Keresés

Részletes keresés

Zsivany2 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19140

Nem volt egyedi eset.

Előzmény: Zsoltikarus (19128)
róbertke Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19139

Nagyon jó a hozzászólásod a "pöfögősöknél" :-))))))))

Előzmény: gumidani (19137)
róbertke Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19138

Már a három hónappal meghosszabbított fővizsga lejárta elött egy héttel -- konkrétan idén május 21.-én -- már nem adom át a kocsit rakodáshoz ..... és mások sem engednék. Amúgy az általad is ismert rendszerünk egy hónappal elötte  már jelzi, hogy a kocsinak lejár a fővizsgája és majd műhelybe kell küldeni. 

Előzmény: gumidani (19137)
gumidani Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19137

Kb. ilyesmin rágódtam ott is. Nevezetesen azon, hogy döntse el a hatóság, hogy melyik nap 23 óra 59 percig vehet  részt a jármű a forgalomban. Aztán a többivel meg foglalkozzon az üzemeltető. Erre magyarázgattak olyant, hogy a következő napon reggel még nem lesz életveszélyes a jármű, meg nem is lehet pontosan meghatározni a biztonságos üzemeltetés végét, meg az üzemeltető gazdaságossági szempontjai, meg jó ez így, ahogy van, stb. Mindezekkel szemben pedig én a világos és félreérthetetlen, félremagyarázhatatlan szabályok és feliratok híve vagyok.

Előzmény: róbertke (19136)
róbertke Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19136

Nem tudom mi volt az a fővizsgás vita, de én csütörtökön (03.07.) egy ilyen Rev feliratos kocsival találkoztam: 

6 REV Sm 28.02.07.  +3M 

Szerinted rakható vagy nem rakható volt ez a kocsi? 

Ha igen, akkor miért igen? 

Ha nem, akkor miért nem? 

Előzmény: gumidani (19134)
róbertke Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19135

Igen, külön is hangsúlyozni kell, a lenti érdeklődő hozzászólás is ezt bizonyítja ..:-))))

Előzmény: gumidani (19134)
gumidani Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19134

"A kocsira feliratozott terhelési határ sohasem léphető túl."  

 

Röhejes, hogy ezt külön kell hangsúkyozni. Egy másik topikban a fővizsgák lejártának idejével kapcsolatos mellébeszélés-sorozatra utalok. Ennek fényében tetszik ez a szemlélet. Ha valamiből ennyi szabad, akkor egy kicsivel sem lehet több, ekkor sem, meg akkor sem, meg így sem, meg úgy sem. Hová jut a világ, ha majd mindennek azt az értelmet tulajdonítjuk amit jelent?

Előzmény: róbertke (19133)
róbertke Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19133

Amerikába talán még kijönne ekkora tömeg, de  ez nálunk csak szimpla 56 tonna marad. 

MÁV által üzemeltetett/felügyelt vonalakon a C2 vonalosztály érvényes, ami az alábbiakat jelenti: 20 tonna tengelynyomás és 6,4 tonna/méter folyómétersúly. Viszont ha a fuvarozási útvonalon ennél gyengébb terhelésű szakaszon megy keresztűl, akkor az arra a vonalra engedélyezett alacsonyabb terhelésre rakhatod csak meg a vagont.

Még egy ökölszabály: -A kocsira feliratozott terhelési határ sohasem léphető túl.

 

Előzmény: Roodkop (19129)
koller andor Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19132

Foylómétersúly is játszik. :-)

Előzmény: Törölt nick (19130)
Dolmi mackó Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19131

Kár, hogy ma már nem látni ilyesmit. :-(

Előzmény: Zsoltikarus (19128)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19130

Nem jól számoltad!

A "C" vonalosztály 20t-ás tengelyterhelést enged, a terhelési határ lesz, amit a táblázatból leolvastál!

Vonalosztálolyok a 3.1 pont, a terhelési határ feltüntetése a 3.2 pont!

 

http://www.gysevcargo.hu/imagebase/e7577450/afusz4mrakodasiszabalyok20100701.pdf

Előzmény: Roodkop (19129)
Roodkop Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19129

SZiasztok!

 

Egy tehervagonnal kapcsolatos kérdés, lehet, hogy furcsán fog hangzani, de nagyon nem értek hozzá, segítsetek!

 

 

Van egy Habbinss 4 tengelyes kocsi aminek a tengelyterhelése C vonalosztályon 56t. A súly amit el tud vinni akkor

4*56-26t(önsúly)=198t!

Jól gondolom?

 

Bocs a hülye kérdésért!

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Roodkop

Zsoltikarus Creative Commons License 2013.03.11 0 0 19128

Ötödik képen a védókocsinak használt Heks kocsi odab*sz! :-)

Előzmény: Csa80 (19124)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19127

Innét pedig az Eas-y kocsi képe érdekelne eredeti méretben!

 

Köszönöm!

Előzmény: Csa80 (19125)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19126

Szia!

 

Meg kaphatnám eredeti méretben az Eaos és Eas-x páros képét? Hátha hiányzik valamelyik a gyűjteményemből... Sajnos a pályaszámukat így nem látom kicsiben.

Mail címem publikus!

 

Köszönöm!

Előzmény: Csa80 (19124)
Csa80 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19125

2001

Csa80 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19124

Pár kép 2002 nyarán

Csöves Miska Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19123

Milyen 1-vel volt tele a...?

Előzmény: Sinbicajos (19122)
Sinbicajos Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19122

Katt a nickemre  

Előzmény: Csöves Miska (19121)
Csöves Miska Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19121

Neked meg mi lett a régi nick neveddel, te fiú?

Előzmény: Sinbicajos (19120)
Sinbicajos Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19120

 gondolom tudod miért!

Előzmény: 505519570004 (19119)
505519570004 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 19119

tamasi 48.-49. Creative Commons License 2013.03.09 0 0 19118

Szia!

 

Engem speciel engedély nélkül is éredekelne, csak hát Hatvan nem itt van a közelemben... :(

 

Egyébként azok a kocsik valószínűleg lejárt fővizsgás kocsik lesznek, főleg ha MÁV logósak még...! Ugyanis a 2007-ben vizsgáztatott kocsikon még az látható! 2008-tól kezdődően vannak a MÁVCARGO feliratúak.

 

Szerencséje van annak a személynek, aki még MÁV logós kocsit tud fotózni. Nekem személy szerint van néhányról fotóm, Eas és Eacs kategóriában! :)

 

Konkrétan engem az Eas-y és az Eaos kocsik érdekelnének, elsősorban pályaszámilag, azokból van még sok hiányom a gyűjteményemben.

 

Aki esetleg arra jár és lenne engedélye, jegyzetelhetne és lőhetne pár képet az érdeklődő személyek számára!

 

Köszönöm! Köszönjük!

Előzmény: M62 089 (19116)
czzf50 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19117

Azok után, ami történt a dán teherforgalommal, ezeknek kb. 90 %-a ment a levesbe.

Előzmény: Zsoltikarus (19067)
M62 089 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19116

Ma láttam, hogy Hatvan-rendezőben Eas kocsikat tárolnak, x-t, y-t és talán Eaos-t is. MÁV logóval! Hátha érdekel valakit.

Ha lenne engedélyem engem is érdekelne :-))

Zsivany2 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19115

A fekete alvázas Heks sem semmi!

Előzmény: róbertke (19112)
505519570004 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19114

505519570004 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19113

róbertke Creative Commons License 2013.03.08 0 0 19112
Zsivany2 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 19111

Erről a Switelsky-s Sammps-ról lenne még fotód?

Előzmény: TOM912 (19052)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!