Én is elsőre a hűűű, de 600.000 ft veszek egy ilyet, nekiszaladós voltam. Aztán elkezdtem nézegetni őket élőben. Volt meglepi :)
Aztán egyre feljebb ment az ár ,mert a kocsi megtetszett de az olcsobb darabok lelakottak voltam- és kamuszervzesek a vissza tekert km állásról ne is beszéljünk. Enyémben 304.000 van. Mikor mondtam a azt mondták = te úristen ilyen kocsit vettél meg ??? És elkezdték mutogatni a használtutón,hogy nézzem meg szite nincs is olyan amiben ennyi van ! Én meg beütöttem nekik a német használtautót ,hogy ott meg olyan nincs ami ez alatt van. Vásárlás elött lekértük az adatokat a kocsiról a kulcs alapján is tárolta ugye a km állást és egyeztek. (ha nem akkor az minimum 50.000 ropi volt az eladónak is) . + akkor már ne egy fapad legyen ha már E39 hiszen extrákkal fel lehet szerelni jócskán a paripát. Így került hozzám a kicsike. Multikormány-bőr stb... Haver lekérte az adatokat és minden stimmelt a kocsinál amit kértek bele anno az benne is volt . Így megvettem.
Volt olyan ami meg volt hírdetve frissen szervizelt - friss uplung + lendkerék,, oda mentünk és a kuplung éppen csak fogott valamit. Mnet a hú vissza viszem akkor majd megkérdezem mit is csiáltak......
Fót felé a kereskedésben volt egy autó amit ismerős adott be nála volt 290.000 az autóba . Utána eladta és kb 50.000-t minimum tett bele a köv tulaj is. Az autó most bent állt a kereskedésbe 129.000km volt benne :))))
En meg mindig azt mondom, hogy 1 milla alatt nem lehet jo allapotu, korahoz kepest keves valos kilometeres E39-et kapni, evjarat es motortipustol fuggetlen. Kint is 3500-4000 euro kornyken vannak min. a mar megnezesre alkalmas darabok ami meg tenyleg valamire valo az 5000 ezer euro. Es alapvetoen a 2000 elottiekrol van szo.
Nem vagyok autonepperguru-tanácsadó, de azért leírom a javaslatom.
Ha felülről korlátos a költségvetésed, akkor ne ilyen idős BMW-t vegyél. Az átírás se kevés, a vétel utáni első szervíz is beleszaladhat könnyen a 200e-be és még semmi komolyat nem cseréltél, csak a kopó dolgokat. Felgumírozása is egy 16-17"-os nyári szettnek se áll meg 120-150e alatt.
Ha közlekedni akarsz, arra jó VW csoport. Nekem a másik autó olyan, és cégesek is olyanok. Azok se hibátlanok, de napi szinten használhatóak. Abban van 1.4 és 1.6 is bejárós kocsinak. Fiatalabbat megkapsz ekkora keretből, járulékos költségek is alacsonyabbak.
Ha jól olvastam a másik fórumon ezt az eladót nem ajánlották ! Mindig visszatekert ,eladásra "kipofozott" autót dobnak piacra (kintről hozott).
Én is 520i-t szerettem volna de nem ajánlották . Nagyobb motorral is szinte ennyi a fogyásztása. (már ha ez igaz :) )
Nekem jótanácsként azt mondták (tudom ez nagyon tárca függő) , hogy inkább vegyek egy 200-al drágább autót mert utána az olcsobb drágább lehet ,természetesen vannak kivételek.
Én most hogy az autónak pár kisebb hibája volt (tudtunk róla) már ráköltöttem kicsit, persze ezt minden autónál kellett volna,mert az összes szűrőt- olajat stb... cseréltem.
Hátsó ablakemelő is pipa.
ÉSSS a fogyasztási gondok is megoldottak :))) Tele kellett tankolni és helyre jött, valószínűleg nem nagyon dobták tele a tankot ...
Anno a kis citroennel jártam ugyan így. (az is ettől jött helyre )
Most mentem vele 150 km-t és kb 9.5 litert evett (és autómata !!!! )
Bakker pont azt figyeltem meg ebben az E39-ben, hogy álló helyzetben nem a 30-as/végtelen ből jön vissza a pillanatnyi fogyimutató, hanem a nulla állásból. Ez vajon miért van? E39-ben ez így működik? Ha megyek kb 10-20-nál többel, akkor értelmes jelet a szenzortól, akkor már jól mutat. Se e30-ben se e34-ben nem így volt.
Nekem is 4 -ből 2 pohártartó nem igazán 100%-os. Lehet, hogy mégis valami konstrukciós hiba? Elől nem igazán tudja rugdosni senki. (max tűsarkú cipővel bizonyos helyzetekben)
A katalizátorral valamit mókoltak,mert azt mondta a volt tulaj,hogy új.... Érezni lehet sokszor a " szagát " de akkor ezt lehet megnézzük ,mert más lesz akkor ott szerintem, bár most üzemagyag szűrő csere közben ,mint ha mondták volna,hogy ez valóban volt cserélve (de lehet csak az látszott,hogy volt hozzá nyúlva ) ezt megkérdezem pontosan.
Az a baj, nem tudom ,hogy is kellene mennie pontosan . Egy 210 pacis v6 ból ültem át. Az jobban ment természetesen így kicsit ezt lomhábbnak találom.
A jeladót nem értem miért nem mutatja ki a gép , ha az a baj ?! 4-5x feltettük már ,de minden tökéletes ...
Nekem van 523i, amennyiben 8-12 között eszik a teljesen jó. A fogyi mérő indulásnál minden BMWnél a maxról jön visza, érdekes lenne pl tempomat vagy fix gáz 90-nél mit mutat, ott kb 6 liter körül kellene lennie sík úton.
Kérdés mennyire megy? pl előzésnél ki kell e húzni sportba, vagy akár kézzel vissza kell e rakni egy fokozatot? Nekem ilyen volt, bár talán nem ilyen fogyasztással, a vége az lett, hogy nyári 35 fokban megállt, és alsó/felső főtengely jeladó csere oldotta meg, pl előtte sima (nem kickdown) padlógázra sem váltott vissza, viszont menet közben szerintem kevesebbet mutatott fogyasztásban, mint a tényleges.
Ha gondolod a gzolee kukac freemail.hués adok tel. számot, beszélhetünk. A jeladó cserék után mintha picsánrúgták volna, és a fogyi is rendben, lehet még katalizátor eltömődés is, neklem pl azt is cserélték mert ott is elfogyott az erő.
De bevallom mondtam a szerelőmnek amit írtak azt mondta hülyeség. Azok teljesen másra utalnak és a komputer kidobná egyből . A motor meg teljesen szépen - egyenletesen jár. Valami móka lesz a dologban ,de nem tud rájönni.
Az ott ajánlott- jól bejáratott szerelőt felhívtam és a következőket mondta : hát ez így nem baj ,mert ő is most adta el 18.5 L evett....
Hát szerintem az gáz ha egy szerelő 523-as autója 18-at eszik de ez az én véleményem. Azt ajánlotta menjek le vele Fehérvára meg vissza és így ez pont 100 km (ezt nem tudom honnan mérte , tőlem nem : ) ) és így számoljam ki ,hogy utána rátankolok és ..............
Valakinek van valami ötelete a még mindig fent álló hibára ?
A pillanatnyi fogyim kb 28-30 litert mutat .... /nem ennyit eszik/
Ha indulok akkor egyből felugrik a maxra pillanatnyi mutatója és utána kezd esni ... finom indulásnál si hasonló a történet de szinte az összes gázadásra így reagál.
ha jól számolgatom akkor 12-14.5 a valós fogyasztása (városba) de eddig ahogy állítgatuk össze - vissza lett nullázva tökéletesen nem tudtam még belőni + tesztkörökön ugye más fogyi jön le 523i autómata (170 paci)
gépre ismét feldugtuk,nem mutat lambdaszonda hibát --- sőt semilyen hibát nem mutat , elvileg tökéletes a gép.
a kijelző is km-re van álltva
potin kicsit álltottak jobb lett de ezt megnézetem holnap mert olyan mint ha vissza kúszott volna ahol volt
Van itt valakinek 523i autómata szintén ? ha írna róla pár sort , azt megköszönném (vissza olvasások megtörténtek ott 8.4 - 12 kb a történet )