Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2012.11.29 0 0 2090

Nagyrészt emissziós hatása van.

Előzmény: PePe-VFR (2089)
PePe-VFR Creative Commons License 2012.11.29 0 0 2089

:)

Én arra gondoltam, hogy ha kiiktatom, akkor a füstgáz - ami nem túl tiszta - nem tud visszajutni az égéstérbe. Ergo ez jobb a motornak. De lehet hogy tévedek?

Milyen pozitív hatásai vannak az EGR szelepenek?

 

u.i.: tényleg kiírta a hibakódot. majd visszadugtam a vákumcsövet és a 3. indítás után már el is tűnt a hibakód.

Előzmény: cs!rke (2083)
zirigy Creative Commons License 2012.11.29 0 0 2087

sanaxxx Nagyon szépen köszönöm! Amint lesz időm neki is esek!

 

A hibakód nem mindehol van. Példát mondok: a lülső tükörben van szintén izzó, ami bevilágítja a kocsit körbe. Azt is kicseréltem LED-re és ott nincs hibakód. Oda egyszerű, elektronika nélküli LED elég volt.

Viszont a helyzetjelző már más tészta volt, ugyan úgy mint a hátső rendszámtábla megvilágító, oda CANBUS-os LED kellettek. magyarul van magába az izzóba beépítve elektronika , egy csip. Viszont persze lehet venni áttalakítót is a hagyományosokhoz. A CANBUS-os LED egy kis alaplapon van, de simán bele megy a foglalaltba és így nicns hibakód. valamivel drágább, de nem sokal  és megéri szinte mindehova azt rakni, hogy ne adj isten az legyena vége, hogy nem ég :(

Én is olyat akarok rendelni a belső világításba, nehogy problémázzon ha már egyszer szét szedem.

 

Viszont ami a rossz hír, hogy tegnap lefékeztem az autóval és ledöglött :((

Onnandtól be sem gyuladt, úgy kellett hazahúzatni. Úgy néz ki elment a nafta pumpám hátul az ülés alatt :( Ha megütögettük, van hogy elindult, van hogy nem gyújtásra. Remélem csak ez lesz a baaja a fenébe is, szóval a beltéri világítást egyenlőre hanyagolnom kell, mert most első hogy menjen.

Előzmény: sanaxxx (2075)
Szvazy Creative Commons License 2012.11.29 0 0 2086

Rendben, köszönöm a tippet, meg fogom próbálni.

Előzmény: cs!rke (2084)
sanaxxx Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2085

Az biztos hogy az ecu-ból ki kell irni, csak az tudja megcsinálni aki ezzel foglalkozik. Egyébként miért akarod kiirtani, rengeteg hasznos hatása is  van a motorra, nem véletlen súlynak rakták bele.

Előzmény: cs!rke (2083)
cs!rke Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2084

Ennek ellenére keresd meg az ülés alatt a csatlakozót, és húzd szét, esetleg egy kis kontaktspray, aztán vissza. Az ülésben van légzsák, és annak a vezetéke ez.

Előtte tanácsos az akksisarut levenni.

Előzmény: Szvazy (2082)
cs!rke Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2083

Annál az autónál ennyi nem elég. Tény, hogy ezzel nincs kipugázvisszavezetés, de a comp érzékelni fogja, és beírja hibának. Ecuból is ki kell írni, ha jól tudom. Régebbieknél nem kell, elég a vákuumcső ledugózás (pl. az enyémnél).

Egyébként meg érdemes egy lemezzel is 'levakolni' a visszavezetőcsövet, de ez esetben sem kell csodálkozni a hibakódon.

Előzmény: PePe-VFR (2067)
Szvazy Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2082

Szinte csak én vezetem, úgy hogy nem szoktam tologatni az ülést.

A párom kb. 3 havonta vezet.

Előzmény: PassatOwner (2080)
PassatOwner Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2081
Előzmény: Törölt nick (2077)
PassatOwner Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2080

Nekem volt hasonló a Boránál. A az első ülések pozicióját sokat vátoztatod? Nekem ott vot egy hiba.

Előzmény: Szvazy (2079)
Szvazy Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2079

Sziasztok! Lenne egy kérdésem.

Nekem egy 2001-es 1.9 PDTDI Passat kombim van és valamelyik nap, kiírta hogy légzsák hiba és azóta is folyamatosan jelzi.

Semmi előjele nem volt, amikor leállítottam még minden ok volt, majd ráadtam a gyújtást és jött a hiba.

Az autó sosem volt törve, de még csak koccolva sem. Ez teljesen biztos, mert amióta a szalonból ki lett hozva nálam van.

Most kb. 250.000km van benne.

 

Esetleg valaki járt már így?

Mi lehet a probléma?

Szívesen fogadok minden ötletet!

Ghtot Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2078

Köszönöm a válaszokat!

sanaxxx Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2076

Ha már úgyis benne vagyok:)

 

A helyzetjelző világítás izzójának cseréje   Megjegyzés A bal oldali helyzetjelző világítás izzó -M1- és a jobb oldali helyzetjelző világítás izzó -M3- az elektromos hálózat vezérlőegység -J519- beavatkozószervek diagnosztikája funkciójával ellenőrizhető. Kiszerelés: –  A gyújtást és az összes elektromos fogyasztót kikapcsolni és az indítókulcs vagy a gyújtáskapcsoló reteszelését 0 helyzetben (első reteszelési pont) oldani.  

Megjegyzés: A rádiótávirányító indítókulcsát a ki- és beszerelés közben a gépkocsi belső terében elhelyezni, az ajtók zárásának és sz.sz. a„Coming Home / Leaving Home “ funkciók önálló aktiválódásának elkerülése érdekében.   A helyzetjelző világítás izzó kicseréléséhez bizonyos körülmények között megfelelő fényszóróval határos alkatrészeket ki kell szerelni.


 Megjegyzés :  Az ábrákon a helyzetjelző világítás izzócsere látható a jobb oldali fényszórón. t  A bal oldali helyzetjelző világítás izzó -M1- és a jobb oldali helyzetjelző világítás izzó -M3- cseréje hasonló módon történik.    

 

–  A zárókupakot -1- lehúzni.  

 –  Amennyire a vezeték hosszúsága engedi, az izzófoglalatot -1- a helyzetjelző világítás izzóval a reflektorból kihúzni.

–  A helyzetjelző világítás izzót -2- a -nyíl irányába- az izzófoglalatból -1- kihúzni. 

 

Beszerelés:   Megjegyzés: A védősapka beszerelésekor a helyes illeszkedésre ügyelni. Amennyiben a fényszóróba víz jut, az tönkremegy.

-  Az izzó beszerelésekor az üvegbúrát nem szabad megérinteni. Az ujjak zsírnyomokat hagynak az üvegbúrán, amelyek az izzó bekapcsolása után elpárolognak és az üvegbúrát elhomályosítják.

 

A beszerelés fordított sorrendben történik, melynek során a következőkre kell ügyelni: –  A fényszóró működését ellenőrizni.

 

Előzmény: Ghtot (2069)
sanaxxx Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2075

Belső világítás, elől -W1- csere Kiszerelés:

 

–  A gyújtást és az összes elektromos fogyasztót kikapcsolni és az indítókulcs vagy a gyújtáskapcsoló reteszelését 0 helyzetben (első reteszelési pont) oldani. –  A belső világítást elöl kiszerelni (2072 hozzászólás)  

 

–  A első belső világítótest -W1- érintkezőlemezét -1- a -nyíl irányába- nyomni és az üvegfoglalatú izzót -2- az érintkezőlemezzel együtt a felfogatásból kivenni. 

 

–  Az üvegfoglalatú izzót (12 V, 10 W) kicserélni.

 

 

Beszerelés: Az összeszerelés értelemszerűen fordított sorrendben történik.

 

Bocs a hosszú hozzászólásokért, ha sikerül, leirhatnád mit tettél a ledekkel, hogy ne legyen hibakód.

Előzmény: zirigy (2065)
glackolezli Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2074

Helyzetjelző izzó cseréhez nem kell kivenni a lámpatestet.

Csak abban az esetben kell kivenni ha gyári xenonos és a xenont cseréled.

Előzmény: Ghtot (2069)
sanaxxx Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2073

A hátsó belső világítás és olvasólámpa izzójának cseréje Kiszerelés:    

 

–  A reteszelőorrok reteszelését oldani -nyilak- és a takaróelemet a fényszóróüveggel a belső világításról és az olvasólámpáról levenni.

 

–  Az üvegfoglalatú izzót a foglalatból óvatosan kihúzni -nyilak-. –  A meghibásodott üvegfoglalatú izzót (12 V, 5 W) kicserélni. Beszerelés: Az összeszerelés értelemszerűen fordított sorrendben történik

Előzmény: sanaxxx (2072)
sanaxxx Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2072

Az első belső világítás ki- és beszerelése A szükséges célszerszámok, ellenőrző és mérőkészülékek valamint segédanyagok     

 

   Szerelőék -3409-  

 

Megjegyzés A látómezőben lévő alkatrészek (kapcsolók, burkolatok, borítások, stb.) ki- és beszerelésekor azt a tartományt, ahol valamilyen emelőszerszámot (szerelőék -3409-, csavarhúzó) kell felfektetni, kereskedelmi forgalomban beszerezhető ragasztószalaggal le kell ragasztani. Kiszerelés: –  A gyújtást és az összes elektromos fogyasztót kikapcsolni és az indítókulcs vagy a gyújtáskapcsoló reteszelését 0 helyzetben (első reteszelési pont) oldani.  

 

 –  A takaróelemet -1- óvatosan levenni.  

 

 

 

 

 

–  A csavarokat -1- kicsavarni, a reteszelöorrok --B- nyilak- reteszelését oldani és a belső világítótestet, amennyire a kábelhosszak engedik az --A- nyíl irányába- a tetőkárpitból kivenni.  

 

 

–  Az elektromos csatlakozók reteszelését oldani -1-, -2- és a csatlakozót lehúzni. –  A kihangosító-berendezéssel ellátott gékocsiknál a telefon-mikrofont -R38--nyíl- kipattintani. –  Az első belső világítást kivenni. 

 

 

Beszerelés: Az összeszerelés értelemszerűen fordított sorrendben történik.

 

 

 

 

Előzmény: zirigy (2065)
PassatOwner Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2071

Nekem mikor cserélték a xenon izzót az egész első lökhárítót le kellett szerelni (maszkkal együtt), s kivenni a lámpatestet. Feltételezem, hogy meg lehet csinálni kisebb beavatkozással is, de a szerelőm nem akart kockáztatni. 15 perc alatt leszerelte az autó komplett elejét, s 15 perc alatt vissza. Úgy volt vele, hogy inkább ennyivel több munkát belefektet, mint inkább galibát okozzon a xenon égővel az autó elektronikáján.

Előzmény: Ghtot (2069)
zirigy Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2070

Én úgy 1 hónapja cseréltem ki őket és még Xenont is kapott a lámpa. B6-os Passatról beszélek. Probléma nélkül hozzá lehet férni, nem kell kiszerelni a lámpát. Amire figyelni kell, hogy CANBUS-os elektronikával való égő kell bele. Meg Én 5 LED-eseket tettem. 2-2 alul, felöl + 1 elöl.

Előzmény: Ghtot (2069)
Ghtot Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2069

Sziasztok!

Ki szeretném cserélni elől a helyzetjelző izzókat ledesre. Az autó vill. szerelő azt mondta ehhez ki kell venni az egész lámpatestet. Nem akartam elhinni, létezhet ilyen? Ha valaki cserélt már ilyet, vagy ért ehhez, várnám véleményét.

mica-r Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2068

abból hibakód lesz

Előzmény: PePe-VFR (2067)
PePe-VFR Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2067

Köszönöm szépen!

 

Tegnap benéztem a motortérbe....csak le kell húznom róla a vákumcsővet és azt bedugoznom?

Előzmény: cs!rke (2066)
cs!rke Creative Commons License 2012.11.28 0 0 2066

Igen. ;)

Előzmény: PePe-VFR (2064)
zirigy Creative Commons License 2012.11.27 0 0 2065

Sziasztok!

 

Szeretném kicserélni a kocsiban bévül fent a tetőn az égőket LED-ekre. Hogyan férek hozzájuk? Valahogyan le lehet feszegetni az átlátszó műanyaglapot az izzők elől, vagy az egész tartó részt le kell szedni?

Esetéeg valaki még nem cserélt ott izzót??? Ugyan úgy hátul is?? Meg megtudja nekem valaki erősíteni, hogy oda T10-es égők mennek? Logikusan igen. Meg hogy kell e rájuk CANBUS?

 

Szép estét!

 

PePe-VFR Creative Commons License 2012.11.27 0 0 2064

Sziasztok,

 

VAn egy bkp motorkódú 2.0 pdtdi passatom. Az lenne a kérdésem hogy ki lehet valahogy kötni az EGR szelepet?

 

köszönöm

 

péter

PassatOwner Creative Commons License 2012.11.27 0 0 2061

De komolyan :D

Minden harmadik topik jó formán erről szól. De mindig van, aki megkérdezi, hogy elolvasta, de nem hiszi el.

 

 

Előzmény: amator11 (2057)
Vickshee Creative Commons License 2012.11.27 0 0 2060

Köszi.

Gondolom, ha nem hajtja szét az ember, azért ez a szakadás nem jellemző...

 

Előzmény: mica-r (2059)
mica-r Creative Commons License 2012.11.26 0 0 2059

Az a legritkább ami történni szokott.

Előzmény: Vickshee (2058)
Vickshee Creative Commons License 2012.11.26 0 0 2058

Tényeg, jut eszembe.

Hogyan lehet megelőzni a láncos motornál a szakadást? Ki lehet cserélni?

Megmenekülhetünk egy motorcserétől?

 

amator11 Creative Commons License 2012.11.26 0 0 2057

köszi.

 

Be is tehetnéd az adatlapodba.. :)

Előzmény: PassatOwner (2056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!