Keresés

Részletes keresés

gencsydani Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11469

Mondjuk nem fikázásból, de én annyira nem vagyok elájulva ettől a Diablo H-tól...mondjuk tény, hogy kopni se nagyon kopik, szóval úgy tűnik, ez ilyen fajta...

Előzmény: zöld_I (11437)
tux Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11468

Benned egy művész veszett el.

:)

Előzmény: Törölt nick (11467)
tux Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11465

Hát ez szép lett.

Inkább tekerd rá a maradékot is.

:)

Előzmény: Törölt nick (11464)
BIKE-R Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11460

szarakodó motorral turára indulni, ráadásul ezzel másokat megszivatni, priceless.

 

Ha nem tudsz a dologról semmit, akkor csak szarkavarás, amit írsz... Előbb tájékozódj, utána ítélkezz!

Előzmény: Törölt nick (11450)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11459

Szerintem zavaróbb, hogy indokolatlanul drágítják velük az autókat.

Egy sima 1.8-as szívó tud annyit mint egy ilyen 1.4 TSI, csak mindenféle turbó, hengerleállítás, kettöstömegü lendkerék nélkül...

 

A fogyasztás meg nem kevesebb;

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2013&power_s=130&power_e=170&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2013&power_s=130&power_e=170&powerunit=2

Előzmény: Törölt nick (11457)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.04.21 0 0 11458

Jah, nekem is egyre unszimpatikusabbak az új kocsik a hasonló fejlesztési irányok miatt. Az új Mazda 6 az továbbra is begyere, ott nem csináltak semmi downsizinget, mégis jó a fogyija (a tesztek szerint) is.

Előzmény: Törölt nick (11457)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11455

Zsolti haverja. Elol egy bordo PE, mogottem meg egy. Mar kertem oket rakjanak ki valami zaszlot vagy hasonlot, mert kisergettek kozrefogva, mint valami VIP-et. :-)

Előzmény: Törölt nick (11453)
Quattroman Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11454

nem, de neki is PE van/volt

ez egy ilyen egybeesés

Előzmény: Törölt nick (11453)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11451

Úgy tudom V6 biturbó...

Előzmény: Törölt nick (11442)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11449

Másik topikban kb. ez az egy téma van, de biztos, ami biztos, rágugliztam.:)

Előzmény: Törölt nick (11446)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11448

Zsola egy R8-cal viaskodott az 577-en, de mindketto belatta ez nem legjobb alkalom. :-)

Előzmény: Törölt nick (11442)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11447

Asszem CBF1000 fesszab, de mar Dkeszin vagy hol, rogton indulaskor. De majd megirjak pontosan mi volt, ha hazaertek.

Par szot valtottunk csak, mert vartak ram igy is.

Előzmény: Törölt nick (11445)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11444

V6.

Előzmény: Törölt nick (11442)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11443

Cereden talalkoztunk kis_attival. Lerobbant egy motor, szetszakadt a csapat. Atti ugy 11-11:30 korul egy fa alatt a fuben fekve napozott, mikor eszrevetem. :-)

Előzmény: Törölt nick (11441)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11440
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11439

Szlovak Utinform jelenti...Az utak motorozasra meg kozel alkalmatlanok. Nagyon sok a katyu, imadkoztam, hogy tulelje a felni es a gumi. Ahol jo lenne az ut ott olvad a ho, vizatfolyas, aprokavics illetve ezek mindennemu kombinacioja.

Az 529-en alapjaraton csorogtunk vegig, az erdoben ho, minden kanyar vastagon kavicsos. Lent 26 fok, fent 10. Az 577-en a szalagkorlat magassagaig ho van, vizatfolyas majd minden kanyarban, a kavicsokat a viz szepen be is viszi az utra. A gerincen a nagyparkoloban derekig ero tomor ho van, gondolom oda toltak ossze a hotolok.

 

Par hetet varni kell meg.

 

 

 

 

 

 

 

zöld_I Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11437

Ha arra vagy kíváncsi, miért nem azt kértél, némileg olcsóbban megúsztad volna egy Diablo H-val :D 

Előzmény: Törölt nick (11436)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11435

Szerintem lehet majd kapni ilyet 3 év múlva 3 éves dottal, de újat, olcsón. Biztosna fog maradni belőlük, most néztem a michelinen, az éves táblázat már nem tartalmazza.

Előzmény: Törölt nick (11428)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11432

 Nézd, nem kell ingyen hegessz, fizetek, mint a katonatiszt. Amúgy köszi. :-)

 A wiring diagram szerint ez ilyen, nem tudom milyen relét kérdezel. Arra nem emlékszem, h más motorjaimon kikapcsolta e a gyújtás a ventillátort.

Előzmény: Törölt nick (11431)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11430

3 vezeték megy a gyújtáskapcsolóra, a delej be, a ki, meg a ventillátoré. Ebből a delej be meg a ki vezetékében volt egy szakasz cserélve, gondolom korábban ott tört el. Most a bejövő ág volt eltörve mögötte, közel a kapcsolóhoz, nem a cserélt részen. Szerencsém volt, mert csak a szigetelés tartotta egybe, s íg motoroztam.. viszont a venti drótja is törött volt, csak egy pár szál tartotta. Első kanyarban elvágtam, s csokival összekötöttem, de nem biztos h így hagyom, mert szétcsúszhat sztem, akármilyen erősen is húztam meg. Majd keresek egy műszerészt, ez fontosabb rész annál, h én forrasztgassam.

 Viszont azon filóztam, h mija faroknak van a ventilátor a gyújtáskapcsolóra kötve, ezt már korábban sem értettem. Egy kocsin se kapcsol le a hűtés attól, h leveszem a gyújtást, sőt, a Buellen is ment szépen tovább, sztem így is van jól. Ezen ha hallottam h jár a venti, inkább addig le se vettem a gyújtást leállítás után.. lehet érdemesebb lenne azt direktre kötni, tehát menjen mindíg, ha a hőgomba bekapcsol, gyújtástól függetlenül. Vélemény?

Előzmény: KawaBazsy (11404)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11429

Akkor télleg PR1-et akarok. :-)

Most jöttem meg bringázásból, 40 km-t tekertem, tökéletes az idő hozzá. Ne is legyen melegebb, ez a 23-24 fok a legideálisabb mindenhez..

Előzmény: zöld_I (11427)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11427

Pár hete jött 2012 novemberi DOttal néhány. 

Előzmény: KawaBazsy (11426)
KawaBazsy Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11426

De hát sztem a PR1 már kifutott..

Előzmény: zöld_I (11425)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.20 0 0 11425
56 vs 70
nem vagysz Te arra;-)
Előzmény: KawaBazsy (11406)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11423

Megmaradnak az ujjlenyomatok, lehet azonosítani, hogy melyik melyik volt.:)

Előzmény: Törölt nick (11422)
tcaoe Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11421

Miért, hát rajtuk is van kesztyű meg sisak.:)

Előzmény: Törölt nick (11416)
baluzoli Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11419

Én csak a Burgmanhoz tudom viszonyítani, de már most pozitivum az Innnova javára:

 

- a vacakabb utakon komfortosabb gurulás

- 80km megtétele alatt gyűszűnyi benzin fogyasztás

- nekem kényelmesebbnek tűnt a magasabb üléshelyzet miatt

- fél kézzel arrébb tettem a hátulját

 

Legyen valami negatív is :)

 

- a nagyobb emelkedőktől könnyen megijed

- a visszaváltást még szoknom kell

Előzmény: Törölt nick (11418)
baluzoli Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11417

Köszi! A tanácsokat is!

Ha erre jársz ugorj be! Kíváncsi vagyok a teszt köröd utáni véleményre is :)

Előzmény: Törölt nick (11414)
zozo.sz Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11415

ez se százas, de csípem az ilyesmit én is:)

mondjuk, ha elnézi, akkor összeb..a az ablaktisztítók melóját az tuti...

Előzmény: Törölt nick (11413)
baluzoli Creative Commons License 2013.04.19 0 0 11412

Hozzánk is megérkezett ma az új jövevény egy 2009-es Honda Innova képében :)

Előzmény: Törölt nick (11405)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!