Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

452 td Creative Commons License 2013.01.28 0 0 10880

hát igen elsőre nem lesz egyszerű

Előzmény: Viking 81 (10879)
Viking 81 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 10879

Aro 10-est csináltam régebben,de az teljesen más.Meg azt nem nagy cucc megcsinálni.Ott nem kell a hídhoz nyúlni.

Előzmény: 452 td (10878)
452 td Creative Commons License 2013.01.27 0 0 10878

hát én nógrádi vagyok úgy h nem nagyon ha nem találsz senkit akkor azt neked kell valahogy megbügykölni leírás alapján ha odafigyelsz mindenre rendesen annak jónak kell lenni

Előzmény: Viking 81 (10877)
Viking 81 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 10877

Tolna megyében,Váralján lakom.Sajna mifelénk ritka az ilyen szaki.Tudsz valakit erre felé??

Előzmény: 452 td (10867)
Atyus 77 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 10876

Jó móka ,az biztos. :)

Én nem használok csapágylehúzót a csapágyak lehúzgálásához mert nincs , viszont van hidegvágó,pajszer,kalapács .:-) 

Legelőször a behajtó tengely csapágyait hézagolom ki, aztán lépek tovább.

 

A difi hézagolásnál nem használok semmi temperát ,egyszerűen összecsavarozom 3 helyen (tömítéssel)a hídtokokat ,és addig rakosgatom egyik feléről a másikra a különböző vastagságú alátéteket amíg el nem érem a lehető legkissebb holtjátékot (kotyogást). Terhesés alatt úgyis nőni fog a hézag . 

Legtartósabb az új cucc faszán kihézagolva ,mert a használt fogaskerekek újrahézagolásánál már nem lesz teljes felfekvése a fogaknak ,, gyakorlatilag csak a foghegyeken lesz felfekvés.

 

Első hídnál sajnos esedékes lesz nekem is a hézagolás ,nem akarom megvárni a lereccsenést. 

Elég hangos már ,és mióta nálam van még nem volt hozzányúlva ,..meg az előző tulaja egy gépanalfabéta volt . :) 

Egyépként is szerintem az első difiket jobban elhanyagolja mindenki .

 

 

Előzmény: Rajgazos (10875)
Rajgazos Creative Commons License 2013.01.27 0 0 10875

Ki bizony, és a kolléga azt még nem is mondta hogy szinte speckó csapágylehúzó kell hozzá, a hídfélből a csapágycsészét kiszedni sem egyszerű, és ha megvan mennyi lemez kell bele összesen, még egyik oldalról kell pakkolni át a másikra hogy a lényeg a foghézag meglegyen. Be kell temperázni vagy krétázni a tányérkereket és a kúpkeréket forgatni, miután szétszeded sasolni hogy milyen a kép, merre kíván még. jó szorakozást. Én amúgy a lefektetett kerékbe szoktam beleállítani a hídfelet.

Előzmény: Camirsa (10872)
452 td Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10874

milyen tipus kellene meg milyen állapotú

Előzmény: weszettkuttya (10871)
452 td Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10873

ki bizony én tavaly ősztöl vagy hatot hetet megcsináltam de unom is

Előzmény: Camirsa (10872)
Camirsa Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10872

Az szép! Ki kell venni a hidat alóla hozzá? Az mégszebb mutatvány....rugók ,fékek,minden... :(

 

 

Előzmény: 452 td (10870)
weszettkuttya Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10871

Sziasztok nincs valakinek felesleges uaz gumija eladó? 4db kellene..

452 td Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10870

hát először is hézagoló lemezt lehet venni sőt érdemes is mert szokott olyan lenni hogy szétnyalódik,ha valaki rutinos a kardán csillag kottyanásából is megmondja mi a helyzet ha pedig hezagolni kell akkor egy nagy adag türelem hozzá,mert ugye többször egymás után szét kell szedni.ketté veszed a hidat aztán levakarsz minden piszkot szilkont ilyesmit róla a hídnak a mélyebb felét amibe a kúpkerék van felállítod valamihez és rögzíted kiveszed belőle a bolygóházat és a rajtalévő kúpcsapágyat valamenyire le kell húzni róla majd visza rakod a helyére rárakod a híd másik felét és összehúzatod teljesen majd megint szétveszed és amit lehúztál csapágyat az valamedig viszament elvileg  ott van valamenyi hézag azt megméred és az alapján raksz oda hézagoló lemezt röviden ennyi mert még van egy pár dolog amire figyelni kell de azt hosszú leírni szerezz be egy uaz karbantartási könyvet abban benne van talán nekem is van valahol

Előzmény: Camirsa (10869)
Camirsa Creative Commons License 2013.01.26 0 0 10869

SZiasztok! Olvasgatom rég a fórumot! Leírná valaki aki már csinált ilyet,hogy hogyan hézagolja ki a differenciálművet? Sosem értettem,hiszen összehuzatva semmit nem érez,nem lát már az ember. Csupán a kardáncsatlakozás kottyanása amire hagyatkozni lehet hézagoláskor?Uaznál milyen alátét vagy lemez kell hozzá?Lehet kapni ilyesmit?

Rajgazos Creative Commons License 2013.01.25 0 0 10868

Első híd? mert akkor a féltengelyek kopása is hozzáadódik. a negyed fordulat kicsit soknak tűnik.

Előzmény: Viking 81 (10864)
452 td Creative Commons License 2013.01.25 0 0 10867

merre laksz

Előzmény: Viking 81 (10866)
Viking 81 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 10866

Olyant sajna nem ismerek.

Előzmény: 452 td (10865)
452 td Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10865

az nem kevés de nem is sok ha érted, attól még szerintem nem biztos hogy hézagolni kell mert a difiben a bolygó kerekek meg az összes ilyen hézagot érzed mikor a két végállásba forgatod a kardánt az a legjobb ha szólsz olyannak aki már többször csinált ilyet és amit csinált nem ment szét egy hét után

Előzmény: Viking 81 (10864)
Viking 81 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10864

Én a kardánt néztem és majdnem egy negyedet tudok fordítani rajta.Akkor az nem azért van mert hézagolni kell??

Előzmény: 452 td (10863)
452 td Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10863

azt nem lehet tudni csak úgy ha megnézed a "foghézagot" én úgy szoktam h  a kúpkeréknél megmozgatom és ha nagy a kottyanás akkor kell,de csak finom mozdulatokkal mert ha nagyot mozdítasz akkor már az egész difi fog mozogni

Előzmény: Viking 81 (10861)
offroad97 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10862

Kösz a fotókat!:)

Előzmény: 452 td (10859)
Viking 81 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10861

Üdv mindenkinek.

Azt szeretném kérdezni hogy honnan lehet azt tudni előre hogy mikor kell a difit hézagolni??

ford granada 2.3 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10860

Várom a válaszod hogy akkor érdekelnek e a gumik

Előzmény: 452TD (10844)
452 td Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10859

ezeket a képeket én is úgy szettem le de jók rajta van a lényeg

Előzmény: offroad97 (10855)
452 td Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10858

ez tetszik,hála istenek nekem már nem ilyen avia váltó+skoda 120 kulissza valamivel jobb:)

Előzmény: offroader (10851)
lali bird Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10857

Szia Kamail!

 

Kérdezni szeretném, hogy felújított kormányműved 3741-es dobozoshoz van-e, ha igen mennyiért, bruttó és nettó árban. Működőképes, de felújításra szoruló cseredarabom van.

offroad97 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10856

Bocs. Email. offroad9@freemail.hu ide. köszi! 

Előzmény: offroad97 (10855)
offroad97 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10855

Üdv. Valaki tudna fényképet küldeni egy tárcsafékesre átalakított uaz hídról, főként a nyereg felfogatás érdekel. Előre is köszönöm és minden jót.:)

papuaz Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10854

Lehet ,hogy a kapcsolóvilla rögzitő golyó alatti rugó van elgyengülve vagy eltörve vagy a a villa tengelyen lévő fészek van kikopva de ezt bontás nélkül nem tudod megállapitani.De ami érdekes,hogy a másik terepváltó is a felezőt dobálja mintha nem is cserélted volna ki. De mivel bontottat raktál be van rá esély ,hogy ugyan az a hiba jöjjön elő.

Előzmény: offroader (10850)
kamail Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10853

Új kerékagy Bruttó 13200 Ft/db (11900) szerelt.

 

http://www.lublin.hu

 

 

Előzmény: Redbull... (10852)
Redbull... Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10852

4db uaz kerékagyat keresek megvételre

 

utánfutó építéshez!

 

Tel:0620/2 823 723

offroader Creative Commons License 2013.01.24 0 0 10851

Apropo, Uaz váltó:

 

Előzmény: offroader (10850)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!