Nem tudom tudtok e segíteni, Astra G 1.4 16V ecotech motorról lenne szó. Amikor hirtelen gázt adok, akkor megtorpanik a motor és dadogva pörög fel. Lassú fokozatos gázadásnál nincs ez a probléma. A gyertyák nem régiek, próbáltuk másik trafóval is. Ami a hibát okozhatta az az, hogy a motorteret brigéciollal kimostuk, utána kompresszorral szárazra fújattuk. Viszot valami vagy beázhatott, vagy fogalmam sincs. Ötleteket kérnék, szerintetek mi lehet a hiba. Előre is kösz a válaszokat.
Ugyláttom qkorica te piszkosul elvagy más nyomorának gunyolásával!Sajnálom ,hogy nem kapok választ a problémámra pedig azért jöttem fel erre a forumra.Totál hülye nem vagyok az autókhoz,nem gyertyacsere problémával jöttem ide!
Szia,üzemanyag van avval nincs probléma.Inditozáskor nincs szikra,de amikor megtoljuk kb félmétert se kell indul és minden rendben.Utánna közvetlen beindul kb még 15 percig vagy aznap mindig.Kiszámithatatlan nem tudjuk semihez kötni a bajt.Teljesen kitekerem az akkisból az eröt nem indul, de ha meglökik szinte abban a pilanatba jár a motor.
Sziasztok!Opel astra 1.6f 8 szelepes autómal van inditási problémám.Mindegy hideg vagy meleg a motor egyszer csak nem indul,de betolásra egyből beröfen szinte alig mozdul meg a motor.Aztán ha olyan kedve van semmi problémája nincs akár hetekig.volt cserélve benzinszivatyú,fötengelyadó,gyertya,benzinszűrő,trafó,kábelek szinte mindegyik áttnézve relék csatlakozók.Az öninditó ugy tekeri majd kiesik a motor és mégse indul.Olajat-vizet nem keveri nem is eszi minden rendben szépen jár a motor ha beindul nem rángat nem fullad le fogyasztássa is rendben.
Sziasztok!Van egy 1998-as 1.4 16v G Astránk.Szeretnék tanácsot kérni,az autónak alkalmi hibája van,nagyon bosszantó,egyre sűrübben fordul elő.A kocsi motorikusan hibátlan,külföldön lakunk ,több száz km-ert levezetünk vele,de ha leállítjuk azt rettegve tesszük,mert vagy elindul vagy nem.A kulcsot elfordítom és semmi nem történik,az önindító nem teker,nem húz be,nem kattan,csak a műszerek világítanak.Negyed óra -20 perc-es beteszem-kiveszem a kulcsot ,próbálom indítani,mire végre egyszer csak beindúl,aztán hibátlanul megy tovább a következő leállításig.Eleinte ritkábban csinálta hetente egyszer,mostmár szinte minden alkalommal,a számítógép hibát nem jelez,mindkét gyári kulccsal ezt csinálja,most is szerelőnél van,gyújtáskapcsolóbetétet cseréltek benne,a hiba még mindig meg van.Ha valaki tudná mik lehetnek a hiba okai,azt megköszönném.
2005-ös Opel astra g 1.4 Twinport-om van. Kb. egy hónapja elkezdett rendetlenkedni, ami abban nyilvánul meg, hogy nem gyorsul rendesen. Ha odalépek neki, akkor érzem az erőt a motorban, de nem jön lendületbe az autó, mintha lapos lenne a kerék vagy a fék egy kicsit fogna. Ha kirakom üresbe akkor hamar lelassul és meg is áll, sokkal hamarabb mint szokott. Ehhez jön, hogy a kormányt is nehéz tekerni, ha a motor nem jár akkor teljesen be van állva, betonkemény. Elvittem szerelőhöz, ő kicserélte a fékbetéteket, felszabályozta a tárcsákat, toronygumit, stabilizátor rudat cserélt de semmi nem véltozott. Visszavittem, azt mondja ez így jó. Hát szerintem meg nem, mert tudom milyen volt előtte, úgyhogy fogalmam sincsen mi lehet vele. Talán féltengelycsukló, féltengelycsapály, kerékagycsapágy, váltó???
udv.2001 g astram van 1.6os motorral.melegen nehezen indul vagyis csk akkor ha meggazolom.hidegen gond nelkul megindul.a muszerfal nm jelez semmi hibat.mar sok szerelonel voltam de nm kapjak a hibat.valaki esetleg tudna segiteni?koszonom elore is
hát a dokis sztori jó :) amúgy most a következő lehetőség,csak a rend kedvéért a hidrotőke,vagy az Egr szelep csere :(már kezdem unni a dolgot.millió lehetőség van,nem gondoltam volna,h ennyire nehéz ügy lesz.segítség!!!!! :)
a szerelő vitte műszakira.hogy a zöldkártyánál mit csináltak vele az passz.most ott tartunk,hogy már csak a négyes hengernél lévő gyertya fekete.a többi szép.öntöttünk bele injektor tisztítót,ez volt a következő lépés.a kábelköteg jó,szikra van,trafó cserélve.most várunk.köszi a válaszokat,segítettek a kérdések :)
Olyan bróblémám lenne az opel astra f caravan 1995 1.4 8 szelepes gépel.hogy mikor eléri az üzem meleg állapotot kis frordulat számon elkezd rángatni.vagy nem akkar ki gyorsulni ez mitől lehet.magasab fordulatszámon nincs vele probléma.
szóval,induláskor simán megy,kb pár perc után el kezd dadogni,meg érdekes hangja lesz,mintha durrogna,erő minimális,nagyon lassan gyorsul fel,akkor is gyenge.a gyertyák feketék.cseréltük már.most volt műszakin kb két hete,azóta csinálja ezt.egyre sűrübb ez a probléma.most is elinditottam,már hallom a hangján,h megint nem olyan,mint kéne lennie.trafó, kábelt már cseréltünk :(
Sziasztok!Nagy gondom van!Van egy astra 1.6-os ecotec mostoros autóm és már pár hete nem megy egy vagy két henger.Nézte már két szerelő,de mindenki mást akar hozzá vetetni.Van valakinek ötlete mi lehet a gond???Előre is köszönöm a segítséget.
Szia Károly!Milyen az a szelephiba, mit tudnak rajta elrontani gyártáskor? Nekem is x KM -ént bevési a gyújtáskimaradás hibát. Mindent átnéztem. 2005 z14xpe motor. Mióta nálam van kinlódok ezzel a sárga lámpás dologgal, de több 10000 Km kocsikáztam így. Egy dologra lettem figyelmes, ami miatt újra foglalkoztam vele, hogy az alapjáratom amikor az autónak az akksija sem vett fel már több áramot ill., nem volt semmi fogyasztó használva, az alapjárat szépen felmászott 1200 ford/ percre. Idegesítő volt. Na ekkor jött az ötletem, hogy újra átnézem a szivó oldalt, csöveket meg mindent, mert ez a jelenség a sok levegőből is jöhet, meg hogy a fékemet nehéz volt nyomni. Azt hittem ilyen az opel, és ennyi. Vákuumdob müanyag cső elszorít, helyreállt az alapjárat. Rásegítőt kivettem, és egy hatalmas nagy rozsda és rohadás volt az egész belülről. A vákuumdob cserélyével azt elértem, több száz Km után, hogy a hibakódot még nem véste be.Pár nap múlva beszámolok az eredményről. Üdv.: K.Gy
Egy kérdésem lenne a héten szeretnék vásárolni felni garnitúrát F Astrához . A mérete: 195/45/15 Zoll, 7 J!!! Feltudom tenni vagy már meredek lesz nagyon....
Most épp beindult.....ventilátor kapcsolásig járattam,vagy 30 leállítottam beindítottam,jár frankón,de néha el megy minden elektromos rész,lámpák.....visszajelzők......fordulatszám mérő.....de ugyanúgy jár.
következő gondom lenne, f astra 93as,1.6,8 szelepes(c16nz),következő hibát produkálja,3-4 perc járás után ki villan a sárga lámpa és onnatól kezdve az autó leáll,nem indul.szinte teljesen vissza kell hűlnie hogy újra induljon,vagyis már csak hidegen indul,szerelő computer hibát talált,első nekifutásra injektor alatt lévő hőgombát javasolt cserére,volt hozzá bontott injektorom,így abból cseréltük ki a gombát,ment is az autó 30-35 km-ert,egyszer ki villant a lámpa(kb 10 km után)újra indításnál elmúlt,tegnap szerelő javaslatára computer csere megtörtént,ugyan ez a jelenség.....3-4 perc után lámpa kivillan és leáll,előre is köszönöm a segítséget.