Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
Zalaegerszegen Tapolcán(Bottyán) Tatán őrtorony szervezésú őrség + ügyal volt.
A felállított őr a lábát nem tehette ki a toronyból, illetve óránként 10 percet járőrözhetett külön engedéllyel.
Extrém hidegekben az ÜTI "hallgatólagos" engedélyével az őrök mikádó alá rejtett pokrócokat vihettek a toronyba. Helyi fűtés --olajradiátor-- csak Tapolcán volt.
Őrbunda a vasúti szállítás közben a pőrekocsik őrségénél, + a gyakorlótéren őrségbe beosztottaknál volt "rendszeresítve".
amiket írtam most is vállalható, könnyebb volt fegyelmet tartani az amcsiknak
a mocsokkal kapcsolatban meg nekünk kell szembenéznünk a dolgainkkal, mint ahogy az amcsiknak a saját dolgaikkal. Mások úgyis tudják az övékéiket, na meg tudják a mienkéiket.
Másképp látjuk, hogy az őszinteség hogy hat a hazaszeretetre, illetve a hazaszeretet az őszinteségre.
A mi idönkben a csizmát már nem is ismertük csak a vatta alsót ami tényleg egy kicsit szük volt de roppant hasznos.! Igaz hál...ist-nek nem sokszor kellet viselni de akkor jó-volt .
Az őrtornyot elhagyni sem volt szabad ha jólemlékszem.
Mi az őrtoronyban 3-órát ültünk. ORIFON- volt benne, NO-meg éberség jelző....és REFLEKTOR a tetején amit forgatni lehetett..
A laktanyából még esőben indultunk riadóval a Billegébe, érkezés már hóviharban, két nap múlva lefújva az egész, mert az egész északi parton minden távírópózna kidőlt, és menni kellett segíteni. Ha jól emlékszem, tán jan. 30 vagy 31. volt.
Majd akkor válik demagóggá, ha a miniszterelmnöknek 61 éves testőrei lesznek, te meg elfogadod, hogy a rokonod égő 10. emeleti lakásába a 60 éves tűzoltó - hát istenkém - a 35 kilós teherrel kicsit lassabban érkezik, mint a fiatalabb. Ha emiatt bennég, hát így járt.
Azért a 80-81-es évforduló sem volt semmi TAPOLCÁN .
Ha jól emlékszem még a vonatok sem közlekedtek. A szilvesztelre haza engedettek nem tudtak vissza jönni ök jártak jól !?
Nálunk is volt a toronyban fütés hál istennek én ugy birtam ki hogy rá ültem az eletromos radiátorra...Meg a B..fhdny által kötelezővé tett ugynevezett TUNDRA-bugyi-ra. "65-mintáju?? vatta alsó ki emlékszik még rá.
Na én másnap - hétfőn - reggel léptem szoliba. Begyalogoltam a metróig, a Deák térre így nem volt gond bemenni.
Felmentem a Küzponti Ügyeletre, kiadták az aznapi első és utolsó helyszínemet. Kikorcsolyáztunk a Liliom utcába az irodabetörésre, aztán arra a szolira vége is volt a melónak. A következő napokba se voltak központi hatáskörös betörések Bp.-n, egy-két pincefeltörés meg ilyen apróságok, de azt a kerületek csinálták.
Aztán egy heti láblógatás után, vasárnap reggel berendeltek, mert szombaton felfedezték a Batthyány kripta feltörését.
Onnantól kezdve májusig egy perc megállásunk se volt, akkor fogtuk meg az elkövetőket.
Érdekes, hogy szinte percre pontosan jönnek elő az emlékek...
Az előző éjjel az életes szemlebizottság nem tudott felmenni a fogaskerekű halálos balesetéhez, a honvédség adott valami harcjárművet, azzal mentek.
Az a harcjármű az egyik járőröm UAZ-a volt. De azt se kérte senki, mikor a Kapi út feletti őrség ellenőrzéséből jöttem visszafelé, a fogaskerekű végállomásánál láttam egy csomó kéklámpás Zsigulit, és megálltam kiváncsiságból. Vmi ezredes mesélte el - ott toporgott vagy 20 rendőr a lezúgott fogaskerekű mellett -, hogy nem tudják a sebesülteket sem menteni, mert se mentő, se semmi nem tud fölmenni. Na akkor hoci -nesze alapon kocsit cseréltünk, engem egy Zsiga visszavitt a Petőfibe, az UAZ meg egész éjjel ott mentett.
Hát mindenki azt szid, amije van, bár emlékezetem szerint mi nem nagyon szidtuk az ezerkettes zsigulikat.
Egyégként pont a múltkor mutattam meg a mostani kollégáimnak az ügyintéző gk. vezetésére jogosító engedélyemet, melybe a rendszerváltákor bepecsételték (külön elméleti és gyakorlati vizsga után): "Nyugati gyártmányú gépkocsit vezethet."
Féltett kordokumentum.
Akkor kérdeztük, hogy ezeket a Golfokat, Escortokat nem úgy kell vezetni, mint a Zsigulit?
Én voltam 13-án a budapesti két betörési szemlebizottságból az egyik vezetője. Budapesten aznap összesen két betörés történt, egy iroda, meg egy óvoda.
Az előző éjjel az életes szemlebizottság nem tudott felmenni a fogaskerekű halálos balesetéhez, a honvédség adott valami harcjárművet, azzal mentek.
Az egész BRFK-n egy garnitúra hólánc volt, az is a Főkapitány 1600-as Ladájához!
Szerintem most sincs sokkal több a csíkos autókhoz.