Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nyuleskutya Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1217

Ami nem az also szekcioban van (hengerfej, kompresszor, fek, injektorok, o2 sensor) annak az "ara"

vagy egy dr pepper uditoital, vagy snickers, twix csoki,

vagy schweppes. Az aranyszinu.

 

http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mlPPIfoD73rtIwr5CC8E7pA.jpg

 

Valami ilyesmi a muszertarto, jobb kepet nem talaltam.

 

Szinten egy csokiert (snickers) adok gyari,

hibatlan gyertyakabeleket is. 4 db.

 

Van valahol egy hatso stabilizator rudam is,

de az mar lehet, h elkelt. Az egy twix-be kerul(t).

 

Van elokatalizatorom egy zero kolaert.

 

Ha eszembe jut valami, meg irok.

Masom nincs (mar igy is alig ferek).

Előzmény: elam1 (1216)
elam1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1216

A műszertartó lehet érdekelne!

Írd az árát-ha van fénykép róla vagy link betűzhetnéd prive!

elam65@citromail.hu

Előzmény: nyuleskutya (1214)
elam1 Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1215

Most mi van-csak nem megválsz a Minitől?

Ami a képen van a Tied?

Esetleg egy napfénytetőt müködtető kapcsolód nincs véletlenül?

Előzmény: nyuleskutya (1214)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1214

kimaradt, de ezek is egy üveg dr pepper-ért vihetőek (2000-2006 cooperekhez):

 

- légszűrőház borítás + gégecső

- egy eredeti ALTA hővédőpajzs (ha direktszűrőd van, akkor körbeveszi és nem engedi, hogy meleg levegőt szívjon a kocsi)

- egy 1 műszeres A oszlopra szerelhető, szabvány műszertartó (kompresszornyomás, hőfok, feszültség, bármi), fekete

 

 

 

nyuleskutya Creative Commons License 2013.07.06 0 0 1213

Az alkatrészellátottságra a következőt tudom mondani:

 

Egy üveg kóláért, ásványízért vagy gyömbérért cserébe vihető a következő (2000-2006 cooperekhez):

 

- Gyári, lakkfekete légbeömlő a mocitetőre (ha nem fekete a kocsid, nagyon feldobja)

 

- Az a 2 tartóláb, ami közrefogja a hifi egységet, szintén lakkfeketében (az ábrán a 7-es, jobb-bal)

 

- vezérműláncfeszítő

- ékszíjfeszítő a teleszkóp nélkül

- komplett hűtőfolyadékcsövezés

- bal A-szlop takarő (belü, vaj/szürke színű)

 

 

A következő hibátlan gyári cuccok meg nagyon jó áron vihetőek:

- komplett Cooper S hengerfej (jó a sima cooper-re meg one-ra is)

- m45 gyári kompresszor, ALTA 17%os csigával

- komplett első fék-szett (nyergek, tárcsák, fékcsövek, betétek)

- 330cc (cooper S) injektorok

- lambdaszondák

 

 

teboy00 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 1212

Sziasztok!

 

 

Új vagyok itt autócserén gondolkodom.

Érdeklődnék, hogy mik a vélemények a 2006 környéki még kompresszoros cooperekről, vagy 2008 utáni hagyományos 1.6 cooperről. Sok e a gondjuk, alkatrész ellátottság stb.

Elsősorban olyan autót keresek ami kicsi (BP belvárosi parkolás),  és nem vérzik el az autópályán. (Viszonylag sűrűn nyomjuk a BP Pécs útvonalat)

 

A válaszokat előre is köszönöm.

 

 

 

Tomi

elam1 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1211

Átküldtem a gmail-re!

Előzmény: nyuleskutya (1210)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1210

köszi!!!

 

 

integraboy kukac freemail . hu

 

vagy

 

helloauto.hu kukac gmail pont com

 

 

Előzmény: elam1 (1209)
elam1 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1209

Megvannak a képek 2592x1944-be.

14 db kép.

35 Mb szóval adj egy e-mailt,mert ide nem tölthetem fel!

A szűrő alatti részt nem tudom hogy gondoltad-ahogy lehetett odaférkőztem de mint tudod annyira tele a motortér hogy alá nem tudom tenni-nézd meg őket ha kell még csinálok szívesen!

Előzmény: nyuleskutya (1206)
elam1 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1208

Rendben megcsinálom a képeket ahonnan kérted,-csinálok többet,ha nem jó,vagy nem látod amit keresel írj nyugodtan!

Vagy ma késő délután vagy holnapra felrakom neked,-de adj egy e-mail címet mert a nagy felbontás és a darabszám miatt nem biztos hogy elfér ide a forumra!

 

Bakker ez egy Mini ára amit eddig ráköltöttél-Szűzmáriám nagyon komoly!

Én nem mernék ilyenbe kezdeni-irigyellek érte:)

Előzmény: nyuleskutya (1206)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1207

 

Több Honda és hondás év után pont 3 éve vettem a Minit. Mindig is kompakt párti voltam, de valami erős kellett.

Integrát szerettem volna, de nem volt épkézláb állapotú egy sem.

Fél év keresgélés után megtaláltam ezt. 32e km, idős női tulaj (de nem vicc), szalon állapot..

Hm, hm, 170 lóerő, gyárilag sperr diffi, bőr, harman kardon, panorámatető stb stb. Mi kéne még? Egyből megvettem, de akkor még nem is sejtettem, mi veszi kezdetét.

20 éves korom óta tuningbuzi vagyok, csak korábban se pénzem nem volt rá, se egy jó alap, amit érdemes lenne alakítgatni.

90 lóerőből nem lehet mit kihozni, de a 170Le és a feltöltő elég jó alapnak ígérkezett.

Kezdtem a kompresszortárcsa kicserélésével. Ugye ott ment a dilemma a 15%-os meg a 17%os között. Mivel találkoztam itthon egy szintén autóbuzi minissel, aki 19%-ossal tolta vígan, így a 17%ost választottam.

http://www.altaperformance.com/p/107

Aki leszereli a kompresszort, cseréljen is olajat. A wallis nem árul, sőt, nem is tudják, hoyg cserélni kéne, mert elvileg örökéletű benne az olaj, de jobb a békesség (nem hiszek az örökéletű olajban sem a váltóban, sem a kompresszorban, és az örökéletű üzemanyagszűrőben sem).

Szívtam a fogam, hogy sok hőt fog az termelni, kéne akkor jobb intecooler is, mert a gyári nem fogja bírni (egyébként a gyári nagyon jó intercooler). Ezért esett a választás egy GSR itercoolerre.

Természetesen akkor a gumitömítés is cserés lett design-os ALTA szilikon tömítésre:

http://grsmotorsport.co.uk/minicoopers.html

http://www.altaperformance.com/hardtop/mini-cooper-s-2002-2006-r53/intercoolers/mini-r53-intercooler-couplers

 

Aztán ugye akkor a JCW modellben más a gyertya, más az injektor is. Több a levegő, több benzin kell hozzá, így jöttek a JCW gyertyák, JWC injektorok is. (gyári injektor 330 cc, JCW injektor 380, de most kéne már egy 550cc-s BOSCH)

Ha már a gyertyákat kicseréltem, gondoltam, cserélünk kábelt is, így befigyelt a magnecor kisellenállású kábel:

http://www.magnecor.co.uk/

 

Sok külföldi fórumon ajánlják az MSD trafót is (szép piros). Én azt nem ajánlom senkinek, csak a gyárit.

Ekkor már kezdett alakulni a dolog. De ugye messze sincs vége. A kipufogó még gyári volt.

Kezdésnek jött a milltek katalizátor utáni (cat back) része:

http://www.millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=74

szép lett a hangja, de ugye a katalizátor előtti rész módosítatlan volt, így az egész csak parasztvakításnak tűnt. Na, a külföldi okos fórumozók írták, hogy a gyári leömlőből ki kell venni a szűkítést, mert az fojt és egyáltalán, tök felesleges oda. Kivetettem. SENKI NE VETESSE KI. Nemhogy padon, de simán a kocsiban ülve is érezhetően gyengébb volt. Na, akkor szereztem használt gyári leömlőt, visszatettem. De az sérült vot meg mittudomén, zavart, hogy a szalonállapotú minimben a leömlő egy ilyen turizott akármi...

elborult az agyam és megvettem a supersprint 4-2-1 leömlőjét

http://www.supersprint.com/en/IT/prod-288-6824-bmw_mini_cooper_s_cabrio_16i_170_hp___04_E28093E280BA___06.aspx

 

Na, ez már igen. A hangja is dögös lett, és az erő is érezhető volt. Az első (pici) katalizátor ugrott, a nagyot meg átméreteztük úgy, hogy az is 63,5 mm-es legyen és a tömítések is. Így az egész rendszer most passzol. Egyébként most voltam műszakin és lazán hozta a környezetvédelmi normákat, erre is figyelünk ám, nem szennyezzük a levegőt, óvjuk az utókornak, ezért pl soha nem fog kikerülni a katalizátor. Ami itt leírtam a kipufogóról 6 sorban, az több hónapos szívás volt az életben (az anyagiakat meg hagyjuk).

Az intercooler viszont nem tetszett. A gyáriban olyan a kialakítás, hogy a beérkeő levegőt egyből nyomják ilyen kis lapátok a csatornába, így a beérkező levető szinte 100%a hasznosul.

Nekem nem voltak ilyen kis lapátok, hanem az áramló levegő flaba is ütközhetett. Semmi gond:

http://www.intercooler.hu

A srác nem kevesett szívott, de megcsinálta, amilynre kértem. Haladunk, haladunk.

Felkerült egy ALTA levegőszűrő rendszer is. Itt ízlések és pofonok, lehet, hogy lehetett volna jobbat venni, de kb +/- 1 lóerő különbség van a top kategóriában ezek között:

http://www.altaperformance.com/p/133

 

Ekkor találkoztam a kerámiabevonattal. Kipufogó le, kerámiásnak elküld. Kívül belül bevonta. Így a hőt bent tartja, nem melegszik a motortér annyira, ill. a meleg levegő jobban (gyorsabban) áramlik, emiatt még teljesítménynövekedé is elérhető.

http://www.keramiabevonat.hu/

Az intercoolerre is kerüls spéci bevonat, pont az ellenkező hatűsú, mint a kipufogóra. Ugye a hideg levegőben több az oxigén, ezért jobb az égés, több a lóerő. apró, mikron nagyságú rücsköket vittek fel rá, amivel azt a hatást érjük el, mintha nagyobb lenne az IC felülete, emiatt jobban hűti a levegőt.

 

A kipufogó szerelő mondta, hogy a samco szilikon csöveket használják a havarjai és baromira bevállt nekik a hűterendszernél. Na jó, akkor legyen, és a sárga szín feldobja a motorteret is.

http://www.detroittuned.com/samco-coolant-hoses-r52-53/

 

Az egész kocsi átment projectbe, és nem érdekelt, hogy szinte soha nem használom, ha használom, akkor sem pályán, de akkor már hozzuk ki a maxot. Merevítések... OMP elöl felül, elől alul, cusco hátul felül:

http://www.madnessmotorworks.com/omp-mini-cooper-upper-stress-bar.aspx

http://www.madnessmotorworks.com/omp-mini-cooper-lower-stress-bar.aspx http://www.jscspeed.com/catalog/Cusco_Strut_Bars_for_02_06_Mini_Cooper_S-15644-1.html

 

A megnövekedett lóerők miatt gondoltam, nagyobb fél is dukál. Tudtátok, hogy az R56 (turbós cooper S, de nem a JCW) fékei megegyeznek az R53 JCW fékeivel csak sokkal olcsóbbak? Ithtoni bontóban találtam is egy hibátlant, hozzá ferrodo carbon tárcsa:

http://www.amazon.co.uk/Ferodo-DDF1711-PREMIER-Carbon-Brake/dp/B00CUEK6IA

 

Az igazi profi megoldás az alu féknyereg és a két részes féktárcsa (baromi könnyű) lett volna, de horror ár lett volna behozni és nem is nagyon találtam megfelelőt.

Kellettek a visszajelző műszerek is, így bekerült egy benzin/levegő arány mérő (AFR), egy kompresszornyomás mérő, egy kipufogóhömérsékletmérő és agy feszültség mérő is az "A" oszlopokra a hozzátarozó műszerekkel (szélessávú lambdaszonda, vákuum mérő, kipufgáz hőmérő).

Befigyelt még egy Nitrostick Ns1 vezérműtengely is közben:

http://www.outmotoring.com/mini-cooper/Nitrostick-mini-cooper-s-performance-camshaft.html

 

Tudni kell, hogy lehet kapni kihegyezettebb tengelyeket is (shrick, Ns2 stb), de azok igaz, hogy több lóerőt hoznak MAGAS fordulaton, viszont középtartományban mindnél nyomaték veszteség van. Pályán, ahol a versenyző rátapos a gázra, és amíg nincs vége a futamnak, ő nem veszi el a lábát, na, ott jobb az a tengely. Utcára viszont én inkább a középen nyomatékot hozót kedvelem.

Jöhetett az ECU programozás, a volt syntech-es Bauer Miklóssal és a dynoprojecttel:

http://www.dynoproject.hu/

 

Programozás előtt kétszányvalamennyi LE-t mértek. Felforrósodott intercoolerrel aztán programozás után 217 Le, lehűlt IC-rel 221-et 7000-es fordulaton. A nyomaték 260 Nm volt 4300-as fordulaton. Azt tudni kell, hogy itt Mo-n nem nagyon programoznak Minit, ezért az egész egy sötétben tapogatózás volt, és csak a többéves rutin

A fórumokon is írták, meg idehaza is rágták a fülem hogy a hengerfejtuning nagyon sokat hoz a konyhára lóerőben (anyagiakban meg sokat visz). Hengerfej le, Bauerracing portolás, javítgatás, tuningolás.

http://www.bauerracing.hu/

 

Ekkor bekerültek a titánium szeleptányérok és a dupla szeleprugók

http://www.ferrea.com/Mini-Cooper-Titanium-Retainers/p33975 http://www.ferrea.com/Mini-Cooper-Valve-Springs/p34375

Ugye, az a jó, ha minden mozgóalkatrész a legkönnyebb a motorban és mki van minden egyensúlyozva.

 

A tuning vez.tengelyhez dukált egy fokolókerék is:

http://www.thumperheads.com/content/here-are-few-thumper-performance-products-can-help-you-build-power

Ez igazodik a megváltozott időzítéshez (nyitás, zárás).

 

Felkerült még pár apróság, karter gáz lecsapató: http://www.gtt.uk.com/parts1.asp (oil catch can) karbon légbeömlő, szíjszakadást gátló "kábel"

(az bordás szíj feszítőnél a teleszkópot védi) sötétítő fólia az üvegre és szempár a mocitető alá a lámpák helyére :)

mélyláda + erősítő (jó az a harman kardon, de a mélyeket nem tudja megküldeni az sem) STP szigetelés mindenhol a kárpit meg borítás alatt:

http://www.stp-distribution.com/hu/

Riasztóhegyek és zárak

 

Ennyi jutott eszembe (lehet, kihagytam pár dolgot), itt tartok most. Hogy mi jön még? Ugye a hengefej módosítás után nem történt programozás, pedig kéne.

De már csak ezzel a kütyüvel indulok neki: http://www.bytetronik.com/fa.html

Ez pedig nem olcsó, ráadásul mégnagyobb injektor is kéne (550cc-s) és akkor ezzel ráírni a szoftvert.

Így én 240Le fölé várnám valahol. Kéne még egy erősebb kuplung + egy jobb sperrdifi (quaife).

http://www.1320.co.uk/r53-mini-cooper-s-quaife-lsd-differential

A másik, amit lehetne, a súlycsökkentés, de az csak a felnikben fog megnyilvánulni: A gyári s-lite felni 11 kg, az OZ allegerita meg 6,2 kg... ez a rugózatlan tömeg nagyon sokat jelent, a gond itt is csak az árral van. Más súlycsökkentés (plexi panorámatető, carbon mocitető, légkondi megszüntetése stb) NEM lesz! A programozás és a felni lesz az utolsó elem.

Akkor elmondhatom, hogy tényleg kész és vége. Jöhet valami új és indulhat a móka megint.

 

 

 

nyuleskutya Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1206

szia, köszi

 

az nem gond, hogy poros, csakhogy minden a helyén legyen.

ha többet csinálnál, az mégjobb :)

jobb oldala, baloldala, közepe

 

engem a légszűrőház alatti rész érdekelne most, de akkor végignézném már az egészet.

 

 

előre is köszi

Előzmény: elam1 (1205)
elam1 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 1205

Szia!

Szívesen lefotozom neked nagyfelbontásban,de nem szalonállapot-mert poros néhol-de gyári minden!

Melyik részét kéred,vagy telibe az egészet?

Előzmény: nyuleskutya (1204)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.06.14 0 0 1204

 

 

a leendő tulajnak: 

kérdezd meg Szenes Lacit a bmw-peugeot-citroen közös fejlesztésű motorról.

Nem sok jót fog mondani.

Én is szidnám, de talán hitelesebb egy olyan ember szájából hallani,

aki nap mint nap szereli őket.

 

 

 

más: van valakinek érintetlen, full full gyári, szalonállapotú R53 motortérről

nagyfelbontású képe?

 

köszönettel és üdvözlettel

bence1991 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 1203

Nyomtam egy kis kenő anyagot a forgó részekhez, most egész kellemes lett a kormányzás, remélem marad is :)

Előzmény: bence1991 (1202)
bence1991 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 1202

Hello mindenki! Nekem olyan problémám van, hogy túl kemény a kormány, félig elforgatom, de ha tekerem vissza nehézkes. Esős időben pedig szinte semmi probléma, a szerelő nem talált semmi hibát kitisztította meg minden, a szervó is működik  Nagy sebességnél nincs probléma, akkor nagyon érzékeny és könnyen irányítható. Nem tudom mi tévő legyek :/ (Cooper,04) 

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.13 0 0 1201

Nekem az ellenkezoje volt, igazan bicepszbol kellett tekerni, aztan mikor szervizben volt talaltak valami folyast es valamit kicsereltek...azota konnyebb, de azert meg igy is sportos elegge... azota jarok gyurni hogy megmaradjon a bicepsz :PPP 

az enyem mondjuk csak Cooper nem S, es oregecske is 2005-os, 101ezer merfolddel :)

mondanam hogy a city servot kapcsold ki de ez nem Fiat....

Előzmény: 666dzsonni666 (1200)
666dzsonni666 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 1200

Sziasztok,

 

Az elmúlt időben feltűnt, hogy a Mini Cooper S-ben az eddig nagyon feszes és kemény kormány egyik napról a másikra túlságosan lágy lett. Elveszett a gokart feeling a vezetésből és az útról is kevesebb visszajelzést ad a kormány.
Ti már tapasztaltatok ilyet?

Elvittem a szervízbe, de nem találtak hibát.

A legközelebb ehhez áll az észlelt hiba:
http://www.northamericanmotoring.com/forums/r56-hatch-talk-2007/236628-loose-steering-issue-mechanic-didnt-find-anything.html

Tudtok segíteni? Valakinek hasonló tapasztalata?
köszi! 

 

bufracing Creative Commons License 2013.05.02 0 0 1199

Szia,

 

Nekem egy 2008-as (175LE) van és ilyen fogyasztást tud:

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/457444.html

 

itt tudsz még fogyasztásokat nézni:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/30-Mini/615-Mini_Cooper_S.html?fueltype=2&constyear_s=2007&powerunit=2

 

egész tankra vonatkozólag nem tudtam még 7,5 fölé vinni, szerintem nagyon jól fogyaszt, nekem van benne Start/Stop, fékenergia visszanyerés, meg váltást jelző is.

 

Műszakilag elég jók, amire érdemes figyelni, hogy a vezérműlánc feszítő gyárílag nem az igazi, így hideg motornál nem feszíti meg a láncot és borzalmasan csörög az autó 1-2 percig. Ki szokták cserélni a láncot és a feszítőt is, ezeket érdemes még garanciában elvégeztetni, de a cseredarab sem lesz sokkal jobb. Ha mindig felső nívón van az olaj, akkor nem sokat csinálja. Ja valamint az olajat eléggé eszik (a nem turbós is), nem árt, ha bekészítesz 1L olajat mindig és gyakran csekkolod a szintet. Olyan 40ezret megy el egy első fékbetét és 80-90 között a féktárcsa. Mást nekem még nem kellett cserélni sosem.

 

Üdv,

Előzmény: D1stalis (1197)
elam1 Creative Commons License 2013.04.27 0 0 1198

 

 

 

 

 

Nem érdekel valakit?

Sajnos mellényúltam a vásárlásával mert az enyém amerikai piacra készült és nem jó hozzá-kizárólag európai modellekre rakható fel!!(R50 R52 R53)

Hátsó sárfogó pár- vadi újak- a képeken jól látható minden!

Eredeti gyári minőség!

Nem veri fel a kerék a sarat hátul ha ez rajta van-nekem is ezért kellet(volna)

Számla megvan,ha valakit érdekel e-mailben üzenjen!

D1stalis Creative Commons License 2013.04.14 0 0 1197

Sziasztok!

 

Új vagyok a mini témában ezért fordulok hozzátok. Egy 2010es mini cooper s-t készülök venni a 184LE-set. Német szalonból, egy év garanciával. Már voltam próbavezetni a kiszemelt példányt és azonnal beleszerettem, de szeretném kicsit körbejárni a témát mielőtt beleugrok :) mert nem olcsó mulatság. Ami kérdésem lenne, először is egy őszinte fogyasztás mert mindenkitől mást hallottam és kíváncsiságból érdekelne (nem ez fog visszatartani :) Mennyit eszik ha az ember ésszel közlekedik, és mennyit ha nem ? :D

 

Illetve mennyire megbízhatóak, kell-e tőle tartani, vagy azért nem annyira szervízigényesek? Van e valami amire külön érdemes figyelni, bár ez első gazdás és szalonból árulják de az ördög nem alszik...

 

Előre is köszönöm a segítséget, további szép hétvégét!

elam1 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 1196

Szia-tényleg régen voltál!

DSC - menetstabilizáló elektronika, a Dynamic Stabilization Control rövidítése!

Szerintem ne aggódj,mert úgy gondolom hogy egyszerűen csak a megcsúszás határán volt a kereked,és besegített az elektronika!Akkor villan fel amikor segít!

Ha azt akarod hogy sportos gumiszaggatóan indulj kapcsold ki!

Azért teszteld hogyan viselkedik.

Alapból,mindig be van kapcsolva!!

 

itt egy kis adalék róla...

 

"A DSC menetstabilizálótól és a tucatnyi szenzortól érkező információk alapján a szerkezet igyekszik előre kalkulálni az erőelosztást, s mindig az aktuális helyzethez próbál alkalmazkodni, ..."

 

"A kormányzás pontos, az elérhető kanyarsebesség messze túl van az átlagos vezető képességeinek a határán, és dicsérhető a DSC menetstabilizáló, amely bőven hagy játékteret, mielőtt beavatkozna, és a fék is határozottan fog."

 

Ja nekem is egy hónapja ment tönkre szinte egyik napról a másikra a gázrúgó,-valóban 5 perc a cseréje-és nem is volt drága a 2 db.De micsoda különbség van utána-mi? ?  :)  :)  :)

 

Előzmény: Törölt nick (1195)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.28 0 0 1195

Jo regen irtam mar itt, a facebookos forumban tobb az elet mint itt :))) 

Megadta magat a csomagtarto ajto teleszkop, mindketto, rendeltem ujat netrol, pont ugyanolyat kuldtek ami a kocsiban volt, es 5-5 perc alatt kicsereltem oket, aztan nagyon orultem magamnak :))) ezek szerint 8 evet bir? kiment belole a gaz, mert nem sziszegett mar, es nem is tartott. 

 

Tegnap felgyulladt a sarga haromszogben felkialtojel lampa korulotte karikas nyillal, megneztem a konyvben, az valami a DSC-vel. Azota nem jott ujra elo. Aggodjak? Az ocsem aszonta hogy valami kormanyszog jelado vacakol, lovesem nincs mi az :) 1400 merfold mulva vinnem kell inspectionra, karacsonykor mar otthagytam a 'gatyamat' a szervizre... remelem ez kevesbbe lesz huzos. 

 

Tudom mar a fb-n volt ez a kep, de olyan csini a kocsim :) es vegre nalunk itt a joido

elam1 Creative Commons License 2013.03.26 0 0 1194

Szia-köszi-már rég túl vagyok rajta saját erőből!(mankókerék)

Minden amit írtál a "fórumról"-sajnos az utolsó betűig igaz!

A mini2 és az northamericanmotoring piszkosul pörög -le a kalappal előttük!

Én bátorítanálak arra amit felajánlottál akár részletekben is vagy ahogy gondolod-szívesen fogadom(fogadjuk) !!!

Szóval haaaaaajráááá...............!!!

Előzmény: nyuleskutya (1192)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.03.25 0 0 1193

Külföldi fórumokon is előjön ez a hiba, de csak nagyon kevés embernek.

És ott sem érkezik igazán megoldás. Mindenki csak találgat: akkumulátor, biztosítékok...

Nyilván a legolcsóbb, ha a 10 filléres biztosítékokat kicseréled

 

Amúgy nálad is a kormányforgatáskor jön elő a hiba, csak úgy, mint 1 srácnak a northamericanmotoringon,

tehát feltételezhető, hogy a szervórásegítésnél kell keresni a hibát... Nézd meg, hogy melyik biztosíték kapcsolódik hozzá és cseréld ki.

Nem tudom, hol parkolsz, de befolyhatott hó/víz a kábelekhez stb. Amikor nyáron napon kiszárítod a kocsit, tuti nem jön elő...(oszt még az is lehet, hogy de :))

Magyarán, picit szopóroller megtalálni a hiba okát

Előzmény: B.Slim (1190)
nyuleskutya Creative Commons License 2013.03.25 0 0 1192

a Hondáknak is 4x100

Az ET-vel meg lehet játszani kicsit, ki hogy szereti

Az agyátmérőt meg meg lehet oldani tehermentesítő gyűrűkkel (minden valamire való futóműves tud esztergálni)

 

 

Más: tök szomorú hogy itt nem pörög ez a fórum

angol, német, amerikai oldalakon másodpercenként nyílnak a topicok a minis fórumokban

oké, hogy többen vannak, de ha beleszámolom ezt az arányt, úgy sem jön ki az itteni béna fórumohozzászólási ráta

na mind1, gondoltam megemlítem

 

ha lesz időm meg kedvem, majd leírom topicfelhozónak, miként tuningoltam a 0-ról az égig a Minit saját magam próbálgatva, nem kis anyagi erőfeszítés meg idegösszeomlások árán ...

Előzmény: elam1 (1189)
elam1 Creative Commons License 2013.03.21 0 0 1191

Szia speciál nekem lővésem sincs mi lehet ez a gondolom piszkosul bosszantó apró hiba!

Mivel eléggé  kevés itt a hozzászólás,-esetleg próbáld meg a másik Mini forumon,-hátha ott jön válasz-bár az sem pörög nagyon.

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028619&la=118382429

Előzmény: B.Slim (1190)
B.Slim Creative Commons License 2013.03.19 0 0 1190

Sziasztok!

 

Olyan hiba jelenségem van, hogy egy másodpercre elmegy az autóban az áram teljesen véletlen szerűen. Minden mutató leesik, a rádió kikapcsol a km számláló nullázódik stb. kb le reseteli magát. Főleg akkor fordul elő,ha meleg van, télen nem jellemző. Illetve pl autópályán sem szokott elő jönni, csak főleg ha megy a légkondi és városban megyek a kocsival. Belinkelek egy videót róla: https://www.dropbox.com/s/l8yswo8tyrr4v8k/20120620_131121.mp4

 

Van valakinek valami ötlete,h mi lehet? A BMW-nél még nem hallottak ilyenről.

elam1 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 1189

 

Nincs valakinek eladó mankókereke?

Melyik autótípusé passzolhat még rá?

Gyári mankó méret.

3.5Jx15  ET:35 4x100 agyármérő 56,1

Esetleg valami tipp???

elam1 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 1188

:) :) :)

 

Igenpontosan,és nyisssssz!

 

Ilyen csatival kötöttem össze!

 

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Lambdaszonda_bek%C3%B6t%C3%A9sek

 

Köszi még1x!

Előzmény: nyuleskutya (1187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!