Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ŰTH Creative Commons License 2013.04.13 0 0 34250

Hát, nem lesz egyszerű olyan használt autót találni, amelyik megfelel egy ilyen összetett feltételrendszernek...

Értem, hogy nem akarsz kompromisszumot kötni, de ha addig, amíg a "nagy Ő" nincs meg, egy 3 kiloforintos forhant verdában utaztatod a családot, akkor igazából máris egy nagyon komoly kompromisszumotsz kötsz. Érzésem szerint sokkal komolyabbat, mint ha egy-két extrától eltekintezs és/vagy a 2.0 dCi irántii igényedből engedsz.

 

Hogy miért gondolom így, azt a parkolóradaros megjegyzélsedből vezetem le:

Weboldal-nak volt egy olyan érve, ami abszolút igaz: a tolatóradar jelzi, ha eléd/mögéd gurul a kismotorján egy 2-3 éves lurkó, míg az agyalapi szenzor erre képelen. (Ez egy kétségtelen biztonsági előny, bár - ha súlyozom a bekövetkező baleset rettenetes lehetséges következményét a bekövetkezés egészen elenyésző valószínűségével - én továbbra is kitartok amellett, hogy nem érdemes a folyamatos pittyogással meg sípolással idegesítenie magát az embernek. De ez az én véleméynem, ami itt most nem számít. Ami számít, az a Te véleményed.)

Te pedig egyenesen azt mondtad, hogy ez egy nélkülözhetetlen extra. Ebből én azt szűröm le, hogy neked NAGYON fontos a biztonság. Ezt megértem.

Viszont ezzel élesen szembemeny az, hogy csak azért, mert nem talász az igényeidet TÖKÉLETESEN kielégítő használt autót, inkább egy 300 ezres bontószökevényben utaztatod a családodat egészen addig, amíg meg nem lesz a nagy Ő. Már ha meglesz egyáltalán...

 

Én logkusabb kompromisszumnak érezném, ha valahol a 3 százezer és a 3 millió közötti ársávban gondolkodnál, és egy kevésbé felextrázott, de BIZTONSÁGOS használt autót vennál ideiglenes megoldásként. Igen, a 300-ért megvett (és esetleg akár 310-ért is eladható) csotreszhez képest így valszeg buknál 1-2 százezret az eladásakor ha/amikor megtalálod a nagy Ő-t, viszont így addig is biztonságban utazhatnátok. Én ezt kisebb kompromisszumnak érzem, mint a 300 ezres verziót.

 

Előzmény: ThomBoy (34248)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.13 0 0 34249

Szomorú, de ez magyar sajátosság a biztosítóval.

 

Hogy mikor fejeződik be a nyomzásnak csúfolt aktatologatás még nem tudni, elvben akár jövő héten, de általában hosszabbítanak 30 napot merő szopatásból, mert ha annyi aktivitást fejt ki a nyomozó, mint eddig (ó biztosan nyomoz a háttérben sokat, azért nem hívott még fel az emlmúlt három hétben), akkor semmi értelme.

Ez persze kivülállóként bárkinek igy tünik, de a Be. Btk. szabályai megvannak, eléggé speciálisak, mondom én aki jogi területen töltöttem el egy rövidke időt. 

 

 

A jövő a legnehezebb ahogy olvaslak, de kitartást hozzá.

Előzmény: ThomBoy (34248)
ThomBoy Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34248

Köszönöm kérdéseiteket, sajnos semmi változás. Én sajnos egyetlen ilyen Scenicet sem láttam azóta, csak külföldi hírdető oldalon, ott is csak egyet.

 

A biztosítónak már leadtuk a kárigényt (az autó árát nyilván nem, csak amit elloptak vele és biztosított volt), majd még kell pár papír és várjuk mit mondanak.

 

Hogy mikor fejeződik be a nyomzásnak csúfolt aktatologatás még nem tudni, elvben akár jövő héten, de általában hosszabbítanak 30 napot merő szopatásból, mert ha annyi aktivitást fejt ki a nyomozó, mint eddig (ó biztosan nyomoz a háttérben sokat, azért nem hívott még fel az emlmúlt három hétben), akkor semmi értelme. Azátn majd ha egyszer megtalálja az asztalán az aktát és észreveszi, hogy jé vazze, hát ehune van itten egy három gyerekes család akinek lehet rohadtul nincs autója már hónapok óta, akkor megerőlteti magát és felfüggeszti a nyomozást (nem lezárja, mert az rontja a statisztikát, így papíron tovább keresik), azt a papírt meg elküldöm a biztosítónak, aki 15 napon belül egyszer csak fizet. Ha fizet, mert ki tudja mennyit akar fizetni az autóért, ami gyakorlatilag pótolhatatlan, mivel nincs egy darab sem a magyar piacon, kint meg (lássuk be anniyt tényleg nem ér a mai HUF árfolyam mellett) 11-12ezer EUR, a kettőnk elképzelése a kárkori értékről így vélhetően eltérő lesz.

Minden esetre van már segítség, igazságügyi szakértő is ha kell, fölöslegesen nem idegesítem magam és nem is kezdek háboruzni a biztosítóval. Majd ha viccelődni kezd az értékével, akkor jönnek a számlák és munkalapok az időközben kicserélt alkatrészekről (pl, komplett kuplunk kb 25e km-el korábban, 1,5 éves vadi új szélvédő, csak hogy a százezres villámtréfákat említsem.

 

Az általam elképzelt összeg egyébként a legmagasabb eurotax által kikalkulálható ár, mivel a hasonló felszereltségű és futású autók a hahu-n 2,8-3,3 millió között voltak fent az elmúlt hetekben, de már egyik sincs, vélhetően elkeltek.

 

 

A jövővel kapcsolatban még nem léptünk, megvárom a jövő hét végét, ha csoda történik és lezárja a nyomozást a rendőr, akkor az is egy más helyzet, ha pedig szarakodás lesz (erre számítok alapvetően), akkor veszünk valamit 300ezer körül amíg szembe nem jön a nagy Ő.

 

A problémák viszont itt kezdődnek. A nagy Ő ugyanis egy vélhetően elégedett és boldog tulajdonosnál van, akinek esze ágában sincs eladni az autóját, mert miért is tenné?!

 

A nagy Ő kicsit off lesz, mert GSII kizárva. Ennek okát már elmondtam, ugyan olyan úgy sem lesz, másmilyen nem kell. A nagy Ő jelen állás szerint Renault lesz, a többi hasonló autó típusokat megnézegettük, egyik sem tetszik igazán. Hogy mást ne mondjak az első ülések között tároló rekesz az Espace-ban sincs, így eléggé beszükült a lehetőségünk, GSIII-ra. (Az Espace-t egyébként megnéztük, nem tetszik igazán egyikünknek sem.) A hahu-n az a kettő ami fent van kintről behozott, 2,5x annyit futott, mint hirdetik, hasbaakasztós bullshit magyarázattal indokolva miért 150ezer van benne a Renault szerint. Az egyiket ráadásul el is adták már állítólag, de vagy két hete...

 

Hogy érzékeltessem a problémát, leírom, hogy a GSIII-nak milyen feltételeknek kell megfelelnie:

 

- 2.0 dCi (szíjas 1.5 és 1.9 dCi motor nem kell, az 1.6-os láncos dízel még túl fiatal -> drága)

- Monaco felszereltség híján Privilége (lehetőleg sötét félbőr kárpittal, mint a Monaco volt, a full bőrért nem remegek, de nem kizáró ok)

- Elől-hátul parkoló radar (mert a mi tapasztalatunk szerint igen hasznos, sőt megkockáztatom nélkülözhetetlen)

- Xenon lámpa (alap amióta volt)

- Navigáció (ez ugyan nem volt a mienkben, de a GSIII Privilége alapból tudja tudtommal, és ha már így alakult kell)

- 80-90.000 km közötti futásteljesítmény (ebben mondjuk nem szívesen de kompromisszum kész vagyok)

- 2009-es évjárat vagy fiatalabb

- 3,5MFt körüli vételár (kor/km függvényében)

- Fehér, fekete, piros, barna színek kizárva

- Külföldi lehet (mivel magyar nincs), de csak ha leinformálható, korrekt autó

 

Nos, ha elolvassátok amit írtam, ennek a listának az árat leszámítva az esetek 95%-ában egy új autó tud megfelelni ami megrendel az ember. De egész egyszerűen addig nem veszünk semmit sem, amíg nem teljesülnek ezek a feltételek.

 

Ez például tetszene, a km futás kompromisszumba beleférhet, egy baja van, a színe. A többivel megbékélnénk:

 

http://auto.vlan.be/en/second-hand-car/Renault/Grand-Scenic/2.0_dCi_Privilege_7pl._FAP_Garantie-7681312-for-sale?id=7681312&zid=1638992&cc=1

Peter48 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34247

Nekem is. 2,0 dCi automata

Előzmény: cefo (34243)
Trotter66 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34246

Habár nem volt kérdés, de egykilenc dci 120 LE 5,5-6,4 vegyesben.

dlasz Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34245

1,5 vegyesen 6 liter.

Előzmény: kelger (34241)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34244

Az még el sem férne, 18 méterről jövök fel az útig, kb 7 méter a szintkülönbség a kocsibeálló és az út között:D

Ha egyszer elindultam nincs visszaút csak egy nyomon kanyarodhatok, ha valaki ott ál, vagy kocc, vagymeg kell állnom és vissza.

Előzmény: fvcc (34242)
cefo Creative Commons License 2013.04.12 0 0 34243

150 Le 2.0 dci 7-8 liter vegyesen. Dugó nélkül inkább 7. (igaz, ez automata)

Előzmény: kelger (34241)
fvcc Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34242

Látod, akkor Scenic helyett legközelebb csuklós-buszt fogsz (v. kéne) venni :)

Előzmény: Törölt nick (34240)
kelger Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34241

Sziasztok,

 

köszönöm a sok választ :-)

 

A fogyaztások hogyan alakulnak nektek országúton és városban az lábbi motorokkal  1,5 (106Le); 1,9(130Le); 2,0 (150Le)

 

Üdv:

Gergő

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34240

Nekem nem állnak a kapu elé, csak olyan helyre ahol a meredek kijáraton nem tudok kifordulni :)

Előzmény: fvcc (34239)
fvcc Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34239

... meg vak is volt, mint a legtöbbje. (akik nem látják a kaput / telekről való kijáratot, és úgy gondolják, hogy számukra ott van a legmegfelelöbb parkolási hely. A városi zsaruk 200 m-re vannak, szivesen jönnek 20 -30 €-kat beinkasszálni. Volt egy nagyokos, akit 2 hét alatt 4x büntettek meg a kapum előtt)

Előzmény: Törölt nick (34238)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34238

A szomszédnak kifelé tolatás k6zben biciklis rohant neki a járdán....

:)

Tolatóradar azon nem igen segített volna, biztos ment mint őrült :)))

Előzmény: fvcc (34237)
fvcc Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34237

Én azokat a hülye járókelöket "imádom", akik nem bírják megvárni, amíg kitolatok az udvarról, hanem szép ívesen mennek mögöttem és azt hiszik, hogy 3 tükröt tudok egyszerre figyelni.

    Amióta van tolatóradarom elől/hátul, az hamarébb észreveszi az ilyen balfékeket. A szomszédnak kifelé tolatás k6zben biciklis rohant neki a járdán....

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34236

Köcce, alapból szégyelném magam ha politikus lennék beállnék a sorba, bármelyik platformnál. Utálom egyöntetűan az összeset. :)

Előzmény: Törölt nick (34233)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34235

Én ugyan nem büszkélkedhetek 30 éves vezetési rutinnal (csak 27 évvel, ha már itt tartunk), de negyed méternél sokkkkal pontosabban "érzem" az autó elejét/hátulját mindenféle ketyere nélkül is.

Egy szóval sem említetelek, sem a érzékedet, nem értem a reakciód, ha nem azonos a céleményem, akkor másként nem tudathatom csak ha leírom, bocs :(

Annyit azért elgondolnék, hogyan érezheti bárki a pl 2 éves kisgyereket a 3 kerekü müanyag motoron, ha nem látja.

Részemről mást nem tudok mondani

Előzmény: ŰTH (34232)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34234

Amit találni fogsz benne:

 

És amire cserélni fogod:

 

És amilyen lesz:

 

Remélem, tudtam segíteni! :)

Üdv,

 PET

Előzmény: gyalak (34024)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34233

OFF

Weboldal pótolja a külföldön dolgozó fideszes képviselőt

A tartós ausztriai vendéglátózás ellenére sem akar időközit a Fidesz Siklóson. Tovább »

forrás: Index.hu

Mit pótolsz Te? Idősebbnek gondoltalak....:-))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (34230)
ŰTH Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34232

Okés, nektek tehát tetszik a tolatóradar. Rendben van. Én senkit nem akarok meggyőzni semmiről, csak a saját tapasztalataimat írtam le. Ti meg a Tiéteket. A kolléga meg majd válogat, és ez így teljesen rendben is van szerintem. Attól szép az élet, hogy sokan sokfélék vagyunk.

 

Amúgy ha - szerinted - 25 centinél kezdődik a folyamatos sípolás, akkor az se a centizésben támogat, hanem negyedméterezésben, ami a budapesti (v)iszonyok közepette valljuk meg: nem nagy segítség. Én ugyan nem büszkélkedhetek 30 éves vezetési rutinnal (csak 27 évvel, ha már itt tartunk), de negyed méternél sokkkkal pontosabban "érzem" az autó elejét/hátulját mindenféle ketyere nélkül is.

Honnan jön az én 50-60 centis értékem? Annó, az autónk rendelésekor kimértem. Igaz nem centiven, hanem arasszal. 21 centis az araszom, és két arasz meg nagyjából egy fél volt a folyamatos sípolás kezdete. Az is eredeti gyári cucc volt, a kereskedés vezetőjének 2005 első félévi szolgálati GSII-jén. Lehet, hogy az hibás volt, vagy valami nem volt jól beállítva rajta (bár a kereskedő reagálása a negatív véleményemre - és az extralistán be nem ikszelt rubrikára - annyi volt: "ez ilyen"). De ez végülis mindegy, legyen igazad: 25 centinél kezdődik a folyamatos sípolás. ÉN EGY BUZNYÁKOT NEM ADNÉK egy olyan parkolást segítő etvaszért, amely csak a negyedméterezést támogatja, a centizést nem.

 

A tolatókamerát ellenberger valóban olyan segítségnek tartom, ami idővel (relatíve rövid idő alatt) elkényelemesíti az embert, eltompítja azt a bizonyos agyalapi parkolószenzort. (A másik autómon van tolatókamera, úgyhogy tapasztalom a negatív és pozítív hatásait is. Az eredő azért pozitív.)

Úgyhogy a kollégának ennek apropóján azt (is) javaslom, hogy ha már az SCIII és SCII közötti szolgáltatásbeli különbségeket, extrákat, ilyesmiket fontolgatja, akkor azt is vegye figyelembe: az SCIII-ban már tolatókamerát is kaphat. Azzal meg nemhogy centizni, hanem - sík és sima útfelületen - akár miliméterezni is lehet...

Előzmény: Törölt nick (34230)
szalaics Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34231

 

Én a párom Ford Fiestájába télen csak kijártam a garázsból, de a hótolók mögém tolták a havat, hát még szrencse, hogy nem nagy rössel mentem, és van sárvédő gumi ami kicsit elöbb jelzett mint a hófal a lökösön... :)

De tényleg jó, Tecsónál előszeretettel vágódnak a kocsi mögé egy szempillantás alatt...de a radar már jelez is...

 

Előzmény: Törölt nick (34230)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34230

Családi Renault flottában mindben van :), máséba meg nem ülök.

A vőm hazai autójába beültem el is romlott :D

Előzmény: szalaics (34229)
szalaics Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34229

 

Egyetértek! :)

1 gond van, hogy hamar megszokja az ember /mert ugye a jót könnyű megszokni/ és ha átül olyanba amiben nincs és hátramenetet kapcsol, majd rutinból várja a csipogást/sipolást ami ugye nem jön csak a koccc...na az gáz! :)

Szerintem a gyári az szépen teszi a dolgát ahogy kell, utólagosan beszereltre láttam ellenpéldát /hogy szar szögbe tették fel, és sipol, csipog mindenfelé/

Előzmény: Törölt nick (34228)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34228

A tolatóradar egy óriási marhaság. Már vagy 50-60 centinél folymatosan sípol, tehát pont a "centizést" nem támogatja. Ráadásul azt nem akadályozza meg, hogy az előtted/mögötted parkoló balfácán meghúzza a Te autódat. (Nekem nincs, de épp azért nincs, mert rendelés előtt kipróbáltam mit tud, és azt láttam, hogy kizárólag idegesíteni.)

 

Több mint 30 éve vezetek, ez a 16. autóm, volt-van tolatoradarom, szerintem isteni, oda se kell nézzek - persze egy amorf forma esetén rápislantok - egy átlag helyzetben. Arra is jó, ha beszaladnak mögéd holttérből, volt már rá példa. A folyamatos sípolás csak 25 cm-nén kezdődik, nekem oldalanként is jelez, gyári beépítésű.

Természetesen nem az én saram ha meghúznak balfácánok, de előszeretetel kapcsolok hátramenetet ha álló helyzetben közelítenek hozzá hátulról, mert igy hallom ha bézázik :)

A lányomnak 2 éves a jogsija, nem vezet folyamatosan, de tökéletesen tudja használni a radart, ennél már csak az lenne jó, ha elől is beszerelték volna. Navim is van, én elégedett vagyok vele, bár még nem használtam soha, mert nem tévedek el :D

Előzmény: ŰTH (34226)
ŰTH Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34227

Tényleg... hol tart a dolog?

Azóta megnézek minden sötétkék GSII-t az úton, de hát annak az esélye, hogy ugyanazzal a rendszámmal és egyben van... :-(

 

Előzmény: ThomBoy (34223)
ŰTH Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34226

Szia!

2) A felszereltséggel kapcsolatos igény nagyon szubjektív dolog, de szerintem használt autónál mindig érdemes a jobban felszerelt példányokat keresni. (Főleg ha első tulajdonostól lehet vásárolni, mert a magasabb felszereltség egyfajta igényességet sugall, hátha ez az igényesség a karbantartásra is kiterjedt...)

 

4) Én sokéves japánautózás mellett vettem, NAGYON kétkedve. Kellemes csalódás ért. Ami elromlott rajta (azért jó pár apróság volt) az mind a garancia időn belül történt. Mindent korrektül kicseréltek, és azóta minden okés. Sosem hagyott cserben. Szerintem konstrukciós értelemben nem sok értelme van a megbízhatóság fszegetésének. Minden nagy sorozatban gyártott autó "eléggé" megbízható. Szereintm a karbantartástól függ minden.

 

7) Amit én a sajtát tapsztalatom alapján (2005-ös 1.9 dCi Grand SCII Privilege) megfontolásra ajánlok, azok a következő észrevételek:

- A harmadik sori ülések a gyakorlatban kevéssé használhatók (szűk a hely még gyerekeknek is, és a fejük/testük a hátsó gyűrődő zónában van).

- A pótkerék jó dolog. (Nem alapfelszereltség!)

- A guminyomás ellenőrző jó dolog, de macerás lehet. (El is tud romlani, és ha van, akkor nem lehet csak úgy rotálni a kerekeket, ahogy neked tetszik. Illetve lehet, de utána programozgatni kell.)

- A nyitható tető klassz, de sokaknál - nálam is - zajos (csörög/zörög és nagy tempónál fütyül).

- A tolatóradar egy óriási marhaság. Már vagy 50-60 centinél folymatosan sípol, tehát pont a "centizést" nem támogatja. Ráadásul azt nem akadályozza meg, hogy az előtted/mögötted parkoló balfácán meghúzza a Te autódat. (Nekem nincs, de épp azért nincs, mert rendelés előtt kipróbáltam mit tud, és azt láttam, hogy kizárólag idegesíteni.)

- Az SVDO CD-s navigáció pompásan működik, de mai szemmel már igencsak elavult. (Nem a térkép, az naprakész, hanem a szoftvere/funkciói.)

- A xenon tompított + halogén távfény kombó zseniális, soha életembern nem volt ilyen jól világító autóm.

- A külön nyitható üveg a csomagtérajtón nagyon hasznos, ha valaki sokat cuccol.

- A gyári (íves-míves spoiler szerű) tetőcsomagtartó keresztrúdpár teljesen használhatatlan. Már ha valaki cuccolni akar, nem gyönyörködni benne.

 

Hát, így hirtelen ennyi.

 

Üdv:

ŰTH

 

 

Előzmény: kelger (34222)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34225

Néha dobhatnál pár szóban az ügyről, hol tartasz?

Előzmény: ThomBoy (34223)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34224
Előzmény: ThomBoy (34223)
ThomBoy Creative Commons License 2013.04.11 0 0 34223
Szia,

A válaszok véleményem szerint:

1. A III-as Scenic motorjai tovább fejlesztettek, eleve fiatalabb autók, 4 éves ma már a legifjabb II-es, egy dízel autó (is) pedig sokat kap(hat) hosszabb idő alatt. A III egyébként szolgáltatásaiban, extrákban is nyilván többet nyújt(hat) felszereltségtől függően.
Nem minden arany ami fénylik, a kintről behozott, nem leinformálható (értsd fél éve volt szervizben azóta 5e km van benne plusz, előtte évi 60e ment bele) autókat nagyon meg kell gondolni, a plusz 5-600e differencia tehát nem így releváns. Egy valós 70-80e km-t futott II jobb döntés lehet, mint egy ki tudja mennyit futott III. Én érzelmi okokból csak III-ban gondolkodok.
2. Ezt neked kell tudni, hogymire van igényed. A mienk amit elloptak egy Privilege fölé extrázott Monaco volt, így alacsonyabb felszereltség szóba sem jöhet, még a xenonhoz is ragaszkodom, pedig előtte egyáltalán nem érdekelt, a projektoros lámpa bőven elegendő lett volna.
3. 2006 után ahogy visszaemlékszem inkább a motorokkal kapcsolatban lehetett megkülönböztetni a típusokat, a kilincsgomb, vagy éppen műszerfal meghibásodásra nem emlékszem. Más talán jobban tudja.
4. Igaz, alig múlt 4,5 éves a mienk amikor megkívánták, de addig egy forintot nem költöttem rá hiba miatt, igaz, rendszeresen karbantartott autóként még korábban volt cserélve pár dolog. Szerintem összességében megízható autóról van szó, némi francia szeszéllyel.
5. Stevie ebben spíler, állapotot veszünk, én márkaszervizzel vizsgáltatnám át.
6. 2.0 dCi volt a Scenic, korábban Fluence-m volt 1.5 dCi 110LE, az bőven 5 alatt evett.
7. Extra mániás vagyok, így nekem minden jól jön, de azt gondolom egy Dynamique felszereltség azért minimum kell legyen.

Egyébként ha III-ban gondolkozol akkor 3 millió alatt nagyon nézd meg amit árulnak, ha többet is szánnál rá, akkor csakis az 1.6 dCi láncos dízel (a 2.0 azért szomjasabb, gondolom az azért nem alternatíva), de ha engem kérdezel II-esben egy jó 2.0 dCi (van most is fent ha még megvan) és esetleg 1.6 dCi/2.0 dCi ha III-ra is van keret.
Előzmény: kelger (34222)
kelger Creative Commons License 2013.04.10 0 0 34222

Sziasztok,

 

Grand Scenic vásárlásán gondolkodunk család bővülés miatt, azonban pár nyitott kérdésem van még.

 

2006 utáni 1,5 dci (106/110 le) II vagy III generációs 150.000km ig futott kocsit keresek majd.

 

1. Mi a fő különbség a generációk között II és III (2009től)? (nem kívülről) Melyik preferált? Mennyivel éri meg jobban például egy 2-3 évvel fiatalabb III generációs Grand scenic plusz 5-600e forintért?

2. Van preferált felszereltség, érdemese várni és keresni adott felszereltséget?

3. Mik a fő típushibák?

4. Mennyire megbízható?

5. Mikre kell figyelni a kocsi vásárlásakor?

6. 1,5 dci (106le) vel országúton 90-100nál mit fogyaszt nektek a kocsi?

7. Milyen extra az ami jól jön ha van a kocsiban?

 

Jelenleg ezeket találtam a használtauto.hu-n. 

 

 

Köszönettel válaszotokat.

 

Üdv:

Gergő

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 34221

Köszi, ezek régóta bent vannak, de szkeptikus vagyok azzal, hogy jó lenne a kocsijainkhoz:D

Az meg hogy nem cserélhető a bowden hülyeség, többen csináltatták már meg itt a fórumon is.

Előzmény: brucealmighty (34220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!