tegnap vezetés után mikor szálltam ki a kocsiból megjelent a műszerfalon ez a szimbolum. Arra gondolok, hogy az elektromos kormányzárhoz lehet köze, de nem tudom. - mi lehet ez?
lehet e így menni vele, jelenleg vidéken vagyok, szervíz nincs a közelben.
Kiprobáltam, a kormányszervó működik (elektromos), kormányzár működik.
A következő lámakérdés: azt honnan tudom, hogy a következő esedékes szerviz alkalmával miket kellene elvégeztetni (pl. milyen szűrőket kell cseréltetni, miket kell ellenőriztetni)? Nekem nincs olyan szervizkönyvem, amiben ez benne van. Szeretnék a dologra felkészülni, ezért érdekelne. köszi előre is.
van egy eladó balos bi xenon kanyarkövetős E90/E91 fényszóróm, xenon és vezérlőmodul nélkül, JÓÁRASÍTVA: 60e helyett 45e-ért vihető. Nem karcos, nem törött, egy felső füle volt javítva. Mail publikus,vagy tel. 30/2694305
Kérdésem az lenne,ha leveszem az akkumulátor saruját,és feltöltöm az aksit,van e utánna valami tehendő?Nem e kell 0-ázni valamit,vagy stb?Minden úgy fog működni mint előtte,mikor visszateszem rá a sarut?60%-os az aksi töltöttsége.
Mondjuk én hiba nélkül mentem idáig 30ezres cserékkel 200e felett, de az biztosan csak véletlen, és már vár a turbókaszás, meg a hengerhónolásom sem hozza a gyári értéket.
Szia! Lehetséges,de emellett sok más miatt is blokkolja magát (legutóbb a vízkör cirkulációs pumpáját cseréltem egy E60ban,a kályha fűtőtt viszont az utastérbe nem áramlott a meleg levegő)
Ez hülyeség. Ha egyenletesen mész vagy hajtod, akkor is nézi és csökkeni a megtehető km-eket. Persze kíméletesen módban kevésbé. De ekkora távolságnál már változnia kellett volna. A lényeg, mond meg az öregnek ne ezt sasolja mert valami nem jó, de ha jót akar az autónak akkor km számláló szerint 15 ezres futásnál vigye el a gépet olajcserére. A legnagyobb ökörség 30 ezrenként olajat cserélni.
Lenne 1 kérdésem.Lehetséges az,hogy azért nem indul el az állófűtés a távirányítóról,mert tul gyenge az aksi?Ez egy E90 320d 2009-es autó.Köszi előre is a válaszokat.