Keresés

Részletes keresés

1Tamás Creative Commons License 2013.03.12 0 0 17031

Hátsó felniben is volt egy kakukktojás.

Előzmény: 1Tamás (17028)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 17030

Vettem egy éve 13 kislánckereket és ma fel akartam rakni. De csúnyán ráb@sztam. Az új lánckerék vastagsága 5,2 mm, a régi 4,5 volt. Ugye a boltokban most 5,2 belső szélességű láncot lehet kapni(114 tagú 1/2x5.2) (gondolomezért ilyen a vastag a mostani lánckerekek.) De a láncom 5-5,1 a belső szélessége a láncszemnek, és ugye ezért nem ment le a lánc az aljára.

Az a kérdésem hogy a gyári lánc lehetett 5mm belső szélleségű? (114 tagú 1/2x5.2)

1Tamás Creative Commons License 2013.03.12 0 0 17029

Az egyik képen nem egy Sport verziókra szerelt kormány van?

Előzmény: TyerCorp01 (17023)
1Tamás Creative Commons License 2013.03.12 0 0 17028

 

Foglalkoztam a kerekekkel is, kivettem a Mustangból mind a kettőt. Ezekre a felnikre szánom a 05-ös 2.75 széles gumijait.

Első kerék többszörösen "hátrányos helyzetű" volt. A kerékcsapágy két éve morog és a fékpofa elrepedt. Első fékkulcs kar nem rávaló és középen hegesztett, nem is áll egy vonalban a bowdenházat tartó füllel. Hézagolóként még egy gyújtógyertyáról való alátétet is találtam. Ennek ellenére minden teljesen jól működött. -:)

  

 

A hátsót azt én patkoltam meg mert a tengelyen semmilyen ricni nincs. 05-ös fékei viszont remek állapotban vannak, ezen a fronton minden gyári lesz.

 

2.50-es gumik és az egyik tömlő még eredeti lehet. Első képen a felirat alatt egy kisebb "fénysérülés" látható.

 

 

 

Belső Otrokovicén készült.

 

Ez a gumi már nem találna haza. Gottwaldov neve ma már Zlín.

 

Hátul egy NDK belső (Simson?) volt.

 

1Tamás Creative Commons License 2013.03.12 0 0 17027

Köszönöm a felajánlásokat. Szétszedem a blokkot, megnézem belül mi a helyzet. Bár láttam már belülről, nagyjából tudom mire számíthatok. De lehet oda is kellhet még valami.

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 17026

Szerintem teljesen mindegy, milyen szögben áll, a hátulja legyen a belül nagyobb átmérőjű, abba csatlakozik a végén lévő tupak. :)

Előzmény: zerger88 (17025)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 17025

Ma hangtompítóztam, mert az előző tulaj kicsit megfurkálta (hogy rohadjon meg)és nekem jobban tetszik a halk hangja. Kicseréltem a hangtompítót és a végelzárókupakot bepopszegecseltem (ahol meg volt furkálva), de még mindig nem igazi mert a végelzáró kúpja nem az igazi :( majd szereznem kell

 

A hangtompító elhelyezkedésén gondolkoztam el, mert ugye ugy raktam vissza ahogy volt de ki tudja h az előző gazdijuk már nem rakta e vissza máshogy.

Tehát hogy  van benne hivatalosan a hangtompító. Néztem a szerelési könyveket de csak annyit láttam ki h függőlegesen van benne. Tehát melyik a megoldás a gyári:

1: 2:

zerger88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 17024

Az ugy szokott lenni ahogy leírtad. Elindulsz X dologé, persze az nem lesz de máshoz tuti h veszel valamit, vagy valamiket

Előzmény: TyerCorp01 (17023)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 17023

Én ma a pestszentlőrinci börzén voltam.
http://indafoto.hu/tyercorp/image/18101905-afb615f2/user
http://indafoto.hu/tyercorp/image/18101903-705afa0e/user

 

Ennyi jött 2500-ért, talán megérte. :)
...bár most sem Mustang alkatrészért indultam. 

Előzmény: zerger88 (17022)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 17022

Voltam a tószegi börzén hát nem nagy valami, dehát csak a harmadik még mióta létezik. Messziről nem érdemes menni mert kb 10 árus volt.Én is csak azért mentem ki mert 10 kmre van a szolnoktól

Előzmény: zerger88 (17021)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.09 0 0 17021

Volt már valaki a Tószegi börzén, mekkora lehet. Holnap lesz. És mennyi veterán árus lehet motorhoz kb

 

Miben lehet megkülönböztetni a taywani és a Cz kuplunglamellák? Mert itt szolnokon tudna 1000 ft körül valaki Cz-t

mityiike Creative Commons License 2013.03.09 0 0 17020

1Tamás, írj emailt. misi147@azet.sk vagy írj vegyél fel skype re : mityiike  én tudok mindent neked :)

53zsiga Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17019

Használt perselyt is tudok adni.

Előzmény: 53zsiga (17018)
53zsiga Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17018

Ha folytott szívócsonkod van én szívesen feldremlerezem vagy cseréljünk.

Előzmény: 1Tamás (17016)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17017

Patent kis Nullapä lesz ez, ha a bronzperselyt cseréled, cseréld mindkettőt. Nem tudom, hogy nekem van-e, ha jövő hétvégéig nem lelsz, írj rám, megnézem otthon.
Olyan távtartót is nézek, valószínű van.
Csepptálca, szívócsonk nincs. 

Előzmény: 1Tamás (17016)
1Tamás Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17016

Ma elkezdtem foglalkozni a tavaly vett 05-össel. Beraktam az első villát. A lámpafej meg a kormány csak próbaként került fel, a tankot is ki kell még mosni.

 

Kivettem a blokkot a Mustangból. Már régebben is láttam hogy a lánckerék mellett nagyon lassan szivárog az olaj. Gondolom valami jó képességű ott ütötte meg amikor szét akarta szedni a blokkot és kilyukadt a persely. Az lenne a kérdésem nincs valakinek egy hibás jobb oldali blokk öntvénye? Abból kellene ez a rézpersely. Tudom lehet venni újat, pár száz forint. Rendeltem is korábban csak beszerezni nem tudják azt amit árulnak, azóta is hiába várok rá.

 

Másik hogy a lánckerék alatt van egy távtartó hüvely. Ilyen nincs valakinek véletlenül?

 

 

Ami hiányzik még az a karburátor alatti csepptálca, meg egy nagy ablakos szívócsonk.

Ezekre a dolgokra vevő lennék .

53zsiga Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17015

Akkor majd dumálunk!

Előzmény: TyerCorp01 (17014)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17014

Nem, de majd Kecskeméten jövőhéten igen.

Előzmény: 53zsiga (17013)
53zsiga Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17013

Árulsz?

Előzmény: TyerCorp01 (17012)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17012

Megyek! :)

Előzmény: 53zsiga (17011)
53zsiga Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17011

TyerCorp01!

 Jössz Lőrincre?

Tigyster Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17010

Nekem a gyújtással sincs gondom. Össz-vissz a karbi koszolódik, de út szélén két perc, mert a fúvóka koszolódik el. Ha rendbe van rakva egy Mustang, akkor megbízható. Én egy éve használom, addigra raktam rendbe, azóta csak karbikosz bajom volt.

Előzmény: zerger88 (17006)
Powerslawe Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17009

Mivel olajban úszik így a gyári parafás is sokat kibír. Szerintem bőven jó.

Furak Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17008

A multkorában írtátok, hogy a ferodolos tovább bírja akkor én inkább azt vennném.

Rászánnám egyszer a pénzt és utánna akkor jó volna egy darabig nem kéne babrálni vele semmit.

Előzmény: zerger88 (17004)
Furak Creative Commons License 2013.03.08 0 0 17007

Igen elkezdtem vizsgálgatni tegnap a vezetékeket, de sötét volt és ráhagytam, de majd ma megnézem.

Köszi a segítséget!

 

Előzmény: zerger88 (17006)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 17006

"Most meg az a gondon, holy hol van, hol nincs szikra, ennek mi lehet az oka?"

 

A jawa mustang gyújtása direktbe van kötve.

Nézd meg másik gyertyával.

Lehet a kapcsolónál valamelyik vezeték hozzá ér. Vagy valamelyik vezetéke sérült és letestelődik

Nagy az elektród hézagod és a gyenge szikra miatt  elkoszolódik a gyertya.

....STB

 

Ajánlom a Jawa mustang kezelési könyvét 62 oldfaltol a 66. oldalig ott felsorolja az összeset (táblázat)

 

A leggyakoribb probléma énszerintem mint minden szocin a gyújtás

Használatból eredően elállítódik

Előzmény: Furak (17002)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 17005

Parafásat én nem vennék, bár nekem a tajvani van, és működik, de nem vennék mégegyszer, ha van lehetőség jobbra.

Előzmény: zerger88 (17004)
zerger88 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 17004

Ok, köszönöm (felírtam a számot)

 

Arra gondoltam hogy akkor lehet h onnan venném meg a kuplung lamellákat is, csak náluk parafás van (igaz CZ). Most nem tudom hogy mit csináljak, vagy egykalap alatt lamellákat is megvenném töle, vagy külön ferodolos lamellákat vegyek+postaköltség. Ti melyik lehetőséget választanátok?

Előzmény: TyerCorp01 (17003)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.03.07 0 0 17003

Tervezek menni...
Mindenki az Rmayer nagykerből veszi az országban, általában én olcsóbban kijövök az MLT-s áraknál ha Szilágyi Pistivel hozatom a nagykerből, ő szokott a börzén árulni.
30/511-33-55 a telefonszáma, börze előtt egy héttel ha felhívod, megbeszéled vele, lehozza. 

Előzmény: zerger88 (17001)
Furak Creative Commons License 2013.03.07 0 0 17002

Üdvözlök mindenkit!

 

Ugye a multkor ez volt a problémám:

Az istenésem akart beindulni ha beindult csak max gázon(a gázkar maxon volt) ment és nem pörgött fel ha levettem a gázt akkor leáállt én nehezen akart beindulni.

Mi lehet a probléma?

 

Nos ma már az elébb felpörgött rendesen a motorja (karburátor tisztítás).

Most meg az a gondon, holy hol van, hol nincs szikra, ennek mi lehet az oka?

Sokmindent szereltem mer ezen a motoron, de a gyujtást még nem piszkáltam ezért volna szükségem segítségre.

Amúgy ha egyszer rendesen rendbe vannak rakva ezek a mustangok akkor, hogyan bírják a terhelést (mik a leggyakoribbproblémák)?

Jó azt tudom, hogy 30 valahány éves gépek, de mégis mennyire megbízhatóak?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!