Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

.357 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7263

Akkor örülhetsz, hogy nem lett nagy baj ez miatt. (akér vezérműtengely törés is lehetett volna)

Nem vagyok benne biztos, de úgy emlékszem, hogy dugócserekor mindíg furnak (igen kis tűrések vannak)

Előzmény: Transit91 (7262)
Transit91 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7262

Jah bocsesz lehet rosszúl írtam nem kérdezett hanem közölt. Nem védeni szeretném ám... Mondjuk itt vidéken megvannak vele elégedve. Pestre nemtudom felvini a blokkot.

Nem kérdezett értékeket a blokkal kapcsolatban. Annyit kérdezett hogy korábban ki fúrta a blokkot . Mert ami a kocsiban van dugó és fúrt henger közzött nagy a különbség.  Lemérve a dugót és furatot a dugóméret nem ahhoz motorhoz passzol ami a miénkhez való lett volna anno.   

 

 

Csak korábban nem itt volt javítva az autó. A másik helyre már nem visszük mert egyéb okok miatt az most nem lényeg...

 

Már csináltak ők is pár motorgeneált, transitokat is, nincs velük gond. Mármint az autókkal.

 

 

Előzmény: .357 (7261)
.357 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7261

Meg a véleményem, hogy a szakival valami gáz van. Ha téged kérdez a dugattyú méretekről akkor azonnal hozz el onnan mindent és vidd a szakálmetálhoz vagy mesterházihoz

Előzmény: Transit91 (7259)
.357 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7260

 

Nekem egy gépműhelyes végzett mindent (Mesterházi XVIIker) Utólag megtudtam a fúrást a Szakál-metál végezte, szögbefúrás miatt. (alulról furnak, a blokk alja és hengerfej sikja szögben van, -nem mindenki tudja fúrni 1996-os blokk -) A szakálmetál nagy cég legközelebb lehet oda vinném egyenesen, ök is vállalnak mindent. A motoralkatrészt meg amúgy is minden műhely onnan veszi.

 

A műhely feladata a fűzés és hengerfej felujítás, neked csak össze kell rakni.

Szerintem 12-éve jól rakták össze a blokkot, csak mostanra ez lett a motorral.

Összeépítéskor észrevették volna, hogy probléma van vele és szerintem ennyit nem ment volna.

 Nemhiszem, hogy egy szakműhely ilyet megkockáztat. A motoralkatrészekhez nem értek a műhelynek kell azt jól összerakni, meg eggyértelmű, hogy ilyen munkát ne autószerelő hanem erre szakosodott gépműhely végezzen.

 

Én nemrég szedtem le a hengerfejet 120ek ment és a hónolások mostanra tüntek el. (Olajat rendesen cserélek)

 

 

 

 

 

Előzmény: Transit91 (7259)
Transit91 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7259

Boldog Új Évet mindenkinek!

 

 

Egy komplett oldalnyi hozzászólásomat törökte ki ez a "@zar"  Indafosos izé....

 

 

Kezdhetem újból.

 

 

Csak érdekesség képpen írom. De most már rövidebben . :)

 

 

A transitunk mint nemrég megtutam 12 éve fúrva volt ( akkor több mint 500 ezer km volt már benne ) 10 évesen , csak még kisebb voltam és nem tudtam meg nem is jártam untána mi igazán mit is jelent.

 

Azóta mint ahogy írtam eltelt 12 év. Már elég dúrván kéket füstölt. Úgy voltunk vele hogy akkor most megérdemli  a szelepszár szimering cserét, szívósor tisztítást tömitéscseréket termosztát cserét stb..

 

De mikor leszedték a hengerfejet, apum kapott egy érdekes telefont a szakitól.  A lényege annyi volt hogy a hengerben lötyögnek a dugattyúk. És kiderült hogy anno egy másik helyen ahol javították nem ennek a motornak a túlméretes javítókészletét rakták bele. Mármint értem ezalatt a dugókat. Elvitték felfúrták amire kellett de a dugó már kisebb került bele. Hogy hogyan és mirt már a fene sem tudhatja.  Így most kiderült lötyög mind a 4 db. De a régi gépműhelyes marások még láttszanak a henger falán. Alig kopott a 12 év alatt. Úgyhogy most azon megy az agyalás milyen dugó megy bele. Melyik méret stimmel majd.  Mondjuk én azt nemtudom hány féle javítókészlet volt és van ma is, amit ennyire össze lehetett anno kevereni. Ez számomra érdekes és kicsit bosszús dolog.

 

Kíváncsi leszek rá:

 

 

Ami vár az öreg tranyóra.

 

 

- dugó cserék plussz ami iylenkor kell

- tömitések csere

- termosztát csere.

-olajok csere, motor, váltó diffi.     ( a diffin érzem hogy már kottyan. Van benne olyan alkatrész aminek a cseréje után még mehet megint jó sokat a gép?  É nem sokszázeret forint a javítása? )  4.11 es.Hosszú diffis.  Valamint a kardánfelfogató csapágy csere. De most olvasgattam a fórumot és pont jól jött hogy írtátok a porvédős dolgokat. Rendelem is meg hozzá iziben...

 

- kuplung vagy kinyomócsapágy és ha kell  szerkezet csere. Központosító csapágy csere.

 

 

 

 

Meg egy kis kaszni munka.  Péntek esti kóbor villanyoszlopok.......

 

http://kepkezelo.com/viewer.php?file=cjpbvbqb13pa901qyekl.jpg

 

http://kepkezelo.com/viewer.php?file=th5lh3urit9yeuefyh4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Transit91 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7258

Helló

.357 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 7257

Olvastam 1.1-es motoraokkal szerelt 140Le autókról, hogy 100ekm után előjövő hibák miatt lehet dobni a kukába (javíthatatlan, a poralsztót ki sem lehet szedni belőlle). De ezt ki bírja pénztárcával...Tiszta szégyen a tervezésre nézve, ne csodálkozzanak, hogy zárnak be sorra a gyárak.

pl. a jaguár a fordé volt de most már indiába a tatához vándorolt. (még ők adtak érte pénzt)

Előzmény: trafo2000 (7256)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7256

Vígasztaljon hogy minden márka nem csak a Ford(egy literes mondeo tiszta szégyen) Egy barátom transitjában 130 km van,2,2tdci,dugó szétment,motorcsere,helomi.

De mondhatnék audi,bmw,pug példákat is.

Előzmény: .357 (7254)
zénó75 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7255

szép baleset lessz. már előre félek,hogy hogy sikerül ez a kuplungozás,meg még mi jön közbe.....na majd csinálok fotókat.....

Előzmény: .357 (7251)
.357 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7254

Beszarás.. a ford 2000től visszafelé fejlődött..

Előzmény: trafo2000 (7252)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7253

Ja a szelepdeknivel vigyázzon,műanyagból van.

Előzmény: trafo2000 (7252)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7252

Elvileg egy 21 es csőkulcs kell hozzá.Leköti a csöveket meg a tyúkbeleket,kipattintja a szimmeringet ami tömít a porlasztó meg a szelepdekni között és befér a csőkulccsal.Ha nincs csőkulccsa akkor csavarozza le a szelepdeknit,akkor hozzáfér.A porlasztó ugyanis a két himbasor közt van,benn a szelepházban motorolajban.(tiszta vicc az egész)

Alul egy sima réz tömítés van.

 

Előzmény: noobz (7250)
.357 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 7251

Igy csináljátok. 100%, hogy kell valami, ha előtte vásárolsz és utánna szerelsz.

Előzmény: zénó75 (7247)
noobz Creative Commons License 2013.01.09 0 0 7250

pff ugy tunik csak nem uszom meg a porlaszto mizériát.vagy felujitják vagy bontottat teszek bele vagy dunába tolom az autot,uj porlasztokat biztos nem fogok/tudok venni.Továbbá kifogtam olyan 'szerelot' aki még nem szedett ki ilyen motorbol porlasztokat szal nem tudja hogyan kell...

trafo2000 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 7249

Pedig egyszerre romlanak el a porlasztók,pl ha a befecskendező szivattyó megkopik,fémhulladékot nyom a porlasztókba azok egyből beadják a kulcsot.

Ford márkaszervíz gépére kellene rádugni szerintem,illetve a négy porlasztót elvinném adagolóshoz ellenőrzésre.

Előzmény: noobz (7248)
noobz Creative Commons License 2013.01.09 0 0 7248

Üdv

2-3 diagnosztika és hibakodolvasás után még mindig nem indul a transit.A kezdeti kodok eltuntek pár alkatrészcsere után de még mindig nem indul.friss hibakodok:p0251,c1312,p1102,c1100 abs szivattyukapcsolo lol ennek mi koze az inditási folyamathoz.Porlaszto vezérlo jel van.Diagosok azt mondták tuti porlasztocsere én viszont nem hiszem el ezt,egyszrre mind a 4 csucs nem romlik el.A fontos kod az a p0251 befecskendező szivattyu uzemanyag adagolás vezérlés.Hogy mi a gond azt már 4 szakérto sem tudta megmondani.Ezek után én inkább a kozponti vezérlore gyanakszom ott lehet a gond vagy vezeték szakadás.Vélemények?tdci 2.0

zénó75 Creative Commons License 2013.01.09 0 0 7247

úgy néz ki,hogy igazad van .beszéltem egy emberrel aki "látott" már fordot,és ő is azt javasolta,hogy előbb szét kell kapni és utána kell megrendelni a cuccot mert sokféle fajtája van a kuplungnak,hiába adott a típus nem biztos,hogy stimmel azzal amit hoznak alkatrészt.úgyhogy vasárnap neki állunk aztán majd meglátjuk.

Előzmény: trafo2000 (7243)
nagykunsági Creative Commons License 2013.01.09 0 0 7246

Szia!

 

Rég jártam erre.

 

Kis segítség kellene.

 

Ford transit connect. 2008-as

 

EGR szelepben van egy tengely, aminek a 2 végén csapágy van. Pici csapágy. Ez a tengely eltört. A csapágy meg széthullott.

 

Lehet ilyet szerezni külön?? Vagy egybe kell megvenni az EGR szelepet.

 

Ami ugye egybe van építve a szívótorokkal.

 

 

Előzmény: trafo2000 (7245)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 7245

Cromaxnál 51 a sachs mt 75 váltóhoz.

Előzmény: Gyurima (7244)
Gyurima Creative Commons License 2013.01.08 0 0 7244
Üdv,
A SACHS 3000 212 003 kuplung szett jó lenne a '81-es 2.4D-hez ha mt75 lesz rajta? Olaszországból 46pénz lenne szállítással. Itthon majdnem a duplája ha jól látom...
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7243

Vegyél akkor egy kupplung szettet,kinyomócsapágyat gondold meg,egyben van a munkahengerrel,több mint 20k.

Előzmény: zénó75 (7242)
zénó75 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7242

az a gond,hogy időhiányban szenvedek,egy napom van az egész műveletre(vasárnap)és  ha vasárnap szétkapjuk és kiderül,hogy mi kell hozzá azokat csak jövő hétfőn tudnám megrendelni ami megérkezik mondjuk szerdán akkor csak csütörtökön lessz használható az autó.na de ha én az alkatrészeket holnap megtudnám rendelni,akkor vasárnap neki tudnánk állni mókuskodni.az nem baj ha véletlenül több alkatrészt rendelek,mert visszaveszik ha nem kell. na szóval mi kellhet? gondolom kuplungtárcsa,kinyomócsapágy,meg a kuplungszerkezet, mi jöhet még szóba? kuplugmunkahenger javítókészlet? vagy valami ilyesmi....

pszabolcs1 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7241

Akad benne vegyesen minden, sok infó és sok hülyeség is.... ami igaz az igaz! De távpontnak nem találtam jobbat :) 

Előzmény: trafo2000 (7228)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7240

Előbb szétbontani,aztán rendelni.

Előzmény: zénó75 (7239)
zénó75 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7239

akkor ezek szerint már nem állítható? akkor pontosan milyen alkatrészeket kell rendelnem?  

trafo2000 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7238

Na akkor neked hidraulikus kinyomócsapágy,kettős tömegű lendkerék van.Sima szett olyan 60 körül,lendkerékkel 125.

Előzmény: zénó75 (7234)
trafo2000 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7237

Ja,hoppá,vissza az egész,én végig 2000 előttit mondtam.

Előzmény: zénó75 (7234)
.357 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7236

Akkor tuti a kuplung hiba (jó hir nem a váltó). "benyomva indítozol és megindul az autó"

Nekem 1996-os van ehhez értek minden másban trafó mester a főguru.

Az enyimen gyorsan megvan a csere, egyszerű (akna kell hozzá).

Racsnis az állító szerkezet. Bowdenes.

Meg lehet próbálkozni az állításon is, de ha racsnis akkor nincs mit állítani, meg ha már régen volt szétszedve akkor egy kinyomócsapágy csere nem árt neki.

Előzmény: zénó75 (7229)
zénó75 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7235

miért írok mindig  tranZitot? ...... :)

zénó75 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 7234

na előszedtem a forgalmit.gyártási év:2002  típus: tranzit van 2.0 td   teljesítmény: 55kw  1998 cm3 

Előzmény: trafo2000 (7233)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!