hát igen :) de igyis fényévekre van attol amikor CZ blokkdarabot csavarozol szétfurkált mustang blokkba :D az kemény, eltudom képzelni milyen pontossan fut a tengely :D
Csak a blokk van nálam, félig szétszedve, de van hozzá olyan használati-szerelési útmutató, amelyet az új motorhoz adtak annó, nem kópia, eredeti.Van még a neten alkatrészkatalógus és robbantott ábra, ezzel már el leszek kényelmesen.Mellesleg, nem nagyon különbözik alapokban pl. egy NSU Consul 350-től (350 ccm, 4T, OHV), amelyet diákkoromban használtam pár évig, ezenkívül volt vagy 20 angol, német és olasz hasonló motor, az építési elv ugyanaz.
Ha bármire kíváncsi vagy, elmondom, vagy megnézheted, ha akarod.
Egyelőre egy berugókar hiányzik, ha csinálok állványt a blokknak, akkor is valahogy meg kellene forgatnom az indításhoz, de a berugókar elveszett valahol korábban.
Gyári blokkba, ezt elfelejtettem mondani. Volt egy leírás egy jó kásás képpel az egyik csehszlovák újságban, mivel nem tudok se csehül, se szlovákul, nem tudom, mi áll benne pontosan.
Ha már itt vagyunk, egy kis cikkel bővítettem a honlapot
Ezt a blokkot nem ismerem, a váz úgy látom vágott és duplásított, felül is merevített.A henger vélhetően Mustang, de mi lehet az az egy tengelyen lévő berugó/váltó?Meg a külön dekni a kuplungnak?Ősrégi Simsonokon voltak ilyen hosszú blokkok, de arra sem nagyon hasonlít...
A porlasztó és szívócső központi akadálytalan elhelyezése és a merevség miatt (elsősorban) én is csináltam egy vázat az eredeti alapokra, nagyon jól viselkedett.
Ahogy mondtam laikus vagyok ugyhogy csak ilyen laikus tanacsot adok,, kiprobalnam mit szol a csingcsung pitbike gyujtoelektronikajahoz. http://pitsterpro.hu/spd/unas_393461/CDI_gyujtas_doboz és ehhez eredeti jeladot ugy mukodnie kellee szerintem..
Ennyire nem látok bele, csak laikus vagyok,a motor tullvan a masodik ezren mentem vele 100korul is egyhuzomban mentem vele eroltetett utazo sebesseggel is melegben is hidegben is. Eddig minden OK
A multiméter egyen-, vagy egyenirányított váltófeszültséget, annak is az effektív értékét méri. Időben változó jelalak (ilyen az inmpulzus sorozat is) amplitúdóját, azaz csúcsfeszültségét csak oszcilloszkóppal tudod mérni.
Egy impulzus sorozat átlagfeszültsége (amit a multiméter mutat) a kitöltési tényezőtől és a csúcsfeszültségtől függ. A jeladó esetében ha mondjuk 10% a kitöltési tényező (szerintem annyi sincs) és 0,5V az átlagfesz, akkor a csúcsfesz 5V! Az impulzustechnika ravasz dolog, én is kétszer szigorlatoztam belőle :D
Amúgy, ha a te jeladód is olyasmire képes, mint az enyém (ellenállás, feszültség), akkor továbbra is tanácstalan vagyok, feltételezve persze, hogy egy igazi Jenco nem csal, és tényleg túl vagy a második ezer kilométeren ezzel a gyújtással :))
Akkor meglett szerintem a probléma oka :) figyelmedbe ajánlom a 16318 hozzászóllást, babetta gyujto elektronikák bekotéseit kerestem neten, hát találtam tobb kulombozo tirisztorral de lényeg a lényeg mindegyik adatai azt mondták hogy a Ugt azaz a nyito feszultség nem haladhatja meg a 1,5V ot,, és ha a jeladod már berugo karra 3V ot ad az nem jó :)