Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanya1981 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 8334

Szia! Megvan még a paripa, azt hittem Mercivel nyomod. Van távom, de azt hiszem csak vevőegységgel egyben, de utánanézek!

Előzmény: shubby.. (8326)
robitaille82 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 8333

Természetesen én is gyári alkatrészekkel akarom megoldani a problémát. Nekem a szivattyú a gyanus, főleh h mondta a tulaj h már egyszer volt vele probléma, stekker is át van kábelezve, elég kontár megoldásnak tűnik, pedig osztrák szakszervízbe járt csak az autó idáig.

Előzmény: cs!rke (8332)
cs!rke Creative Commons License 2012.12.26 0 0 8332

Nem vagyok híve egy ilyen autónál a kendácsolásnak. Minek bele a Golf szűrője, ha jó az eredeti is? Legalábbis egy hozzászólásban feltételeztük, illetve szintén az egyik hozzászólásban az hangzott el, hogy a tank felől jönnek a buborékok?

Jó lenne élőben is látni az autót, meg a hibajelenségeket, mert ez így zavaros. Sok hibalehetőség van: adagoló, résolajcsövek, szűrő, csövek, üapumpa, stb.

Szakaszolással lenne értelme valahogy szűkíteni, hogy hol a hiba, vagy esetleg a hibák.

Előzmény: robitaille82 (8330)
jagtom Creative Commons License 2012.12.26 0 0 8331
Baromi egyszeru a 8 as csovegre huzol egy 8as cso darabot es erre mar a 10 es siman passzol . http://m.youtube.com/watch?v=rgOUgUm2JpY#/user/execct
vafy ird be audi a 8 fuel pump
Előzmény: robitaille82 (8330)
robitaille82 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 8330

Helo!

 

Köszi az infot, erre a golf 2 szűrőre már gondoltam, csak többen mondták h ne, mert annak a ki és bevezetése nem 10es hanem csak 8as. Holnap megpróbálom a szivattyút hátha levegősen szív, meg utána kiveszem, egyenlőre nme találtam meg a videot, esetleg ha egy linket küldenél megköszönném. Jobb és bal oldali ü.a szintjelzőt kivettem, azok jónak tünnek.

Üdv. Robi

Előzmény: jagtom (8329)
jagtom Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8329

tankbol a szivattyut egy 6 os csavar kiszerelesevel tudod kihuzni ami a szivattyuhaz ajjahoz egy palcaval van erösitve es egy negyed fordittas utan kenyelmesen kifer 

de  elöbb nezd meg a you tube-n  a videot es egyszerre könnyebb lessz

Előzmény: robitaille82 (8303)
jagtom Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8328

Szia olvasom a forumot es latom  te is ezzel a gondal küzdessz en mar   3 eve  teljesen kiismertem a nyolcasom   AKN  AFB tök mindeggy   Vedd ki a gyari  szabvanyu  gazolajszuröt tegyel a helyere egy  2 es golf  egy be, egy ki szüröt   az adagolo ele meg egy gumikezipumpat ez kb 5 ezer  es nem lessz gond . csak annyi hogy a  golf  szüröt   3 havonta csereld mert a szürök peremezese elgyöngül valamiert es  levegöt csipked .ja en meg annyit  megtennek hogy az attemelöszivattyunak  adnek egy  gyujtaspozitivot mivel  ha a szint a tankban fel ala megy  akkor a szivattyu a dieselt a kistartalyba szivja att es onnan taplalkozik igazabol

ez a 2.5 v6 tdit  mar tetötöl talpig kiismertem ha barmi gondod van   mailban elersz ott adok egy tel szamot es szemelyesen is . nem nagykepusegbol mondom de sokszor hivnak  be az audiszervizbe is  hogy segittsek  amikor 2.5 v6 tdi rolvan szo 

Előzmény: robitaille82 (8288)
a64f1 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8327
Sziasztok, 3,0 tdi melegindításnál egy pillanatra megtorpan, de azonnal hajt tovább az önindító és indul a motor. Van valakinek hasonló hibával kapcsolatos tapasztalata?
shubby.. Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8326

Sanya, nincs véletlenül állófűtés távirányítód? elvesztettem:(

Előzmény: sanya1981 (8320)
Daisy S8 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8325

Sziasztok!

 

Először is: Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Olyan probléma kapcsán szeretnék segítséget kérni, hogy 1,5-2e fordulatig csak akadozva akar felpörögni a motor. 4,2 V8 ABZ

Pályán is, csak 160-nál kezd el húzni. Üzemanyagszűrő, levegőszűrő új, injectorok most lettek kitisztítva, gyertyákban is max 5e km van. Diag nem mutat hibát...

Köszi előre is!

bokaA83.7 Creative Commons License 2012.12.25 0 0 8324

köszönöm, neked is

Előzmény: buyer2 (8323)
buyer2 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 8323

BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYT MINDENKINEK! :)

andrass0 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 8322

Kilyukasztgatom az ülést mire idérsz ha ezen múlik :)) illetve azért bevvalhatjuk hogy a Bose szörránd is hallgatható.

Előzmény: sanya1981 (8320)
andrass0 Creative Commons License 2012.12.23 0 0 8321

Készpénzes ára 6.000.000 !! nem emeltem fel csak be akarnak számitani mindenfélét, ezért feljebbraktam egyel a beszámitás miatt. kp ra 6 forintért odaadom,  nem tudodmit ha idén leveszed a nevemről 5,9 ért odaadom.

 

 

Előzmény: sanya1981 (8320)
sanya1981 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 8320

Újfent felemelted? Tegnap majdnem telefonáltam, hátha kitalálunk rá valamit, de ez az ár rossz kiindulási alap): És megfogadtam ha még veszek legközelebb ismét a d3-as szériából, csak B&O-s ajtószervós, ülésszellőztetős lesz-mert belefáradtam az extrák beépítésébe, pláne magamnak...): 

Előzmény: andrass0 (8319)
andrass0 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 8319

Nem tartod ésszerűnek ezt az árat ?:)

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/s8/audi_s8_5.2_v10_quattro_tiptronic-6359678

 

Szerintem nevetséges!

Előzmény: intarzia (8314)
buyer2 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 8318

A legolcsóbb új kb 57-60 ezer ft.

Nekem 20 ért csinálták meg úgy hogy az egész csapágyházat megcsinálták plusz erősebb csapágyházzal és erősebb csapágy is került bele. Ez egy jódarabig el lesz.

Előzmény: guzu36 (8317)
guzu36 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 8317

Igazából újat keresek! De mondták, hogy a csapágyat is ki lehetne cserélni, ha nincs új!

Előzmény: buyer2 (8311)
sanya1981 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8316

 

 

Ilyet keresek... Vagy ezek eladók, egyben esetleg külön is. 

Előzmény: sanya1981 (8315)
sanya1981 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8315

A8 alkatrész kiárusítást tartok mert Nincs helyem, kedvem, időm stb stb

 

Pár kurrensebb dolog:

 

"K"-s legutolsó, már nem romló kessy modul (kulcsnélkülis)

új "J"-s 3.0 tdi hd pumpák

új "F"-es 3.0tdi turbó

3.0 4.2 tdi izzitók 

a8 4e komplett ajtószervó szett

4.2i v8 (4e, d3) gyári gyertyák

elektromos csomagtérmotorok, akár kompletten kábelköteggel, kárpittal, kapcsolóval

grafikus parkradar vezérlők!!!

Navi egység

Navi mozgató mechanika, ennek a JAVÍTÁSA is!

AMI USB-s lejátszási lehetőség MMI 2G-ben!!!

a8 4e futoműalkatrészek, csonkállványok,  első hátsó bölcső, difik, 4.2tdi váltó, ajtók, komplett karosszéria, műanyag csetreszek, hátsó lámpák, xenon trafók, kanyarfény vezérlők

kilincsek, zárak, kormányoszlop, klímavezérlők

4.2i v8 110e km-es BFM benzinmotor kompletten

légszűrőházak

oldalüvegek, hátsó lökös merevítő

4.2 tdi dpf párban

hátsó légrugók, légrugókompresszorok, bal első légrugó, légrugó vezérlők

mindenféle vezérlők stb stb...

 

Eleje kivételével miden, bár kismaszkhoz tudok adni javítható géptetőket, ágyúcsöveket(facelift is), és egy 1 lámpát

 

 

 

 

KERESEK egyenes küllős 9x20"-os felnit 1db-ot, lehet karcos, ütött, kupak nélküli.  

intarzia Creative Commons License 2012.12.21 0 0 8314

nekem sem okozott eddig és ezután sem semmi gondot elindulni bárhová az autóval.

A szintszabályzóra visszatérve. Egy összekötő kar adta meg magát, ahogy előre azt vizionáltam is. Kb.5 perc volt a hibafeltárás aknára állva.

Egyenlőre le lett fixálva (na ez sem volt nagy meló) a magasság vízszintbe, ergo nem állít a szintszabályzó, de megrendeltük az alkatrészt és jan. elején meglesz. Az autó addig is használható, csak terhelésnél nem állít utána (mint ahogy a nem szintszabályzósak sem állítanak).

Szóval újabb A8-ast S8-ast egyenlőre én sem vennék, mert a D3 nem facelift annyira nem jön be, a lambo motoros S8 pedig olyan árban van/értéket képvisel, amit én nem tartok ésszerűnek autóba rakni, azaz bukni, mert akárhonnan is nézzük, a hétköznapi ember autóba "fektetett" pénze az biza nagyrészben bukó. Aki ezt nem fogadja el az nincs tisztában a dolgokkal vagy nepper :-)

 

Előzmény: a8lang (8313)
a8lang Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8313
Miért, milyen bajok vannnak(voltak) a te a8-addal?
Èn el mernék bárhová indulni az enyémmel.
Előzmény: János55 (8312)
János55 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8312

Nem tudok a kérdésedre válaszolni sajnos, mert csak használok egy A8 2003-ast szerelni nem tudom. DE ISTENEMRE KOMOLYAN MONDOM, HOGY MÁR NEM MEREK 100 KM-RE SEM ELMENNI ANÉLKÜL, HOGY A FRÁSZ KERÜLGESSEN, HOGY ODA -VAGY VISSZAÉREK-E?

EGYSZERŰEN VISSZASÍROM A ZSIGULIS IDŐMET, MERT AKKOR EGYSZERŰ GÉPÉSZMÉRNÖK LÉTEMRE NÉMETORSZÁGBAN A PARKOLÓBAN VÁLTÓT CSERÉLTEM RAJTA.

OTT KELL TARTANOM, HA A-BÓL B-BE BIZTOSAN EL AKAROK JUTNI AKKOR LE KELL SZ..NI EZT A FAJTA KÉNYELMET, DE LEGYEN LUXUS AMIT EZEK AZ AUTÓNAK NEVEZETT PROBLÉMAHALMAZOK JELENTENEK!

bocs, ha off voltam!

Előzmény: intarzia (8307)
buyer2 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8311

Nekem van egy tartalékom.

De most miért is kell másik ház? Abba lesz kicserélve a csapágy?

Előzmény: guzu36 (8310)
guzu36 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 8310

Urak! Tanácsra lenne szükségem! az autó A8 4,2 96' évj. A viszkot tartó házban zörög a csapágy! Cserélném a tartóházat egyben de ajánlottak csak csapágy cserét is! Ha valakinek van ilyen tartóház eladó kérem jelezze! Ha más ötlete van ne tartsa magában senki! Segítség!

#1. Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8309

Ezért van még mindig meg a d2 S8-am. Amennyi pénzt adnak érte annyiért nem érdemes eladni, inkább marad és élvezem a komfortját. Általában azok a példányok vannak jelen a piacon amire rákölteni kellene annyit amennyi az eladási ára és ez elriaszt mindenkit. Barátkoztam a gondolattal, hogy fiatalítok de nekem sem ér meg most 4-5 millát a különbség, annyival nem jobb. 

Előzmény: andrass0 (8290)
ronin s8 Creative Commons License 2012.12.19 0 0 8308

Nem értek hozz, de ez az amatőr hiba a Citroenekkel fordult elő vagy 30 évig.... ;-)

Előzmény: intarzia (8307)
intarzia Creative Commons License 2012.12.18 0 0 8307

Sziasztok,

érdekes "balesetem" történt most este.

Utcánkba kanyarodva egyik pillanatról a másikra olyan lett az autó hátulja, mintha zéró csillapítása lenne, pattogott a legkisebb egyenetlenségen is, mint egy régi guminélküli szekér.

Azt tudni kell, hogy szintszabályzós a lelkem. Hazaértem, leálltam a garázsba és megnéztem a szervóolajszintet, megfelelő. Az autó hátulja pedig max. magasságig megemelve, mintha nagyobb rugó lenne benne.

Mivel nem ismerem a szintszabályzó működését, így rádugtam a vagcom-ot, de semmi. Aztán okoskodás a szerelő barátommal és abban maradtunk, hogy valszeg mechanikus a vízszintezője és az akadhatott ki vagy ment tönkre, ezáltal valszeg nyit valami szelepet a szervószivattyú által nyomott olajnak és túl emeli a hátulját.

Esetleg van valakinek ilyennel bármi tapasztalata, vagy ismeri a pontos működését?

Audi A8 1999. novemberi 4.2 Q, 310Le lang, szintszabályzós.

Holnap megnézzük aknán is, talán (biztosan) többet fpgunk tudni.

Üdv

Donibcsi Creative Commons License 2012.12.18 0 0 8306

Szombaton, vagy vasárnap kereslek.

Előzmény: andrass0 (8305)
andrass0 Creative Commons License 2012.12.18 0 0 8305

igaz az Érd, hivj fel majd , megnézhetjük egymás talicskáját.

Előzmény: Donibcsi (8304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!