Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 136

motortömítő pasztát neeeeeee! Leragadhat tőle a két db. kis hörgő fül. A láncsprét a benzin feloldja, azzal ilyen gond nincs. Ha ilyened nincs használj valamilyen zsírt, a szilikonzsír jó viszkózus, ragacsos.

Előzmény: Lanciazsozso2 (134)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 135

A gumicumi kireped. Belül a gumicumi alatt van egy gumi szelepfészek, szelepgolyó, alatta apró rugó. Ez a helyén legyen. Ha a gumicumi nyomkodásra szépen spricceli a benzint a torokba, akkor itt nincs gond. A műanyag főfúvókát ki lehet pattintani. Fújassuk ki. A rajt lévő O-gyűrűre vigyázni! Gondosn visszapattintani. Más gond nem igen van, egyszerű az egész.

Előzmény: Lanciazsozso2 (133)
Lanciazsozso2 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 134

Még egy kérdés: esetleg motortömítő pasztát is lehet használni, vagy inkább a láncspray???

Előzmény: Törölt nick (132)
Lanciazsozso2 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 133

Köszönöm a tanácsot, megpróbálom és jelentkezem! Még egy kérdés: a karburátor el tud romlani, a membránt leszámítva???

Előzmény: Törölt nick (132)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 132

Az összeszerelésnél gyakori hiba az, hogy a rugó "behuzza" a mebránt, így a benzin máris átjut a levegő torokba az impulzus nyiláson át. Amúgy pont itt a legnagyobb a leszorító csavarok közti távolság. 37 mm. A membrán becsipés helyét is jelöltem a képen. Ha jól van összerakva, akkor is ez szokot lenni a probléma pár év után, hogy a rugó behuzza a membránt azon a helyen. Köszönhető a műagyag karburátornak, nincs tartása, vetemedik, a szorító erő csökken. A tünet: a motor sok benzint kap, járása egyeletlen, feketén füstöl, kormol.

 

Szóval én úgy szoktam összerakni, hogy a tank illeszkedő felöletét nagyon fékonyan befújom lánc sprével. Hagyom kipárologni, ekkor nagyon sűrű, gyantás réteget kapok. Ekkor rárakom erre a membránt. Eligazítom, rányomkodom. A ragacs annyira fogja, hogy elmozdulni egyáltalán nem tud. Aztán rárakom a tömítést, és végül a karbit. És csavarozás.

 

Előzmény: Lanciazsozso2 (131)
Lanciazsozso2 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 131

Nem hiszem, hogy rosszul raktam össze a membránt, hiszen csak egyféle képpen lehet a helyére illeszteni. Öt csavar rögzíti a karbit, így a csavarhelyek nem engedik hogy elmozduljon. A membránt ráraktam a tankra, erre a tömítést és leszorítottam a karbit a helyére a csavarokkal! Mellékelem a képeket. Ezekről van szó!

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (130)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 130

A tank semmiképp nem tud túlnyomás alá kerülni, hacsak tűző napsütésben teljesen eldugult tanksapka szellőzőkkel. De ez a tűző napsütés sehogy sem akar összejönni.

Előzmény: Lanciazsozso2 (128)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.24 0 0 129

A membrán nincs jól a helyén. Úgy írtad, cserélted, igaz? Nem jól raktad akkor vissza. Elmozdult és az impulzusfuraton keresztül ömlik be a benzin berántáskor. Nem ez van?

Előzmény: Lanciazsozso2 (128)
Lanciazsozso2 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 128

Bocsánat, nem jól írtam. Helyesen: Briggs 35 Classic !!! /nem mindegy/ A hosszú csavart kivettem, mert nem indult, és próbáltam légszűrő ház nélkül is indítani. Dehát sem szűrővel, sem anélkül nem megy! A karbit átvizsgáltam, nem-e megrepedt vagy eldugult, de nem találtam semmit. Olyan a jelenség, mintha a tank túlnyomás alá kerülne, és ezért folyna bele a benzin. Levettem a tanksapkát, és a kartercsövet is, de így is ömlik a benzin befelé. Úgy saccolom, hogy 2-3 rántás alatt, kb. 2-2,5 ml benzin kerül az égéstérbe és a szívócsőbe, így nem csoda hogy nem tud berobbani az üzemanayag!

Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.23 0 0 127

A hosszú csavar, ami a légszőrőt rögzíti kivetted? Mert ha igen, anélkül soha ne indítsunk, ugyanis annak helyéről benzint szív be a motor, méghozzá igen sokat. Briggs Optimal? Az meg mi amúgy? Optimal nevezetű Briggs motorról még nem hallottam.

Előzmény: Lanciazsozso2 (126)
Lanciazsozso2 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 126

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni fűnyíró motorral kapcsolatban! A motor egy Briggs Optimal 35-ös márkájú gép! Az a probléma, hogy be akartam indítani, de sehogy nem sikerült, mert a gyertya "úszik " a benzinben két rántás után. Vásároltam új membránt, tömítést és gyertyát is. Kicseréltem mindent, újra próbáltam indítani, de ömlik bele a benzin, olyan szinten hogy amikor kiveszem a gyertyát habzik rajta a benzin, és a szívócsőből is folyik kifelé. A kipufogó is benzines. A motor nem is pöffen egyet sem. Szikra van, a szelepek zárnak, karbi kitakarítva, olaj lecserélve! U.i.: Tavaly ősszel amikor leraktam a gépet, semmi problémája nem volt!!!??? Tudna valaki segíteni??? Köszönöm.

Oldmathias Creative Commons License 2013.03.22 0 0 125

Sziasztok .

Van otthon a garázsban egy másik jóember jóvoltából egy szétszedet Briggs 375 ős motor .Tudna nekem valaki egy linket ahol egy műszaki rajz vagy videó segítségével összeszerelhetném?

Előzmény: vadtas (124)
vadtas Creative Commons License 2013.03.02 0 0 124

Hello

A karbival kapcsolatban tudsz már valamit, mert lassan felkészíteném a szezonra. Esetleg valakinek nincs egy 38mm belsö atmérövel rendelkezö anyacsavarja, vagy lendkeréklehuzója. Vagy nem tudtok Debrecen környékén olyan boltot ahol esetleg tudok ilyen nagy anyát kapni.

Előzmény: Lacman68 (123)
Lacman68 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 123

Mivel új gazdája van,nem tudom foglalkozik-e vele...

Előzmény: mágus1976 (122)
mágus1976 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 122

Igen,arra gondoltam!Van módja hogy beköthetö a karok?

Előzmény: Lacman68 (121)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 121

Mire gondolsz ? A videón lévőre ? Ha be van kötve,bármin használható,a nélkül kicsit"szorgosabb" a munka és a technika is előbb kifekszik...

Előzmény: mágus1976 (120)
mágus1976 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 120

Szia!Aha,értem,akkor ez pl kapálógépen nem müküdne,mert nem szabályozna!

Előzmény: Lacman68 (119)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 119

Szia! Szerinted rákötöttem ??...:)) Az arra hivatott,hogy kb. kétharmad fordulat fölé ne menjen,azaz ne legyen szétzingelve...

Előzmény: mágus1976 (118)
mágus1976 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 118

Üdv!

A regulátor karokat hogy kötötted rá?

Előzmény: Lacman68 (109)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 117

Ment a válasz..!

Előzmény: vadtas (116)
vadtas Creative Commons License 2013.02.16 0 0 116

irtam neked üzenetet

Előzmény: Lacman68 (115)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 115

Sok macera van ezekkel az "egybe tankosokkal"...Amit lejebb videón látsz,azon is ez a megoldás volt, sima Dellorto karbival helyettesítve hibátlanul pöfög...! Van még ilyenem plusszba,szívótorokkal együtt.Ha tudok segíteni vele,priviben folytathatjuk.

Előzmény: vadtas (114)
vadtas Creative Commons License 2013.02.16 0 0 114

itt van az enyém remélem minden látszik rajta most csináltam a képeket

Előzmény: vadtas (113)
vadtas Creative Commons License 2013.02.16 0 0 113

az enyém is ilyen min ez csak kaszát hajt nem szivattyut

vadtas Creative Commons License 2013.02.16 0 0 112

az é

Előzmény: vadtas (110)
Lacman68 Creative Commons License 2013.02.16 0 0 111

Üdv! Ha esetleg tudnál egy fotót a motorodról feltölteni,lehet tudok segíteni!

Előzmény: vadtas (110)
vadtas Creative Commons License 2013.02.16 0 0 110

hello mindenki. Remélem tudtok nekem segíteni, olyan gondom van, hogy van egy af-01 szevafém márkáju 3le biggs motoros fűkaszám aminek olyan gondja van, hogy alapjáraton szépen jár, de ha odahuzom a gázt egy pillanatra kipörög, és utána lelassul a fordulat, és jobban füstöl, valamint hörgöl. Sok benzint sziv fel a tankbol, a karbibol csöpög és nem tudom mi a baja, a membrán ki lett cserélve de igy sem akar javulni.

Lacman68 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 109
Kaisi Creative Commons License 2013.01.25 0 0 108

Szia

Küldtem levelet!

Előzmény: mágus1976 (106)
mágus1976 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 107

Köszönöm segitséged!!

Előzmény: jános 55 (104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!