Régen jártam erre, igaz már nincs is meg az Insigniám. November 1-én délelőtt fél tizenegykor az M7-esen a 30-40-es km között találkoztam egy Insigniával. Sötét színű turbo4x4 felirattal LV vagy LX kezdetű rendszámmal. Az ő esetében értettem meg, hogy anno miért villogtattak rám jópáran azok közül akikek sötétben az autópályán megelőztem. A magasabb sebesség miatt az automatika felemeli a tompított fényszórót és bizony marhára tud vakítani. Mivel ebben az esetben még világps is volt és az én autömban nem működött aaz automatikus tükör sötétítés sem ezért amíg mögöttem jöt olyan érzésem volt mintha reflektoral jöttek volna mögöttem.
Nekem már volt ilyen. Ha csak néha jön elő és nem állandóan, akkor kutya baja, viszont a csatlakozó a haldex vezérlés felé lehet, hogy kontakthibás, mert beázott. Nekem ez volt és ki is cserélték garanciában, de azóta nem jön elő.
Azaz néha (évente egyszer), ha iszonyatos forróságban áll az autó, akkor néha megjelenik indulás után, de elmúlik.
Ha sokszor előjön, akkor nézesd meg és ha kontakthiba cseréjék ki, vagy oldják meg, hogy ne jelezzen ok nélkül (kitisztítás, újraszigetelés etc..)
Hamarosan eladóvá válik a kocsim. Segíthetnétek, hogy milyen ársávba rakjam. Hibátlan külső-belső. 2010.02 havi, Cosmo+CD500 Navi friss térképpel, Sport Tourer 160 Le, királykék. 245/45/ R18-as Michelin gumik, 235/50 R17 (remélem jól emlékszem) Michelin gumik, alufelnivel. 105.000 km. Lézerblokkoló, gázpedál tuning, elektromos őzriasztó, radar és lézer előrejelző, utólagos ülésfűtés és komplett üléshuzat bőr-szövet (MAD). Bézs-barna bőr belső. Flex csomagrendező+tetőcsomagtartó. Magyarországi, vezetett szervízkönyv. Ha kell képeket is rakok fel természetesen. Üdv: Ferenc
50 000-nél hátsó tárcsa és első hátsó betét csere már nem gariban
a lámpakapcsoló gombjáról a recék lekoptak és elfolyósodott. Ragad az egész, gyári hibás szar, gariban nem cserélik
bézs belső (textil) gyönyörű, de hamar koszolódik, takarítani nem egyszerű
fogyasztás (2.0 CDTi 160 LE) orsztágúton 140-ig 6,1 vegyes 7-7,5
kanyarkövetős xenon baromi jó
De a lényeg. A kocsi úttartása kritikán aluli. Kódorog az úton össze vissza, elhúz ha lejt az út, az úthibákat nem hogy észreveszi, de kapaszkodni kell a kormányba, mint anno a trabantban, különben hamar az árokban végzed.
Reggel hidegben a rükverc és az egyes fokozat nem, vagy alig kapcsolható, a szerviz szerint ez ilyen. (beszarás)
Nekem 5 ajtós van, a hátsó kalaptartó pedig kb 10 000-től kezdve zörög. (egy 8 millás kocsiban)
Hidegben egy zetorhoz hasonlít a hangja, ha már felmelegedett, akkor meg egy varrógéphez.
Nekem ezt a búgó hangot 3-4 hónapja, nagyjából a 30 ezres szervíz óta csinálja. először azt hittem, a fékrendszerből jön, de most már inkább a motortérre gyanakszom.
jellemzően amikor lassan megyek vagy megállásközlei állapotban vagyok, akkor csinál ilyet (viszonylag halk búgó hang).
Szervízben természetesen nem vették észre, reprodukálhatatlan :-(
130 lovas CDTI, kb 1 éves.
van valakinek még hasonó tapasztalata?
hamarosan külföldre megyek vele, addig jó lenne, ha kiderülne a baja.
Nálam ugyanez volt kb. egy hónapja. Elöször csak véletlenszerüen csinálta, majd bizonyos fordulatszámnál, késöbb pedig alapjáraton is, olyan volt, mintha valami rossz fünyiró-motor lenne a motorháztetö alatt.
A ludas a turbónyomás szabályzó volt (ha felnyitod a motorháztetöt, a hütö mögött kicsit jobb oldalt van egy doboz-szerü nem túl nagy szerkezet), melyet ki is cseréltek garanciában, azóta hibátlanul meg a kocsi.
Utána volt még egy "Service Suspension Sytem" hibaüzenet (néhányszor), itt pedig az elsö kerekes Canbus-vezetéke volt a ludas, melyet szintén garanciában cseréltek.
A Kocsim most lépte túl éppen a 34 E km-t, eddig csak garanciális hibák (aprók) fordultak elö nála, amelyeket mind sikerült javitani. A kocsi most is olyan, mint mikor átvettem: 100%-ig csendes, nem ropog, nem zörög, mint az elözö autóim hasonló futásteljesitmény és használat mellett.
Régen jártam erre, így nem tudom, hogy mik a fejlemények. Tavaly volt téma, hogy az autó elindulása után nem zárja be automatikusan az ajtókat. Akkor az volt a vélemény, hogy várni kell, hátha egy fed.comp frissítéssel megcsinálják.
Paran lehet hogy mosolyogni fogtok rajtam, Insigniat szeretnek venni,es kelle par jotanacs uzleti szempontbol fuggetlen szakertoktol.
A sebesseg es gyorsulas annyira nekem nem szempont,de erdekelne hogy melyik tipust valasszam szerintetek.
Amilyet szeretnek az mindenkeppen fekete,a Kombi annyira Nem,es latom eleg sokan rendelkeztek automataval,de en szeretek valtani…az a dragabb?kicsit tartok automatat venni,ez jogos?
A xenon lampa,(kanyarkoveto rendszer?) bezs bor belso levett a labamrol,es amelyiknek a muszerfala is evvel a szinnel kombinalt az nagyon tetszik.panoramatetot nem szeretnek..
Ahogy olvasom a soraitokat nagyon tudjatok melyiknek mi a felszereltsege,nekem no es muszaki analfabeta leven ezekrol fogalmam sincs.
A vonohorog is fontos lenne , es hogy eltudjon egy egylovas loszallitot huzni egy evben parszor.
Nezegettem az elado insigniakat nemelyik feltunoen olcso,3 millio korul,amit en szeretnek az kb mennyibe kerul ma? .Mik lehetnek a rejtett hibak meg azokon tul amiket egy sima szerelo nem tudhat az automegtekintes helyszinen megallapitani?
Melyik az a modell ami ezeket tartalmazza?:
xenon lampa,(kanyarkoveto rendszer?)-ez fontos es jo ha van? bezs bor belso,ulesfutes,manualis valto,”javitott oldalso tukormegoldas”.hasznalhato europaterkep-el..
Mire szamithatok a szervizeleset illetoen?eddig Toyotas voltam es ahanyszor a szervizbe vittem az autot kontrollra mentem csak, vagy olajcserere es soha nem romlott el..
Lehet olyasmire szamitani hogy megveszek egy hasznalt Insignait es nalam derul ki hogy tobbszazezerert ki kell cserelni valamit?ezt hogy lehet megelozni?ha egy auto ugy van meghirdetve hogy “garancialis hasznalt” valoban erre vonatkozik?
az hogy benzines vagy diesel mennyire fontos?napi atlag 60 km-t megyek..manapsag mindketto jo drgaga..
Nagyon koszonom elore is!Kellemes estet minden Insigna-tulajdonosnak es rajongonak!
Xenont sokan mondták itt, hogy utólag nem jó buli mert ugyebár sose lesz az igazi+ a fed.comp. sem barátkozik vele könnyen. Kerék az jó, de amit mutattál az nem OPC csak a sima 20as. Toldatokat jó dolog utólag beszerezni, hacsak nem szalonból..De mindenki tudja hogy mennyit szán rá. ;)
Üdvözlökmindenkit. Most vásároltam egy kombi insigniát. Szeretném egykicsit sportosítani, és ebben kérnék segítséget. Keresnék hozzá 20 as OPC kereket a képen láthatót:
Az 1 éves 130 LE 2.0 CDTI ST 37.000 km-nél ma kiírta a műszerfalra (gyújtáskor), hogy "Service vehicle soon", felette egy autóikon, az autóikonban egy villáskulcs.
Mit jelenthet ez? A 30ezres szervízen időben átment. A motor teljesítményén egyelőre nem látok érzékelhető változást
Nem az új 3-as, hanem a VW 3.6 300LE-s motorja, mert hiba nélkülinek tűnik. (Nekem a CC, neki a kombi tetszik és az ára sem olyan gáz).
Az új 3-ast teszteltem. Az autó gyönyörű, de a 335i-t alapfelszereléssel tudnám megvenni.
A benzines Insignia után a 320d nem nyűgözött le a menetteljesítményével, de a futómű és a karosszéria nagyon jó.
A design viszont nekem bejött, de a család szerint egyértelműen jobb kívül belül az insignia. (mondjuk a kocsivásárlás az utolsó, amibe engedek beleszólni:))
De igazából már kicserélték a váltót, a differenciált a haldex-el hátul, de még mindig ugyanaz a jelenség.
Néha elvett gáz utáni kigyorsításnál, ha fél gáznál jobban nyomom, akkor visszakpcsolás után elkezd rángatni és néha olyan, mintha a hajtáslánc eldobná a hajtás egy részét, tehát a motor felpörög rendesen (de nem ad semmilyen hibaüzenetet), ad egy egy pendüléshez hasonló hangot és nem gyorsul csak úgy, mintha kb. 100LE jutna a kerekekre. A legfurább, hogy ha tovább nyomom nyomatékvisszaesés nélkül akkor így is marad, viszont, ha csak egy picit elveszem a lábam a gázról és hagyom visszaesni a nyomatékot és a fordulatot, akkor a következő gázadásra ugyanabban a sebességi fokozatban ismét megy, mint az állat. Hibakód nuku.... kész vagyok:((((((
Bevallom, be szoktam ide olvasgatni, mert van itt ugye 1-2 ex Vecis, de látom, mostanság nem halad az oldalszámozás :((
Az én gépemmel eddig semmi gond, bár távolról sem megyek annyit mint te, most léptem át vele a általam megtett 110e-t, ez az ucsó 4 év termése, ill. jobbára az első háromé, mert mostanában nem nagyon mászkálok Pestre.
Én is gondolkoztam a cserén, de aztán elvetettem, az idén 6 éves vasért jó, ha 4-et kapnék, de minek, hogy aztán 12-ért vegyek egy ugyanilyet? :)) Így, hogy nekem kell kifizetni, ez nem olyan jó biznyic...
A Vectra oldalt már nem nézem, nem ír oda senki a régiek küzül, az újakat meg nem ismerem. Innen hova lett a nép, csináltak egy saját oldalt?