"A hagyományos E, Es sorozatú (Roco, Klein Modellbahn) sorozatú kocsitíposokhoz képest a jármű szembetűnő különbsége a szélesebb hatméteres tengelytáv és a zárt alvázkeret."
Egy külföldi fórumon merült fel a téma, hogy a románok állítólag 1994-ben felújítottak Gags kocsikat (románt, nem MÁV-ost). Náluk akkor cserélték a forgóvázat is.
Mivel a MÁV-osnak is változott a forgóváza, meg láthatólag az ajtók is nagyon különbözőek a kocsikon, ezért gondoltam, hogy volt esetleg egy felújítási hullám.
Gags kocsik tekintetében tudok némi infóval szolgálni neked, de nem dátumszerűen!
1990-ben a 49-es vonal alsó szakaszát kijelölték kocsitárolásra... - állomások területét és nyíltvonalat is!
Sajnos abban az időben fényképezőgépem nem volt, de néhány Gags kocsi pályaszámot feljegyzeteltem, melyek között szerepelt a 196-os fő sorozatszám, valamint a 190-es fő sorozatszám! Később kiderítettem hogy a 190-es fő sorozatszámú kocsikon megszüntették a tetejükön lévő töltőnyílásokat. Ezért történt meg a fő sorozatszám csere. A kocsik sorozat száma nem változott.
Szóval a Gags kocsik egy része jóval előbb át lett számozva 190-esre.
Gags kocsikat 1994-ig tároltak a 49-es vonalon.
Remélem más személyek több infóval rendelkeznek a kocsikat illetően. Én ennyit tudtam elmondani.
Remélem hogy ennyivel is tudtam valamicskét segíteni...! :)
Lenne egy kérdésem. Hová tüntek a egykori Tcs ,Ggs és Gbgs kocsik? Igazából most nem régen gondolkodtam el, hogy az említett sorozatokat már régóta nem látom. Köszönöm.