Szerintetek mi lehet 1.1-es, 2002-es Kisoroszlánom problémája? :(
Novemberben mentem vele, hideg volt kint, fűtés bekapcsolva, egyszer csak pár pillanatig nem fújt semmit, gondoltam, elszállt a fűtés, vagy a ventilátor, de nem a motor fulladozott, ekkor még erőteljesebb gáznyomásra továbbment az autó. Még ugyanezen alkalommal egy lassítást követően úgy éreztem, elnehezült, a kormányzás is nehézkessé vált, majd leállt a motor, újraindítottam, elindult. Aztán kanyarodtam, lassítás, hármasból kettesbe visszakapcsolás, és ismét leállt a kézifékvisszajelző világított a műszerfalon. Újraindítottam, majd gond nélkül hazahozott.
Biztos, ami biztos, kértem egy BSI ellenőrzést, ami hibamentes volt. Télen nem mentem sokat, talán néhány száz, vagy 1000 km-t, ezalatt nem is jelentkezett semmi gond.
Most májusban viszont megint, kb. 15 km megtett út után parkolót kerestem, megint úgy éreztem, el akar nehezülni, ezért leállítottam, újraindítottam. Olyan, mintha a kormány, a pedálok, minden olyan ellenállóvá, keménnyé válna
Most hétvégén voltam olajcserén, kapott új légszűrőt, és pollenszűrőt is, de megint úgy éreztem egyszer, mintha nehezülne, megint kanyargós útnál, de végül nem állt le, erősebben odaléptem a gázra, és gond nélkül haza is hozott
Mi lehet ez? Mindig lassításkor, illetve kanyarodáskor jelentkezik a gond, eddig még csak pár alkalommal éreztem, és teljesen összevissza, van, hogy több száz km-en keresztül semmi gond szerintetek?
Olajcsere előtt a motor néha üresben nagyot rúgott, a műszerfal szerint az alapjárat kissé ingadozott ilyenkor, de ez a motorolajcserével megszűnt (el ne kiabáljam). Ezt sem tudom, mi lehetett az oka.
Lehet összefüggés esetleg valahogy?
Köszönöm előre is a segítséget :) Szép napot Nektek :)
Ha esetleg valakit érdekel egy vadonat új, bontatlan csomagolású, gyári antenna szár, akkor írhat Nekem a megadott mail címemre. Eredetileg Peugeot 206SW-hez lett véve, de gondolom a nem SW-re is jó.
Meg tudjátok mondani, hogy a hajtóműbe mennyi kenőolajnak kell lenni? Féltengely csuklókat cseréltem és kb 1/2 liternyi elfolyt. De csak tippelem. Van valahol nívó csavar? Annyit tettem utána, de nem ártana leellenőrizni.
Nagysokára kiderítettem, megfigyeltem eső után, hogy alul a guminál egy ponton látni hol folyik befelé is meg kifelé is a víz... tuti nem az ajtónál. Próbáld ki nézd meg eső, vagy autómosás után, látni a vízfolyás nyomát.
8 éves a 206-om és a hátsó két ajtónál a szigetelő guminál alul beázik a kocsim. A szigetelő gumi alatt a szőnyegre is folyik be a víz meg kifelé is. A guminak látszólag semmi baja... valószínű le kell cserélnem, de gondoltam írok Nektek járt e már így valaki vagy esetleg lehet más a baj...
igen, így volt, most EURO3-as motor "került bele", eddig 2-es volt. Morogtak is az önkormányzatnál,hogy mindenkit ilyen dologgal oda küldenek a vizsgáról.
Most tervezgetem autó vásárlását, érekel a 206-os is, és ezzel kapcsolatban van néhány kérdésem. Egyrészt mire figyeljek oda vásárláskor? Mik a leggyakoribb típushibák? Milyen árkategóriából érdemes választani? Mennyire megbízható? Olvastam arról, hogy a hátsó híd néha megadja magát, ez mennyire gyakori?
Nem kell megijedni, énis ugyanígy jártam. A lényeg, hogy a forgalmiban tévesen szerepelt a környezetvédelmi besorolás. A vizsga ilyenkor ugyanúgy sikeres csak nem kapsz matricát a rendszámra. Elvileg kapnod kellett egy műszaki adatlapot, amin szerepel a jó besorolás. Azzal a papírral, meg a hátsó rendszámmal kell beballagni az okmányirodába, és ott helyben kiállítják az új forgalmit, illetve a matricát is felragasztják a rendszámra. Az új forgalmi kiállítása elvileg ingyenes, viszont a matricáért kell fizetned, ez tavalyelőtt kb 500 Ft volt.
Van egy peugeot 206 1.4 HDI kisautóm. :) Régebben is, és most megint olyanokat csinál, hogy bizonyos kilométer után fellákol, az alapjárat borzasztóan szaggat, leáll. És menet közben is nem egyszer leáll. :( Már régebben megnézte 2-3 szerelő, de nem jöttek rá a hibára. Valakinek volt hasonló esete?
A másik problémám, a hátsóhíd felújítás. Vélemények, tapasztalatok? Esetleg valami jó ajánlás is érdekelne.
A csillagkulcs helyett jobb a bazinagy dugókulcs . Már ha a nagy fekete hatszog neked is ott van a szűrőházon. Ha nem olyan, akkor lehet hogy csak speci leszedővel.
Sziasztok! Lenne egy két dolog amitől megválnék, hátha érdekel valakit! Előszőr is cserélnék 206 RC felnire gyári 16" 206 gti felniket jó gumikkal természetesen ráfizetéssel. Második eladó lenne a 206gti(GT) ből származó gyári félbőr belsőm(RC-re való csere miatt) valamint eladó lenne egy üvegszálas GT első lökhárító az alsó részen repedéssel. Ráccsal ködlámpával. Akit érdekel írjon és megegyezünk! stohladam@hotmail.com Telefon nem írok mert írországban élek.
Sziasztok.SOS kellene egy kis segítség.Vezetőoldali légzsáknál az üléskárpit állandóan kijön.
Van erre valami gyógymód?Esetleg kiszerelni és utána bevarrni vagy egyszerűen beragasztani? Mi a megoldás?Műszaki vizsgáról kidobnak így.(szerdán lesz)Kössz előre is.
Cserélni kell a vízpumpát is, és a feszítő görgőt. Nem egy nagy tétel az egész. Hosszbordás szíjat is lehet cserélni, ha a görgők jó azt nem szükséges.
segíséget kérnék hátha valakinek van tippje mi lehet a baj. peugeot 1,4 hdi-im van. ha felmelegszik a motor kigyullad a dignosztika lámpa. semmi gond nincs ilyenkor. viszont ha autópályán megyek 120-nál többet nem megy az autó. olyan mintha valami letiltana. kiolvasták már 3 szervízben is a hibát. valami izzítás gondot ír, de átnézték és az izzító relé ok, az izzítógyertyák jók. gázolajszűrő cserélve lett. van valakinek valami ötlete? egr szelep tisztítás után is megvan a hiba.