Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.21 0 0 72

Apró kiegészítés. Már nem is a Ten-T hanem a core network vonalak lesznek az érdekesek. És abban hazánk min. 2 folyosóval is érdekelt.

Előzmény: civil (36)
takacs666 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 66

Kaftános,vagy sárga tökmindegy :)

Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.19 0 0 65

Inkább nekik mint az IMF-nek.

Előzmény: takacs666 (64)
takacs666 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 64

Eladják alólunk az országot hitelbe és nem hitelbe is a kínaiaknak..aztán majd leshetünk amikor 10 év mulva az ország 10%-a kínai lessz...

Előzmény: Törölt nick (63)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.18 0 0 62

A V0-ról is egyeztetett Szijjártó Pekingben

 

"A Budapestet elkerülő V0-s tehervasúti gyűrű kiépítésének finanszírozásáról és kivitelezéséről tárgyalt Szijjártó Péter, a magyar-kínai kétoldalú kapcsolatok összehangolásáért felelős kormánybiztos csütörtökön Pekingben Csiang Jao-ping kereskedelmi miniszterhelyettessel, valamint a Kínai Vasútépítési Vállalat (CCECC) és a Kínai Fejlesztési Bank (CDB) felsővezetőivel."


http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/a_v0-rol_is_egyeztetett_szijjarto_pekingben.551162.html

kelenfield Creative Commons License 2013.04.18 0 0 61

Tbánya-Fehérvár-szabolcs meg szív? :D

Előzmény: kelenfield (60)
kelenfield Creative Commons License 2013.04.18 0 0 60

Ez tényleg az elővárosi forduló állomásokon belül menne végig? Szárliget-Marton-Ercsi-Kunszent- Szolnok? Kemény...

schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.18 0 0 57

- export nem sok van.   

 

Mert jól elintézte a politika...

Előzmény: Törölt nick (55)
schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.18 0 0 56

Ezek szerint még Bicske táján egyesül a régi az újjal, nem TB.

Előzmény: schlumbergerrr (54)
schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.18 0 0 54

Köszönöm, megnézem. Elnézést kérek figyelmetlenségemért.

Előzmény: Aladár46 (51)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 53

Miben? Export vagy importban?

Előzmény: Törölt nick (50)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 51

A topik nyitó bejegyzést nézd meg. Ott minden infó rendelkezésre áll! :)

Előzmény: schlumbergerrr (49)
schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.17 0 0 49

A V0 valahol Tatabánya térségében csatlakozna a meglévő hálózathoz. Ez konkrétan TB váltókörzetében történne, vagy valahol előtte/utána, vagy hogyan kell ezt elképzelni? Nem vagyok vasutas. TB vasútállomása is robbantásra érett, felforgatják talán, esetleg a kettő egy füst alatt. Valami rajz, részetesebb leírás van? Köszönöm, ha mutattok valamit.

Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 48

Nem mai térképek, de az arány most is hasonló lehet:

 

Import 2001:

 

Export 2001:

Előzmény: Aladár46 (44)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 47

Így van. Bár azóta eltelt 3 év.

Előzmény: Törölt nick (46)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 44

Hasznos infó:

 

Nagyítható!

 

civil Creative Commons License 2013.04.17 0 0 40

Na igen, Hercule Poirot idejében még biztosan jó volt :)

Manapság az időszakosan működő Szófia - Belgrád járat 12 óra - 400 km! Különösen a Szófia - Nis szakasz borzasztó, komoly nemzetközi teherforgalomra alkalmatlan. Ráadásul igény sincs rá.

Természetes, hogy a hazai logisztikai társulás félti a piacot, és fejlesztéseket követel.

Előzmény: Törölt nick (39)
civil Creative Commons License 2013.04.17 0 0 36

Nem válunk megkerülhetővé, ugyanis a szlovákiai Ágcsernyő - Zsolna - Pozsony - Bécs, és a jugó Belgrád - Zágráb - Ljubljana - Salzburg vonalak hosszabbak, drágábbak, hegyvidékiek. Ráadásul délkeletről, Fekete tenger - Isztambul - Szófia - Craiova felől el sem lehet jutni Belgrádba vasúton...

Másrészt nem szerepelnek a Transzeurópai Közlekedési Hálózatban, mely a teherforgalom fő útvonalait jelöli ki, így fejlesztési forráshoz sem juthatnak.

Ha nem tennénk semmit, akkor sem válnánk megkerülhetővé, másrészt már teszünk valamit, ~2000 óta újítjuk a TEN-T vonalainkat.

Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.17 0 0 34

A Győr -Budapesti vonalat is korszerűsítették 160-ra.

 

A Biatorbágy - Tata szakaszt nem. Ezen a szakaszon van a lassújelek többsége. A korszerűsítés tervezés alatt áll. Ennek a projektnek a keretében építenék át többek között Tatabánya állomást is.

 

http://www.nif.hu/hu/fejlesztesek/vasutvonalak/biatorbagy_bez_tata_kiz_vasutvonalszakasz_fejlesztese

 

http://iho.hu/hir/ujabb-lepes-az-1-es-korszerusiteseben-130122

 

 

Erre V0-tól függetlenül is szükség lenne. :-)

Előzmény: Törölt nick (18)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 33

Friss:

"Szijjártó Péter előadást tart a Kínai Vállalatok Külföldi Befektetési Konferenciáján a magyarországi befektetési környezetről, majd tárgyal Csiang Jao-ping kínai kereskedelmi miniszterhelyettessel, valamint a Kínai Fejlesztési Bank és a Kínai Vasútépítési Vállalat (CCECC) vezetőivel a "V0" Budapestet elkerülő vasúti körgyűrű finanszírozási és kivitelezési lehetőségeiről. Megbeszélést folytat továbbá a kínai Eximbank vezetőivel a Budapest-Belgrád vasútvonal fejlesztéséről."

http://www.kormany.hu/hu/miniszterelnokseg/hirek/kinaba-utazik-szijjarto-peter

Aladár46 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 32

Még a V0 nélkül:

 

Forrás: http://www.ktenet.hu/download.php?edid=74

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.16 0 0 31

A 120-ast most is építik Gyomától Csabáig, Mezőberényig már egy vágány át is épült, a másik most épül, Murony és Békéscsaba között a bal vágány felszedve, épül hamarosan,  új vágányfektető gépekkel. Lőkösházáig majd csak később fontosabb most Békéscsabáig a kétvágány ill. Békéscsaba állomás átépítése. Romániában is elkezdték visszaépíteni a második vágányt az országhatár és Kürtös között Aradig pedig teljesen fel kell újítani ott is a pályát, nagyon leromlott állapotban van, mire ők ezzel végeznek talán nálunk is elér a kétvágányú pálya a határig.

Előzmény: Törölt nick (27)
schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.15 0 0 26

Ó, kösssssz. Bizonyára te is végigutaztad a vonalat, fészkesfővárosunktól a határig, elmenő telefontérerő, lassújel, stb, EU-konform.

Előzmény: Törölt nick (24)
schlumbergerrr Creative Commons License 2013.04.15 0 0 23

,,A Győr -Budapesti vonalat is korszerűsítették 160-ra."

 

Khhmmmm.

Végig tudja? Nincsenek közben valamiféle lassújelek??????????

Előzmény: Törölt nick (18)
Aladár46 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 22

Itt még nem számoltak a Mercedes forgalmával:

 

Nagyítható!!!

forrás: http://mlszksz.hu/wp-content/uploads/2013/02/Budapestet-delrol-elkerulo-vasuti-korgyuru-V0.pdf

Előzmény: Törölt nick (17)
sínfékező Creative Commons License 2013.04.15 0 0 16

pont azért kell mert nincs kapacitás...

 

az elővárosi vonatok sűrűsége ma gyakorlatilag alig ad helyet a tehervonatoknak Budapest elővárosi körzetében...

Előzmény: takacs666 (13)
Lovrin Creative Commons License 2013.04.15 0 0 15

"Szerinted ezek a vonatok "véletlenül" jönnek be a fővárosba?"

 

Mert ott van híd.

 

"Vagy ott nem lenne egy fel-leszálló se?"

 

De, lenne. Csakhogy nekik ott van a többi n+1 vonat is. A fürdősvonatok az ország többi részéből a balatora irányuló forgalom kiszolgálására vannak, nem Debrecen-Budapest, Budapest-Balaton viszonylatok utasainak.

 

"Ráadásul ha már megépítik ezt a csodás elkerülőt a terheseknek hogy a személyeket ne zavarja akkor engedjük rá melléjük a személyeket" 

 

Az arra küldeni tervezett tehervonatok számához képest minimális ez a két irányban összesen napi 6-10 vonat. Ha az ablakosok nem állnak meg, nem akadályozzák a teherforgalmat.

 

Előzmény: takacs666 (11)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 14

Akkor lesz ha megépül. kétvágányú 160-as pályán sok vonat elfér, ráadásul megállás nélkül átrobogva teljesen mindegy van-e ablak avoanton vagy sem.

Előzmény: takacs666 (13)
takacs666 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 13

De ha van kapacitás bőven akkor minek a V0? :)

Előzmény: Törölt nick (12)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 12

Azért jönnek be, mert nme tudnak másfelé menni. Szolnokról Fehérvárra nem tudsz másképp eljutni, ezen a távon meg van annyi utas, hogy eltartson egy ilyen nem Bp-re betérős vonatot. Bp-ről Fehérvárra elég sok vonat megy már most is.  Szolnokról induló vonat, pedig Cegléden megállva összeszedhet utast Szeged-Kecskemét felől is, majd onnantól V0-n megállás nélkül.

 

Egy kétváágnyú 160-as pályán az összes terhes mellett is elférnek az ablakosok, hiszen kapacitás van bőven, és még úgy is jól járnak az ablakosok, ha itt ezen a vonalon a tehervonatoknak adnak prioritást ellentétben a többi vonallal.

Előzmény: takacs666 (11)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!