Természetesen én is gyári alkatrészekkel akarom megoldani a problémát. Nekem a szivattyú a gyanus, főleh h mondta a tulaj h már egyszer volt vele probléma, stekker is át van kábelezve, elég kontár megoldásnak tűnik, pedig osztrák szakszervízbe járt csak az autó idáig.
Nem vagyok híve egy ilyen autónál a kendácsolásnak. Minek bele a Golf szűrője, ha jó az eredeti is? Legalábbis egy hozzászólásban feltételeztük, illetve szintén az egyik hozzászólásban az hangzott el, hogy a tank felől jönnek a buborékok?
Jó lenne élőben is látni az autót, meg a hibajelenségeket, mert ez így zavaros. Sok hibalehetőség van: adagoló, résolajcsövek, szűrő, csövek, üapumpa, stb.
Szakaszolással lenne értelme valahogy szűkíteni, hogy hol a hiba, vagy esetleg a hibák.
Baromi egyszeru a 8 as csovegre huzol egy 8as cso darabot es erre mar a 10 es siman passzol . http://m.youtube.com/watch?v=rgOUgUm2JpY#/user/execct
vafy ird be audi a 8 fuel pump
Köszi az infot, erre a golf 2 szűrőre már gondoltam, csak többen mondták h ne, mert annak a ki és bevezetése nem 10es hanem csak 8as. Holnap megpróbálom a szivattyút hátha levegősen szív, meg utána kiveszem, egyenlőre nme találtam meg a videot, esetleg ha egy linket küldenél megköszönném. Jobb és bal oldali ü.a szintjelzőt kivettem, azok jónak tünnek.
tankbol a szivattyut egy 6 os csavar kiszerelesevel tudod kihuzni ami a szivattyuhaz ajjahoz egy palcaval van erösitve es egy negyed fordittas utan kenyelmesen kifer
de elöbb nezd meg a you tube-n a videot es egyszerre könnyebb lessz
Szia olvasom a forumot es latom te is ezzel a gondal küzdessz en mar 3 eve teljesen kiismertem a nyolcasom AKN AFB tök mindeggy Vedd ki a gyari szabvanyu gazolajszuröt tegyel a helyere egy 2 es golf egy be, egy ki szüröt az adagolo ele meg egy gumikezipumpat ez kb 5 ezer es nem lessz gond . csak annyi hogy a golf szüröt 3 havonta csereld mert a szürök peremezese elgyöngül valamiert es levegöt csipked .ja en meg annyit megtennek hogy az attemelöszivattyunak adnek egy gyujtaspozitivot mivel ha a szint a tankban fel ala megy akkor a szivattyu a dieselt a kistartalyba szivja att es onnan taplalkozik igazabol
ez a 2.5 v6 tdit mar tetötöl talpig kiismertem ha barmi gondod van mailban elersz ott adok egy tel szamot es szemelyesen is . nem nagykepusegbol mondom de sokszor hivnak be az audiszervizbe is hogy segittsek amikor 2.5 v6 tdi rolvan szo
Sziasztok, 3,0 tdi melegindításnál egy pillanatra megtorpan, de azonnal hajt tovább az önindító és indul a motor. Van valakinek hasonló hibával kapcsolatos tapasztalata?
Olyan probléma kapcsán szeretnék segítséget kérni, hogy 1,5-2e fordulatig csak akadozva akar felpörögni a motor. 4,2 V8 ABZ
Pályán is, csak 160-nál kezd el húzni. Üzemanyagszűrő, levegőszűrő új, injectorok most lettek kitisztítva, gyertyákban is max 5e km van. Diag nem mutat hibát...
Készpénzes ára 6.000.000 !! nem emeltem fel csak be akarnak számitani mindenfélét, ezért feljebbraktam egyel a beszámitás miatt. kp ra 6 forintért odaadom, nem tudodmit ha idén leveszed a nevemről 5,9 ért odaadom.
Újfent felemelted? Tegnap majdnem telefonáltam, hátha kitalálunk rá valamit, de ez az ár rossz kiindulási alap): És megfogadtam ha még veszek legközelebb ismét a d3-as szériából, csak B&O-s ajtószervós, ülésszellőztetős lesz-mert belefáradtam az extrák beépítésébe, pláne magamnak...):
Nekem 20 ért csinálták meg úgy hogy az egész csapágyházat megcsinálták plusz erősebb csapágyházzal és erősebb csapágy is került bele. Ez egy jódarabig el lesz.
nekem sem okozott eddig és ezután sem semmi gondot elindulni bárhová az autóval.
A szintszabályzóra visszatérve. Egy összekötő kar adta meg magát, ahogy előre azt vizionáltam is. Kb.5 perc volt a hibafeltárás aknára állva.
Egyenlőre le lett fixálva (na ez sem volt nagy meló) a magasság vízszintbe, ergo nem állít a szintszabályzó, de megrendeltük az alkatrészt és jan. elején meglesz. Az autó addig is használható, csak terhelésnél nem állít utána (mint ahogy a nem szintszabályzósak sem állítanak).
Szóval újabb A8-ast S8-ast egyenlőre én sem vennék, mert a D3 nem facelift annyira nem jön be, a lambo motoros S8 pedig olyan árban van/értéket képvisel, amit én nem tartok ésszerűnek autóba rakni, azaz bukni, mert akárhonnan is nézzük, a hétköznapi ember autóba "fektetett" pénze az biza nagyrészben bukó. Aki ezt nem fogadja el az nincs tisztában a dolgokkal vagy nepper :-)
Nem tudok a kérdésedre válaszolni sajnos, mert csak használok egy A8 2003-ast szerelni nem tudom. DE ISTENEMRE KOMOLYAN MONDOM, HOGY MÁR NEM MEREK 100 KM-RE SEM ELMENNI ANÉLKÜL, HOGY A FRÁSZ KERÜLGESSEN, HOGY ODA -VAGY VISSZAÉREK-E?
EGYSZERŰEN VISSZASÍROM A ZSIGULIS IDŐMET, MERT AKKOR EGYSZERŰ GÉPÉSZMÉRNÖK LÉTEMRE NÉMETORSZÁGBAN A PARKOLÓBAN VÁLTÓT CSERÉLTEM RAJTA.
OTT KELL TARTANOM, HA A-BÓL B-BE BIZTOSAN EL AKAROK JUTNI AKKOR LE KELL SZ..NI EZT A FAJTA KÉNYELMET, DE LEGYEN LUXUS AMIT EZEK AZ AUTÓNAK NEVEZETT PROBLÉMAHALMAZOK JELENTENEK!
Urak! Tanácsra lenne szükségem! az autó A8 4,2 96' évj. A viszkot tartó házban zörög a csapágy! Cserélném a tartóházat egyben de ajánlottak csak csapágy cserét is! Ha valakinek van ilyen tartóház eladó kérem jelezze! Ha más ötlete van ne tartsa magában senki! Segítség!
Ezért van még mindig meg a d2 S8-am. Amennyi pénzt adnak érte annyiért nem érdemes eladni, inkább marad és élvezem a komfortját. Általában azok a példányok vannak jelen a piacon amire rákölteni kellene annyit amennyi az eladási ára és ez elriaszt mindenkit. Barátkoztam a gondolattal, hogy fiatalítok de nekem sem ér meg most 4-5 millát a különbség, annyival nem jobb.
Utcánkba kanyarodva egyik pillanatról a másikra olyan lett az autó hátulja, mintha zéró csillapítása lenne, pattogott a legkisebb egyenetlenségen is, mint egy régi guminélküli szekér.
Azt tudni kell, hogy szintszabályzós a lelkem. Hazaértem, leálltam a garázsba és megnéztem a szervóolajszintet, megfelelő. Az autó hátulja pedig max. magasságig megemelve, mintha nagyobb rugó lenne benne.
Mivel nem ismerem a szintszabályzó működését, így rádugtam a vagcom-ot, de semmi. Aztán okoskodás a szerelő barátommal és abban maradtunk, hogy valszeg mechanikus a vízszintezője és az akadhatott ki vagy ment tönkre, ezáltal valszeg nyit valami szelepet a szervószivattyú által nyomott olajnak és túl emeli a hátulját.
Esetleg van valakinek ilyennel bármi tapasztalata, vagy ismeri a pontos működését?
Audi A8 1999. novemberi 4.2 Q, 310Le lang, szintszabályzós.
Holnap megnézzük aknán is, talán (biztosan) többet fpgunk tudni.