Keresés

Részletes keresés

fireboy22 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16822

Értem! Köszönöm szépen.

Előzmény: Törölt nick (16819)
albertjani Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16821

Akkor már nem csak nekem van ilyen gépem a fórumozók közül? :)

 

Ez a hajtómű olyan, hogy könnyen megindul akkor is, ha a kerék felől kapja a hajtást. Mikor az udvarban fordítom meg, megrántom egy kicsit hátrafelé és már forog is a tengely.

A 151-es hajtóműve volt még ilyen, de az nehezebben "indult meg".

 

Ezt az RK02-nél nem lehetett megcsinálni. Sőt az még akkor is leblokkolt, ha menet közben behúztam a kuplungot, nem szabadonfutós kerékkel.

 

Szűrőt rendelek én is.

Előzmény: lszeman1 (16802)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16820
A robi 56 több féle motorral volt szerelve. Nem tudhatjuk neked melyik van. Kéne irányadónak fotó, vagy pontos motortípus.
Előzmény: ocsi97 (16816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16819
Az rk-02 az teljesen más mint a robi. Mármint csak a hajtóműre gondolok. A Robi Veszprémben készül, az RK meg Szegeden. A motort most hagyjuk, mert az mindkettőnél ugyanaz a amerikai, ohio-i Briggs & Stratton erőforrás. Csak megbeszéltük, hogy más a cm3 és a LE.
Ha jól értem akkor a kuplungcsésze ment gajjra. Ez megegyezik a robi-52 vel. Próbáld meg a "robi 52 éltetők" fórumon. Talán lesz olyan aki elpostázna egy bontott harangot neked.
Előzmény: fireboy22 (16814)
alfi13 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16818

Kár hogy nem két hónappal ezelőtt teted föl nagyon kellett volna a kapák de már darabokból összeraktam.

Előzmény: Törölt nick (16812)
Lki1 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16817

Valamilyen van nekem is. Tudsz feltenni képet, hogy milyen kell?

Előzmény: ocsi97 (16816)
ocsi97 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16816

Valaki robi 56 os kapához tud üzemanyag tankot?

istván bp Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16815
fireboy22 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16814

Ja értem! Köszi a segitséget! Lényegében a motorja akkor picivel gyengébb de gondolom alkatrész ugyanannyi bele mármint árban  mint az rk 02be! Azt nem tudod véletlen hogy a kupplung része miben különbözik vagy hogy az milyen, nem hiszem hogy ugyanolyan mint nekem az rk 02be! Szegénykémnek szétnyilt a kuplungharangja most tudtuk leszedni 2 óra meló után, az egész hajtást darabokra szedtem ugyhogy szimering csere is lessz, mellesleg megjegyezve :)! Szoval lenne egy robi 53 aminek a kuplung része szét van menve igyhát nem tudok nézelödni hogy mi mennyi lenne hozzá mivel nem tudom milyen fajta a kuplungja!

Előzmény: Törölt nick (16810)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16813

Ha valakit érdekel,akkor van még eladó Terra ekém,baloldali hiánnyal és 3 gyári súlyom,kicsik,a tartójukkal.

Köszönettel,Végh Csaba

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16812

Sziasztok!

 

Régóta olvasom ezt a fórumot,de csak a mai napon létem be regisztrált tagként az oldalra.

Eladni szeretnék egy AKY 357-358 típusú Terra kapaadaptert 10 kapával,a képen látható kiegészítőkkel. 3 tengely nem látható a képen,de összesen 6 van hozzá. 

ocsi97 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16811

Üdv!

Menyibe kerül a borona?

Előzmény: Gokartos (16694)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16810

Ha jól emlékszem, a Robi-53 gépen 148 cm3, 3,5 LE briggs motor van. Ellentétben az RK-02, az 187 cm3, 4 LE motorral szerelték '90egynéhányig. 

Egyéb különbség a hajtóműnél van még ugyebár. A Robi-53 vasöntvény házas, nehéz mint a dög, Az RK-02 aluöntvény. Rotáláshoz kiváló, kezelhető, nem fárasztó. Nagyon eltalált konstrukció!

Előzmény: fireboy22 (16808)
istván bp Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16809

sziasztok! robi 151 -re keresek karburátort.

fireboy22 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16808

Üdv! Tudja valaki hogy a robi 53 és a legelső rk-02 között mi a különbség? Ránézésre igy kép alapján a motor ugyanaz nem? CSak a lehajtást látom különbözőnek!?

alfi13 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 16807

Ehez a tipushoz nem volt még szerencsém de van pár gépem amelyek kicsit nehezen indultak és a karburátor tistítás után szinte egyetlen rántásra indulnak. Ami a videón látható az a a főfuvóka valószínüleg valamilyen más is van eben a karburátorban. Az én gépeimben volt ugynevezett levegő benzin keverék szabályozó rendszer  és persze alapjárati fuvóka rendszer.  A tisztitást ógy végeztem hogy szétszedtem az egész karburátort és minden részét a főfuvókát és a karburátor vázban talált összes aprób furatba egy "Karburátor tisztító" sray-al befujtám. Vártam kb öt percet és kompreszoral a z összes furatba befújtam majd az egészet megisméteteltem. Ilyen spray több helyen is beszerezhető én a tesco-ban vásároltam a képen láthatót.

 

Előzmény: ..janos.. (16797)
Kaisi Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16806

Hááát ez azért nem jelenti azt hogy ha az egyik kúpos akkor a másik is az. Attól is függ egy időben lett-e a kettő véve. Ha jól sejtem volt valamikor váltás a két verzió közt. De miért érdekes ez? Szétszeded és meglátod :-) A szétszerelést nem érinti milyen megoldású a rögzítés...

Előzmény: Istar970 (16805)
Istar970 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16805

Hali! Van hozzá gyári fűnyíró adapter annál kúpos. Akkor megegyezhet a rota hajtóművel, vagy lehetséges hogy eltérő? Vagy ha kúpos a fűnyírójé, akkor kúpos a rota házé is?

Előzmény: Kaisi (16804)
Kaisi Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16804

Szia,

 

Van mindkét fajta...

Előzmény: Istar970 (16803)
Istar970 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16803

Kérdésem az volna hogy a Robi 56 rotakapa hajtóművén a röpsúlytányér fölfogatása kúpos vagy ékes?

lszeman1 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16802

A postai szállításról jut eszembe: ma gond nélkül megérkezett postán a KF EXTRA utángyártott olajszűrője és a légszűrő is, amit szintén a Krinortól rendeltem 2.200.- Ft-ért (előre utalással fizettem, mert így kisebb volt a szállítási költség). A cég korrektnek tűnik.

Más kérdés: korábban mintha azt írtad volna, hogy az EXTRA hajtóművén a kuplung behúzásakor a rotációs tengely szabadfutóvá válik. Ez azt jelenti, hogy a kuplung a csigatengelyt leoldja a csigakerékről? Mert másképp nehezen tudom elképzelni a dolgot.

 

Előzmény: albertjani (16795)
Kaisi Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16801

Én is így gondoltam! Köszi!

Előzmény: Brana Pál (16798)
..janos.. Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16800

az a vicc, hogy a belseje nem is tűnik koszosnak, ennek ellenére gondolom lehet benne dugulás.

..janos.. Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16799

olyan mitn ez sztem:

MTD Karburátor takarítás

Hapsinak ajánlom ezt a postot, egy motorikus alkatrész takarítását. Hogy nem motorkerékpárról van benne szó, az más téma ;) Van néhány fűnyírónk, többek között egy MTD gyártmányú, négyütemű, fűgyűjtős. Sajnos gyengélkedett, aludtak benne a pónik.   A légszűrőt[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Brana Pál Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16798

A Qantum motorban szelpszár szimering nincs, ez biztos!

Előzmény: Kaisi (16796)
..janos.. Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16797

Sziasztok.

 

Bocs az amatőr kérdésért, karburátor tisztítás maitt érdeklődök.

Végül úgy döntöttem, hogy emgpróbálo saját magam.

Tecumseg 3.5 le, sajna nincs fényképezőgépem most.

Ugye a karburátor tisztítása a kérdéses. Amiben szinte biztos  vagyok, hogy eredetielg fűnyírómotor lehetett, csak át lett alakítva kapálógépre. A karbi felett van egy lemez, oda fut  pl a gázbowden is, meg van állítócsavar is gondolom max fordualtszám és alapjrat miatt.

Az úszóházat sima csavar fogatja fel, nem rugós.

A kérdés az, hogy elég annak a csavarnak a lyukai megtisztítani?

Van még ebbe fúvóka?

Ha majd jó lesz a telefonom, akkor lesz fénykép is.

Egyelőre a kérdés csak anyni, hogy létezik oylan tecumseh karbi amiben van alaul ez a csavar lyukakkal, ami fúvókának is nevezhető?

Az úszóház  felfogoató csavar fölött abban a tengelyben van vlami műanyag csőszerűség, ami a karburátór belsejében kicsúcsosdik, de az eléggé üreges, nem hiszom, hogy azt ki kéne venni.

Mert néztem vidót és sok karbin van a karbi oldalán egy kicsavarozható fúvóka, ezen a karbin ahogy nézem csak a helye van ott, nincs benne.

pl. itt a sráv is csak azt tisztítja meg:

http://www.youtube.com/watch?v=_pQ18DQAkk0

Kaisi Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16796

sziasztok,

 

Kérlek erősítsetek meg abban hogy a briggs quantumoknak nincs szelepszárszimmeringjük ugye? Ez csak a komolyabb nagyobb motorok velejárója ha jól tudom...

albertjani Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16795

Sokan azért nem postáznak, mert már megégették magukat. Elküldték a csomagot, a megrendelő közben meggondolta magát. Csomag vissza, postaköltség  feladóé.

 

A másik véglet, amikor azt kérik, utald el előre a pénzt. Ez sem jó.

 

A köztes megoldás az lenne, hogy a postaköltséget előre elutalni, a többit akkor fizetni, mikor megjön az utánvétes csomag. Így egyik fél sem kockáztat nagyot.

Előzmény: Törölt nick (16794)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16794

Sziasztok! Magam is jártam már úgy a Jófogáson. Oda is írta, hogy nem postáz, beszéltem is vele telefonon. Ugyanezt megerősítette. Pedig nem nagy csomagról lett volna szó. Akkor mondtam magamban: b..zdmeg. Azóta is árúlja a hülyéje talán. Vagy mégsem kell annyira a pénz neki. 

Előzmény: alfi13 (16793)
alfi13 Creative Commons License 2013.02.12 0 0 16793

Sajnos ugy látszik nagyon sokan csak hirdetnek de eladni nem akarnak. Én is jártam egy ilyen hirdetővel egy permetezőt szerettem volna venni. Több levélváltás meg igéret után sem küldte el az átut ugyhogy kerestem egy másikat.

Ez olyan mint a piacon a félig rothadt banán ugyanazért az árért van kint mint a jó gyümölcs de hogy mik az elképzelése az eladónak arra még nem sikerült rájönnöm.

Előzmény: Kaisi (16792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!