Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.23 0 0 20963

Szép szemednek nincsen párja...:D

Előzmény: Quattroman (20962)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20962

még nem volt rá alkalmam:)

Előzmény: Sanyi-ka (20960)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20961

Hááát olyankor eldugul a lefolyò az biztos...:D

 

Előzmény: 504LACI (20958)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20960

Ha már itt tartunk... Mit nem mondasz a félszemű nőnek ha udvarolsz neki?

 

Előzmény: Quattroman (20959)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20959

az megvan hogy hívják a kissebségi denevérembert?

 

BITUMEN

Előzmény: 504LACI (20958)
504LACI Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20958

Estére meg te voltál a négerlakatos.

Előzmény: Sanyi-ka (20957)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20957

éget/kapar-korongoz-kapar-korongoz-pucol-zsírtalanit-csiszol-zsírtalanit-alapoz-alvázvédőz,a Bmw 10 napig tartott,egyedül,szép alja.és mindkét kezemben ínhüvelygyulladás lett az eredmény:D

Előzmény: Ad Dio... (20956)
Ad Dio... Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20956

Szerintem a kép alapján bitumenes az az alvázvédő. Vagy tévedek? Ha gumis, akkor teljesen igazad van, elég a grótkorong meg a zsírtalanítás. Ha bitumenes, akkor viszont a grótkorong után sem lesz átvonható a afelület, max másik bitumenessel. Vagy ellocsol rá 50 liter nitro-t. 

 

Előzmény: Sanyi-ka (20954)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20955

Vinnék a vizet mi? Vagy már elment magától?

Előzmény: doca (20953)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20954

Így a komplett autót már "utólag" nem javasolnám szóratni,nem is szedi le a gumis alvázvédőt,na meg tényleg telemegy minden vele... Le kell melegíteni,nem olyan nagy felület az, és korongozni,drót,műanyag... vagy a négertárcsa,de mindezt már csak akkor,amikor le van kaparva,nagy munka,de más nem fogja leszedni...

Előzmény: ITYU07 (20951)
doca Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20953

Ezért fogy a homok...elviszik az ügyfelek :-)

 

 

Előzmény: Sanyi-ka (20947)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20952

Köszönöm a tanácsokat.

Van ahol másfél centi alvázvédő van rajta.A drótkorong és a revétlenítő nem bír vele.

 

Előzmény: Törölt nick (20943)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20951

Ricsi!Köszönöm a megtisztelő véleményedet!:-)

Sajnos olyan fényezőt sikerült találni a tulajnak,aki nem szereti a szemcseszórást,de úgy látom így is az lesz a vége.

Előzmény: Törölt nick (20945)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20950

Nem szóltam le.Sajnálom,hogy félreértetted.A javítóívet nem rakattam,hanem raktam.-mivel így kérték-

Azért az meglepett,hogy nem ismersz fel alulról egy Fiat 600-at.:-)))

Előzmény: Lacman68 (20942)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20949

A Puchból nem maradt semmi,már fújtam levegővel,ütöttem is bőven,tologattam,forgattam,de még mindig hullik a homok a tetőkeretből.....

Előzmény: Sanyi-ka (20947)
Lacman68 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20948

Valóban...Elnézést,hogy ide és belevau...

Előzmény: 504LACI (20944)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20947

Viszont az ilyen utólagos homokszórásnál megvan a veszély hogy telemennek az üregek homokkal, és nehéz teljesen kifújni.

 

Na ezért vágok én mindent szét!!!:D:D:D

Előzmény: Ad Dio... (20946)
Ad Dio... Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20946

"Utána áthomokolni."

 

Sajna ezt nehéz megúszni, mivel csak elkened a kátrányt a felületen. Max akkor lehet megspórolni, ha nincs alatta számottevő rozsda és kátrányos alvázvédő megy fel újra.

 

Viszont az ilyen utólagos homokszórásnál megvan a veszély hogy telemennek az üregek homokkal, és nehéz teljesen kifújni. Akkor meg az üregvédő csak árt, közben a homok megfogja a párát... ráadásul a fényezés közben előkerülő rejtett homotartalék sem tesz senkit boldoggá...

 

Nemegyszerű...

Előzmény: Törölt nick (20945)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20945

Zastava 750. Komoly srác, ne bántsátok :)

Az alvázvédő eltávolítására sajnos nálam is a hőlégfúvó-spakli vált be legjobban.

Utána áthomokolni.

Előzmény: 504LACI (20944)
504LACI Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20944

Nem szólta le szerintem. Ez meg egy Zastava 750 így elsőre. De lehet Fiat 600 is.

Előzmény: Lacman68 (20942)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20943

Jó kis gurulóállványod van ;)! Én is a közeljövőben tervezek egyet csinálni - le is mentettem a fotód ötletadónak, mert én is oldalra dönthetőt szeretnék.

Ha alternatív megoldásokat keresel alvázvédő leszedésre, akkor én pl kisflexbe fogható csavart szálas drótkoronggal szoktam csinálni már jóideje (pl: http://muhelynet.hu/spd/ext17024/Drotkorong_sarokcsiszolohoz_eros_sodrott_szallal_1 )

Illetve létezik még pl a Güdének egy levegős vésőbe fogható "tűleverő" toldófeje ( http://www.gudecenter.hu/gude-webshop/kompresszor-es-levegos-szerszam/levegos-szerszam/levegos-tulevero-sb). Még régen a Haynes kiadó Car bodywork-os könyvében láttam először ilyent. Ott pont alvázvédő leszedést csinálnak vele a könyvben a képen valami régi VW-en. Amennyiben már kemény az alvázvédő és/vagy esetleg nagyon rozsdás alatta a lemez, akkor azzal is gyorsan lehet haladni - de rugalmas alvázvédőnél csak túrja a trutyit.

Én tavaly vettem egy ilyen fejet és ráraktam egy olcsóbb aldi-s levegős vésőre. Én az autó belsejében kb 5 perc alatt teljesen el tudtam tünteni vele a taposókról  az összes bitumenes zajcsillapító lemezt - szóval arra tökéletes volt, de az nem alvázvédő. Az alvázvédőm túl puha volt neki.

Előzmény: ITYU07 (20937)
Lacman68 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 20942

"Úgy látom ,marad a szakmunka..."..Pedig a szakmunka leírását olvashattad,kis iróniával fűszerezve...Ne szóld le,ha nem értez hozzá...! (Neked se szóltak be,hogy egy pukkandúron mért csak javító ívet rakatsz hátra...:)!

Előzmény: ITYU07 (20939)
Sanyi-ka Creative Commons License 2013.04.21 0 0 20941

nemértekhozzá:D

 

Előzmény: USA-modell (20940)
USA-modell Creative Commons License 2013.04.21 0 0 20940

most akkor igen, vagy nem? :)

Előzmény: Sanyi-ka (20928)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20939

"Spakli, fűrészlap, hőpisztoly, anyázás, dzsuva, sok óra, kosz, estére hulla állapot."

 

Úgy látom ,marad a szakmunka....

Szárazjég,szóda erre mifelénk felejtős.

Előzmény: 504LACI (20938)
504LACI Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20938

Mintha már láttam volna ilyet egész közelről...

 

Spakli, fűrészlap, hőpisztoly, anyázás, dzsuva, sok óra, kosz, estére hulla állapot.

Vagy szárazjég/szódabikarbóna. Utóbbi kettő drága de jó.

Előzmény: ITYU07 (20937)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20937

Igazán köszönöm!

Én most itt tartok,az alvázvédő letakarítása lesz a következő komoly feladat.Publikus,hogyan takarítottad le?

Homokszórni nem akarnám.

Előzmény: Batorit01 (20936)
Batorit01 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20936

A régi alvázvédő teljes eltávolítása után a rozsda foltokat csiszoltam, utána korranttal lekentem ezután kapott 2 réteg epoxit alapozót a doblemezeket és a sárvédőket kifújtam rücsivel, és amit itt látsz az már az autó szine 2 rétegben korrantalapozó

Előzmény: ITYU07 (20935)
ITYU07 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20935

Üdv!

Ez a szürke festék már a kocsi színe már vagy valamilyen alapozó?

Igazából arra lennék kíváncsi,hogy lakatolás és a letisztítás után,milyen alapozóval/védőfestékkel célszerű kezdeni a lemezek védelmét?

Köszönöm!

Előzmény: Batorit01 (20933)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 20934

Tényleg jól kitölti a napodat. Nincsenek szürke hétköznapok, csak szürke opel.

Előzmény: Batorit01 (20933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!