Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yoggi Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53623

Mivel a pillangószelep elvileg együtt mozog a gázpedállal, ha nem jár könnyedén pont ezek a tünetei vannak amiket leirtál az autóddal kapcsolatban, nem nyit->nem megy nincs frszám, nyitva marad -> búg mint az állat, nem esik a frszám. Gázreakcióra teljesen random válaszol.

 

 

Előzmény: schneiderd (53622)
schneiderd Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53622

Eza  berágódás dolog...ennek milyen tünetei lehetnek még? Akkor az STP-nek megnézem, hogy üzemanyagrendszer tisztítására legyen.

Előzmény: yoggi (53621)
yoggi Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53621

Hát ha ez a gondod , akkor az izgi lesz, azt jelenti hogy a pillangüszelep tengelye berágódott...... vékony olaj injekciós tűvel segit ideiglenesen, de cserés és drága lesz az új, bontott meg... 

 

STP-t vehetsz  tescoban nagyobb boltban is, a fekete elméletileg a az üzemanyagtisztitó, de azért olvasd el ami rajta, mert láttam már kikericssérgéban is. Más gyártónak is van hasonló terméke, de azokat én még nem  használtam.

Előzmény: schneiderd (53619)
schneiderd Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53620

ezt kipróbálom, még van ennyi bőven a tankban. holnap meg is tudnám csinálni ezt a "procedúrát". Ja igen sárga lámpám is van szokás szerint. az autó 8 éves és 156000km van benne.

Előzmény: yoggi (53618)
schneiderd Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53619

Egyszer vittem egy szervízbe, ott kiollvasták. Ez volt a baj: pillangószelep be - ennyit írt a gép. szal akkor tisztítófolyadék. Gondolom ilyet lehet kapni a benzinkúton vagy esetleg a tescoban valamilyen típust?

Előzmény: DMA (53617)
yoggi Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53618

20e km környékén volt nekem 1x, tipikusan az a helyzet volt, hogy mentünk orrba - szájba, bárhol tankoltunk ahol ért minket a kifogyás lehetősége. Felete STP bele, egy fél tubus 20 liter benyába, kb 1 óra menet tempósan, azóta se volt.

 

 

Előzmény: DMA (53617)
DMA Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53617

Nekem még sosem volt ilyen, mivel EGR-t ellenőrizted én légtömegmérőre gondolnék. 

Kezdd egy hibakód olvasással, gondolom sárgalámpád is van...

Előzmény: schneiderd (53615)
yoggi Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53616

Üzemanyagrendszer tisztitó folyadék benyába az első sztem. gyujtásrendszer átnézése szemre akár

 

ez az első két lépcsőha ezen túl vagy és marad a probléma akkor továbbgondolkozunk

 

 

Előzmény: schneiderd (53615)
schneiderd Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53615

Üdv!

 

A bajom a következő lenne. 2000-es fordulat fölött gyorsításnál ugrál az autó mint a kenguru. Annyira csinálta most, hogy Szegeden alig bírtam evickélni. ha megálltam egy piros lámpánál, akkor az alapjárati fordulat 1000-ről leesett olyan 200!!! körülire és utána vissza. és ezt így játszotta. Amikor indultam a zöldnél, akkor meg 2000 fölé nem tudtam húzatni az autót, mert nagyon rákezdett az ugrálásra. A pörgetés nem igazán használt, mert kb 50kb magas fordulaton való hajtás után sem oldódott meg a probléma. Mi a fene baja lehet és mit klehetne neki csinálni? Az utóbbi 2 hétben gyakrabban előjött a hiba mint ezelőtt bármikor. Akkor kipörgettem az autót és rendbejött. De most nagyon nem akarja. Gondoltam üzemanyag szűrőre, hogy esetleg azt kellene cserélni? De egyáltalán olyan helyen van, hogy ellenőrizni tudnám, hogy az-e van nagyon telerakódva? Most már lövésem sincs, hogy mi baja. Az EGR szelep lenne? Valaki tapasztalt már ilyet, hogy nem szűnt meg a probléma?

Várom az ötleteket. Előre is köszi

 

Dani

pappjoci13 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53614

Üdv " szerintem " ezt azért érdemes lenne megnézni,megérdeklődni...... ; )

 

http://ignisklub.hu/?page=cikk&rovat=3&id=682

 

 

Előzmény: Lángész69 (53613)
Lángész69 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 53613

Tisztelt ignistársak!

Van-e valamelyikőtöknak vagy valamelyik ismerősötöknek tapasztalata automultimedia fejegységek  használatában.

Konkrétan ilyenre vondolok:

http://www.ebay.de/itm/OPEL-NAVI-GPS-ASTRA-CORSA-VECTRA-ZAFIRA-DVB-T-DVD-BLUETOOTH-USB-/110975750431?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item19d6ab911f

Állítólag ez beépíthető ignisbe, is mert a gyári rádió is olyan mint az opeloké.

Ha igen kérem ossza meg véleményet velünk, ha még nincs neki akkor is várom az egyéni véleményeket.

 

 

abes Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53612

Tudom, hogy Ignisen nem kell, de mégis illenne.

 

Sztem a szelepek csattognak, de nagyon. Be kéne állítani a hézagot.

Előzmény: hunblack (53601)
KBK3 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53611

Megfelelő!

Előzmény: KBK3 (53610)
KBK3 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53610

Megelelő.Nem válogatós olajban, de érdemes itt utánaolvasnod. Mindenki 0 vagy 5 W -s 

-30 vagy 40-es olajat ajánl. API SL vagy SM minóségűt. Tescosat NE!

Előzmény: Törölt nick (53608)
KBK3 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53609

Ettől félek! Nekem ott még három szál fut, a rendszámtáblatartóba integrált tolatóradaré.

Előzmény: DMA (53607)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53608

Sziasztok!

Most vásárolt 2005 évjáratú 1,3 benzines Ignisembe olajat cserélnék. Amit kinéztem és a szerelőm is ajánotta, az a Valvoline SynPower 5w-40 A3/B4 motorolaj. Kinek van esetleg közületek ezzel tapasztalata. Elméletileg előző életében Mobil olajat kapott. Ha minden igaz ez is teljesen szintetikus, talán nem nyúlok mellé!

Köszönöm.

DMA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53607

Ajtóban a harmonikánál. Ott lesz az...

Előzmény: KBK3 (53605)
DMA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53606

Halk csettegést a befecskendező szelepek is hallatnak, legalábbis nálam.

Előzmény: yoggi (53604)
KBK3 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53605

Rendszámtábla világítása nem működik. Izzók jók, biztosíték szintén, van ötletetek? Vezetékszakadás?

Másodszor kerestem a biztik között, aztán kigyűjtöttem melyik mit csinál:

  

yoggi Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53604

Na mostmár én is belehallgattam.

 

Ami a 6. mp-ben kezdődik cöcö-cöcöcö az verődik vmi fémhez, de nem motorhang, a motor hangja szerintem is normális, picit talán magas az alapjárat, és még egyenetlen a motor járása, 1-2 perc mólva ez olyan csöndes kell legyen hogy szinte csak a motor remegése érződjön. . 

Előzmény: KelemenGy (53603)
KelemenGy Creative Commons License 2012.11.16 0 0 53603

Semmi nagyon extrémet nem hallok ezen a videón. Ez a motor szimplán ilyen. Egyébként azt is érdemes figyelembevenni, hogy elég vékony a szelepfedél anyaga, ráadásul emlékeim szerint alu, az meg szépen felerősíti a szelepek hangját.

Előzmény: hunblack (53601)
SuzukisATi Creative Commons License 2012.11.15 0 0 53602

Ugyanez a hang van nekem is csak hangosabb, erősebb ,fémesebb. Én is Nitro+-t szoktam tankolni, de a hang megvan a "kiskutas olcsóbenzinnél" meg a normál benzineknél is.

Előzmény: hunblack (53601)
hunblack Creative Commons License 2012.11.15 0 0 53601

Régen én is tettem oda egy papírt mert idegesített. Pszichológia volt, nem valódi. Zaklatott, hogy megvettem az autót és volt vele valami amit hónapok után tudtunk csak megoldani, akkor is saját erőből nem az okos szerelők által.

 

Apropó. Nyár óta világított a sárga. Elkezdtem E85-öt használni 1/3 2/3 arányban utána elaludt. De aztán azzal is jelentkezett újra. Most egyszercsak elaludt. Nem tudom összefügg-e azzal, hogy utoljára Shell-es Nitro + -t tankoltam. Előtte sima 95-ös volt asszem a OMV. Kedden egyszer csak azt vettem észre, hogy nem világít.

 

 

A reggeli indítás hangjaival kapcsolatos kérdésre csináltam egy videót:

 

Kb. 20 másodpercel az indítás után kezdtem el videózni. Itt is hallani azért nem szép hangokat. 6C-t mutatott a hőmérő. 

Előzmény: cinyoka (53600)
cinyoka Creative Commons License 2012.11.15 0 0 53600

én elsősorban kiolvastatnám a hibát, hátha okosabb leszel tőle.... a leragasztásról csak annyit, hogy gyújtás ráadásakor fel kell(ene) gyulladnia az összes visszajelző lámpának (ez mutatja, hogy működnek, meg vannak, ha kell jelez). Bár gondolom ez nem tűnt fel amikor kipróbáltad, szóval marad a kiolvasás. Akkor jobban kellene izgulnod, ha villogna, az nagyon nem jót jelent :o)

Előzmény: Törölt nick (53599)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.15 0 0 53599

Sziasztok!

Új vagyok, de már elég sokat olvasgattam ezt a fórumot. Kb. fél éve van a családban egy 2003-as 1.3-as Ignis. Segítséget szeretnék kérni a szakiktól:

A Check engine lámpa világít, (csak az eladó valamivel leragasztotta belülről, mert csak akkor látszik, ha nagyon sötét van, köszönet neki ezért!) és a motor hidegen normál alapjáraton pörög, majd ahogy bemelegszik az alapjárat is felkúszik 1000-1200-as fordulat környékére. Ez pont fordítva van mint kéne... Nyáron is ezt csinálta, időjárástól függetlenül. Sérült volt a kocsi eleje, nem tudom mennyire építették újjá, akár azt is el tudom képzelni, hogy valamit nem raktak vissza jól. Ilyennel találkoztatok már? Esetleg tudtok ajánlani olyan szerelőt lehetőleg Dél-Pest környékén, aki ilyen hibával is megbírkózik? (Lenne még kuplung csere is, meg lehet, hogy a kormányművel is kéne foglalkozni.)

Előre is köszönöm.

Üdv, BB

SuzukisATi Creative Commons License 2012.11.14 0 0 53598

Köszönöm mindenkinek a tippeket! Az olajcsere előtt is megvolt a hang. Franc se tudja. Csak azért idegesít. De semmi egyéb változást nem éreztem, ugyanúgy megy, ugyanannyit eszik, stb.

tarno Creative Commons License 2012.11.14 0 0 53597

Hali !

 

 

 

Magától nem tud lecsuszni mert bíztositva van "rúgos dróttal". Mikor a toronymerevítőt raktam be ,le kellett vennem a csatit .Csak úgy tudod lehuúzni ha előtte egy csavarhúzóval kiugrasztod ezt a biztósító valamit .

Előzmény: KelemenGy (53585)
DMA Creative Commons License 2012.11.14 0 0 53596

Az enyém is produkált régebben hidegen (-1-2 fok alat) ilyen kerepelést, de ezt fél perc után elhagyta. Aztán évek óta nem, ám a múltkor ismét hallatszott, de csak épp pár másodpercig. Jó ég tudja mi ez, talán a VVT hidraulikus nyavajája, nem tudom...

De baja nem lett tőle azóta sem :-)

 

Előzmény: KelemenGy (53594)
KelemenGy Creative Commons License 2012.11.14 0 0 53595

Használom az említett technológiát, de a helyén van az összes csatlakozóm (megnéztem) :)

Előzmény: Sauromercier (53587)
KelemenGy Creative Commons License 2012.11.14 0 0 53594

Átugrani nemigen tud, lévén láncos. Szakadni _nagyon_sok_ használat után tudna a lánc, de akkor nem zörög, hanem megáll. A hideg motornál kicsi varrógép-effekt a Suzuki motorjainál úgy vettem észre, hogy normális dolog, az olaj elhasználódásával erősödik, csere után halkul, de nem hallottam még olyan Suzu-motort, ami ne lett volna szelepzörgős.

 

Egy szerelőm van, akihez olyannal szoktam menni, amit én sk. nem tudok megoldani. Azt viszont meg kell kérdeznem tőle, hogy ilyennek neki tud-e állni, mivel nem tudom, hogy elkészült-e már a saját műhelye. Délután megcsörgetem és megírom, hogy mi a pálya ezügyben.

Előzmény: SuzukisATi (53592)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!