A csavarozás nem jó megoldás, mert akkor melegebb időben is úgy marad. Inkább oldható reteszt kellene az ablakokra szerelni.
Amúgy nem lenne gond a fűtéssel, ha nem hagynák kihűlni a buszt minden végállomáson, de úgy látszik az állófűtés ismeretlen fogalom a kingákon, az meg szentségtörésnek számítana ha folyamatosan járatnák a motort. Még arra se képesek, hogy legalább akkor beindítsák, amikor beálltak a felszállóhelyre. Kizárólag induláskor kezd el fűteni, addig lehet fagyoskodni.
A Kingákon a fűtés egy vicc. Van jó esetben 2 db ventillátoros fűtőtest a 2. ajtó előtt, illetve néhány radiátor a fal mellett. Max. 10-15 fokkal lesz melegebb a kocsiban, ha nincs fölöslegesen nyitorgálva a hátsó ajtó és le vannak csavarozva az ablakok (ha csak egy nincs jól lezárva, már süvít is be a hideg, és lefagy a fejed).
A King Longon miért kell nyakig érő szutyoknak lennie? Már az ablakokon se lehet kilátni. Már két hete nem volt fagy, és nem sikerült lemosni őket. Péntekig van még idő, utána újra egy hónap fagy.
Akkor tudom, ki volt a sofőr. Nem nehéz kitalálni, összesen 1 fő használja a belső kijelzőt, mivel MINDEN megállónál kézzel kell léptetni, külön a pénztárgéptől. Na ide jó lenne a futár.
De ha megnyomom, akkor meg kiírja, hogy a következő megállónál nyílni fog az ajtó, tehát lényegében leszállásjelző is. Mondjuk tele van rakva leszállásjelzőkkel a kapaszkodókon, és az ablakkereten is, szal hátul is van bőven.
Viszont levegő nem volt rajta, mert a vezető se a tetőt nem nyitotta ki, se a ventilátort nem kapcsolta be. Úgy látszik már a friss levegőt is sajnálják az utasoktól.
Nagyon baba egy gépezet.Tegnap óta dolgozik.Annyi benne csak a szokatlan,hogy a leghátsó ajtónál nem leszállásjelző van,hanem ajtónyitó gomb.De ez rá is van írva.