Szia! Két éve vettem egy Szentkirályi Dragon 65 tipusú kis traktort Honda GCV 190 motorral szerelve. Nagyon elégedett vagyok vele, könnyen indul, megbizható. Szoktam vele utánfutót is húzni. Idáig a legnagyobb teher amit vele hoztam 3 mázsa szén, de azt könnyedén erölködés nélkül vitte. Mindezt úgy, hogy a gyári kerék helyett a Robi Rekord, 5.00x12 kerekei vannak felszerelve. A nagyobb kerék miatt gyorsabban megy, de az erejéből kicsit veszit, de még így is van bőven erőtartaléka! Nagyon erős motorja van! Csak ajánlani tudom. Mivel ez az első traktorom, nem tudok véleményt mondani a Briggs & Stratton motorról, nincs összehasonlítási alapom. Mivel ezzel a Hondával maximálisan elégedett vagyok, neked is javaslom ezt a tipust! Gondolom a Dragon 55 is ugyan ilyen megbízható gép!
Lett két db Robi 56- os gépem. 4 Le briggs motoros. Alkatrésznek való állapotban. HA valakit érdekel alkatrész írjon. Esetleg saját magának donornak kellene egyben akciós áron odaadom. Nem indigható állapotúak, de a lehajtások jók. Motorról is vannak használható alkatrészek.
Hát ha rá is tudod fabrikálni agyon fojtja a 151 est. Az a motor jóval nagyobb hengerűrtartalmű, az 55 höz képest. Így nagyobb lélegzet vételű, ha érted mire gondolok.
Mindent mindenre rá lehet tenni, de kérdés, hogy a cm3 külünbség miatt fog-e menni vele a motor, vagy teljesen le fogja fojtani. Én az utóbbira szavazok.
Átalakítás nélkül biztosan le fogja folytani a mocit.
csak azért kérdeztem mert nekem is olyan motorom van csak az alváza más és gondolkodtamhogy úgy meg-e lehet csinálni mint neked de ezekszerint meglehet :)
Az olaj már nekem is megvan,jövő hétvégén a cserét is megejtem.Ma nekiálltam az orrsúlynak.Még ki kell öntenem a fehér részt betonnal.A vas 9.5 kg+? a beton.Keréksúlyt is intéztem ma,de lehet csak tavasszal lesz meg.
A két gép között van különbség.Nekem nincs váltóm.A gép súly is csak 50 kg kb.(ja igen,kérdeztem milyet keressek netán amire rá tehetném a motort de nem jött válasz.)
Elég nehezek állítólag a két kerék papiron 100 kiló!
Az eladónak két terrája volt de azért is választottam ezt a gépet mert minden súly rajta volt!Kivéve a orrára fetűzhető amit már régebben megosztottam de azt is bővült 3 darab gyárival tahát már 6db lesz az orrán pluszba és így a váltós ekével a hátulján pont szinte megáll sem az eleje sem a fara nem nehéz egy ujjal meg tudon tartani!!!!!!!
Nézd meg a nagy traktorokat és megkapod a választ!Illetve a személyautók mintázata is hasonló elvű hogy ol a vizet, latyakos hava maga alól kifele szorítsa!
Ez is jó hasonlat! Most igazolt a Mezőkövesd-Zsóry csapatához a Diósgyőrből egy kameruni labdarúgó (fonetikusan írom a nevét) Dzsordzs, Ő megpróbálta ilyen formában a mellúszást a téli alapozáson az uszodában:)! Bocs az offért...
Szerintem ne hallgass a sógorodra, hülyeséget beszél. Valamiért csak igy használja mindenki, minden féle járművön (Így "rúgja" ki a sarat maga alól). Hidd el én tudom, egy külszíni fejtésen egy Tatrán egyszerre 10 kerekemen volt ilyen mintázatú gumi. A nagyon okos ablézom egyszer fordítva gumizott föl, onnét kezdve lépten-nyomon ott maradtunk a sárban, mivel úgy maga alá szedi azt... kivéve rükvercben:) De azért előrefelé többet megyünk:)!!!
Üdv nekem ugyanilyen hondám van 3éve ( használtan vetem) azóta sincs semmi baja 5 mázsát viszek vele futóval és nem panaszkodik,bár a kf 04 hajtóműről nem tudok sok jót mondani.
Ohh végre Nálad Karcsi látszik az a dolog mire rá akarok kérdezni.. Sógorom mondta ha a kerekeket felcserélem így a mintázat megfordúl akkor sokkal jobb a tapadása a gépnek csak a külső sarkai jobban is kophatnak... Ti erre mit tudtok mondani??
Rotációs kapát szeretnék venni, ehhez kérnék segítséget, tanácsot. Meglehetősen agyagos, kötött talajon használnám, kb 500 m2. A Szentkirályi Dragon 55H-t néztem ki Honda GCV 160 motorral, de a boltban volt egy Briggs&Stratton motorral szerelt gép is , és az eladó azt mondta, hogy nagyon jó. Szerintetek a Honda vagy a Briggs&Stratton motor a jobb? Vagy van-e valami más javaslatotok? Mire kell még figyelnem a gépválsztás során?
Na erre nekem itt vannak a képek az erdei úton is simán viszi igaz én inkább lassab 1. -be mert laza homokos a talaj meg nem akarom a kuplungját etetni de a kövesúton 3.ba pengettem hazafele vele!
Ma megjártam. A tüzépről hoztam 4,5q szenet. Spórolni akartam az úttal és nem mentem körbe. Van egy rövidebb út viszont ezen egy 60-70 m zúzottkővel töltött földút. A gép kemény úton ment,viszont a pót lágyabb sáron futott. Félúton elfogyott a lendület és ottmaradtam.
Ebből a tanulság,hogy sürgősen meg kell csinálnom az orrsúlyt.