Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Steeef Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6429

Szia! Lehet EURO4 ha elektromosan állított VNT turbó van rajta,nem pedig vákuumos. Azaz 204Le nem 184Le. Egyikben sincs DPF szűrő. A szonda a füstöléshatár miatt kell.Emissziós szerepe van.

 

üdv Steeef

Előzmény: BarG (6427)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6428

ezt az euro x reszet nem vagom. de esetleg tied is euro 4. csak epp dpf nelkuli. 

ettol fuggetlen korom kontrol meg van rajta. 

 

_szerintem-

 

P kod tobbet segitene azonositani. 

 

 

Előzmény: BarG (6427)
BarG Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6427

A motor M57N306D2 és EURO3, nincs koromszűrő rajta. Ez enyhe tudatzavar, mert amúgy csak EURO4-re írnak lambdaszondát, az enyémre meg valamilyen kalandvágyból mégiscsak tettek.

 

Előzmény: cam aro (6425)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6426

 a tank felé a visszatérés ha a gázolaj eléri az 50 C fokot..."" 

 

most emesztem, mert nem igazan vilagos. 

 

resolajat mertem,.. levegos volt. 

szuro utan pumpa betapnal jott a levego. (elotte nem is neztem ) 

athidaltam visszaterot szuro felett. szurot ledugoztam.. megszunt a levegosodes. 

 

 

vagy szuro ereszt.. vagy visszateron szipakol, vagy mivel visszaforgat szurobe.. nem tudja kidolgozni. 

nem latok mas eselyt. a kozepso meg hulyeseg. :) 

 

de nezem hogy muxik ez a szuro ..ize,.. vagy majd inkabb meloban olvasgatok. :D

Előzmény: skorpio3 (6424)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6425

ugy alapjaban korom kontrol. 

 

egy pontos kod jobb lett volna. 

de esetleg vegyetek ki.. takaritas.. majd utanna egy kenyszer regeneralas. 

 

(merciknel " hidegbe " tettek.. mar van atalakito keszlet ) 

Előzmény: BarG (6423)
skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6424

Na basszus!  :)

Holnapra a tank levételét terveztem, hogy hozzáférjek a szívó -visszatérő-mérő-höz.

Most teljesen elbizonytalanodtam... A kép alapján szerinted mi lehet a levegősődés oka?

A tanknál már a csőcsatit lehúztam a csövezés a szűrőig  jó, tömör.

A tankba vezető csőből csak levegőt lehet felszívni, naná hogy a szivesebben sziv innen levegőt, mint a szívócsövön a nehezebb gázolajat! De ennyire béna lenne a konstrukció?

És miért csak most jelentkezett,ha itt a hiba?

Egy új szűrőt megvizsgáltam, simán át lehet fújni mindhárom csőcsatin minden irányba.

Leírás szerint csak akkor indulna a tank felé a visszatérés ha a gázolaj eléri az 50 C fokot...

 

 

 

Előzmény: cam aro (6420)
BarG Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6423

Üdv Urak,

Van egy BMW330Cd-m, 2004-ből. Olajcserekor volt hibaolvasás, és lambdaszonda hibát írt be, ami törlés után gyorsan visszajött. A motor működésében nem érzek változást (évente azért kétszer olvastatok és a múltkor még jó volt), check engine lámpa nem világít. Mit csinál a dízel motoromban a lambdaszonda? Baj, ha nem cserélem azonnal, csak néhány hét múlva? Mitől ilyen retek drága?! Listaáron majdnem egy 100-as a drágaságom.

 

cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6422

hagyd.. megvan linkben. :) 

Előzmény: cam aro (6421)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6421

Ezert Hála jár :) 

 

attudnad kuldeni esetleg kicsit nagyobba ? 

 

Előzmény: skorpio3 (6419)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6420

6355. hsz. 

 

nalam is az uza szurotol jott a levego.  

 idoszakossan ledugoztam a visszaterest szurobe..igy mar nem levegos. de igy is ingazik a railnyomas. 

tankpumpa elmeletileg nincs, igy meg uza ellatasra kell ra mernem. .es ha az is rendben.. akkor marad a hozamszelep. 

 

Előzmény: skorpio3 (6418)
skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6419

Ő az!

skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6418

Csak azért bosszantó, mert belepróbáltam a tulaj előtt egy garantáltan jó hozamszelept, amivel viszonylag jól ment a motor. Megbeszéltük hogy OK, új hozamszelep...

Erre elkezd a járgány dadogni, nagy kövér légbuborékok a szűrőből...

Csak akkor hagyta abba amikor a visszafolyót gázolajba merítettem, tehát onnan szipkázta a levegőt. Ugye ez a szűrőbe vissza van vezetve, onnan a tankba . Ettől kezdvbe csak kannázva indul és megy a motor.  Keresek képet...

Előzmény: cam aro (6417)
cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6417

nem volt bent az auto,   csak egy regi szelepet boritottam szet, mert kezembe akadt. 

viszont haznyomast en is megakarom merni szelep csere elott..meg levegosodest is. 

 

ha jon az auto, es jutok valamire. tudni fogod. :) 

Előzmény: skorpio3 (6416)
skorpio3 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6416

Én hátul nem mertem babrálni arra gondolva hogy még használható a szelep tisztítás után.

( gondoltam a menet esetleg beragasztva, a rugóerő beállítva...)

Még egy kicsi erről a rendszerről:

Ruzsa János javasolta hogy a kisnyomást esetleg megmérhetem az üzaghőmérő helyén.

Kivettem az érzékelőt, ( a henger nyomásveszteségmérő gyertyaadaptere pont ez a menet, gondoltam használható lesz egy mechanikus órához ) de az érzékelő két teret is elválaszt, elején egy gumigyűrű, nyakán egy lapos tömítés van. nem voltam biztos hogy nem teszek rosszat így ez elmaradt.

A spec szerszámok között Neked ez csak egy sima mérőadapter?

Még egy kérdés: a tankba viszatérő üzagvezeték az üzemanyagba ( a folyadékszint alá)

van visszavezetve? Azt vettem észre, hogy onnan levegősődik a rendszer.

 

Előzmény: cam aro (6414)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6415

Lett nálam két hétre egy Pico 4424-es, a genya nem megy az autós pico progival, csak a tesója, a 4423....

Pedig épp a pico autós részét akartam kipróbálni...

 

cam aro Creative Commons License 2013.01.14 0 0 6414

szetvagtam ma egyet, mert nem szerelheto. (ket felbol van osszehegesztve a szabalyzo henger,. ) 

elso dugattyu nem megy hatrabb, mint a kepen szerepel.. 

kis csap sem jon ki, egyben van az allito dugattyuval. 

hatso allitocsavar, hatso rugoelofeszitest allit kontra az elso rugoval. 

csak szétszedhető! :) mindenmindegy alapon nem feltetlen, ket biztosito fulet kilehet utni. igy mar nem serul a menet. 

...es esetleg lehet ganajolni hatulrol is. 

 

..ha kell van kep. 

Előzmény: skorpio3 (6363)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6413

Talán a Bosch Mastertech :)

Előzmény: polberto (6412)
polberto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6412

Semmi olcsóbb megoldás?

Előzmény: jupiter35 (6411)
jupiter35 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6411

A GM- MDI interfésszel megy. 

Előzmény: polberto (6402)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6410

Meg sok minden mást is,láttunk,átéltünk:))

 

És még miket fogunk,ahogy látom Napoleon elvtárs,jó voltábol:))

 

Vagy esetleg csalhatatlan XV-dik Orbán pápa,de van aki azt mondja Viktor Emánuel volt Olasz király leszármazottjának tartja magát:))

Előzmény: LyPapa (6409)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6409

Láttam már szép Autocom feliratos tesztert,és Delphi progival ment:))

 

Láttunk mi már karón varjút, igaz :)

 

Üdv: LyPapa


Előzmény: kolcsar (6408)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6408

Jó van na:)))

Akkor ez olyan mint az Autocom,Delphi,Würth WOW Snooper:))

Láttam már szép Autocom feliratos tesztert,és Delphi progival ment:))

Előzmény: novothauto (6407)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6407

Az Actia csak a hardvert gyártja ezeknek a márkáknak, a szoftverhez nincs köze, az pedig a lényeg.

Előzmény: kolcsar (6406)
kolcsar Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6406

Akkor mi van,ha egy teszter gyártó csinálja a gyári márka specifikus tesztereket,és csinál egy összevont általánost? Fiat Examiner,Lexia-3,Mutt-III, stb és csinálja a Multi Diag Actia nevü tesztert az Actia Müllner?:)

Előzmény: novothauto (6405)
novothauto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6405

Szerintem az összes márkafüggetlen diagműszert így fejlesztik. Vesznek egy gyári

műszert, odaállnak az autóval, és leveszik a hexadecimális kódokat a kommunikáció

közben. A legnagyobb gyártók is kiadják ezt a "fejlesztést" bérmunkába, így ők

nem tudják, hogy mi történik, csak megkapják a szoftvert. Tulajdonképpen az összes

márkafüggetlen szkenner klón ebben az értelemben.

Előzmény: LyPapa (6404)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6404

Az adatfolyamtípusok szabványosak, ezeket jellemzően pl. egy ELM327 (kompatibilis) chippel szerelt eszköz is tudja. 

Ha így értjük, hogy 'készletből' próbálkozik, akkor igen,  képes e protokolok bármelyikével kommunikálni, feltéve, hogy nem márkaspecifikus az interface.

A márkaspecifikus program is alapvetően kétféleképp kommunikálhat az autó elektronikai vezérlőivel:

 

- saját protokollal, vagy az OBD csatlakozó szabad lábainak felhasználásával vagy speciális csatlakozóval

- szabványos felületen, saját - márkaspecifikus OBD-n átadott parancskészlettel, egyedi státusz kiértékeléssel. Na, ezt lehet könnyen bepakolni egy 'újonnal fejlesztett' OBD scannerbe, lehallgatás-debugolással.

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: vezeték (6400)
LyPapa Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6403

Majdnem :) Mindegyik sorhoz tegyük hozzá, 'darabja válogatja'. Gondolom, nem újdonság, hogy van olyan gyártmány, aminek a neve miatt iszonyú az ára, holott mindene megegyezik az olcsó 'gagyi' darabbal, csak a csomagolása nem. 

 

Üdv: LyPapa

 

Előzmény: vezeték (6400)
polberto Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6402

Sziasztok!

Tech2Win-t nem használ valamelyikötök?

Ha igen milyen interfésszel kompatibilis?

Üdv:polberto

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.13 0 0 6401

Az utolsót meg főleg nem tudja, nagy falat..

Előzmény: vezeték (6400)
vezeték Creative Commons License 2013.01.12 0 0 6400

Akkor összefoglalva a drága interfész:

-alkatrészek minősége jobb

-biztonsági kapcsolódás a szoftverrel

-képesség az odb lábak közötti átkapcsolásra,akár eltérő szabványú adatfolyammal.

Az eltérő szabványú adatfolyamtípusokat vagy márkára lebontva tudja,vagy "készletből"próbálkozik.

 

Az első kettőt biztos nem teljesíti egy olcsó.De az utolsót elméletileg tudhatja?

Előzmény: LyPapa (6389)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!