Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vickshee Creative Commons License 2012.10.10 0 0 1826

Igen DSG-s.

Ma átnéztük a hűtővízrenszert magasnyomáson és sehol nem folyik.

Elképzelhető, hogy ennyi viz az égéstérbe szivárogna?

Gondolom akkor hengerfej tömítés csere lesz a dologból.

Más beszivárgást egyelőre nem észleltünk.

Előzmény: amator11 (1804)
PassatOwner Creative Commons License 2012.10.10 0 0 1825

Ha egy B6 Passat rendszáma L-lel kezdődik s valami ABC végi betű követi, akkor már lehet tudni, hogy valami végett nem lett időben meghosszabítva a műszaki illetve a forgalmi.

 

A tied 2006.12 havi és láncos? Ebben biztos vagy? Mi az alvázszámod utolsó 8 karaktere?

Nagyobb, mint ezek itt: 6E082001 illetve 6P070001?

Előzmény: b_robi (1824)
b_robi Creative Commons License 2012.10.10 0 0 1824

Illetve esély arra is van, hogy láncos, mert az enyém 2006.12 havi és "KK"-s, tehát ez lehet idősebb is, persze ha ez a rendszám egyáltalán mérvadó lehet, mert most az enyémen is "LY"-os van. :) ...

Előzmény: PassatOwner (1823)
PassatOwner Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1823

Feltételezem vásárolni szeretnél, s mi a véleményünk az autóról.

A rendszám alapján valóban 2006-os lehet, s nem volt lejárva a műszakija, s Magyarországon volt először üzembe helyezve.

A "KH"-val kezdődő rendszámok, ha jól emlékszem 2006 év vége és 2007 ev vége között volt jellemző.

Van rá esély, hogy ez már a fogaskerekes olajpumpával volt szerelve.

 

A képek alapján ennyut tudok megállapítani. Meg azt, hogy szépen le van mosva.

Előzmény: zolibp2 (1822)
zolibp2 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1822
PassatOwner Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1821

Csatlakozok az előző hozzászólókhoz.

 

Az olajpumpa véget ez az évjárat nálam is felejtős. De vannak egy páran, akik reménykednek, ha megveszik, talán náluk nem romlik el.

 

Ami a hírdetést illeti, első ránézésre már nem stimmel a gép. A nevigaácó ami benne van az nem lehet gyári (vagy ha igen, akkor ezt a gépet már foltozták). A navigáció, ami benne van 2007 októberétől került a Passatba. 2005-ben RNS 510-ről még csak hallani sem lehetet. Csak RNS MFD 2 (DVD alapú) volt a VW-nek a csúcs navigációja.

Előzmény: rtsabi (1820)
rtsabi Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1820

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat_vi/volkswagen_passat_vi_2.0_pd_tdi_comfortline_dpf-6125184

 

 

itt a link a kocsiról ha valakit érdekelne...vélemények ne kiméljenek !!:D

b_robi Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1819

Az én emlékeim szerint 150e a csereperiódus. Tényleg érdekes, hogy nagyszervíz után szabadulnak tőle. Valahol azt olvastam, hogy a részecskeszűrő is kb. 150e-t bír, ami nem olcsó, ha cserélni kell, esetleg ki kell belőle szedni.  A PD elem csere nem törvényszerű, ha van motorkód, abból kiolvasható, hogy ebben a hibázó típus van-e. Én aggódnék még a láncos olajpumpa miatt is, arra nem emélkszem, hogy meddig szerelték azzal, de szerintem 2006-os évjáratban volt a váltás.

Előzmény: rtsabi (1813)
rtsabi Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1818

 

 

 

 

 

 

a tag vett 1 touareget helyette mert h tanyára költözött :D az alkatrészekről van számla de nem márkaszervíz csinálta..

amator11 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1817

csak nálad előtte (vagy valaki másnál leszámlázták).

 

Szerintem az nem életszerű, hogy valaki nagyszerviz után eladja (úgy hogy még plussz dolgokat is cserél benne...)

Előzmény: mikro10 (1816)
mikro10 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 1816

Ugyan. Nálam 280-nál lett cserélve a cucc, csak a szíj nem, mint korábban irtam...

 

Előzmény: amator11 (1815)
amator11 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 1815

végül is logikus nem?

 

7 éves és ment 167000 km-t. (évente 24 ezret, havonta 2 ezret).

 

kicserél benne mindent, meg még 3 hónapot és eladja....  

 

:)

Előzmény: rtsabi (1813)
amator11 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 1814

az a 160.000-es nagy szerviz honnan jön?

 

mert emlékeim szerint 120-asával van...

Előzmény: rtsabi (1813)
rtsabi Creative Commons License 2012.10.08 0 0 1813

sziasztok ! kinéztem 1 2005-9 ik havi b6 os passatot 2.0 pdtdi dpf az autó teljesen jó állapotban van kivül belül ! 167.979 km van benne 160.000 nél volt nagyszervíz! komplett vezérlés vízpumpa, lenkerék .stb csak azt nemtudtam még kideríteni h pd elemt kellet e cserélni ..?! 2.3milla . szerintetek megéri ?

Előzmény: amator11 (1810)
sztenli84 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 1812

Sziasztok. Segitseget kernek toletek. Egy 2006-os evjaratu passatrol lenne szo. Szeretnek kartamaszt beletenni mivel nincs benne es termeszetesen gyarit. Lehet valahogy beletenni vagy komplett azzal az ajzattal egyutt kell cserelni? Vagy csak eleg magaban a kartamaszt?

Koszonok minden segitseget.

BDWTeam Creative Commons License 2012.10.07 0 0 1811

Igen van. Mint írtam is, gázolaj került az olajba nem pedig fagyálló.

De közben felderítettem a hiba okát. Hengerfej korrektül elrepedt a 3-as PD elemnél. :-(.......hogy még

jobb kedvem legyen, a 4-es PD elem pedig kettétört.

 

 

Ugyanitt keresek jó állapotban lévő hengerfejet "sporttársi" áron! :-)

Előzmény: amator11 (1810)
amator11 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 1810

fagyálló van még benne?

Előzmény: BDWTeam (1809)
BDWTeam Creative Commons License 2012.10.07 0 0 1809

Sziasztok!

 

Ha nem jó helyre írtam, akkor elnézést kérek!

 

Passat PDTDI 1999-es évjárat (AJM) olyan gondom van, hogy a motorolaj szint drasztikusan megemelkedett. Úgy tűnik, hogy gázolaj került a motorolajba.

Kérdésem, hogy ezeknél a motoroknál hol tud bejutni a motorolajba az üzemanyag? Tandempumpára gyanakszom, de szeretnék megerősítést vagy cáfolatot.

 

Előre is köszi!

amator11 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 1808

ott tobben vannak...

Előzmény: Tomcsi2500 (1807)
Tomcsi2500 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 1807

gondoltam motor miatt beférhet de akkor ott is rákérdek, köszi.

Előzmény: amator11 (1806)
amator11 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 1806
skoda octavia topikban kivesezik neked...
Előzmény: Tomcsi2500 (1805)
Tomcsi2500 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 1805

Sziasztok!

 

Szeretnék vásárolni egy Skoda Octavia Rst (2.0pdtdi, 170le, BMN motorszám, 2007, 120e valós km, vezetett szervízkönyv). Mikre érdemes odafigyelni? 1pd elem már volt benne cserélve de nem visszahivásban. Ez a kézifék dolog és kormányreteszelésnek mik az előjelei?

A pd csere, hogy mükődik a szervízekben? Mennyi ideig aktúális és mik a feltételei, minek kell bekövetkeznie? Ha volt már egy cserélve de nem Conti került bele hanem másik Siemens akkor esélyes, hogy kicseréltetthetném mind a 4et? 

 

Köszönöm a válaszokat!

amator11 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 1804

ami ott csöpög az a klima kondenz vize. (Amit a hűtésnél a levegőből kicsapódik...)

 

Ha az olajban nincs (egyébként dsg?) akkor a hengerfejben tűnhet el (gát repedés, hengerfej tömítés) vagy csak sima szivárgás valahol....

Előzmény: Vickshee (1803)
Vickshee Creative Commons License 2012.10.05 0 0 1803

Ha klíma nélkül járatom és nem csöpög akkor mi lesz a baj?

A klíma kivezetésen csöpögő víz az a hűtőviz is egyben?

Holnap kipróbálom...

De továbbra is kiváncsi vagyok, hogy hol tűnhet el a víz? mert ha a klíma

miatt folyik akkor sem értem mi lehet a hiba...

Előzmény: mica-r (1802)
mica-r Creative Commons License 2012.10.05 0 0 1802

Ha jár fél órát klíma nélkül, akkor elmúlik a csöpögés?

Lehet hogy a klíma kivezetését nézted.

Kipufógógáz nem fagyálló szagú?

Előzmény: Vickshee (1801)
Vickshee Creative Commons License 2012.10.04 0 0 1801

Sziasztok!

2.0 tdi Passatomban olyan hiba jelentkezett, hogy igen hamar eltűnik a hűtővíztartályból a folyadék.

Kerestük mindenhol a folyás forrását, de szivárgási nyomokon kívűl semmi komolyat nem észleltünk.

Viszont.

A váltó mőgőtt, az alvázon a kipufogócső hővédő lemez mögül, az alvázból ki van vezetve egy gumicső.

Azon folyik a víz, pláne ha pörgetjük a motort.

Honnan szivárog ide a víz? Milyen problémára utal ez?

Az alsó motorvédő lemezen nem áll a víz. Az utastérben nem áll a víz. Az ablakok nem párásodnak.

És a motorolajban sem észlelünk vizet.

Valakinek van ötlete mi lehet a gond?

Előre is köszönöm.

Jázmyn2000 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 1800

Gyári padka mentes Audi felnik 15000km-t futott Pirelli gumival.

Elérhetőség:E-mail

 

Ár: 25000/db felni gumival
Adatok

Átmérő: 16" Leírás Pirelli
Abroncs mintázat: p7
Abroncs szélesség: 205 mm
Abroncs oldalfal magasság: /55 (a szélesség %-ában)
Felni átmérő: 16"
Abroncs felépítése: Radiál
Terhelési index: 91 (614 kg)
Sebességindex: V (240 km/h)
Abroncs fajta: TL (tömlőnélküli)
Évszak: nyári
Felhasználási terület: normál
Állapot: 80%-os
Minőség: gyári
Felni adatok
Felni fajtája: Alufelni
Felni gyártmány: Gyári alufelni
Felni átmérő: 16"
Felni szélesség: 7,5"
Felni állapot: használt (normál)
Lyukosztó (csavar db): 5 db

sanaxxx Creative Commons License 2012.09.28 0 0 1799

Én a 4000-ig pörgetést elhagyott úton segitövel csináltam, nem egészséges ennél a fordulatnál 5.-ben a laptopot nézegetni.:). Tisztitani én még nem tisztitottam, de biztos nem öntenék bele semmi lötyöt, mert visszafolyhat a hengerekbe. Akkor inkább le kellene venni, szétszedni és úgy kimosogatni, neten erre is van segitség, ha rákeresel a vnt turb szétszerelésére, persze angolul. Kipuf sor tömitést érdemes ha már levetted, ha részecskeszűrős akkor ott is egy tömités, azt is érdemes, mivel ezek egyszer összenyomodnak, hogy felvegyék a szükséges alakot a megfelelő tömitetséghez, másodjára már nem biztos hogy megfelelően müködnek. Ha részecskeszűrős és leszeded a turbót a kkor azt is le kell szedni, ez esetben megéri kimosni, jó forró vízzel 3-4 szer félórát állni hagyni benne a vízzel, forditott irányból, persze a szondákat el kelle távolítani előtte, féktisztitóval megtisztitani, hőálló zsírral késöbb visszaszerelni. Ennyi sztem, én legalábbis igy csináltam, igaz most hogy elkezdett fütyülni a közép része a turbómnak, valószinüleg csere lesz, már nem nagyon tisztitgatom.

Előzmény: b_robi (1798)
b_robi Creative Commons License 2012.09.27 0 0 1798

Neked is köszönöm. Nagyon hasznos kis link ez. Csak beleolvasni volt időm, de tüzetesen át fogom nézni. Azt látom, hogy 4000-ig kellene max felpörgetni, ezt hogyan csinálod? Ha tisztítani kell a turbót, azt meg tudom én csinálni? Van erre valami szer, ami kimossa, vagy hogyan lehet ezt? Ha leszedem, kell valami tömítést, vagy ilyesmit cserélni, vagy mehet vissza?

 

Uh, már túl sokat kérdezek. :)

 

A választ előre is köszönöm.

 

R.

Előzmény: sanaxxx (1796)
b_robi Creative Commons License 2012.09.27 0 0 1797

Köszönöm az ötletet. Szeretném én ezt megtanulni, mert érdekel, csak nincs hozzá egy jó vaskos olvasnivalóm, hogy mikor mit kell nézni. :)

 

R.

Előzmény: mica-r (1794)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!