Keresés

Részletes keresés

neo8222 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 5618

Vicc ez az egész! :) Április 1.? ez lesz a bolondok napi vicc, ha megnyitják a vonalat a vonat közlekedés előtt :D

Előzmény: Törölt nick (5613)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.16 0 0 5617

Majd meglátjuk, ki fogok még látogatni oda addig legalábbis tervben van, meg ugye rengeteg haver/barát/ismerős izgult rá a gylaogoljunk át a piliscsabai alagúton témára mióta megmutattam a képeket róla, megnyugtató, hogy nem kell sietni leszervezni a programot megvárhatjuk a tavaszt és a jó időt nyugodtan. :)

Előzmény: GA0425 (5616)
GA0425 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 5616

Azt az április 1-et szerintem már el is felejtették... :-)

Előzmény: Törölt nick (5615)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 5615

Ha sok iylen lesz akkor bajos lesz a vágányzár lemondása április 1-től Piliscsaba és Esztergom között.

Előzmény: NoZoli (5614)
NoZoli Creative Commons License 2013.01.15 0 0 5614

Helyes! Most legalább kiderül, hogy hol spórolták ki a minőségi alépítményt!

Előzmény: Törölt nick (5613)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.15 0 0 5613

Majd január 20.-a körül folytatják,ha az időjárás engedi...Ha igazak pletykák,lesz néhány újra felszedni való szakasz/megsüllyedés miatt/...

Előzmény: neo8222 (5612)
neo8222 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 5612

Sziasztok!

 

Valamerre a vonalon dolgoznak egyáltalán? Karácsony óta dorog környékén mindennel leálltak... nincs mozgás csak félbehagyott munkákat hagytak maguk után

C50 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 5611

http://esztergomalmasfuzito.try.hu/

 

Kattints az Almásfüzitőre.

Előzmény: Törölt nick (5609)
szén lapátos Creative Commons License 2013.01.04 0 0 5610

A mv-nek, ahogy KFV írja nincs lehetősége az utastéri hőfok szabályzására.Max ki-bekapcsolás.De vigasztalódjunk azzal, kb 4o percet  utaztam egy helyközi volánjárattal(kinai busz-szerűség)a közelmultban.(másodszor az eltelt húsz évben)Induláskor kinnt kb -5'C a     bent kb -7'C!Az edzett ill. gyakorlott utasok szerint ez mindennapos!A sofőr leszálláskor annyit mondott igy működik a kínai légkondi! Ezt a hideget tegyük el a kánikula idejére!

Előzmény: Törölt nick (5586)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.02 0 0 5609

Sziasztok!

 

A közép európai gázterminál dunaalmási telephekyéröl keresek fotókat modellezés céljából.Ha valakinek van fotója(vasúti téma)akkor tudna nekem küldeni emailben vagy ide feltudná tölteni a képe?

 

köszönöm

F&F Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5608

Igaz, Esztergomtól is sok utas jár nem "üres szerelvények"

 

Annyiban jólenne, hogy valamit nyerne a 4es is

 

De hogyha a 2-est villamosítani akarják, akkor hogyan mennek négyesre tovább? Ezt mondja el nekem valaki... Majd hátul megy egy csörgő

Előzmény: Lovrin (5607)
Lovrin Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5607

Összegezve két sorban:

 

- Messze van a vasút a városközponttól Esztergomban!

- Öööööö tegyük ki Dorogra, az biztos megoldja a problémát.

 

Nevetséges.

Előzmény: MCA-001 (5605)
természetjáró7 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5606

http://iho.hu/hir/merre-tovabb-esztergom-121229

 

Valóban érdekes tanulmány, aminek számos eleme üdvözlendő, hiszen az esztergomi térséget Doroggal és Párkánnyal együtt már rég regionális módon kéne hatékonyan fejleszteni. Ellenben a Dorog-Esztergom vasút személyszállításból való kiiktatását és buszos személyszállítás megoldását nagy rossz iránynak tartanék. Bár az elővárosi forgalomhoz képest a külső szakasz kihasználtsága lényegesen kisebb, ennek ellenére helyi szinten jelentős, még a mostohább távolsági körülmények között is.

"A Dorog és Esztergom között alacsony kihasználtsággal közlekedő járatok a periférikus esztergomi vasútállomás helyett Komárom felé közlekedve tovább nagyobb tömegigényt elégítenek ki, és az 1-es vonallal való kapcsolódás miatt a vasút hálózatosodása, a kínálati viszonyok felé tett lépésnek tekinthetők. Valószínűsíthető, hogy a párhuzamos, jelenleg fő közlekedési szerepet viselő autóbuszok mind Esztergom, mind Nyergesújfalu irányából egy ilyen átszervezés által visszairányíthatók eredeti működési területükre, és a vasúttal nem kiszolgált perifériákon lehet velük növelni az utazási komfortot."

"Természetesen a lokálpatrióták érzékenységét joggal sértő elemeket különös gonddal kell kezelni, gondolhatunk itt az esztergomiak „elveszik a vasutunkat” érzésére. Visszatérve azonban a földre, sajnos azt kell gondolnunk, hogy Esztergom polgárait jelen pillanatban nem ilyen horderejű problémák foglalkoztatják."

A vonal fejlesztése során egyébként a II. ütemben kihelyezésre kerül az esztergomi buszvégállomás a vasúti mellé amolyan intermodális csomópontként, így sok buszos vonal fogja biztosítani a városon belüli és regionális közlekedést. Ennek a projektnek az előkészítése már olyan stádiumban van, hogy a megvalósításra kerülő elemeket majdhogynem készpénznek lehet szerintem tekinteni, tehát ennek megvitatása illetve kétségbevonása értelmetlen felvetés, mellesleg szerintem egy 30.000 fős város vasúti kiszolgálása elsőrendű szempont, még ha az állomás jelenleg szerencsétlenül távolabb van a központtól.

http://nif.hu/hu/fejlesztesek/vasutvonalak/bp-_nyugati_pu-_esztergom_vasutvonal_ii_utem

A beruházás rövid bemutatása:

 Rákosrendező – Újpest vonalszakasz átépítése 80 km/h sebességű kétvágányú vasúti pályára,
 Rákosrendező – Esztergom vasútvonalon a villamos felsővezeték megépítése,
 10. sz. főút és a vasútvonal I. ütemben szintben épülő útátjárójának különszintűvé alakítása (Bécsi út),
 Piliscsaba – Esztergom vonalszakaszon korszerű elektronikus biztosítóberendezés elkészítése,
 Esztergom állomás átépítése úgy, hogy a személyszállítási és a SUZUKI teherszállítási funkció szétválasztásra kerül.
 Esztergom állomás meglévő üzemanyag töltő berendezés helyére áthelyezzük a Vértes VOLÁN autóbusz pályaudvart.
 Esztergom állomás felvételi épületének felújítása, átépítése.

 

Előzmény: MCA-001 (5605)
MCA-001 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5605

http://iho.hu/hir/merre-tovabb-esztergom-121229

Hogyan tovább Esztergom?

Egy kis vitaindító írás:)

M412101 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5604

                                                                                             Hát igen,minden rosszban van valami jó is.  

Az újonnan átadott homokvasút ,a MAV 2-s vonal feletti hidja Dorogon 1935-ben.

 

"Élt" 77 évet.Nyugodjon békében.

 

 

Előzmény: neo8222 (5599)
természetjáró7 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 5603

+ képek, adatok a szakaszrók;

természetjáró7 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 5602

A bazi nagy projekttáblák kb. 2 hete kerültek ki Aquincumtól Pilisvörösvárig minden állomásra és megállóhelyre. Elvileg 2014. végéig minden munkálatot befejeznek az érintett szakaszon a villamosítást kivéve, melynek csak az előkészületei történnek meg. Érdemes az alábbi linken található projekt PPT-t böngészni, mert nagyon sok érdekes információ van benne;

 

http://www.pilisvorosvar.hu/letoltesek/telepulesi_tervek/vasutvonal_korszerusitese/lakossagi_forumra_tajekoztato_edh-pvv.pdf

 

maksimir Creative Commons License 2012.12.28 0 0 5601

Amikor utoljára (Karácsony előtt) mentem Solymárról a 2-essel Nyugatiba, figyelmes lettem a solymári állomáson egy bazi nagy Széchenyi Terv táblára, ami már az Újpest vasúti híd-Pvvár vonalszakasz felújítását hirdeti. Ez mostanában került oda, vagy csak én voltam figyelmetlen?

A másik kérdés, h mostani állás szerint várhatóan mikor kezdődik a Solymárt is magába foglaló rész felújítása?

A Solymári vasúti átjáró kiváltása szerepel most bármelyik fázis munkálatai között (akár 2014-2020 között, ha egyáltalán lesz rá píz), vagy csak egy teljesen külön beruházásként valósulhat meg (egyszer majd) ?

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.27 0 0 5600

Az első kép nagyon jó, mintha valami fonódó vágány :)

Előzmény: neo8222 (5599)
neo8222 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 5599

 

Most így néz ki a dorogi "volt" homokvasúti híd helyén a helyzet...

 

Fotózva: 2012. december 27.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.26 0 0 5598

Nem.

Előzmény: F&F (5597)
F&F Creative Commons License 2012.12.26 0 0 5597

Na igen, ez így szokott lenni. Nem a 24-est verték szét anno lajosmizse felé?

Előzmény: Törölt nick (5596)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.25 0 0 5596

Te jó Isten én ilyen szép helyen dolgozom? Csak tudnám ezt az éjjel miért nem igy láttam? Talán mert valamelyik nem a valóságot tükrözi? Pedig mind a két jármüvel találkoztam is. Sőt a 24-essen még km óra babrálássom is volt mert miért ne akkor romlik el mikor már kijáratás alatt van.

Előzmény: konyec2014 (5593)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.25 0 0 5595

Félre értetél . Ez nem csoda. Ez baj.

Előzmény: F&F (5591)
F&F Creative Commons License 2012.12.25 0 0 5594

Meg se szólaltam...

 

Előzmény: konyec2014 (5593)
konyec2014 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 5593

Rizsavi's Photo Blog -ról

Istvántelki járműjavító

(és még száz gyönyörű kép, vasútról is)

 

 

 

bocs :(

Előzmény: konyec2014 (5592)
konyec2014 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 5592

Rizsavi's Photo Blog -ról

Istvántelki járműjavító

(és még száz gyönyörű kép, vasútrol is)

 


F&F Creative Commons License 2012.12.24 0 0 5591

Vannak még csodák

Előzmény: Törölt nick (5590)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.23 0 0 5590

 átalakítás szerintem szóba se kerül...

 

Dehogy nem: a 012-de kisérleti Webasto kazán van. 

Előzmény: F&F (5589)
F&F Creative Commons License 2012.12.23 0 0 5589

Hogyha egy bakterbódéban fél évet kell várni, hogy kicseréljenek egy vízvezeték-darabot, akkor egy ilyen típusú desiro javítás/átalakítás szerintem szóba se kerül...

Előzmény: GA0425 (5587)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!