Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pözsóka206 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 28972

Sziasztok :)

Szerintetek mi lehet 1.1-es, 2002-es Kisoroszlánom problémája? :(

Novemberben mentem vele, hideg volt kint, fűtés bekapcsolva, egyszer csak pár pillanatig nem fújt semmit, gondoltam, elszállt a fűtés, vagy a ventilátor, de nem… a motor „fulladozott”, ekkor még erőteljesebb gáznyomásra továbbment az autó. Még ugyanezen alkalommal egy lassítást követően úgy éreztem, „elnehezült, a kormányzás is nehézkessé vált, majd leállt a motor, újraindítottam, elindult. Aztán kanyarodtam, lassítás, hármasból kettesbe visszakapcsolás, és ismét leállt – a kézifékvisszajelző világított a műszerfalon. Újraindítottam, majd gond nélkül hazahozott.

Biztos, ami biztos, kértem egy BSI ellenőrzést, ami hibamentes volt. Télen nem mentem sokat, talán néhány száz, vagy 1000 km-t, ezalatt nem is jelentkezett semmi gond.

Most májusban viszont megint, kb. 15 km megtett út után parkolót kerestem, megint úgy éreztem, el akar „nehezülni”, ezért leállítottam, újraindítottam. Olyan, mintha a kormány, a pedálok, minden olyan ellenállóvá, keménnyé válna…

Most hétvégén voltam olajcserén, kapott új légszűrőt, és pollenszűrőt is, de megint úgy éreztem egyszer, mintha „nehezülne”, megint kanyargós útnál, de végül nem állt le, erősebben odaléptem a gázra, és gond nélkül haza is hozott…

Mi lehet ez? Mindig lassításkor, illetve kanyarodáskor jelentkezik a gond, eddig még csak pár alkalommal éreztem, és teljesen összevissza, van, hogy több száz km-en keresztül semmi gond… szerintetek?

 

Olajcsere előtt a motor néha üresben nagyot „rúgott”, a műszerfal szerint az alapjárat kissé ingadozott ilyenkor, de ez a motorolajcserével megszűnt (el ne kiabáljam). Ezt sem tudom, mi lehetett az oka.

Lehet összefüggés esetleg valahogy?

 

Köszönöm előre is a segítséget :) Szép napot Nektek :)

Dynax5 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 28971

Hali!

 

Biztos, hogy a hengerfej tömítés a ludas, kb 130.000-150.000 km-nél egyszerűen elöregszik és ereszteni kezd. Típushiba...

-Én egy éve estem át a cserén:

vezérműszíj, görgő, vízpumpa, hengerfejtömítés, csavarok, szívó/kipugofósor tömítés, hűtőlötyi, síkolás + munkadíj együtt volt kb 85 e Ft.

 

De hogy jó is mondjak: ez 1.4-es motor ezt leszámítva elpusztíthatatlan, csak olaj legyen benne...!

Előzmény: vik322 (28969)
pugista Creative Commons License 2013.06.16 0 0 28970

A PUG206 kézi kapcsolású sebességváltójába a szükséges olaj mennyiség 2 lier.

Forrás:

http://olajdokk.hu/biztonsag_technikai_adatlapok/CASTROL/Kenesi_tablazatok/lubCastrol%20PCO.xls

Leeresztő csavarról tud Valaki, vagy szint ellenőrző csavarról ?

Előzmény: gepesz (28967)
vik322 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 28969

Sziasztok!

UJ vagyok az oldalon és az autók világában!

Peugeot 206 1,4 2000 évjáratu kisautommal a következö olajfolyást tapasztalom.

A szelepfedél alatt és a vezérmüszily mellet található.

Szelepfedél tömités 1 hónapja cserélve!

A tippen a hengerfejtömités.

Szerintetek?

Mennyi lenne a csere ha az a hiba oka?

LoLkA Creative Commons License 2013.06.13 0 0 28968

Ha esetleg valakit érdekel egy vadonat új, bontatlan csomagolású, gyári antenna szár, akkor írhat Nekem a megadott mail címemre. Eredetileg Peugeot 206SW-hez lett véve, de gondolom a nem SW-re is jó.

gepesz Creative Commons License 2013.06.12 0 0 28967

Meg tudjátok mondani, hogy a hajtóműbe mennyi kenőolajnak kell lenni? Féltengely csuklókat cseréltem és kb 1/2 liternyi elfolyt. De csak tippelem. Van valahol nívó csavar? Annyit tettem utána, de nem ártana leellenőrizni.

uati Creative Commons License 2013.06.12 0 0 28966

Köszi a hivatkozásokat, én is erre tippeltem!

Először arra gondoltam, hogy kétoldalas vízhatlan ragasztóval ragasztom vissza, de ezek méregdrágák, így marad a sziló.

Előzmény: aronpapi (28965)
aronpapi Creative Commons License 2013.06.12 0 0 28965


Itt és itt találhattok leírást az ehhez hasonló, általam tapasztalt és javított hibáról.

 

 

 

Előzmény: uati (28963)
gumi_imi Creative Commons License 2013.06.12 0 0 28964

Hatha valakit erint....

 

Teligumiszett acelfelnin

 

175/65R14 Kléber teligumik gyari acelfelnin.

 

 

22.000- a 4 db

 

70-2840157

uati Creative Commons License 2013.06.12 0 0 28963

Az ablakra öntöttem a vizet és akkor jelent meg belül a burkolat alján. Lehet, hogy a belső burkolatot (polyfoam?) kell újratömíteni.

Előzmény: Livibaba85 (28962)
Livibaba85 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 28962

Köszi a választ.

Nagysokára kiderítettem, megfigyeltem eső után, hogy alul a guminál egy ponton látni hol folyik befelé is meg kifelé is a víz... tuti nem az ajtónál. Próbáld ki nézd meg eső, vagy autómosás után, látni a vízfolyás nyomát.

Akkor meg se próbálom a szervizet...

Gumi csere után megoldódik?

uati Creative Commons License 2013.06.09 0 0 28961

Nekem már mind a négy ajtónál beázik, a tömítés láthatóan tömít és a szervíznek fogalma sincs mi lehet. Szerintem az ajtó belsejéből folyik be.

Előzmény: Livibaba85 (28960)
Livibaba85 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 28960

Sziasztok!

 

8 éves a 206-om és a hátsó két ajtónál a szigetelő guminál alul beázik a kocsim. A szigetelő gumi alatt a szőnyegre is folyik be a víz meg kifelé is. A guminak látszólag semmi baja... valószínű le kell cserélnem, de gondoltam írok Nektek járt e már így valaki vagy esetleg lehet más a baj...

Köszönöm a válaszotokat!

judit56 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 28959

igen, így volt, most EURO3-as motor "került bele", eddig 2-es volt. Morogtak is az önkormányzatnál,hogy mindenkit ilyen dologgal oda küldenek a vizsgáról.

 Kösz a megnyugtatást:-)))))

Előzmény: morcibacsi (28956)
ark03 Creative Commons License 2013.06.09 0 0 28958

Üdv!

 

Most tervezgetem autó vásárlását, érekel a 206-os is, és ezzel kapcsolatban van néhány kérdésem. Egyrészt mire figyeljek oda vásárláskor? Mik a leggyakoribb típushibák? Milyen árkategóriából érdemes választani? Mennyire megbízható? Olvastam arról, hogy a hátsó híd néha megadja magát, ez mennyire gyakori?

Illetve van két konkrét kiszemeltem, ezekről mi a véleményetek: http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/206/peugeot_206_1.4_16v_trendy_plus-6953474 http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/206/peugeot_206_1.4_16v_premium_65000km-6936802?

Ezeken kívül bármilyen további tanács, javaslat, észrevétel érdekelne. 

A válaszokat előre is köszönöm!

spooner Creative Commons License 2013.06.06 0 0 28957

Üdv!

 

Van pár motyóm 109LE-s 1.6 motorhoz. Generátor, önindító, szervoszivattyú stb... Továbbá első futómű, féltengely, kormánymű

gaz69@freemail.hu-ra írjon akinek köll valami :) Nem drága pénz...

morcibacsi Creative Commons License 2013.06.06 0 0 28956

Nem kell megijedni, énis ugyanígy jártam. A lényeg, hogy a forgalmiban tévesen szerepelt a környezetvédelmi besorolás. A vizsga ilyenkor ugyanúgy sikeres csak nem kapsz matricát a rendszámra. Elvileg kapnod kellett egy műszaki adatlapot, amin szerepel a jó besorolás. Azzal a papírral, meg a hátsó rendszámmal kell beballagni az okmányirodába, és ott helyben kiállítják az új forgalmit, illetve a matricát is felragasztják a rendszámra. Az új forgalmi kiállítása elvileg ingyenes, viszont a matricáért kell fizetned, ez tavalyelőtt kb 500 Ft volt.

Előzmény: judit56 (28955)
judit56 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 28955

sziasztok

elvittük a kocsimat vizsgáztatni. Kitalálták, nem olyan motor van benne, mint ami a forgalmiban szerepel, csináltassak uj forgalmit.

Járt már így valaki?

 

Mellesleg megjegyzem, a kocsit mi vettük vadi újonnan 11 éve, és nem cseréltünk soha motort, semmi baja nem volt az autónak.

 

Mi ez egyáltalán? Azt mondták euro3 motor van benne (vagy az nincs benne). Nem értem 

pugista Creative Commons License 2013.06.05 0 0 28954

Köszönöm a választ, a 27-es dugókulcs a precizebb megoldás az olajszűrőház nyítására.

 

Előzmény: Törölt nick (28949)
Wictro Creative Commons License 2013.06.05 0 0 28953

hello!

 

valaki tudja hol van 206 1.4 hdi-ben az izzító relé?

gy_adam Creative Commons License 2013.06.04 0 0 28952

Tudom nem hirdető oldal,de hátha megtetszik valakinek.. :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/206/peugeot_206_1.6_xs_xs_sport-6946013

omada Creative Commons License 2013.06.03 0 0 28951

Jászberényben minden problémádra tudok megoldást, emailom publikus.

Előzmény: nocyka86 (28950)
nocyka86 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 28950

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy peugeot 206 1.4 HDI kisautóm. :) Régebben is, és most megint olyanokat csinál, hogy bizonyos kilométer után fellákol, az alapjárat borzasztóan szaggat, leáll. És menet közben is nem egyszer leáll. :( Már régebben megnézte 2-3 szerelő, de nem jöttek rá a hibára. Valakinek volt hasonló esete?

A másik problémám, a hátsóhíd felújítás. Vélemények, tapasztalatok? Esetleg valami jó ajánlás is érdekelne.

előre is Köszi 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 28949
A csillagkulcs helyett jobb a bazinagy dugókulcs . Már ha a nagy fekete hatszog neked is ott van a szűrőházon. Ha nem olyan, akkor lehet hogy csak speci leszedővel.
Előzmény: Zolysys (28937)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 28948

Sziasztok.

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Peugeot 206.1,1es autóm van.

Kb havonta 1x kigyullad a motordiagnosztika lámpa majd leáll.
Néha a fordulatszám is ingadozik  alapjáraton.

 

Tegnap kicsit komolyabb volt mert indítás után egyből csinálta.

Kb 10x leállt,ha elindult akkor is csak erőtlenül.
Vártam 10percet és működött,és azóta is működik mint egy óramű.

Viszont nagyon idegesítő ez.Tudja esetleg valaki mi lehet a gond?

adamka12 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 28947

Sziasztok! Lenne egy két dolog amitől megválnék, hátha érdekel valakit! Előszőr is cserélnék 206 RC felnire gyári 16" 206 gti felniket jó gumikkal természetesen ráfizetéssel. Második eladó lenne a 206gti(GT) ből származó gyári félbőr belsőm(RC-re való csere miatt) valamint eladó lenne egy üvegszálas GT első lökhárító az alsó részen repedéssel. Ráccsal ködlámpával. Akit érdekel írjon és megegyezünk! 
stohladam@hotmail.com 
Telefon nem írok mert írországban élek.  

uzwil Creative Commons License 2013.06.01 0 0 28946

Sziasztok.SOS kellene egy kis segítség.Vezetőoldali légzsáknál az üléskárpit állandóan kijön.

Van erre valami gyógymód?Esetleg kiszerelni és utána bevarrni vagy egyszerűen beragasztani? Mi a megoldás?Műszaki vizsgáról kidobnak így.(szerdán lesz)Kössz előre is.

Pityinger1 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 28945

Cserélni kell a vízpumpát is, és a feszítő görgőt. Nem egy nagy tétel az egész. Hosszbordás szíjat is lehet cserélni, ha a görgők jó azt nem szükséges.

Előzmény: geegee_ (28924)
Wictro Creative Commons License 2013.05.29 0 0 28944

sziasztok!

 

segíséget kérnék hátha valakinek van tippje mi lehet a baj. peugeot 1,4 hdi-im van. ha felmelegszik a motor kigyullad a dignosztika lámpa. semmi gond nincs ilyenkor. viszont ha autópályán megyek 120-nál többet nem megy az autó. olyan mintha valami letiltana. kiolvasták már 3 szervízben is a hibát. valami izzítás gondot ír, de átnézték és az izzító relé ok, az izzítógyertyák jók. gázolajszűrő cserélve lett. van valakinek valami ötlete? egr szelep tisztítás után is megvan a hiba.

 

rlivia Creative Commons License 2013.05.27 0 0 28943

Lehet hülye kérdés,de laikusként ki tudom deríteni hogy valóban az e a probléma?

Előzmény: Zolysys (28942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!