Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 2012.12.14 0 0 16361

Mennyibe jönne ki egy ilyen blokk?

Előzmény: jenco01 (16358)
1Tamás Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16360

Jók ezek a cikkek. Bonts egy sört!

Előzmény: TyerCorp01 (16348)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16359

Nem is értem, miért nincs folytatása a képsorozatnak... :D

Előzmény: jenco01 (16356)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16358

Előzmény: jenco01 (16357)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16357

Előzmény: jenco01 (16356)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16356

hát igen :) de igyis fényévekre van attol amikor CZ blokkdarabot csavarozol szétfurkált mustang blokkba :D az kemény, eltudom képzelni milyen pontossan fut a tengely :D

Előzmény: TyerCorp01 (16355)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16355

Ez pont úgy néz ki, mint egy otthoni farigcsálás homokba leöntve. :)))

Előzmény: jenco01 (16354)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16354

Kulon erre a célra volt legyártva a blokk nem otthoni  farigcsállás,

Előzmény: TyerCorp01 (16353)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 16353

Ez egy másik, nem az amiről legutóbb beszéltünk Jawasakival.

Elvileg ugyanez képekben.

http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-ctyrstupnova-prevodovka-ctyrkvalt-nove-vyrobeny.html

 

És egy 5 sebességes változat.

http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-petistupnova-prevodovka-petikvalt.html

Előzmény: garázsharcos (16350)
garázsharcos Creative Commons License 2012.12.12 0 0 16352

Csak a blokk van nálam, félig szétszedve, de van hozzá olyan használati-szerelési útmutató, amelyet az új motorhoz adtak annó, nem kópia, eredeti.Van még a neten alkatrészkatalógus és robbantott ábra, ezzel már el leszek kényelmesen.Mellesleg, nem nagyon különbözik alapokban pl. egy NSU Consul 350-től (350 ccm, 4T, OHV), amelyet diákkoromban használtam pár évig, ezenkívül volt vagy 20 angol, német és olasz hasonló motor, az építési elv ugyanaz.

Ha bármire kíváncsi vagy, elmondom, vagy megnézheted, ha akarod.

Egyelőre egy berugókar hiányzik, ha csinálok állványt a blokknak, akkor is valahogy meg kellene forgatnom az indításhoz, de a berugókar elveszett valahol korábban.

Bocs az off miatt a többiektől.

 

üdv.: R

Előzmény: TyerCorp01 (16348)
garázsharcos Creative Commons License 2012.12.12 0 0 16351

Köszönöm az infót, át is megyek oda.Mivel már rengeteg témára van Index fórum, rákereshettem volna magam is, de köszi azért.

 

üdv.: R

Előzmény: kramoto (16349)
garázsharcos Creative Commons License 2012.12.12 0 0 16350

Ja igen, korábban már olvastam erről, talán éppen tőled, itt a fórumon.Viszont képet még nem láttam róla soha, azért volt ismeretlen.

Mindenesetre a váltó biztosan bírja a strapát, más adatot nem tudok a gépről.

 

üdv.: R

Előzmény: TyerCorp01 (16347)
kramoto Creative Commons License 2012.12.12 0 0 16349

Szia,

 

(Elnézést a többiektől)

 

Nézz be ide, http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9092826

sok infót találsz a Junak talpraállításához.

 

Üdv,

 

Előzmény: garázsharcos (16344)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16348

Gyári blokkba, ezt elfelejtettem mondani. Volt egy leírás egy jó kásás képpel az egyik csehszlovák újságban, mivel nem tudok se csehül, se szlovákul, nem tudom, mi áll benne pontosan.

 

Ha már itt vagyunk, egy kis cikkel bővítettem a honlapot

http://jawamustang.ucoz.hu/index/jawa_20/0-36

 

Ezittenareklámhelye.

Rudolf! Sok sikert a Junakhoz, hírhedt motor, kíváncsi lennék egyszer egy olyanra. Kívül-belül. :) 

Előzmény: TyerCorp01 (16347)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16347

A blokk sok képen megtalálható, négysebességes, elvileg cz 175 váltó befaragva.

Előzmény: garázsharcos (16346)
garázsharcos Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16346

Ezt a blokkot nem ismerem, a váz úgy látom vágott és duplásított, felül is merevített.A henger vélhetően Mustang, de mi lehet az az egy tengelyen lévő berugó/váltó?Meg a külön dekni a kuplungnak?Ősrégi Simsonokon voltak ilyen hosszú blokkok, de arra sem nagyon hasonlít...

A porlasztó és szívócső központi akadálytalan elhelyezése és a merevség miatt (elsősorban) én is csináltam egy vázat az eredeti alapokra, nagyon jól viselkedett.

Érdekes gép, az biztos.

 

üdv.: R

Előzmény: 53zsiga (16345)
53zsiga Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16345

Nekem ő a kedvencem!Gondolom ez a Jawasakinak is OK.

garázsharcos Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16344

Mindenfélét csinálnak az emberek, ez azt jelenti, hogy a Mustang egy univerzális motor.A képeket nemrég  találtam.

Nem voltam itt egy ideig, családi gondok miatt (hirtelen haláleset), de most újra benéztem ide.

Közben, fűtés mellett egy (OFF márka) Junak M10 állagmegőrzési munkáit csináltam, tavaszra be kellene indítani, 16 év után.

Ja, a Mustang kép a Jawamania.cz  oldalról való...

 

üdv.: R

Előzmény: TyerCorp01 (16342)
53zsiga Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16343

Szénaszállítón a Lovacska, hátul 4" kerékkel.

Előzmény: TyerCorp01 (16342)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16342


Háhhááá! :)))

jenco01 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16341
Ahogy mondtam laikus vagyok ugyhogy csak ilyen laikus tanacsot adok,, kiprobalnam mit szol a csingcsung pitbike gyujtoelektronikajahoz. http://pitsterpro.hu/spd/unas_393461/CDI_gyujtas_doboz és ehhez eredeti jeladot ugy mukodnie kellee szerintem..
Előzmény: Jawasaki (16339)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16340
Ennyire nem látok bele, csak laikus vagyok,a motor tullvan a masodik ezren mentem vele 100korul is egyhuzomban mentem vele eroltetett utazo sebesseggel is melegben is hidegben is. Eddig minden OK
Előzmény: Jawasaki (16339)
Jawasaki Creative Commons License 2012.12.11 0 0 16339

A multiméter egyen-, vagy egyenirányított váltófeszültséget, annak is az effektív értékét méri. Időben változó jelalak (ilyen az inmpulzus sorozat is) amplitúdóját, azaz csúcsfeszültségét csak oszcilloszkóppal tudod mérni.

Egy impulzus sorozat átlagfeszültsége (amit a multiméter mutat) a kitöltési tényezőtől és a csúcsfeszültségtől függ. A jeladó esetében ha mondjuk 10% a kitöltési tényező (szerintem annyi sincs) és 0,5V az átlagfesz, akkor a csúcsfesz 5V! Az impulzustechnika ravasz dolog, én is kétszer szigorlatoztam belőle :D

Amúgy, ha a te jeladód is olyasmire képes, mint az enyém (ellenállás, feszültség), akkor továbbra is tanácstalan vagyok, feltételezve persze, hogy egy igazi Jenco nem csal, és tényleg túl vagy a második ezer kilométeren ezzel a gyújtással :))

Előzmény: jenco01 (16338)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 16338

Nos akkor karácsonyra megleptem magamat egy multiméterrel,

VAPE S01 ellenállása 194 Ohm, gyertya nélkul gyengén megrúgva 0,3V erossen megrúgva max 0,5V feszultséget ad,

Előzmény: Jawasaki (16331)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 16337

Perselyt nézd meg.

Előzmény: Jawa Mustang Golden Sport (16336)
Jawa Mustang Golden Sport Creative Commons License 2012.12.10 0 0 16336

Ha elsőfékkel befékezek , (műhelyben a betonon) mozgatom és kileng a teleszkóp . Volt ma nagy "jégmotorozás" a hó ünnepléseként :D

Előzmény: TyerCorp01 (16335)
TyerCorp01 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 16335

Lötyögniiii???
Nem. :)
Romet, Komár, Riga méretben egyezik, hosszban nem tudom. 

Előzmény: Jawa Mustang Golden Sport (16334)
Jawa Mustang Golden Sport Creative Commons License 2012.12.10 0 0 16334

Babetta első teleszkóprugót lehet mustangba rakni ? Elkezdett lötyögni :(

53zsiga Creative Commons License 2012.12.09 0 0 16333

Akkor a gyujtó fesz 1,5v és a tirisztorra max.200v mehet.

Előzmény: jenco01 (16332)
jenco01 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 16332

Akkor meglett szerintem a probléma oka :)  figyelmedbe ajánlom a 16318 hozzászóllást, babetta gyujto elektronikák bekotéseit kerestem neten, hát találtam tobb kulombozo tirisztorral de lényeg a lényeg mindegyik adatai azt mondták hogy a Ugt azaz a nyito feszultség nem haladhatja meg a 1,5V ot,, és ha a jeladod már berugo karra 3V ot ad az nem jó :)

Előzmény: Jawasaki (16331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!