Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11117

Holnap meg is nézem a NBL-eket, remélem nem lesz egyiken se púp. :D

 

Kíváncsi leszek, hogy a Cool Blue Intense Halogen w5w kormosodni fog-e idővel.

Előzmény: Törölt nick (11112)
Reléguru Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11116

Ui.: az apósom Xsara Picasso-jába bő két éve benne van az NBP gond nélkül, havi 5000 városi kilométer mellett.

Reléguru Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11115

Kérlek, ne gyárts összeesküvés elméleteket, mert semmi okod nincs rá. Nem a vaterán vásárolt dologról van szó. Mi legalább 1000! Párat adtunk el december óta, meghibásodás nélkül. Valószínűleg az Osram sem fog hátat fordítani, de, ha mégis, akkor Mi fogjuk állni a lámpacsere költségét.

 

 

PONT.

Előzmény: BXtwelve (11113)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11114

Most majd kiderül..

Előzmény: BXtwelve (11113)
BXtwelve Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11113

Én nem az izzó miatt aggódom, hanem a lámpa miatt. Azt is kicseréli az Osram? :-)

Előzmény: Ati977 (11109)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11112

Hát akkor kizárásos alapon gyártási hiba :)

 

Remélem nekem nem lesz ilyen gondom :(

Pedig vettem már mindenféle izzót, osramot mondjuk sokat nem, lehet ez a szerencse alapja :D

 

Üdv

G

Előzmény: Ati977 (11111)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11111

Kizárt. Erre rohadtul odafigyelek, de amúgyis kesztyű volt rajtam.

Előzmény: Törölt nick (11110)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11110

Két dolog lehetett, vagy megfogtad kézzel (nem szabad puszta kézzel izzót fogdosni ugye) vagy ami esélyesebb, hogy repedt volt gyárilag.

Én is műszaki analfa vagyok ilyen szempontból, mindig kifogom a selejtet ha vmi újat veszek :D

 

 

Üdv

 

Előzmény: Ati977 (11109)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11109

Kár aggódni. Ilyen peches csak én lehetek - az én kezeimben az arany is sz@rrá válik.. :) Az idő előtt tönkrement izzókat amúgy (és ezt írja is valaki) az Osram szó nélkül kicseréli.

Előzmény: BXtwelve (11108)
BXtwelve Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11108

Ez nagyon durva. Én 1 hete vettem Reléguru olvtárséktól a H7-est. Még nem raktam be. Ezek után meggondolandó. :-(

 

 

Előzmény: Ati977 (11106)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11107

Hali.

 

A merénylet az a keményebb, mert az még télen is tud meleg lenni, de bírja. Hőre keményedő műanyagokból van a foncsor, így nem lehet gond, max ha túl sok már neki. 140-eset már biztos nem bírna. Anno vki utánanézett, hogy 120 wattig rendben van elvileg a foncsor.

A 100/80 nem viccelek hűvösebb, mint egy megalight ultra vagy nb. 2-3 órás út mellett most télen alig volt langyos a búrám :) Ezt nem értem, de így van :D A búra langyosabb a 100/80-al, mint nb-vel, vicc. 

 

Majd rálesek egyik nap belülre is, kívül a búrának semmi gondja csak agyon van kopva.

Mielőtt elkezdtem szórakozni a témával már akkor sem volt amúgy 100-as a foncsor, mert felül az izzó felett kis fekete rész már akkor is volt, de azt csak le kéne takarítani, csak oda benyúlni... Most már a sok karc is tompít a tompítottan :) 

400 feletti a kocsi, így már alapban se lehet 100-as lámpája :) Pláne, hogy csillaggarázst kap télen nyáron, árnyékban sokat nincsen szerencsétlen.

 

Összességében ez az ignis egy jó kis igásló, nagyon meg vagyok vele elégedve :) Egy-két dolog jön már ki rajta, de  400 az 400e km...

 

Üdv

Előzmény: Ati977 (11099)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11106

Én úgy tudom, a H7eseken a csatlakozó felőli oldalon van a felirat. Bár túl sok H7es még nem volt a kezemben, Osram konkrétan egy sem.

 

 

Valóban, amúgy, ezek nem NBPk, hanem NBk, legalábbis azt állítják. Itt a két cikk, innen a fotók:

 

http://www.motor-talk.de/forum/verformte-osram-nightbreaker-h7-t2512099.html

 

http://www.motor-talk.de/forum/h7-scheinwerfer-osram-nightbreaker-problem-t2970245.html

 

 

 

 

Előzmény: Reléguru (11105)
Reléguru Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11105

Ezzel annyi a bajom, hogy még véletlenül sem látszik az Osram felirat. Sőt, ahogy látom nincs ott felirat.

Előzmény: Ati977 (11100)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11104

Ok, köszi! Patentekkel felkészülök, az fogyóeszköz. Az oldalától félek a legjobban, ahol azokból a műanyag rögzítő patentekből kell kirántani..

 

Igaz, ami igaz: tavaly ijentájt B. Nejembe beletolatott egy részeg villanyoszlop (az SX4 az övé). A lökhárító az ütközés helyén persze elrepedt, de a két szélén, ezekből a patentekből csak simán kipattant. Pár nap múlva, a műanyag visszanyerte az alakját annyira, hogy a szélén simán vissza lehetett pattintani..

Előzmény: andrasrx8 (11103)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11103

Megnéztem a videót, a Liana szinte ugyan ez. Felül azokat a csavarokat ne húzd meg nagyon, mert elreped pillanatok alatt a lökhárító.

Előzmény: Ati977 (11090)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11102

Ne félj tőle, alul 4 csavar tartja a Liana lökhárítóját, 2 kapásból bent törött, bele volt rohadva, az egyiknél meg a lökhárítón a fül hiányzik, szóval 1 csavar tartja és szinte az összes patent eltörött vagy kilazult. :D De szerintem kapott már az eleje valamikor, a nyúlvány nem egyenesen áll, a lökhárító is jobbra lejt picit. Felrakásnál itt arra kell figyelni, hogy a motor alatt és a kerékjárati ívben a műanyagok jó helyen legyenek, amúgy semmi extra. De ha videó is van róla, akkor nem lehet gond. Én rajz alapján szedtem szét, de csak a beragadt csavarokkal volt gond. A motoron a műanyag burkolat, ami alatt a gyertyák és a trafók vannak, ott is bent törött egy csavar..

 

A második képet láttam én is, érdekes. Más izzókkal is előfordul ilyen? Ha jól látom ezek mind H7-es izzók, nem egy strapabíró típus. :D

Előzmény: andrasrx8 (11101)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11101

Nálam is csak Nb meg NBP égett ki eddig. :D

 

Ez a szélesebben terít dolog nekem nem tűnt fel, csak annyi, hogy magasabbra világít. Szerintem autó és szem függő is, hogy mikor melyik a jobb.

Előzmény: Törölt nick (11097)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11100

Ezeket találtam:

 

 

Ez meg egy Passat csatija. Akkor fedezte fel a srác, amikor a kiégett NBP cserélte ki:

 

Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11099

Neked Ignised van, ugye? A merénylet, és a 100/80 nem kezdte ki a foncsort?

Előzmény: Törölt nick (11097)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11098

Van valami trükk, spec dolog amire oda kell figyelni? A legjobban attól félek, hogy eltörök valamit..

Előzmény: andrasrx8 (11095)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11097

Hali.

 

Nekem nb nem bírt ki egy évet se, ami gáz :D

Semmilyen másik izzóm nem égett még ki suzukiban csak nb :D

 

Mega ultra +90 meg szélesebben terít, igaz nem olyan intenzív előre, de azért nem baj, ha oldalra is látok egy keveset :D

 

Üdv

Előzmény: andrasrx8 (11096)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11096

Szerintem is, mert a gyári izzó nem égett ki egyik oldalon se.

Előzmény: Törölt nick (11089)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11095

Nekem már rutinból megy. :D Mondjuk a hátsót a vonóhorog miatt nem tudtam levenni teljesen.

 

Az elsőben meg még egy meglepetés is volt. :D

  

Előzmény: Ati977 (11094)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11094

Bájosak vagytok.. :))

 

Ez az izé, talán valamivel egyszerűbb..

 

 

Azé az nemnormális dolog ám, hogy a hátsó rendszámtáblavilágítás ötvattos akármijének a cseréjéhez is le kell szedni a lökhárítót..

 

Előzmény: Wicked Belzebub (11091)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11093

:))

 

Végül is nem maradt, sőt a lukból volt a több.

Mikor mentem a kötelezőre, mondtam nekik, h nézzék már meg, mert szerintem nem minden lukba jutott patent, de rendesek voltak, kipótolták :))

Előzmény: Varshi (11092)
Varshi Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11092

Ami kimaradt, azt meg elteszed a következő alkalomra tartaléknak, ha eltörnének. :-p

Előzmény: Wicked Belzebub (11091)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11091

Én is féltem, amikor az Accordon megcsináltam a DRL-t. De szerencsére 50-60 patentnál nem fogta több, viszont azok sem voltak egyformák és nem minden luk volt patentos, szóval majdnem sikerült minden úgy visszatenni, ahogy volt :))))

Csak bíztatlak :PP

Előzmény: Ati977 (11090)
Ati977 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11090

Bár megúsztam volna ennyivel.. Mindenesetre most egy kicsit rehabilitáltam a Tungsramot.  Az MU+90esek egy hónap használat után is olyanok mint az újak.

 

Tudom, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni.. 

 

Tréningezek lökhárító leszerelés ügyben. Félek tőle mint a tűztől.

 

Előzmény: andrasrx8 (11087)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11089

Hali.

 

Ha rámértek fogadni mernék, hogy jó értékek lesznek, vélhetően 14.2-14.3 az izzóknál :) Suzukiról van szó :D

Nekem is 14.3 van izzónál, de nekem újra lett kábelezve, gyári megoldásnál is ennyi volt egyébként csak nekem a 100/80 miatt kellett másik kábel.

 

Simán túl vannak húzva az izzók és túlnyomják gázzal, hogy evvel még inkább kihúzzák a maxot belőle, csak pár esetben lehet ez túl jól sikerül :(

 

Üdv

G

Előzmény: andrasrx8 (11088)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.02.24 0 0 11088

Még az jutott eszembe, hogy a Suzukiban jobb oldalon még az első NB van, a bal oldalon meg már kiégett egy NB és egy NBP is.

Előzmény: andrasrx8 (11087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!