Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17709

Én olyan 4-5 mm közöttire tippelnék. Semmiképp se csússzon fém a fémen! :))

Előzmény: T-Boar (17703)
jawa21 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17708

Én úgy hallotam hogy a skoda 105 megszakitó és kondi, és a trabant gyujtótrafó jó a mustangra.

Előzmény: Füredi Imre (17704)
53zsiga Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17707
TyerCorp01! Kis változás! Mégis kell egy komplett és egy fedél. Bocs!
53zsiga Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17706

105-ös megszakító az passzol.

Előzmény: Füredi Imre (17704)
T-Boar Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17705

 

Itt a fórumon azt olvastam, hogy a skodának a megszakítója, a trabantnak meg a kondija csereszabatos a mustangal.

Előzmény: Füredi Imre (17704)
Füredi Imre Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17704

Pontosan melyik Skoda és Trabant alkatrészekkel lehet pótolni a Mustang gyújtás alkatrészait?

T-Boar Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17703

Köszönöm a választ!

Olajat nem cseréltem. Akkor, most mi a két lamellásnál a kívánatos vastagság? 

Előzmény: TyerCorp01 (17701)
jawa21 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17702

Hello.

Kipucoltam a légszűrőt és mostmár jó és még jobban is megy :).

üvd: jawa21

Előzmény: Tigyster (17692)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17701

8.8, a -0,2 pedig azt jelenti hogy akár annyival lehet kevesebb. Viszont ez tényleg sok, az egylamellás ilyen vastag, az viszont az 550-555-ösön volt, ide az gyenge.
Milyen olajat adtál neki? A 80w90-től a parafás megcsúszik, bár a 10w40-től is melegen rúgásnál, viszont erre a kézikönyv ezt a megoldást írja: döntse a motort jobb oldalra, hogy az olaj távozzon a kuplungszerkezet környékéről, és úgy kísérelje meg az indítást (nem pontosan így, de ez a lényeg)

Előzmény: T-Boar (17700)
T-Boar Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17700

Letöltöttem a "Műhelyszolgálati segédkönyvet" abban azt írják, hogy

- "A lecsiszolt lamella vastagsága 8,8-0,2 mm legyen."

Ezt nem tudom értelmezni. a 8,8 nagyon sok, a 0,2 meg nagyon kevés.

T-Boar Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17699

Szeretném megkérdezni milyen, vastag a lamellában a parafa?

Jawa Mustang Golden Sport Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17698

Nekem is ismerős a helyzet :) De mi általában mindíg kibékülünk , ha nagy veszekedések vannak meg durcáskodások akkor ajánlott a moci teljes átnézése.

Előzmény: T-Boar (17697)
T-Boar Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17697

Itt vagyok ám srácok! Olvasgatom a fórumot, de jawam nem szeret engem. Megcsináltam a dugulást, meg a gyújtást, erre el kezdett csúszni a kuplung. Na ez el fog tartani egy darabig. Se szerszámom, se lamellám. Tudom, vegyek, ... se lóvém. Úgyhogy egy kicsit állni fog a project, de gondolom ez már nem újdonság a motoromnak. Szóval, nincs béke köztem és a jawa között. Én szemrehányóan nézek rá, ő meg durcásan hallgat.

 

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17696

Ha rángat, akkor csak a gyújtásnál lesz a gond, a karburátorral ha baj lenne, vagy nem indulna, vagy indulna, de "levegősen" (magas fordulaton erőtlenül) járna, ezt kiküszöbölendő menetközbeni úsztatással pár másodpercre helyreállna a rendje.
A trafó nem szokott elromlani.

Milyen kondenzátort vettél? 

Előzmény: Füredi Imre (17694)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 17695

Nekem jött 3 gyári új 1-es túlméretű dugattyú, meg valamilyen 170 mm-es küllők, egy 19-es Jikov (robi kapa), egy 80-as Babetta henger, meg a Simsonra egy gyújtás.
Meleg az volt, de inkább az legyen, mint hideg, általában az szokott lenni! :) 

Előzmény: zerger88 (17693)
Füredi Imre Creative Commons License 2013.06.15 0 0 17694

Sziasztok! Kérnék mindenkit aki tud tanácsot adni mert már nem birok a mustangommal.Rángat ,szaggat.Vettem bele új gyertyát kondenzátort,a gyújtáshézagot beállítottam 0.4mm-re és semmi sem segített.A tekercseken nem állítottam nem forgattam szerintem az biztos jó gondolom mert 2500km-ig jó volt. Talán a karbival lehet gond vagy talán a trafóval? Szóval kérek mindenkit aki tud segítssen.

zerger88 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 17693

Hát ez a nap is meg van.

Börzéről annyit hogy sokan voltunk de dög meleg volt. 50 es jawa alkatrész elég kevés volt, még blokkot sem láttam (vagy én voltam vaksi.)(majd hátha tkécskén D)

(Börze után izgalmas volt a további utam mert pesten elment a töltésem a kocsiból de még hazahozott akksiról:) )

Reggel még épp bekapcsoltam a gépet de leírásod alapján nem láttalak. Amugy árus vagy vevő voltál?

 

 

Előzmény: TyerCorp01 (17691)
Tigyster Creative Commons License 2013.06.15 0 0 17692

Nekem ilyenkor karbitisztítás kell, bár lehet, elég a fúvókát tisztítani.

Előzmény: jawa21 (17690)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 17691

Összefuthatnánk!
Nem rég tudtam meg hogy megyek mégis... :)
Engem hosszú hajról, szemüvegről, meg szimatszatyorról ismersz fel, lógnak róla nerclábak meg farok. :)))) 

Előzmény: zerger88 (17689)
jawa21 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 17690

Hello.

Mostanában a motorom, ha beindítom jár szépen és ha elindulnék vele el kezd gurulni és gázadásra  lefullad.Nem mindig csinálja ezt csak néha.Valaki tudja mi lehet a baj?

Előre is köszönöm.

üdv: jawa21

zerger88 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17689

Hallotatok már  kínai ferodolos kuplungról. hm?

Elméletben szombaton kapok ilyet Kecskeméten.

53zsiga Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17688

Ez jól néz ki, de csak egyenesen megy? Elfordul a kerék a turbótól vagy csak döntögetéssel fordul?

Előzmény: István Márton (17684)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17687

Ha gyári festés lenne rajta csak, akkor 200-as papírral vízzel lehet alácsiszolni, majd alapozás (mindig érdemes alapozni, a festékréteg arra jobban tapad, alapozás nélkül is könnyen megfolyhat), az alapozó megszáradása után 4-500-as papírral szárazon át "simogatni", nem mélyen dörzsölni, csak hogy az alapozó felületi egyenetlenségeit eltüntesse, szépen le fog róla jönni, utána zsírtalanítás, (higítós rongy) egyirányban, ez a rajta maradt port is leviszi, majd festés minimum másfél-két réteggel.
Én 2K Body festéket használok, egy szett festék literje 12000 forint nálunk, 2-3 deci elég egy tank-doboz kombóra, sőt inkább kettő, alapozó 0.75-ös 3000 forint hozzá.
Legutóbb a Supert fújtam vele, Super lett, bár a fehér részei picit világosabbak lettek, mint a gyári, de ez volt a legközelebbi színkódú.
Remélhetóleg egy hónapon belül le tudom fotózni készen (azaz egyelőre nem gyári kerekeivel, mert nincsenek szép króm ráfjaim) 

Előzmény: zerger88 (17680)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17686

Meg az az okádék bolti szögletes műanyag tükör, nekem is olyan van a Babettán (az egyik azzal jött, nem adtam érte pénzt), az a legkevesebb hogy nem látok benne semmit, még el is állítja magát mire az utca végére érek. :)))
Az a hosszmintás Barum egyébként viszonylag ritka, elég hamar berepedeznek a barázdák mélyén, most meg azt hiszem nem is ilyen mintát árulnak. 

Előzmény: zerger88 (17681)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17685

A kerékpár tárcsafék azért kicsit erősen életveszély kategória. :D Normális kipufogó nélkül pedig szép-szép, de nem fog menni jobban.

Előzmény: István Márton (17684)
István Márton Creative Commons License 2013.06.13 0 0 17684

Na ez már igen.Nem értem hogy tudták megvsinálni:D,lehet nem is működik.

István Márton Creative Commons License 2013.06.11 0 0 17683

Köszi szépen a tanácsot.Van kompresszoros festészóróm de lehet elviszem lefújni a haveromnál,mert ők zsigulit,mercit is fényeztek már és nagyon szép volt.Én fehérre akarom a vázat tankot lámpát,többit fényes világos kékre.A fehérre kapufestéket használnák,olcsó is meg sok is van benne és még azt fel is kell higitani.

dániel laci94 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 17682

Sziasztok.

Keresnék eladó jawa mustangot heves megyében és a környékén.

Válaszokat előre köszönöm.

Üdv:Laci

zerger88 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 17681

Hoppácska

http://aprod.hu/hirdetes/jawa-mustang-ID1bDsZ.html#dcd0e3a160

 

Mondjuk hogy került hátra barum 2.50 es hosszmintás gumi az kérdéses D

zerger88 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 17680

Sokféleképp lehet. De először el kell döntened hogy mennyit szánsz rá.

Pl lehet homokszórás majd szinterezés de ugye ez nem olcsó...

 

Én az olcsóbb fajtát szoktam XD

 

Amugy látni kellene hogy milyen.

 

Ez nem követendő példa de én így szoktam csinálni a festés előtti munkákat.

Ugye írod hogy sok a réteg. Ha fel van pöndörödve na meg amugy is akkor én egy éles késel le nyesem. a nagyát attól függően hogy hogy jön. (vigyázni a késsel), majd ha a nagyja meg van akkor használom a sarokcsiszolót csiszoló koronggal. Vagy egy kopottat vagy egy finom szemcséjüt használok. De vigyázni kell mert még ő is "harap" tehát vékony lemezeknél vagy a kézzel vagy ovatosan. Azért írom a festék leszedését mert valószínűsítem hogy össze vissza látszik minden szin és a festék lepattogzások mélyek lehetnek. Ha viszont jó állapotó "erős" a rajta lévő festés akkor elég azt megcsiszolni. Ha kész vagy a gépi csiszolással akkor ess neki kézzel is mert kézzel  jobban érzed mit hol kell még hol vastagabb meg ilyesmi. A legfontosabb szabály az hogy az előmunkálatokra NE sajnáld az időt mert ez a legfontosabb. Olyat is csinálhatsz hogy egyre finomabb smirgli papírral dolgozol így egyre kisebbek lesznek a csiszoló papír által vágott nyomok.

Ha kész vagy akkor ha horpadás van akkor karoszériázd ki ha lehet. Sajnos a tanknál ezt nem tudod. 

Gittelés előtt alaposan mosd meg. Én forróvízzel szoktam ami uyge oldja a zsírt, majd szárísd meg.

Megint jön egy kérdés D

Az egészet gittelni akkarod vagy csak a horpadásokat? (pl tank)

A gitteknél általábban rajta van a dobozon minden adat és hogy kel használna, meg hogy mennyi a száradási idő meg ilyennek

Nekem gittem kétkomponensű van.(üvegszálas) Ugy összekevered egy műanyag lappal előírás szerint (mennyiség) majd a tiszta felületre felviszed  és szépen eldolgozod. ugye többet viszel fel mint a horpadás mert ugye utána dolgozol le hogy síkba legyen (persze ha alapból sík a felület.) Itt ajánlatos kézzel csiszolni ha megszáradt, Ha sík akkor egy fadarab+csiszolópapír kombó.

Ezután megint egy alpos tisztítás

Ha valahol rozsdás volt ott használhatsz rozsdaoldót!

Alapozás

Csak akkor szoktak ha lemész alapfémig amugy nem muszály ha szép erős festés van rajta de nem hiszem hogy a tied ilyen

Alapozás után megint ajánlatos átdolgozni csiszolópapírral és megint tisztítsd meg. amugy tisztító szerként használhatsz benzint vagy féktisztítót ha akarod.

Milyen festékkel akarod?

Amit tuti nem ajánlok, az pedig a flakonos hajtógázas festék. Azok semmire valók 

Az otthoni festés másik műfaja a kompresszoros festés ezzel lehet szépen dolgozni. De vigyáz könnyű megfolyatni a festéket ezért ha nem csináltál ilyet akkor probáld ki előtte valami máson. Vagy ha van ismerősöd aki tényleg gyakorlott és tud bízd rá mert igazán csunya egy megfolyósan lefestett idom stb.. Persze olyan helyen fujjd ahol pormentes helyen van mert nem szép a festékben a kis apro bogarak és porszemek D. És még a festők is néha elfelejtik nem legyen környezetedben olyan dolog amit sajnálsz ha rászál a festék pernye amit ugye a szél (ha kint fújjod) előszerettel felkap.

Énszerintem az ilyen otthoni maszek festés is lehet szép. Nekem a magasfényű festékek jönnek be de kinek a pap kinek a pappné. 

Ha még csicsásabban akkarod akkor vegyél hozzá (fujd le) lakkal. így csilivili lesz. Vannak színesített lakkok azzal még fajinabb D

 

Tudom hogy nem a  világ legszebb festési módszer de mi mint jawa 50 es használók valószínűleg nem vagyunk eleresztve anyagilag túl jól (gondolom) azért szoktam így csinálni. És  nekem a saját igényeimet kielégíti ez a festés is. Amugy biztosan szebben csinálja egy festő szaki aki mindennap ezt csinálja de mostanság elég húzós árakat mondanak egy kis festésért.

Lehet hogy kihagytam valamit akkor bocs de most hírtelen ennyi jutott eszembe

Mégegyszer leírom hogy én így szoktam (nem muszály elfogadni a tanácsom) és lehet hogy van benne hiba!

üdv

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!