Ezt nagyon ügyesen bemásoltad ide... És? Hogy jön ez ide?
A delikven kapott egy sms-t, hogy aktiváltak egy szolgáltatást, ami egy automatikus szolgáltatás, ami havidíjmentes, de forgalmi díjas, és tájékoztatták milyen forgalmi egységekért mennyit kell fizetnie.
Na ha a tisztelt ügyfél agyoniskolázott, és nincs annyi esze hogylemondja ezt, valamint "azt hiszi hogy wifin netezik" de közben mégsem, ez nem passzol az álltalad bemásol kategóriák egyikébe sem.
Btk. 318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.
(2)A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, ha a csalás kisebb kárt okoz, vagy a szabálysértési értékhatárt meg nem haladó kárt okozó csalást
a) bűnszövetségben,
b) közveszély színhelyén,
c) üzletszerűen
követik el.
318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.
(2)982 A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, ha a csalás kisebb kárt okoz, vagy a szabálysértési értékhatárt meg nem haladó kárt okozó csalást
318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.
(2)982 A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, ha a csalás kisebb kárt okoz, vagy a szabálysértési értékhatárt meg nem haladó kárt okozó csalást
lemondtam a telenor klikk internetes szolgáltatást a telenornál... rá egy-két nappal kapok egy sms-t, hogy mostantól mobil online starttal netezhetek tovább ennyiért és ennyiért. (ki a faszom kérte az online start csomagot?)
a következő történt: bekapcsolom a telón a wifit, elkezdek netezni itthon abban a tudatban, hogy "wifizek". egyszercsak jön az sms a telóra, hogy fogyóban a pénz a kártyán. mondom magamban, tessék? telefon a telenorhoz, hogy vajon mi történt...azt mondja szegény csaj nekem, hogy valamit be kellett volna állítanom, hogy a wifimet használja a telóm, ne ezt a csomagot, amit nem tudom ki a retkes kurva anyjuk kért...GUSZTUSTALAN LEHÚZÓS PATKÁNY BANDA VAGYTOK TELENOR! HÉTFŐN AZ EGÉSZ CSALÁD SZOLGÁLTATÓT VÁLT... ILYEN ALJAS HÚZÁSOKAT MEG A JÓ ..... ÉDES ANYÁTOKKAL JÁTSZATOK EL MÁSKOR!
A hölgytől aki felvette a telefont, ez úton szeretnék elnézést kérni a hangnemért, de annyira fel..szták az agyamat, hogy az hihetetlen.
Gyerek megnyitja suli után a facebookot, abban a hitben, hogy wifizik és lehúzzák róla még a gatyáját is. Szánalmasak vagytok...
ÉS AMIT EZZEL, ÉS AZ EHHEZ HASONLÓ RENDKÍVÜL ALJAS "KISBETŰS" HÚZÁSAITOKKAL ELVESZTEK AZ EMBEREKTŐL, AZT KÖLTSÉTEK GYÓGYSZERRE!
Mármint úgy érted, hogy a telefon belső call loggerében? Ez is egy jó módszer, csak nem nulláról indult a számláló, amikor elkezdtem használni a jelenlegi előfizetésemet. A kezdeti állást pedig nem nulláztam, és fogalmam sincs, hogy mennyi volt előtte. De ezentúl ezt a módszert fogom alkalmazni, és akkor biztosan nem érnek nagy meglepetések.
Mindenesetre, abban még mindig biztos vagyok, hogy az egyenleglekérdzés valami oknál fogva rosszul számol. Addig pedig kíváncsian várom a majdani korrekció végösszegét. :-)
Tapasztalt-e már valaki olyasmit, hogy számlás tarifacsomag esetén a 172-es egyenlekérdezés hibásan működik, aránytalanul kevés összeget jelez ki? Olyan mintha hibásan számlálna a rendszer. Aggódom, hogy majd egy későbbi időpontban, koncentráltan fognak jelentkezni az el nem számolt díjak, és esetleg egyszerre kell majd a ezeket kifizetnem, mondjuk egy váratlan számlakorrekció alkalmával.
Az egyenleglekérdezésnek elvileg éppen az lenne a funkciója, hogy a felhaszálónak ne kelljen papíron nyilván tartania lebeszélt perceket, ha tudni szeretné, hogy aktuálisan hol tart költségben.
Szóval, tudja-e valaki esetleg, hogy mi lehet az anomália oka?
Szia! Olvastam a telenoros fórumrészt és találtam egy érdekes bejegyzésed:
Én androidos telót használok, van rajta egy nagyon jó kis program, meg lehet adni hogy percalapú a számlázás, ne számolja az ingyen hívható számokat, smseket számol, meg adatforgalmat. Minden hónapban összehasonlítom az adatokat a számlával, még nem volt soha eltérés.
Tudom hogy már rég volt de meg tudod mondani melyik volt az az androidos program ami számolt neked minden "díjas" szolgáltatást? Sajnos ma kaptam egy 7ezer Ft-s számlát de a részletes leírásukban nem fogom fel hogy hívhattam és 20asként 34szer 30-as számot...:S Hívásnaplóm nincsen mert január elején raktam újra az androidot.
Várom válaszod a richard.tavaszi@gmail.com címre :)
Nagy bajban vagyok a Telenoros számlacsomagommal :/
2012.12.21én vettem egy LG mobilt egy olyan díjcsomagban amiben egy olyan szerződést írtam alá melyben két évig, szóval múlt hónap 1013.12.21éig fizetnem kell 4000Ft-ot fixen melyhez hozzáíródik a telefonálásaim összege (általában 2000Ft) Örültem hogy lejárt a csomag mire ma kaptam egy 7090Ft-os számlát...
Nem kellett volna ennek automatikusan megszűnnie?? Vagy milyen másik gazdaságos csomagot ajánlanátok amiben bizonyos számú sms-t ingyen küldhetek egy hónapban és mondjuk van havi 100-200MB mobilinternetem az okostelefonom kihasználása miatt is (emailek, OTP okostelefon átutalások..)
A KÉRELMEDET,NAGY VALÓSZÍNŰSÉEGGEL ÚGY BÍRÁLJÁK EL,HOGY SEHOGY. ILLETVE,MINT PL NÁLAM;:FIZESS,AZTÁN MAJD BÍRÁL!!!! HA NEM FIZETSZ,AKKOR PL LETILT,HOGY NE TUDJ "TELJESÍTENI".MAJD PEREL!!!DE MIVEL TE IS BEADSZ EZT-AZT BÍRÓSÁGRA,KICSIT MEGAKASZTOD ŐKET!!! AZTÁN ,HA ELMÉSZ, A TRÁGYALÁSOKKRA(AHOVÁ Ő MÉG KÉPVISELŐT SE KÜLD,MERT HÁT NEKI MINEK IS JELEN LENNI),HA TÁVOLMARADSZ,SZINTE BIZTOS ÉS VALÓSZÍNŰLEG HOGY CSAK VESZTES LEHETSZ!!!AZTÁN JÖN A VÉGREHAJTÁS,UZSORÁSOKAT SOK-SOKK KÖRREL MEGHALADÓ POFÁTLAN-TÖRVÉNYTELEN-ÉSZMEGÁLLÍTÓ-STB KÖVETELÉSSEL,SEMMIRE NEM LEVÉN TEKINTETTEL,HISZ' TE CSAK EGY CSALÓ-BŰNÖZŐ-ROSSZINDULATÚ-TÖBBSZÖRÖS VISSZAESŐ-STB NOTÓRIUS ALAK VAGY!!!STBSTBlablablabla :))) TERMÉSZETESEN,HA NEKED VAN BÁRMILYEN PANASZOD,AKKOR IS SZINTE MINDIG ŐNEKI-K AKAD IGAZA.CSAK ÉS KIZÁRÓLAG TÖKIG KIFIZETETT KÉZPÉNZES,NAGYON-NAGYON ODAFIGYELVE MEGVÁSÁROLT KONSTRUKCIÓKAT SZABAD HASZNÁLNI AKÁRMELYIK PÉNZSZÍVATTYÚS SZOLG-ÁLTATÓTÓL. KEZDŐ TELEFONOSOK-NETEZŐK-LÁNYOK ÉS ASSZONYOK-GYEREKEK ÉS CSALÁDJAIK,KÜLÖNÖSEN VESZÉLYEZTETVE,ETTŐL AZ ÁLLATFAJTÓL!!!! STBlabla
Talán maradhatunk is annyiban,hogy mondjon ki mit akar,ezek a multi-bb cégek inkorrektek,szabadrablók,stb. Tucat éve,hogy pannonos vagyok! Minden hívás-sms-bármi után,duplán-kétszeresen lekönyvelem magamnak a minusz-plusszokat,mégis sokszor eltérés van-volt a cégé és az enyém közt. Na de a legerkölcstelenebb,amikor egy cég az általa elkövetett 80 illetve 100% figyelmeztetési elmaradáskor túlfutott 6 ezer ft-tól oly mértékben nem óhajt eltekinteni,hogy megakadályoz a számod használatában,s ezzel a havi törlesztés lehetőségében,majd pár év alatt kreál mindebből 170000ft-ot!!!!!!!!! De rábasztál telenor,mert tőlem sosem fogsz ebből egy fillért sem látni,s ha polgárháború vagy bármi elégedetlenségi hullám kerekednék,a ti boltjaitokat fogja a sok megnyomorgatott ember szétbaszni (a fejetekről nem beszélve). Csak addig okoskodtok,amíg a hozzátok hasonlóan jellemtelen és bűnszövetségben élő egyébb hivatalok támogatását élvezitek. Legyetek átkozottak,a rengeteg általatok okozott-előidézett szenvedő lélek miatt-okán. LEGYETEK ÁTKOZOTTAK!!!! És majd zabáljátok föl a legközelebbi világégéskor/netán a "végén",azt a hatalmas szarmennyiséget amit felhalmoztatok magatoknak. Biztos megéri.!? MELLESLEG,GASZTRONÓMIAI DESSZERTKÉNT;KINYALHATJÁTOK A FOSTOS PICSÁMAT!!! :)))) És,hogy hogyan kerültem ide pl?;beütöttem,google-ba,hogy "telenor.panasz";s hát annyi szart találtam rólatok,hogy menten elnyelt.Fulladjatok bele.Annyiszor verem rajtatok le mindezt,hogy Ludas Matyi feledésbe merül. ti meg a saját szaratokba.Pfújj!!!!
csak a szerény képességű medvebocs hiszi, hogy van ingyenebéd...persze, hogy nincs semmi ingyen...én pl. nem vettem észre az adatforgalmat azonnal...pár másodperc múlva már megoldódott a probléma...nem is a telenor a hibás... már tudom az új telóm minden csínját-bínját, nem is fordul elő baleset...
tegnap mesélte valaki, hogy volt olyan, aki a nagyondrága(és bonyolultnak tűnő)készüléke megismerése közben lazán százezres cehhet csinált...mert olyan jópofi volt...mindent kipróbált...aztán csodálkozott...
hogyénmilyenhülyevagyok...kaptam egy galaxyt...ismerkedés közben mire rájöttem egy-két finomságra3000.-ről pillanatok alatt leugrott 1500ra...no jó...minden létezőt ami szopja a lóvét kikapcsoltam...de...mondom a gps helymeghatározás...na azt megnézem...azt, hogy hol vagyok, még nem tudom, de pár másodperc múlva közölte, hogy 600.-Ft...ahogy kiírta, jött a következő: 150.-Ft alatt vagyok...
Hmmm Elősnek is kössz szépen a gyors válaszokat, őszintén szólva nagyon nem hittem volna, hogy ilyen gyorsak lesztek a választ illetően ;):D
Megnéztem, ezt az sms beállítást és valóban is van ilyen opció, szóval próba cseresznye alapon korlátozottra álítottam.
Egyébként, pl ha ezt egy laikus nem veszi észre, hogy 1 helyett 3 sms megy el, lévén hülye tahója nem ismeri az sms szabványt, akkor ezt nem kellene valahol közölni? :D
Teszem azt: "kedves ügyfelünk, kérjük, számolja a karaktereket, mert előfordulhat, hogy ön 1 sms-t küld, de sajnos régi a szabvány és a mi rendszerünk a büdös életben nem fogja erről önt tájékoztatni. Ha ellenvetése van ezzel, akkor a sóhivatal illetékes osztályán tehet panaszt."
Tehát az én készülékemben volt a gond, kössz mégegyszer mindenkinek.
Nem te vagy a balfax... Ez a klasszikus ékezetes sms probléma... Ne használj sms írásnál normál jobra dőlő ékezetes karaktereket... Valahol az sms beállításoknál lehet állítani az sms karakterkészletét, ott kellene turkálni...
Mert ékezetes karakter használata esetén Unicode formátumban küldi el az üzenetet úgy pedig csak 70 karakter fér bel egy SMS-be.
Amikor az sms szabványt kitalálták, nem kalkuláltak az országonként eltérő egyedi karakterekkel (mint nálunk pl az ékezetes betűk) és amikor erre szükség lett, utólag integrálták bele a már meglévő rendszerbe, ennek eredményeképpen az ékezetes betűk 2-3 karakter helyet is foglalnak, de te ebből nem érzékelsz semmit, csak azt, hogy több sms-ben küldi el.
Xal az sms beállításokál a karaktertámogatást változtatsd GSMabc-re, vagy csökkentett-re... Vagy valami hasonlóra :)
Ha hosszú az SMS, akkor technikailag két három SMS küldése történik, csak a fogadó telefon szoftvere újra összerakja őket. De számlázásilag többnek számít, hiába látszik egynek.
Mielőtt vádaskodnék azért az ártatlanság figyelembe vételével szeretnék kérdezni tőletek.
Adott ugyebár egy Telenoros praktikum SIM kártya, hozzá tartozóan egy Nokia 1680 classic (nem nevet :D) csodagép. Mostanában elég gyakran szokott történni olyan dolog, hogy ha sms-t küldök valakinek (másik hálózatba, belföldre), akkor nem 1sms árát vonják le az egyenlegből, hanem ennek egészszámú többszörösét, pl. 2 vagy 3x-osát. Ezt amúgy az online ügyfélszolgálaton szoktam nézni és az adott egyenleg állást mindig elmentem .pdf-be... biztos, ami biztos, ha netán majd pattognának.
Szóval a kérdésem: létezhet ilyen dolog vagy én vagyok ekkora balf...?
ON én pedig egy másiktól jöttem a telenorhoz vagy pannonhoz 6 éve. Az előző szolgáltatóm , /szép piros matricái vannak a ferrarin /, elfelejtette a kedvezményes időszakot figyelembe venni. És mivel , pont feltöltöttem a telóm egy kissebb összeggel és le is szaladt az első beszélgetés altt , halál bizos voltam hogy rosszul számláztak. Rögtön reklamáltam , a hibát elismerték és jóváírták , de ha nem ilyen kisösszeggel töltöm fel a kártyám ,észre sem veszem a turpisságot. Érdekesség : az ügyintéző hölgy megjegyezte " ezen a napon ez a hiba sokaknál előfordult". Hát köszönöm szépen ,ettől megnyugodtam :-)) És akik nem vették észre ......? Szóval lehetnek hiányosságok mindenhol , de ott akkor azoknál nagyot csalódtam . A pannonnál eddig még hasonló negatívat nem tapasztaltam , sőt , jók a tapasztalataim. OFF
Gondoltam kifejtem az ügyfélszolgálatnak a problámámat.
Be is jelentkeztem, /még működik a pannonos regisztráció/.
Elbarangolok a megadott helyre, rögvest írnám is apanasz/kérelem levelet.
Erre ez az üzenet fogad:
Ön nem rendelkezik az Ügyfélkapcsolati űrlapok használatához szükséges jogosultsággal vagy nincs elérhető űrlap. További információért kérjük, keresse fel kapcsolattartóját.
Otthagyva a pannont utolsó számlám rész számla lett, 5 nap 0 beszélgetési idővel. Ez így is van a számlán.
De a számlázott összeg egy teljes hónapra szól. Valamivel több mint 2.300ft. ha ebből részszámlát számolunk, legyen jó indulattal 400ft. Nem az 1.900ft többleten húztam fel magam, hanem azon, hogy mért fizessek azért a szolgáltatásért, amit nem is vettem igénybe.
Azt mondták írjak az elektronikus ügyfélszolgálatnak, és majd elbírálják, hogy egész vagy rész számlát fizessek e / csak kíváncsiságképp, ugyan mi alapján bírálják el/.
Egyáltalán érdemes írni? És itt a kérdés, járt már így valaki? És hogy bírálták el a kérelmét?