin-os banzájon!

Előzmény: SZ.Tamas.. (8867)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.22 0 0 8878

Nächster Halt, next Stop: Wien Hauptbahnhof

benbe Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8877

Szia!

 

Szerintem ez a sárga jól fog kinézni a zöld tájban, nincs vele gond. Mondjuk kár, hogy így megint nincs piros Ge 4/4III-as. A Coop-mozdonyt egyébként simán veri bármi!

 

Én úgy tudom, a nagy dízelek hóekézni, meg egyéb pft-vonatokra lesznek, illetve kiváltják a Gem 4/4-eseket a rendkívüli helyzetek kezelésében. Kár, hogy ők már nem járnak a Berninán személyvonatokkal...

 

Érdekes, hogy a Vereina építéséhez beszerzett kis dízelek után a mostani építkezésekhez ilyen nagy dögöket sikerült szerezni. Ez persze mindent legyőz ott a hegyekben. :D

Előzmény: SZ.Tamas.. (8875)
_karika Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8876

Háát, izééé, akkor már inkább a Holcim. Ez olyan, mint egy kanári :)

Hol épül vízierőmű?

Az albula alagútról hallottam, ezekszerint belevágnak. 

Elvileg jövő héten jövünk... :)

 

Előzmény: SZ.Tamas.. (8875)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8875

na de ezeket még nem lathattad :)

Nem tudom talan az uj vizierömü épitéséhez hordjak fel az anyagot velük, meg jön az uj albula alagut,  van rola valahol leirasom biztos benne van de csak félretettem hatha majd közzéteszem valahol.

 

Előzmény: SZ.Tamas.. (8873)
_karika Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8874

Láttam róla építés közbeni fotót.

De mire fogják használni?

Előzmény: SZ.Tamas.. (8873)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8873

igaz ez "csak RhB" remélem ezt a paar képet eltüritek itt, mivel RhB topikot nem talal az ember

 

Az elsö uj dizel...

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.20 0 0 8872
Is. Az alámosta az utat és vasutat, a hegyröl meg jött le sok sár és kö. Az alagut tetejéig állt a sár.
Előzmény: radio100jozsi (8871)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.06.19 0 0 8871

Lényegében a galibát itt az alagút tövében folyó patak okozhatta.

Előzmény: Törölt nick (8870)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!