Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6419

Ő az!

skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6418

Csak azért bosszantó, mert belepróbáltam a tulaj előtt egy garantáltan jó hozamszelept, amivel viszonylag jól ment a motor. Megbeszéltük hogy OK, új hozamszelep...

Erre elkezd a járgány dadogni, nagy kövér légbuborékok a szűrőből...

Csak akkor hagyta abba amikor a visszafolyót gázolajba merítettem, tehát onnan szipkázta a levegőt. Ugye ez a szűrőbe vissza van vezetve, onnan a tankba . Ettől kezdvbe csak kannázva indul és megy a motor.  Keresek képet...

Előzmény: cam aro (6417)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6417

nem volt bent az auto,   csak egy regi szelepet boritottam szet, mert kezembe akadt. 

viszont haznyomast en is megakarom merni szelep csere elott..meg levegosodest is. 

 

ha jon az auto, es jutok valamire. tudni fogod. :) 

Előzmény: skorpio3 (6416)
skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6416

Én hátul nem mertem babrálni arra gondolva hogy még használható a szelep tisztítás után.

( gondoltam a menet esetleg beragasztva, a rugóerő beállítva...)

Még egy kicsi erről a rendszerről:

Ruzsa János javasolta hogy a kisnyomást esetleg megmérhetem az üzaghőmérő helyén.

Kivettem az érzékelőt, ( a henger nyomásveszteségmérő gyertyaadaptere pont ez a menet, gondoltam használható lesz egy mechanikus órához ) de az érzékelő két teret is elválaszt, elején egy gumigyűrű, nyakán egy lapos tömítés van. nem voltam biztos hogy nem teszek rosszat így ez elmaradt.

A spec szerszámok között Neked ez csak egy sima mérőadapter?

Még egy kérdés: a tankba viszatérő üzagvezeték az üzemanyagba ( a folyadékszint alá)

van visszavezetve? Azt vettem észre, hogy onnan levegősődik a rendszer.

 

Előzmény: cam aro (6414)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6415

Lett nálam két hétre egy Pico 4424-es, a genya nem megy az autós pico progival, csak a tesója, a 4423....

Pedig épp a pico autós részét akartam kipróbálni...

 

cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6414

szetvagtam ma egyet, mert nem szerelheto. (ket felbol van osszehegesztve a szabalyzo henger,. ) 

elso dugattyu nem megy hatrabb, mint a kepen szerepel.. 

kis csap sem jon ki, egyben van az allito dugattyuval. 

hatso allitocsavar, hatso rugoelofeszitest allit kontra az elso rugoval. 

csak szétszedhető! :) mindenmindegy alapon nem feltetlen, ket biztosito fulet kilehet utni. igy mar nem serul a menet. 

...es esetleg lehet ganajolni hatulrol is. 

 

..ha kell van kep. 

Előzmény: skorpio3 (6363)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6413

Talán a Bosch Mastertech :)

Előzmény: polberto (6412)
polberto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6412

Semmi olcsóbb megoldás?

Előzmény: jupiter35 (6411)
jupiter35 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6411

A GM- MDI interfésszel megy. 

Előzmény: polberto (6402)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6410

Meg sok minden mást is,láttunk,átéltünk:))

 

És még miket fogunk,ahogy látom Napoleon elvtárs,jó voltábol:))

 

Vagy esetleg csalhatatlan XV-dik Orbán pápa,de van aki azt mondja Viktor Emánuel volt Olasz király leszármazottjának tartja magát:))

Előzmény: LyPapa (6409)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6409

Láttam már szép Autocom feliratos tesztert,és Delphi progival ment:))

 

Láttunk mi már karón varjút, igaz :)

 

Üdv: LyPapa


Előzmény: kolcsar (6408)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6408

Jó van na:)))

Akkor ez olyan mint az Autocom,Delphi,Würth WOW Snooper:))

Láttam már szép Autocom feliratos tesztert,és Delphi progival ment:))

Előzmény: novothauto (6407)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6407

Az Actia csak a hardvert gyártja ezeknek a márkáknak, a szoftverhez nincs köze, az pedig a lényeg.

Előzmény: kolcsar (6406)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6406

Akkor mi van,ha egy teszter gyártó csinálja a gyári márka specifikus tesztereket,és csinál egy összevont általánost? Fiat Examiner,Lexia-3,Mutt-III, stb és csinálja a Multi Diag Actia nevü tesztert az Actia Müllner?:)

Előzmény: novothauto (6405)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6405

Szerintem az összes márkafüggetlen diagműszert így fejlesztik. Vesznek egy gyári

műszert, odaállnak az autóval, és leveszik a hexadecimális kódokat a kommunikáció

közben. A legnagyobb gyártók is kiadják ezt a "fejlesztést" bérmunkába, így ők

nem tudják, hogy mi történik, csak megkapják a szoftvert. Tulajdonképpen az összes

márkafüggetlen szkenner klón ebben az értelemben.

Előzmény: LyPapa (6404)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6404

Az adatfolyamtípusok szabványosak, ezeket jellemzően pl. egy ELM327 (kompatibilis) chippel szerelt eszköz is tudja. 

Ha így értjük, hogy 'készletből' próbálkozik, akkor igen,  képes e protokolok bármelyikével kommunikálni, feltéve, hogy nem márkaspecifikus az interface.

A márkaspecifikus program is alapvetően kétféleképp kommunikálhat az autó elektronikai vezérlőivel:

 

- saját protokollal, vagy az OBD csatlakozó szabad lábainak felhasználásával vagy speciális csatlakozóval

- szabványos felületen, saját - márkaspecifikus OBD-n átadott parancskészlettel, egyedi státusz kiértékeléssel. Na, ezt lehet könnyen bepakolni egy 'újonnal fejlesztett' OBD scannerbe, lehallgatás-debugolással.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: vezeték (6400)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6403

Majdnem :) Mindegyik sorhoz tegyük hozzá, 'darabja válogatja'. Gondolom, nem újdonság, hogy van olyan gyártmány, aminek a neve miatt iszonyú az ára, holott mindene megegyezik az olcsó 'gagyi' darabbal, csak a csomagolása nem. 

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: vezeték (6400)
polberto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6402

Sziasztok!

Tech2Win-t nem használ valamelyikötök?

Ha igen milyen interfésszel kompatibilis?

Üdv:polberto

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6401

Az utolsót meg főleg nem tudja, nagy falat..

Előzmény: vezeték (6400)
vezeték Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6400

Akkor összefoglalva a drága interfész:

-alkatrészek minősége jobb

-biztonsági kapcsolódás a szoftverrel

-képesség az odb lábak közötti átkapcsolásra,akár eltérő szabványú adatfolyammal.

Az eltérő szabványú adatfolyamtípusokat vagy márkára lebontva tudja,vagy "készletből"próbálkozik.

 

Az első kettőt biztos nem teljesíti egy olcsó.De az utolsót elméletileg tudhatja?

Előzmény: LyPapa (6389)
novothauto Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6399

Az, hogy mi a sok, és mi nem relatív. Én addig szoktam tisztítani, amíg

kb 60 ml-nél max 2 az eltérés. Ehhez néha négyszer, ötször vissza

kell tennem őket a tisztítóba. Ez gyakori, éppen ezért nem értem, hogy

hogyan tudják néhány helyen fél órára vállalni...

 

Viszont egy szett folyadék bruttó 36 ezer (tisztító és vizsgáló 4-4 liter)

 

Én 2400 nettóért szoktam csinálni darabonként, de mostanában nem

veszek bele folyadékot.

Előzmény: titanium100 (6398)
titanium100 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6398

Én is ahova viszem az injektorokat, nos eléggé elszálltak az árakkal az utóbbi időben. Szerintetek mennyi a normális ár számla nélkül amit ellehet kérni egy injektortisztításért? / injektor. Van értelme egy ilyen tisztítóberendezés vásárlásának ha nem tudja lepróbálni az ember? ( ha nincs pénz próbapadra) persze tudom hogy otthon is lehet patkolni ilyet.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6397

Köszönöm Jani, jövő héten kereslek, csörgök.

Előzmény: ruzsa janos (6396)
ruzsa janos Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6396

Egyik délután bevéllálnál 4 benyás injektor tisztítást,és mennyiség mérést?

Hát ezt én is megcsinálom neked, ha a kezedben hozod az injektort, és másnap akarod elvinni.

Előzmény: Törölt nick (6388)
cam aro Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6395

9 szegmens a kommutatoron. 9 + _ csucs / fordulat. (ez esetben ) 

(cirka 6 fordulat a kepen )

itt egyertelmu a kommutator hiba. 

 

tieden nem tudom ertelmezni az idot. 

de sztem is pumpa haldoklik.. hacsak nem rele zizeg. 

 

Előzmény: novothauto (6392)
novothauto Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6394

Az csak egy gyújtás ráadás indítózás nélkül, kivárva amíg magától lekapcsol

Előzmény: 409 (6393)
409 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6393

A legalsó az hogyan? Te állítottad le, vagy magától állt meg?

Előzmény: novothauto (6392)
novothauto Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6392

Na de... Van nálam egy Doblo 1.3 Multijet. Hiba: néha leáll. Eddig cseréltek nagynyomású szivattyút,

motorvezérlőt, négy befecskendezőt. Július óta van nálam, eddig kb 5000 kilométert mentem vele.

Most viszont döntenem kell, tudjátok milyenek az ügyfelek, minden azonnal kéne :)

 

Az elején csináltam egy általános motordiagot, feltűnt, hogy 4,5 bar az előszállító rendszernyomása.

Gyári érték 2,5 körüli.

Az áramfelvétel is fura, de mivel 2007 óta szopnak vele, kérték, hogy menjünk biztosra. Alattam egyszer

állt meg, amikor be akartam állni a műhelybe...persze hogy nem volt bekábelezve.

Tárolt hibakód railnyomás hiányára utal.

 

Viszont tegnap este mikor mentem haza, elkezdett röfögni kicsit a motor, most már biztos vagyok a

tank üza szivattyú hibájában.

 

 

 

novothauto Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6391

Most sajnos nem működik ez a szolgáltatásom.

Előzmény: Törölt nick (6388)
titanium100 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6390

félreértettél.

Előzmény: 409 (6378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!