Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pedro001 Creative Commons License 2012.08.31 0 0 11784

Előzmény: laci bácsi (11781)
laci bácsi Creative Commons License 2012.08.31 0 0 11783

Oké, köszi... :)

Előzmény: pacsepa (11782)
pacsepa Creative Commons License 2012.08.31 0 0 11782

Asszem 1,2-1,3W-os. Létezik ugyanebben a méretben 2W-os is, sokkal nagyobb fényt ad, mitagadás jól is jön, azonban a műanyag foglalatok nem bírják. Nekem ilyen van benne és az izzókat évente kicserélem (ha kiégett, ha nem) évente foglalattal együtt. A felső visszajelző sort kicseréltem LED-re. Sokkal jobban látszik és nem ég ki.

Nagyon könnyű a csere.

A fekete műanyag bélést ki lehet pattintani, alul és felül tartják körmök, egy kés, vagy bicska pengéje elég. Nem érzékeny a köröm, hogy könnyen letörjön, de könnyen ki is jön.

A kijelzőt két csvar tartja. Ugyanolyan, mint a műszerfal többi elemét.

ha ezt kitekerted a kijelzőt óvatosan húzd ki és a hátán lévő két bajonettes csatit le kell venni. Innentől Tiéd a pálya!

 

Előzmény: laci bácsi (11781)
laci bácsi Creative Commons License 2012.08.31 0 0 11781

Sziasztok!

 

Kiégtek a műszerfalon lévő helyzetjelző és tompított fényszóró visszajelzők izzói.

Találtam a neten egy segédvideót a neten, bár az a klímához van.

 

http://www.youtube.com/watch?v=RpVV8Mx7r0w

 

Nem baj, mert ennek segítségével eljutok az általam keresett területre, de gondolom akkor járok a legjobban ha már előre megveszem.

Milyen izzó kell bele?

 

köszönettel: Laci bácsi

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.08.29 0 0 11780

Sziasztok!

1.8 16v nívópálca probléma... Eredetileg rugós/spirálos pálca volt az autóban és ennek a tömítése egy idő után szét porladt. Rendeltem gyárit, alvázszám alapján. Amúgy az összes 1.8 16v-t elvileg 1 fajta pálcával szerelték. Szóval meg is jött, de nem ugyan az. Más a kihúzó része, és nem is spirálos. Hosszra pedig 1-2mm-el rövidebb. Teljesen jól tömít, és azt is hozták amit rendeltem, cikkszám szerint. Annyi még, hogy a Citroen service box-ban a képen az van ami gyárilag is van az autóban, a spirálos, de a hozzá tartozó cikkszám már más nívópálcát hoz. Elméletileg ez is jó. A Peugeot 407-be van ehhez hasonló...

Van valakinek tapasztalata ebben? Édesapám autójáról lenne szó.

cs_geza Creative Commons License 2012.08.25 0 0 11779

Nem is lett igazán tökéletes, így aztán nagyon alkalmi áron vettem egy com2k-t, ami eleve egy picit jobb állapotú, mint az enyém volt (feszesebbek a kar végi tekerők), és úgy tűnik (lekopogom), mindene jó, működik. Légzsák-kibontásból lassan diplomázhatok... :)

Előzmény: cs_geza (11776)
krisztian.fz6 Creative Commons License 2012.08.23 0 0 11778

Sziasztok!

Van egy kis gondom a Picassóval.

10 éves, 1,8-as motorral. Nos, kiír egy hibaüzenetet, amiben gazoil-t emleget, de benzines, és a műszerfalon a visszajelzősor bal oldalán az első sárga lámpa kigyullad, világít folyamatosan, egy gombára hasonlít. Ez a lámpa a használati útmutatóban benne sincs.

 

Nem tudjátok mimlehet ez? Az autó tökéletesen működik, benzinszűrőt cseréltem.

cs_geza Creative Commons License 2012.08.20 0 0 11776

Na, szétugrasztottam. Hogy a fiatal francia mérnökök anyukái sose nyugodjanak békében... Korrekt módon van csinálva, nehogy véletlenül normálisan bontható legyen, meg a kis kerek réz bizgentyű és a panel minősége még véletlenül is olyan gagyi h gari után hamar szétkopjon. Kis forrasztóónnal egyelőre életre bírtam verni, de hosszú távú megoldásnak ez nem lesz jó.

Előzmény: Zolysys (11731)
[HUN]Joker Creative Commons License 2012.08.17 0 0 11775
Köszi rajta vagyok
Előzmény: Zolysys (11774)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.17 0 0 11774

service.citroen.com

 

Alul van egy menüpont: on board vagy mi ott keress.

Előzmény: [HUN]Joker (11773)
[HUN]Joker Creative Commons License 2012.08.17 0 0 11773

Sziasztok!

 

Nemrég boldog tulajdonosai lettünk egy 2007-es diesel 2000cm3 automata C4 Picasso Grand-nak. Sajnos leírást-gépkönyvet nem kaptunk hozzá, tudna valaki segíteni honnan lehetne letölteni magyarul, angolt már leszedtem de nem minden egyértelmű számomra főleg a műszerfal beállításainál. Ha esetleg meglenne valakinek nagyon megköszönném.

Amúgy az autó nagyon rendben van, tutter az automata váltó főleg tempomattal kombinálva (majdnem el is alszom:D) Gyerekek is imádják, mi is. Remélem hű társunk lesz a következő 5-10 évben. A hátsó két ülés is király pláne hogy mindig ott lapul a padlóban. Fűnyírógép mellé még befekszem hátra akkora a hely. A kilátás pazar (csak a szélvédőt ne kelljen takarítani :D) Elötte 206 SW Peugeot-unk volt, semmi bajunk nem volt vele de kinőttük. Automatánk is volt régen egy 1.6 benzines Opel csepp kadett, akkor szerettünk bele az automatákba, de az még 3 sebességes automata volt csak.

Üdv nektek Citroen Fanok :)

DeRosa Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11772

Amit leirtal, az nagyreszt egybecseng a szervizem velemenyevel.

Ok is csak a lendkerekkel riogatnak, ami elegge kiszamithatatlan, hogy mikor (es miert) adja meg magat.

 

300ezret azert nem terveznek a geppel, de a kovetkezo 50-60ezret meg jo lenne nagyobb kiadas nelkul de ezzel a kocsival letudni. Es ket ev alatt azert ossze lehet sporolni egy valtasra az alaptoket.

Bar kovetkezo kocsinak immar "csak" egy kombiban gondolkozok, a gyerekek miatt mar nem kell az egyteruseg (menet kozben hirtelen hatramenni), es a kombik azert megiscsak autobbak. Rakter stb meg hasonlo.

 

Udv,

deRosa

 

ui.: most nyaron volt szerencsem 2 hetre egy (ber) DS3-mat vezetni. A legjobban osszerakott Citroen volt, ami valaha volt a hatsom alatt. Tenyleg nem rossz. Csak a start-stop rendszeret utaltam bizonyos helyeken.

Előzmény: pacsepa (11771)
pacsepa Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11771

200-250 ezer km körül azért kezdjél félretenni, mert érhetnek meglepetések Ezek azonban olyan alkaltrészek, amelyek után ulyabb százezrekre bebiztosítottad magad.

A porlasztócsúcsok felújítása kb 120 ezerbe lesz. Úgy hallottam volt, 300 ezernél már nagyon befigyel. Nekem most 240 ezer van a kocsimban és már a diagnosztika jelzi, hogy eléggé magas a korrekció. A nagynyomású üzemanyagszivattyú és a turbó elvben 500 ezer km-ig elmegy, ha odafigyelsz (olaj és szűrőcserék, a turbő előbb már leírt kíméletes használata). A szervószivattyú még drága tétel, korábban leírásra került, csak gyár által ajánlott (gyári) olajjal szabad tölteni. Ha így teszel, akkor az sem várható. A lendkerék kiszámíthatatlan, erre nem tudom mi az orvosság, de ez fájóan sokba kerül.

Én ennyit tudok.

Előzmény: DeRosa (11767)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11770

1,6HDi nél van az a bizonyos szűrő a motorban ami eltömődhet

 de ha rendesen van cserélve az olaj és odafigyelsz a turbóra - leállás nem egyből hanem kicsit alapjárton ketyegjen a gép ha megérkezel akkor nem lesz vele sok bajod...szerintm :)

Előzmény: DeRosa (11769)
DeRosa Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11769

Engem inkabb a diesel-re jellemzo rizikok foglalkoztatnak most, a hagyomanyos benzinesek viszonylag egyszeru szerkezetek a HDi-hez kepest. (se turbo, se rengeteg baros nyomocso, se...)

 

Persze koszi a valaszt!

 

Udv,

deRosa

Előzmény: Zolysys (11768)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11768

Nem Xara és nem HDi de.. konszerben marad és 1,6B.. 310 e km.. szerinted?:)

Előzmény: DeRosa (11767)
DeRosa Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11767

Sziasztok,

 

nyaralas alatt megviccelt bennunket a kocsi (Xsara Picasso 1.6HDi, 6 eves, 155.000km): 1270km-t nyomtunk le 38 fokban bedoglott klimaval. Szar vicc volt, mit ne mondjak.

 

Aztan 2 dolgot kellett megcsinaltatni rajta:

- uj huto a klimanak, a regit megettek a belerohadt bogarak-levelek, az aluminium kisse szetmalott a szerves vegyuletektol.

- a FAP adalek erzekeloje meghibbant, szerinte kifogyott a le, pedig nem is -> uj tartaly es annak feltoltese.

 

A kocsi ismet/tovabbra is remelkul szuperal, valojaban semmi kedvem se lenne meg lecserelni.

 

A kerdesem az lenne, hogy a eddig es a jovoben is megkap mindent, amit illik (eddig is es most is szakszervizben jart, kotelezo szervizek, rendesen megcsinalva es nincs szethajtva, azaz 130cal cirkalunk joreszt autopalyan), akkor tervezhetunk-e meg vele "biztonsaggal" a kovetkezo par evre 200+ ezer km-ig?

A kocsi mai maradvanyerteket tekintve se egy turbojavitas, se motorcsere, se mas nagyobb kaliberu javitas nem lenne esszeru, nem tudom, mikor szoktak ezek elojonni... Illetve mikor jon a vezrmuszijcsere?

 

Udv,

deRosa

mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11766

mit nos.

arról beszélek.

amelyiknek saját kijelzője van, bármibe berakható, ami6neknincs, az már mind buszos rendszerhez illeszkedik és keresi a párosított bsit.

Előzmény: Zolysys (11765)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11765

Gyáriról volna szó nem másról.....

Nos?

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11764)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.16 0 0 11764

amelyiknek saját kijelzője van, az mind.

Előzmény: Zolysys (11763)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.15 0 0 11763

Akkor ismét: "

Melyik az a fejegység - természetesen PUG CIT nél maradva

 ami megy az autó (BSI) nélkül is?:)"

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11762)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.15 0 0 11762

miért, egyáltalán mi a kérdés?

Előzmény: Zolysys (11761)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.15 0 0 11761

Nem bántani.

Ok elhiszem hogy igazad van az ablakemelőben csak nem értem a logikáját a PSA nak...

De akkor a kérdésemrere én miért nem kapok választ?:)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11760)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.15 0 0 11760

jó, akkor programozz automata jobbos ablakot bsiben picassoa.

kívánok hozzá erőt, egészséget, kitartást.

ez utóbbiból különösen sokat.

szia.

Előzmény: Zolysys (11759)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.15 0 0 11759

a clariont megheckelem úgy hogy bárhova berakhatod és nem fog csipogni :) :P nos?:D

Ákkor én olvasom rosszul a zöld felirítot D me a Cit is hüle :D

Találóskérdés:

 Melyik az a fejegység - természetesen PUG CIT nél maradva

 ami megy az autó (BSI) nélkül is?:)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11758)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.14 0 0 11758

picasso bsi nélkül nem létezik.

tökegyszerű példa.

a gyári rádió, amit 99 óta bármelyikben életre keltek neked két perc alatt, a bsi révén ismeri fel, hogy saját autójában van és akkor most szólnia kell, vagy idegen autóban és akkor most idegesítően pittyeg.

te ott túrod a programot meg erősködsz, hogy de, aztán meg fassetuggya, lehet, hogy te jobban tudod aztán akkor te vagy a juhász attila és te tartottad a műszaki oktatást a citroen hungáriánál a budaörsi úton a pincében tizenhárom éve.

 

 

Előzmény: Zolysys (11757)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.14 0 0 11757

zölddel szedve: BSI NÉLKÜL!!!!

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11756)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.14 0 0 11756

ez a motortéri biztosítékdoboz.

mit is kéne ezen magyarázni?

valamiért úgy érzem, nem ismered a típust.

Előzmény: Zolysys (11755)
Zolysys Creative Commons License 2012.08.14 0 0 11755

Mindegyik PIC ben van BSI: akkor pls ezt magyarázd meg:

 

 

ok lehet ebben igazad van én PUG ból indulok ki. akkor meg nem értem miért használnak ennyi BSI-t .. gazdaságosság a holdban....

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (11754)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2012.08.14 0 0 11754

mindegyik picassoban van bsi.

az automata ablakot pedig csak úgy tudja, hogy más az ablakhoz tartozómotor, más a köteg és más a kapcsoló.

úgymond hardveresen különbözik az automata ablak a simától.

ezt a funkciót pedig a bsi egyáltalán nem vezérli egyik picasson sem.

xsara picassorol beszélünk, a srác azt kérdezte.

 

Előzmény: Zolysys (11753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!