Keresés

Részletes keresés

vacsoravesztő Creative Commons License 2013.04.04 0 0 8120

Én nem erre az egy vonatra gondoltam, hanem arra, hogy még egy nagyúti meg ludasi levél a hírlapnak aztán volt IC nincs IC.

Előzmény: alex_86 (8119)
alex_86 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 8119

Csupán annyit, hogy kiszámíthatóbb és egyszerűbb lesz a reggeli, csúcsidei eljutás Egerbe. Ráadásul kiváltunk vele egy Hatvan-Füzesabony személyvonatot is. Gyakorlatilag egy kezemen meg lehetne számítani, a 6:51-es személy hányszor nem várt keresztre Makláron, tucatnyi munkába járó ember reklamált miatta, hamarabb meg kellett volna ezt lépni.

Előzmény: vacsoravesztő (8118)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.04.04 0 0 8118

Ha jól láttam április 8.-tól az 5 órás IC sebesvonat lesz Egerbe. Igazából ez engem nem érint mert nem használtam de ez nem sok jót vetít előre a jövőre nézve...

bodrostomi Creative Commons License 2013.04.03 0 0 8117

Nagyjából 3-400 métert mentem, végig hiányoztak az illesztések. De ameddig még láttam, folytatódott a hiány...

 

Síncsavarok még nem nagyon hiányoznak.

erdőszéli Creative Commons License 2013.04.03 0 0 8116

meg volt ez írva a nagykönyvben, de mégis szomorú látni.

Előzmény: bodrostomi (8114)
V43 1279 Creative Commons License 2013.04.03 0 0 8115

Ezek szerint már ott is lopkodnak. Vannak még képek?

Előzmény: bodrostomi (8114)
bodrostomi Creative Commons License 2013.04.02 0 0 8114

Üdvözlet Bán-völgyéből...

 

vacsoravesztő Creative Commons License 2013.03.30 0 0 8113
Mondjuk ha belegondolok sok értelme nem is lenne tavaly is ha 4 hónapig bírta akkor sokat mondok...
Előzmény: robcso1361 (8112)
robcso1361 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 8112

Makláron volt kb a bejelzőtől a bejelzőig beleértve a második vágányt is oszt ennyi....

Előzmény: vacsoravesztő (8111)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.03.30 0 0 8111
Van valakinek valami infója arról, hogy megvolt -e a nagygépes vágányszabályozás? Itt ülök az Agria IC-n de a sebesség is még mindig 60 meg van egy-kér hullám a pályában, aminek egy szabályozás után véleményem szerint nem feltétlenül kellene itt lennie! Vagy annyira rossz a pálya, hogy már a 60-hoz is szabályozni kellett?
robcso1361 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 8110

Megy megyeget, van csavarkapocs akasztó-horog, a zöldhurok is felépül, bár a homlokfalajtó az IC kocsin nem tudom be van-e kötve a zöldhurokba, lesz valami ebből az ingázásból, de ha mondjuk még olyan tíz-tizenöt percet lehetne faragni a menetidőből nem is kellene itt ácsingóznia a szerelvénynek két órát Egerben...

Előzmény: Bp 29-05 (8109)
Bp 29-05 Creative Commons License 2013.03.24 0 0 8109

Megkezdődött a vezérlőkocsis IC-k közlekedése a Keleti felé! De én eddig még csak GOSA ABmz-vel láttam az IC-ingát.

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.20 0 0 8108

Köszönöm szépen a választ.

Előzmény: Törölt nick (8105)
alex_86 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8107

De bizony! 
Amikor még a pálya is meg volt (2006 tavasza).

 

Előzmény: Cpt.Dave (8106)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8106

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/3/8/7/0/BIG_0010343870.jpg

 

nem ez volt a megállója? tavaly augusztus 2-án fotóztam.

Előzmény: Törölt nick (8105)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8105

A bervai ipv-n volt személyszálltás, de nem volt meghírdetve civileknek lévén a Berva félig hadiüzem volt. (Lőpor, fegyver gyártás is volt)

 

1950 es évek végén helyezték üzembe egyik irányba Vmax 25 el tolt menetben történt a kiszolgálás.

Volt külön megállóhely is Berva mh néven.

 

Eger, Tihamér, Egervár, Felnémet, Berva.

 

3 műszaknak megfelelően naponta 3 szor járt vonat.

 

 

Előzmény: Törölt nick (8102)
robcso1361 Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8104

Köszi szépen nem néztem még, de mostmár tudom: 20-22 nagygépes szabályozás Fabony-Eger között.

Előzmény: vacsoravesztő (8103)
vacsoravesztő Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8103

vpe.hu-n a "Pályahasználati korlátozások" alatt meg tudod nézni (bocs, hogyha már ismerted)

Előzmény: robcso1361 (8101)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.19 0 0 8102

Jó napot kívánok!

 

Szeretnék érdeklődni - remélem jó helyen -, hogy a Berva iparvágányán volt-e valaha személyszállítás vagy csak teherszállításra volt igénybe véve ez a vágány? Köszönöm szépen.

robcso1361 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 8101

Este lesz szabályozás tudtok valamit? A sárga angyalok már Fabonyban tobzódnak!

retek2 Creative Commons License 2013.03.17 0 0 8100

na igen ott izgalmas lesz de fogalmazzunk úgy a Tihamértől a Tesco hátáig elég keskeny lett a terep 2 vágánynak, 80-as években kellet volna fejleszteni amíg volt hely avgy tudtak volna csinálni

Előzmény: Freebob (8099)
Freebob Creative Commons License 2013.03.13 0 0 8099

Az oldják meg a mérnökök hogy hogyférjen el a várállomásnál. Ha meg van jó vasút amin nagyobb kapacitást is lehet folytatni az több gyár épitését lehetővé teszi. Többen terveznek ide gyárakat magyarán.

Előzmény: alex_86 (8098)
alex_86 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 8098

Felnémettől???

Minek???

Hol vinnéd el? A vár alatt?

Amikor még voltak cementgyári vonatok, mt, felnémeti kiszolgálások, a kapacitás akkor is elegendő volt. (Rendező-Felnémet kb 6 km, ki van építve a térköz, személyforgalomban a két órásnál sűrűbb közlekedésnek nincs realitása).

 

Még Maklár-Füzesabony között sem lenne indokolt a két vágány, ha stabil 120 km/h-s pálya és KÖFI lenne.

Előzmény: Freebob (8095)
Freebob Creative Commons License 2013.03.12 0 0 8097

Előzmény: Freebob (8096)
Freebob Creative Commons License 2013.03.12 0 0 8096

Már csak folytatni kell. :)

Előzmény: Freebob (8095)
Freebob Creative Commons License 2013.03.12 0 0 8095

Tomi de csak akkor térjunk vissza ha a vasutat is felujjitják vagy átépítik. Viszont a felnémeti vasútállomástól egészen Füzesabonyig 2 vágány kell már akkor.

Előzmény: bodrostomi (8091)
Irisbus Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8094

Ahogy mondod! :D

Előzmény: robcso1361 (8093)
robcso1361 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 8093

Mé? Majd Bz mellékbe feladjuk azt a napi nyolc tonnát... a gumi meg had menjen zárt láncbú kamionkonvojba a Bükki Nemzeti Park fő és mellékútjain :-DDD

Előzmény: Irisbus (8092)
Irisbus Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8092

HA tényleg felépül, és üzemelni fog, és lesz is megrendelés és gyártanak és stb stb, akkor kemény napi 8 tonna áru lesz, amit ha gazdaságosan akarnak vasúton elszállítani, akkor hány naponta/hetente is kell majd szállítást rendelni?

 

Szerintem valószínűbb, hogy újságírói hülyeség, és azt az évi 30 000 tonna festéket akarnák inkább vasúton vinni.

Előzmény: eger felnémeti fan (8090)
bodrostomi Creative Commons License 2013.03.06 0 0 8091

Majd térjünk vissza rá 2015-ben.

Előzmény: eger felnémeti fan (8090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!