Kozgab pedig azt írta, hogy a Megalight szélesebben világított nála, szerintem ez fényszóró függő lehet. Itt a tesztben a Night Breaker-nek van a legnagyobb fénye balra. Egyébként köszi a linket, de innen 2 nagy esélyes hiányzik (MU +120 és NBL). A GE és a Ring elvileg ugyan az és a Bosch is GE vagy Philips gyártmány, ha jól tudom.
Öt körte (tényleg birnének hívják a németek) kapott öt csillagot: Ring Xenon Ultima; GEMU+90; Philips Xtreme; NBP; Bosch +90. A Philips és az NBP kicsit szélesebb sávban, a GE és a Ring messzebbre világít. Mind különösen ajánlott.
Nekik sincs? Pedig Neked van Megalight +90 meg NBP is, lehetne hasonlítgatni. :D Kéne még szerezni tesztre Philips Xtreme Vision-t meg Megalight +120-at, kíváncsi vagyok ugyan abban a fényszóróban milyenek lennének. :D
Szerintem ha látni is akarsz és nem csak "divatozni", akkor Night Breaker Limited Edition. A színe ugyan olyan, mint a Cool Blue Intense, viszont jóval erősebb.
Így néz ki mellette a Megalight +120, pedig már az is fehérebb, mint egy sima izzó:
Mondjuk ha szemből nézed, akkor nem divatkék színe van, viszon nagyon erős és szépen terít.
Igen, a CBI hidegebb fehér, a Sportlight erősebb. Szerintem az NBP Limited felel meg legjobban az általad támasztott feltételeknek, de hallgassuk meg a többieket is.
CBI-m, Sportlightom van mindkettő, utóbbi H7esben. A CBI nagyon szép fehér, kontrasztos, de amennyivel erősebb egy normáltól, annyit elvisz a színezett búra. A Sportlight kevésbé színezett (egész finoman halványkék a búra), viszont erősebb (+50). Mivel H7es, másik autóban van, nem tudom összehasonlítani a kettőt - mindenesetre szép homogén, fehér fénye van, nagyon széles sávban világtja meg az utat.
Az én javaslatom: Osram Night Breaker Limited Edition. Fehérebb, mint a Night Breaker, de erősebb, mint a Cool Blue Intense.
Valahol olvastam, hogy ez a limitált széria a Night Breaker és a Cool Blue ötvözése, van benne valami. A Cool Blue Intense Halogen w5w színe ugyan olyan, mint a Night Breaker Limited Edition.
2-3napja esőben megyek, többet látok a NBL-el, mint a Gold-al. A padka szinte világít, a felfestésekről és a táblákról nem is beszélve. :D Szerintem nagyon szépen terít balra, ki nem venném semmi pénzért. :D Komolyabb esőre majd azért kíváncsi leszek, ködben meg szerintem a távfény felejtős lesz. :D
Superbbe nagggyon durva az izzo csere bal oldalt tobb ponton csuklo kez kell hozza jobb oldalt meg jobban jar az ember ha leszedi a legszurot! Egy vadallat volt aki azt megtervezte... jo hogy nem kell minden nap cserelgetni de akkor is...ez meg hogy gyujtast raadsz tompitottat felkapcsolja kulcs tovabb fordit lampa kikapcsol, onindito teker motor poccroff tompitott ujra vilagit... Tehat mondjuk ha beulsz kb 15mp alatt 3szor gyujt az izzo...ez a legnagyobb halala.... Gondolom nalad is igy van - engem konkretan kiborit! Eggyetlen dolgot tudsz csinalni beulsz elso dolog helyzetjelzo bekapcs akkor nem kapcsolja a tompitottat - bocs mindenkitol ez most ki kellett, hogy jojjon belolem :D
Logikus. Az egyébként zavaróan bágyadt, sárgás fény kevésbé tükröződik. Előtte "jobb" izzóim voltak, csak mivel 7000-be került a Philips, úgy voltam vele, használom. Erősebb fénynél megszoktam a szembe száguldó esőcseppeket. :-)
Ma megvolt a Osram NBP próba. 1 évig Philips NG-vel kínlódtam. Nagyon erős a kontraszt, szó szerint, és átvitt értelemben. Erős, egyenletes, széles fényeloszlás, a padka, út széle sokkal jobban látható, a táblák feltűnően messziről látszódnak. Sajnos egy kis negatívum számomra, hogy lehetne fehérebb a fénye. Ebben jobbra számítottam.
Beszereléskor méregettem, mert itt voltak melegedéses tapasztalatok. 100 mA-el vesz fel több áramot mint a P NG.