szokták volt mondani."lehet menni-lehet jönni"-én már csak itt maradok,mivel a FB-ről már egy éve töröltem magam,-nem az én ízlésesem volt!!-én,-már csak maradok-az alapító iránti tiszteletből is!!-de-Ti,ha úgy gondoljátok,hát hajrá és sok sikert hozzá!
Ha jól rémlik, akkor a csoportot át lehet ám utólag is bármire nevezni. Én pl anno Lancia Kappa Club Hungary néven alapítottam, de végül annyira túlsúlyban lettek a külföldiek, hogy elhagytam a Hungary-t a nevéből.
Az könnyen lehet hogy nem vagy számitógépguru ahogy én sem:)
Azért lett chrslr a fórum,
Mert:a chrysler
Pt cruiser
Stratus és ezek kombinációját nem fogadta el.kb 50 névvel probáltam regisztrálni,és mindegyiket visszadobta azzal: csak valós személy nevet lehet megadni.
Hát ezért.meg gondolom az ilyen nevek mint pl: chrysler le vannak vêdve és nem használhatja akárki.
Egyébként ha már tag vagy,az FBn akkor látsz mindenkit,minden hozzászolást stb.
Ha tudnám az igazi neved akkor megtudnám mondani hogy visszaigazoltalak- e már,vagy még be sem ért a kérésed.üdv!
Aztán a kilincsre menő rúd biztosító műanyagát le kell fordítani a rúdról és kihúzni belőle a rudat, majd 10-es krovával vagy csőkulccsal kicsavarozni belülről a kilincset tartó két anyát és már lent is van. A másik kilincs felrakása előtt nem árt sziloplaszttal van valami más tömítővel nagyon vékonyan - hogy ne follyon ki oldalt a felesleg- bekenni a kilincs alatti gumitömítő felületét, mert hajlamos a gumi elöregedni és befolyik a víz alá (mint nálam az egyik ajtónál) rozsdásodást előidézve..
A kormány problémát célszerűbb lenne szerelőnek megmutatni, mert így messziről csak találgatni lehet szerintem.
Én is jelentkeztem ismerősnek a f@szbukkon. Nem vagyok egy számítógépguru, talán azért nem értek 1-2 dolgot... Nem látok senkit, hogy hány ismerős van, és kik azok, meg fényképet sem, meg semmit azon az oldalon. Meg miért chrslr és nem Chrysler a neve ?
Na mindegy.
A téli klíma-fűtés nekem úgy műxik, hogy mind a három kapcsoló olyan 1 és 2 óra között áll, így nem párás az ablak, és nem fázik az asszony lába sem. Holnap reggel indulunk Triesztbe, majd figyelem a pályán is a beállításokat és megírom januárban.
Boldog Új Évet kívánunk mindenkinek, sziasztok, szilva
Az email cimem:Kemeczei.m@freemail.hu A kilincsem elején és végét már a rozsda szétfeszitette a krómót, meg van a cseredarab már csak neki kéne álni kicserélni.Szoltam már egy kar szerelönek,de majd csak jan közepe felé ér rá. A kormányom pedig szerintem nem ér bele semmibe mert azt már észre vettem volna, hanem amikor tekerem a kormányt,de csak menet közbe , álló helyzetben nem amikor barra szedem akkor csinálja! Nem lakik valaki közüllünk Bács-Kiskun megyében?? Mert én ide valósi vagyok. Üdv mindenkinek.
Úgy emlékszem mintha épületklimás haver emlitett volna ilyen hibát,csak arra nem emlékszem,hogy azért,mert nem megfelelő menyyiségű a gáz,mármint túltöltés esete forog fenn,vagy a nyomáskapcsoló nem old ki...valamelyik.
Hát most érkeztünk haza dunaújvárosból,és csak szimplán a fűtésre állitottam be,semmi ventillátor.Autópályán 130-al repesztettem és hát igy az áramlásnak köszönhetően meleg van a kocsiban,csak hát városon belül szivás.Ablak le, pára ki,ülésfűtes be.
Tiszta móka.
De ettöl függetlenül imádom ezt az autót.
Köszönöm a jótanácsot,tapasztalatott, mindenkinek.
Sajnos nálunk is ilyen. Nem tudom úgy tekergetni a fűtés tekerőit, hogy kabátban is elviselhető hőfok mellett ne legyenek párásak az ablakok. Beülünk négyen, és szinte azonnal párásodni kezd. Az oldalablakok külön tragikusak, nagyon gyenge az odamenő légáram, szinte semmi. Így aztán a tükörben sem látni semmit. Azt hittem, hogy csak azért van ez, mert nem akart melegedni a hűtővíz. Termosztátot cseréltettem, a víz most már fel tud melegdi, de a jelenség megmaradt.
Én lehúznám a helyedben a klímakopresszorról az elektromos csatlakozót. Ez a lefagyásos dolog eléggé gáz, inkább nem járatnám egyáltalán a kompresszort, amíg nem jutok el szakihoz vele.
Persze jó dolog, de a jó része a klímának köszönhető, viszont elveszi annak a lehetőségét, hogy simán csak meleg levegőt fújasson az ember a szélvédő alatt az utastérbe. Akinek egy csöppnyi értelem is van a fejében, az jellemzően tudja, hogy párátlani könnyebb klímával és akkor el tudná a másik irányba is forgatni azt a kart. Nekem ez inkább szájbarágós ez a funkció - talán emiatt is szüntették meg a facelifttől kezdve.
Ez amerikai autó sajátosság.nagyon jó elgondolás.esős időben pillanatok alatt leszáritja az ablakokat.
Egyszer 14 fokban 5 en utaztunk az autóban szakadó esőben bedöglött a mágneskapcsolója a klimának,és ne tudd meg milyen párás volt az összes ablak.kész rémálom szakadó esőben 130al lehúzott ablakkal menni.
Akkor tanultam meg értékelni ezt a dolgot.
Têlen is ha túlfütöttem a kabint,leálitotta a fütést,leszáritotta a párát,és fütött tovább.
Szerintem abszolut biztonságot növelő extra.
Egyébként ez szerintem egy kifejezetten idióta rendszer így ráerőszakolva az emberekre a klímát párátlanításhoz. Azt én is megfigyeltem, hogy például oldalirányban elég gyenge a párátlanító nyilás hatásfoka - tehát ha az ember párátlanítani kényszerűl, akkor előnyösebb a szélvédő felé fűteni, vagy leolvasztani a deret stb..
Az már más kérdés, hogy tizenfokokban párás ablakot klímával tényleg pillanatok alatt le lehet párátlanítani. Úgy nézem, hogy a 2006 utáni modellekben már nem automatikus ez a rendszer - hanem az embernek külön van lehetősége a klimakompresszort bekapcsolni az újabb kezelési szerint.
Más állásba,azt nem tudom.Igazság szerint a magasvérnyomásos,nagy fejemmel beülök a verdába és máris párásodik ebben a szép időben a szélvédő.A feleségemnek meg lefagy a lába.Úgy hogy most nem nagyon tudok kisérletezni.
Tehát a lényeg, klimás szakit fogok zaklatni,jó pénzért 2013-ban.:)
A klima működésével kapcsolatban nincs gyakorlati tapasztalatom, mert én csak tavasszal terveztem feltölteni a motorcserém után. Ezért nekem is újdonság, amit Csak John Cartárs írt, de beleolvastam a régebbi PT-k kezelési útmutatójába és ott valóban írják, hogy a szélvédő+láb és tiszta szélvédő állásban akkor is bekapcsolódik a klímakompresszor, ha nem az AC irányba van elfordítva a kapcsolója. Más kérdés, hogy pár fokkal nulla fölött akkor is le kellene szerintem tiltania a kompresszort az elektronikának.
Vajon más állásban is fagyasztja a csöveket? Lehet, hogy csak ezzel a letiltással van gond valamiért..
Elvileg a szárítószűrőnél van egy nyomáskapcsoló, ami alacsony gáznyomásnál ugyancsak letiltja a klímát minden más elektronikát felülbírálva. Ha úgy is megy, akkor tényleg valami kompresszor-gond lehet. A kenéssel kapcsolatban jogos a felvetés - nem tudom, hogy úgy mehet-e hosszú távon, mert az olaj ugye a hűtőközeghez van keverve - bár a kompresszorban nyomás nélkül is sok olaj szokott lenni már csak a lenti elhelyezkedése miatt is. Kérdés, hogy benne jó helyen van-e olyankor az olaj.
Ezt szaki biztos meg tudja mondani, mindenesetre kár még ennyire elszaladni - hátha csak valami egyszerűbb hiba okozza ;)
Én is a klimakompresszorra gyanakszom,mert nyáron nyomja a hideget,(ebből gondolom,hogy van benne gáz)télen meg a meleget.
Az elöző autómnál megtapasztaltam,hogy amikor kevés,ill.kifogyott akkor egyszerűen semmi hideg nem jött be.Ott még valami,magasnyomású csövet is kicseréltek.
Az utastérben lévő konzolok használata rém egyszerű.Azthiszem ezzel nincs gond.
Fűtésre állitva,ventillátor nélkül lassan de biztosan jön be az utastérbe a meleg,csak akkor van gubanc,ha a ventillátort elkezdem használni.
Ha megy a komresszor gáz nélkül, akkor megfog szorulni. Mert a kenést a gázból kapja. Én így tudom.
Én előző télen jöttem rá hogy hidegben letilt a kompresszor, amikor le akartam párátlanítani a szélvédőt és bekapcsoltam nem látszott a párán hogy dolgozna.
Akkor itt a fórumon mondta valaki hogy +3 fok alatt letilt.
Nem lehet, hogy a helytelen használat miatt van a jelenség? Nálam a páramentesítés miatt már a nyillal jelölt ponttól indítja a klímát a rendszer akkor is, ha minden fűtésre van állítva.
Sziasztok, szeretnék tempomatot a Pt-be (2000-es benzin-gázos, manuális), az alábbi szettet találtam a legjobbnak. Esetleg van valakinek tapasztalata ezen a téren?
Ajaj :S.. A klímának plusz pár fokalatt (a PT esetében pontosan nem tudom) le kellene tiltania. Neked pedig olyan, mintha folyamatosan menne a klímád ilyenkor is. Szerintem vagy az van, hogy a klimakompresszorod kuplungja nem enged ki, vagy valami elektromos gubanc miatt valami működésre készteti a klimakompresszort. Milyen légtelenítő kupakra gondolsz? A klímatöltő szelepekre? Azzal tuti, hogy nincs gond, mert akkor a gáz illanna el és nem hűtene a klímád.
Sürgősen keress fel szerintem egy klímás szervizt,mert ha ilyen fagyos időben megy a kompresszorod, akkor az utastér levegő-hőcserélő részén a levegő nedvességtartalma kicsapódik a klímahőcserélőn és a keletkező jég eldugítja a levegőnyílást és kárt okozhat másban is. Ideiglenesen az is megoldás, ha leszivatod a gázt egy klímás szervizzel - jobb helyeken utólag levonják azt a töltés költségéből. Akkor ugyan megy a kompresszor, de úgysem fog hűteni gáz híján..